PDA

Bekijk de volledige versie : Film memorabilia



Vincent Vega
15-05-2003, 16:52
Zijn er onder jullie ook die dingen zoals gesigneerde fotos of gesigneerde scripts in jullie bezit hebben?

Of leeft dit totaal niet in nederland?

In de US is dat namelijk aardig populair

Persoonlijk lijkt het mij erg mooi als je zulk soort dingen aan de muur heb hangen...

Harry B.
15-05-2003, 17:09
Ik heb de volgende:

http://members.lycos.nl/imos20015e/hansen.jpg
Leatherface uit 'the texas chainsaw massacre', gesigneerd door Gunnar hansen

http://members.lycos.nl/imos20015e/excorcist.jpg
Regan MacNeil uit 'the exorcist', gesigneerd door Linda Blair

http://members.lycos.nl/imos20015e/raypark2.jpg
Darth Maul uit 'the phantom menace', gesigneerd door ray park

alienzzz
15-05-2003, 17:10
't is volgens mij in Nederland nog een vrij zeldzame hobby (in ieder geval in mijn kennissenkring).

Maar een paar mooie gesigneerde foto's/posters aan de muur, uiteraard met een mooie lijst er omheen en je moet eens hoeveel reacties je wel niet krijgt op verjaardagen enzo.

't is een erg leuke hobby met maar 1 nadeel, het barst van de vervalsingen. 't is bijna verplichte kost om eerst een paar boeken aan te schaffen over het onderwerp voordat je serieus foto's begint in te slaan, want anders kun je weleens bedrogen uit komen.

Ik heb zelf op dit moment zo'n 10 foto's en 3 posters. Duur grapje maar erg gaaf...

Had je zelf al wat op het oog toevallig ??

Ash
15-05-2003, 18:29
Ik heb een gesigneerde foto van Bruce Campbell van een scene uit Army of Darkness.

En heb 2 handtekeningen van Don Coscarelli (1 op een poster van Bubba Ho-Tep en 1 in een filmfestival guide)

En heb 3 handtekeningen van Brian Yuzna, die mijn Re-Animator, Bride of Re-Animator en Return of The Living Dead 3 heeft gesigneerd.

Philippe
15-05-2003, 20:01
Ik heb een schitterende gehandtekende foto van Jean Claude Van Damme en van mijn absolute favoriet Hans Zimmer. Je ziet de inkt letterlijk op de foto kleven.

Ghast
15-05-2003, 20:07
Ik heb een script liggen van Terminator 1

suave
15-05-2003, 20:09
Zijn er onder jullie ook die dingen zoals gesigneerde fotos of gesigneerde scripts in jullie bezit hebben?

Of leeft dit totaal niet in nederland?

In de US is dat namelijk aardig populair

Persoonlijk lijkt het mij erg mooi als je zulk soort dingen aan de muur heb hangen...

ik heb ruim 50 gesigneerde foto's....Waaronder een authentieke filmposter van Wallstreet met handtekeningen van Michael Douglas, Charlie Sheen, Darryl Hannah....

Heb een paar dubbele acteurs (+- 15 foto's) die ik nu wil verkopen (wil een projector kopen)...zie daarvoor de verkoopthreads...

Maar niet veel mensen hebben interesse :( Dus het ziet er naar uit dat ik er mee zitten blijf....

Niels Simons
15-05-2003, 20:26
ik wil nog heel veel van schwarzenegger.

heb nu 3 ingelijste fotos,2 van arnold en 1 van sandra,en een filmframe van terminator 3,nr 37/200

ik wil nog graag handtekeningen van deze 2 favorieten...

verder wil ik er niet te veel meer mee doen,want is erg duur en leidt af van de hoofdzaak,dvd.

ik heb trouwens ook de teaser trailer van T3 op 35 MM film!!
via Tim Weisselberger,echt gaaf dak dat kon krijgen van em!

niels

Vincent Vega
16-05-2003, 17:23
Nouja,niet veel reacties, dus het is blijkbaar inderdaad een zeldzaam iets in NL :)

Maar zelf ben ik op zoek naar een handtekening van Jeff Bridges as The Dude....moeilijk te vinden hoor
En Pulp Fiction, maarja daar is wel HEEL veel van te krijgen zeg.....

Moeilijk om iets te vertrouwen....

Harry B.
16-05-2003, 17:30
Moeilijk om iets te vertrouwen....
Het is niet moeilijk om iets te vertrouwen, het vergt gewoon veel tijd om te achterhalen of iemand wel betrouwbaar is (want 95% is gewoon onbetrouwbaar).

Vincent Vega
16-05-2003, 17:33
Feit blijft natuurlijk dat je het pas 100% zeker weet als je persoonlijk die handtekening in ontvangst heb genomen vd desbetreffende filmster.
Ze kunnen mij van alles wijsmaken met certificaten en weet ik veel niet wat, maar je zal het nooit 100% zeker weten, simpel zat.

Maar ik ga wel wat kopen hoor, daar niet van :wink:

Harry B.
16-05-2003, 17:49
Certificaten zijn niks waard en zeggen niks over de authenciteit van de handtekeningen, ook al doen alle dealers (ook de betrouwbare) deze certificaten er vrijwel altijd bij. Het is meer een soort garantie dat, mocht je een vervalsing in handen hebben, je je geld terug kunt krijgen. Het beste is gewoon om naar www.uacc.org te surfen. Daar staan alle registered dealers (die dus betrouwbaar zouden moeten zijn) en ook een kleine 'hall of shame' met oplichters. Ook op www.anthonydaniels.com bij 'dark side' kun je een hoop oplichters vinden.

Splatterhead
16-05-2003, 21:17
Verschillende handtekeningen van Christopher Lee, waaronder zijn autobiografie en het boek The Authorised Screen History.

http://members.home.nl/j-remery/jacobssignedbook.jpg

En dankzij een vriend van me in Amerika. (Ga ik volgende maand heen :D )
Gesigneerde foto van Tom Savini, Coralina Cataldi Tassoni (Italiaanse actrice, Demons 2, Terror At The Opera) en een foto van Gunnar "Leatherface" Hansen met de tekst: Jacob, i know where you live, in Sneek. :lol:

Edit: Ook nog een foto van David Hess (Last House On The Left) met handtekening + de dvd gesigneerd.
dvd van Phantasm gesigneerd door Reggie Bannister.

M Balje
17-05-2003, 00:03
Van de Tomorrow never dies Video Limitedbox: Tomorrow never dies Storyboard-overzicht. (http://forums.commanderbond.net/attachment.php?s=&postid=116483)

Van de Tomorrow never dies Video Limitedbox: Tomorrow never dies storyboard-7. (http://forums.commanderbond.net/attachment.php?s=&postid=116485)

De Tomorrow never dies Video Limitedbox no 07582 of 12.000 (http://forums.commanderbond.net/attachment.php?s=&postid=116487)

Renny Collard
17-05-2003, 07:25
Ik heb 2 gesigneerde foto's. Één van Steven Spielberg en George Lukas ten tijde van Raiders of the Lost Arc, en één van Robert de Niro met James Franco van City by the Sea.

Harry B.
17-05-2003, 12:23
Verschillende handtekeningen van Christopher Lee, waaronder zijn autobiografie en het boek The Authorised Screen History.
:shock: .......KWIJL............ :shock:

Richard B.
17-05-2003, 22:09
Verschillende handtekeningen van Christopher Lee, waaronder zijn autobiografie en het boek The Authorised Screen History.
:shock: .......KWIJL............ :shock:

I second that emotion. :)

Hoe kom je daar eigenlijk aan Splatterhead?

Splatterhead
18-05-2003, 00:59
Verschillende handtekeningen van Christopher Lee, waaronder zijn autobiografie en het boek The Authorised Screen History.
:shock: .......KWIJL............ :shock:

I second that emotion. :)

Hoe kom je daar eigenlijk aan Splatterhead?

Ik ben al jaren Christopher Lee fan en zat bij een kleine online CL fan club.
Op een gegeven moment kwam daar de website van Christopher Lee.
www.ChristopherLeeweb.com

Ik ben 1 van de eerste forum members daar toen die website begon en in het begin hadden we chats (voice + keyboard) met oa de webmaster (Juan) van die site.
Hij bleek de toekomstige schoonzoon te zijn van Christopher Lee.
Een enkele keer kwam CL zelfs even mee chatten. :mrgreen:
Zodoende raakten we bevriend.
Die vriend van me in de US die zo nu en dan gesigneerde foto's opstuurt kan ik daar ook van.
Ik zal daar volgende maand heen op vakantie. 8)

Op een gegeven moment was er een filmvoorstelling in Londen van de film: Jinnah, tegelijkertijd met de release van het Boek: Christopher Lee, The Authorised Screen History.
Daar kon je het boek kopen en laten signeren. Daar ben ik dus heen geweest.


Verslag daarvan kan je hier lezen:
http://christopherleeweb.com/modules.php?s=&name=Sections&sop=viewarticle&artid=16

Ghast
18-05-2003, 06:49
Niels ik heb nog een Terminator Script liggen, "Fourth Draft April 20, 1983"

Die mag je wel hebben.

T. van Keeken
18-05-2003, 16:09
Ik ben de trotse eigenaar van twee handtekeningen van Wes Craven. Een op een kaart van Scream en eentje op een kaart van Scream 2. Een paar jaar geleden was hij te gast op het Festival van de Fantastische Film in Amsterdam. Ik speciaal vrij genomen en daar naartoe. Was wel gaaf om die man dan ook echt de hand te kunnen schudden en heel slijmerig te kunnen zeggen "Ow, I really love your work!"

Niels Simons
18-05-2003, 16:24
ghast gaat me helpen aan dat terminator script!echt top!

het enige wat ik nu nog van terminator wil hebben is een Endoskull,endo arm of een compleet skeleton...

nog gaver zou zijn die Terminator pop die in alle planet hollywood restaurants staat/stond...

alleen nog ff een lening van een euro of 5000 afsluiten dan...

mazzel,niels

T. van Keeken
18-05-2003, 16:30
He Niels,

Bij de Acme Movie Store in Scheveningen staat (of stond als ie inmiddels verkocht is) een life size Schwarzenegger pop uit Terminator 1, nadat ie kapot is geschoten.

En mocht je ooit nog in Universal studio's Mediteranea komen in Spanje, dan hebben ze daar onwijs veel merchandise van de Terminator films.

Niels Simons
18-05-2003, 16:36
van movie store zei lex vdmoolen dat t gewoon een latex pop was,die niet realistisch was en dus ook niet compleet wat ik bedoel.

maar ik ga binnenkort een soort modelbouwzaak in rotterdam bellen,die zei dat ten tijde van de release van T3,er meer kans was om zon ding te laten importeren...

ik ben benieuwd!

bedankt voor je tips jack,miss nog maar es naar lorett en dan combineren :twisted:

mazzel,niels

Gerben van der Leun
24-01-2004, 19:56
Zelf ben ik in het bezit van een ingelijste Singin' in the Rain poster met in het paspatout de handtekeningen van Gene Kelly en Debbie Rynolds. Daarnaast heb een Pulpfictionset bestaande uit een gesigneerde John Travolta-foto (Vincent Vega) en een gesigneerde Samuel L Jackson-foto (Jules Wingfield) dit alles in een schitterend paspatout. O ja en van Nederlandse bodem heb ik nog de Discovery of heaven S.E. dvd met de handtekeningen van Jeroen Krabbe regisseur/acteur, Ate de Jong, producer en Edwin de Vries, scriptschrijver.
Helaas heb ik geen webruimte over om ze hier te showen. Voor liefhebbers wil ik gerust een foto-tje mailen.

Gerben van der Leun
24-01-2004, 20:09
Ik heb 2 gesigneerde foto's. Één van Steven Spielberg en George Lukas ten tijde van Raiders of the Lost Arc...
COOL!

Martijntje
26-01-2004, 12:34
Mijn handtekeningverzameling bestaat uit:

Star Wars:
* David Prowse [Darth Vader]
* Kenny Baker [R2-D2]
* Paul Blake [Greedo]
* Carrie Fisher [Princess Leia]
* Frank Oz [Yoda]
* Ewan McGregor [Obi-Wan in nieuwe Trilogie] 2x
* Warwick Davis [Wicket W Warrick]

Overigen:
* John Travolta [1x Pulp Fiction, 1x Persfoto]
* Russel Crowe [Gladiator]
* Shirley Maclaine
* Al Pacino [1x Scarface, 1x Devils Advocate]
* Jim Davis [tekenaar van Garfield :D ]

Daarnaast heb ik nog een sh*tload aan posters, paar banners en standees, originele stukken 35mm film uit StarWars 1+2

Pepijn Wildbret
03-02-2004, 15:42
Kan iemand mij misschien vertellen waar ik mooie gesigneerde foto's kan krijgen?
Ebay biedt er genoeg aan, maar wat is echt en belangrijker: Wat niet?

Heeft iemand adressen, websites enz. van goede handelaren?

theThinWhiteDuke
03-02-2004, 18:11
Ik heb in mijn collectie: (even van mn website gehaald)
*=hij is aan mij persoonlijk (to Dennis) gericht

Johnny Depp (portrait photo)

LORD OF THE RINGS
Elijah Wood (Frodo)
Sir Ian McKellen (Gandalf)
Viggo Mortensen (Aragorn)
John Rhys-Davies (Lord of the Rings PosterCard)
Sean Bean (Boromir)

INDIANA JONES
Harrison Ford (Indiana Jones)
Steven Spielberg (E.T. photo)
Julian Glover (Walter Donovan) *

STAR WARS
George Lucas (THX photo with image of himself)
Irvin Kershner (Empire strikes Back set photo)*
Billy Dee Williams (Lando Calrissian)
Ewan McGregor (Obi-Wan Kenobi)
Samuel L. Jackson (Mace Windu)
Anthony Daniels (C-3PO) *
Kenny Baker (R2-D2) *
Rick McCallum (paper...I had no photo with me :-( *
Jeremy Bulloch (Boba Fett) *
Peter Mayhew (Chewbacca) *
Mike Edmonds (Jabba) *
Tim Rose (Admiral Ackbar) *
Paul Blake (Greedo) *
Alan Ruscoe (Plo Koon) *
Michael Carter (Bib Fortuna) *
John Hollis (Lobot) *
Rusty Coffey (Jawa) *
Jerome Blake (Rune Haako) *
Alan Harris (Bossk) *
Gary Kurtz (Producer of StarWars & Dark Crystal) (Dark Crystal set photo) *
Ralph McQuarrie (Signed Book "The illustrated Star Wars Universe")*

VARIOUS
Warwick Davis (Willow) *
Felix Silla (Twiki from Buck Rogers) *

MUSIC
John Deacon (Queen "the Miracle" photo) *
Evanescence (the whole band signed a map of the Pinkpop Festival)

FOOTBALL
Romario de Souza Faria (Brazilian World Cup Winner and former player of PSV & Barcelona) He signed his autobiography book

Voordat jullie vragen: "Hoe kom je daaraan" of "Die zijn nep";
Ik heb er zelf gescoord bij de acteurs, en anderen heb ik via een goeie vriend van me die FilmJournalist is en regelmatig naar het buitenland gaat om mensen te interviewen. (oa jaarlijks de Golden Globes)
Vandaar dat ik kan zeggen: ze zijn 200% echt.
En idd: 95% van alles dat wordt aangeboden is nep.
Certificaten etc zeggen mij ook niets. Degene die ze voor mij regelt ken ik gewoon goed (ik regel weer dingen voor hem) en heb daar gewoon een goeie aan! :wink:

theThinWhiteDuke
03-02-2004, 18:14
Kan iemand mij misschien vertellen waar ik mooie gesigneerde foto's kan krijgen?
Ebay biedt er genoeg aan, maar wat is echt en belangrijker: Wat niet?

Heeft iemand adressen, websites enz. van goede handelaren?
Op eBay is vrijwel alles nep.
Niet doen dus.

theThinWhiteDuke
03-02-2004, 18:31
Deze is trouwens ook leuk:

Stuk tapijt uit StarWars Episode 1
http://mywebpage.netscape.com/oneringeindhoven/images/foto%203.jpghttp://mywebpage.netscape.com/oneringeindhoven/images/foto%201.jpg