PDA

Bekijk de volledige versie : Gekocht, maar nooit gekeken.



BasH
22-01-2002, 17:13
Ik vraag me af hoeveel mensen er DVD's in de kast hebben staan die nog nooit een DVD-speler van binnen hebben gezien. Volgens mij overkomt het iedereen namelijk wel eens; je ziet een film staan die je al wel kent, maar die niet zou misstaan in je collectie. Noem het hebzucht of koopziekte, hoe dan ook; je speelt hem nooit af. Gebeurt dat jullie ook wel eens, of wordt iedere DVD als een schat gekoesterd?

Groeten,

BasH

Ronald Stiebolt
22-01-2002, 17:19
Ik gok dat ik zeker nog zo'n 20% van m'n collectie (hard op weg naar de 200) moet kijken. Sommige heb ik zelfs nog nooit eerder gezien, zoals Mean Streets (Scorsese/Deniro/Keitel) om maar wat te noemen.

Misschien is 't gewoon pure hebberigheid, ik weet 't niet, maar 't zal er toch wel een keer van komen hoop ik......

Iets zegt me dat ik niet alleen sta in mijn 'afwijking'.... ;)

Felix the Cat
22-01-2002, 17:51
Nog nooit gekeken is bij mij nog niet voorgekomen, wel regelmatig dat ik een film gekocht heb die ik pas weken later eens in de speler heb gestopt! Dit waren dan films die ik ook al op video had maar die ik ook abslouut op DVD wou hebben...met de videobanden heb ik dan vrienden blij gemaakt die (nog) geen DVD speler hebben.

mjlfadriaans
22-01-2002, 17:55
Heel veel Disneys heb ik nog niet gezien. Ik weet dat ik ze wil hebben, maar vreem geneog moet ik daar nu ECHT een bui voor hebben. Da's met iedere film wel natuurlijk. Ik koop op zich geen films die ik nooit zie, omdat dat een beetje zonde is. Alleen Dungeons & Dragons heb ik om de drakenscene's, voor de rest is dat echt een Z-film qua verhaal en ZEKER acteerwerk. Maar als ik bijvoorbeeld net als van de week de Rocky Collectie en Rambo films in 1 keer meeneem, dan duurt het wel eventjes voordat die gezien zijn, maar ze gaan zeker gezien worden (3 Rocky's heb ik al achter de rug)

Nathan Strik
22-01-2002, 18:10
Ik heb van al mijn DVD´s alles gezien. Inclusief audiocommentaren enzo...
Enige DVD waar ik het commentaar niet helemaal heb afgekeken is The Patriot geweest, maar dat lag aan het beroerd slechte Engels van de regisseur.

Anonymous
22-01-2002, 18:27
Mijn nieuwste aanwinsten heb ik nog niet gezien maar dat komt
er wel een xtje van... Het is inderdaad meer een koopziekte met
een stemmetje in je hoofd die zegt... HEBBUH HEBBUH HEBBUH :D

martin
22-01-2002, 18:33
Ik heb al een tijdje de DVD Golden Years in de kast liggen, maar deze duurt 6 uur. toch wel een lange zit, en zeker als het beeld en geluid niet zo denderend zijn.


maar er komt een dag dat we hem gaan bekijken.

Jeroen Driessen
22-01-2002, 19:06
Ik heb nog een hele zwik liggen die ik nog niet gezien heb omdat ze 3 uur duren (of langer). Nu ben ik in het weekend thuis en daar zitten ze op veel van die films niet te wachten of hebben ze ze al gezien. Doordeweeks weinig tijd om ze te kijken. Voorbeelden:
- The patriot
- Das Boot DC
- Heat
- Braveheart
- Spartacus
- Gladiator
- The Godfather part III

Toeval wil dat ik al deze films al eens gezien heb, dus ik zit niet echt te branden van verlangen.

John Steed
22-01-2002, 19:45
Alleen Hurly Burly staat ongezien in de kast. Weet niet waarom, maar het komt er niet van. Er is altijd wel iets wat ik liever wil zien. En Bridget Jones, maar die heb ik net pas gekocht.

Jason Bourne
22-01-2002, 19:46
Ja ik heb mijn hele collectie gezien, maar dat komt vooral omdat ik nooit meer dan 2 dvd's per week heb gekocht, en dan kijk ik ze dezelfde week meestal wel.
En ja het ís inderdaad een koopziekte,

Groetjes

Richard Hogaarts
22-01-2002, 19:53
Ik heb al een tijdje de DVD Golden Years in de kast liggen, maar deze duurt 6 uur. toch wel een lange zit, en zeker als het beeld en geluid niet zo denderend zijn.


maar er komt een dag dat we hem gaan bekijken.


Ik heb deze film eens geleend van een vriend van me, maar wat is dat een z-film zeg. Het is lang, saai en niet spannend.

Tot nu toe heb ik elke film die ik heb op dvd wel gezien, alleen nog niet zoals Nathan ze gezien hebt, dus ook alle audiocommentaren.

Alex van den Berg
22-01-2002, 19:53
Ik zie het verzamelen van DVD's als het opbouwen van een filmarchief...
Het duurt meestal een tijdje voordat ik er aan toe kom om op m'n gemak een filmpje te kunnen kijken, maar in de loop van de jaren bekijk ik alle films hoogstwaarschijnlijk meerdere keren...
Zo gek als Nathan zal ik het wel nooit kunnen maken... Wat de extra's betreft... Die bekijk ik meestal tijdens 'korte pauzes', maar commentaartracks beluister ik zo goed als nooit...

jokey
22-01-2002, 19:59
maar commentaartracks beluister ik zo goed als nooit... Ahaa, dus ik ben niet de enige...:D
Al is een film nog zo goed, ik ga echt niet de hele film zitten kijken met geklets op de achtergrond over het hoe en waarom...

jokey
22-01-2002, 20:01
Het gebeurt mij af en toe wel dat een film enkele dagen/weken in de kast blijft liggen voordat ik 'm opzet maar echt geen maanden...

Mike M
22-01-2002, 20:48
ai... hebberigheid.

betrapt...
niet gezien, wel aanwezig...

Blade runner
Devil's advocate
Godfather 2 en 3 (wel weer begonnen)
tijd om de extra's te bekijken heb ik zowiezo weinig;) ik kijk liever een film. oh ja.. niet alles gezien hebben maar wel naar de Videotheek rennen:confused:

re80
22-01-2002, 21:57
Nou, ik heb dus maar 1 film in mijn collectie zitten die ik nog niet gekeken heb sinds ik hem op dvd thuis heb liggen. Het gaat hier over 'The Silence of the Lambs S.E.' , maar die film heb ik al zo vaak gezien (omdat ie elk jaar op tv komt) dat ik eigenlijk nog wel precies weet wat er allemaal gebeurt in die film.
Maar goed ik wilde hem gewoon graag in mijn collectie hebben, dus ja wat doe je eraan?

mjlfadriaans
22-01-2002, 22:08
Ik heb al een tijdje de DVD Golden Years in de kast liggen, maar deze duurt 6 uur. toch wel een lange zit, en zeker als het beeld en geluid niet zo denderend zijn.


maar er komt een dag dat we hem gaan bekijken.



Vond je het wat? Over het algemeen wel aardig, maar wederom een zeer slecht einde (vooral bij zo'n lange film/mini-serie komt dan de gedachte 'heb ik daar nu 6 uur op zitten wachten' vrij snel naar boven).

'Storm of the Century' vind ik de eerste langdurige S. King Film (als je IT niet meerekent :-)) die ik HEEL erg goed vond. Gebeurt theoretisch ook niet veel in, maar de sfeer en opbouw zijn echt geniaal te noemen.

DVDocter
22-01-2002, 22:10
Ik heb ook nog een aantal DVD's die nog niet met mijn DVD-speler hebben kennisgemaakt. Dat komt door dat ik niet zo veel tijd heb.
Koopziekte hmmm........ Nadat ik mijn HT-set heb gekocht ben ik ook besmet met het koopvirus. Nooit geweten dat DVD's zo verslavend waren. Maar de laatste tijd doe ik het wat rustiger aan.

Ik kijk alle extra's, want dat zijn een van de dingen die de DVD zo uniek maken.

Nathan Strik
22-01-2002, 22:32
commentaartracks beluister ik zo goed als nooit... Ze zullen ook niet iedereen aanspreken. Als je, net als ik, meer wilt weten over de achtergronden van de film, of je bent filmstudent, dan zijn die dingen onmisbaar. Vandaag zelfs de commentaartrack van Fight Club voor de tweede keer beluisterd, gewoon omdat die zo verschrikkelijk goed is.
Ook de commentaartracks op Se7en zijn klasse. Het lijkt wel of Fincher het alleenrecht heeft op leuke, grappige en interessante commentaartracks.
Zijn er dan ook commentaartracks waarvan ik zeg: "wat een gezeik!!", ja... een aantal van de Bondfilm commentaren waren niet om door te komen en ook de commentaren bij de films van Roland Emmerich waren vreselijk.
Maar over het algemeen is het een kijkje in de keuken dat mij toch iedere keer weer bevalt... je kijkt vaak heel anders aan tegen een film als je het commentaar hebt beluisterd.

Rob P.
22-01-2002, 23:28
Ja die van Fight Club heb ik ook helemaal gechecked, die is echt leuk om te luisteren. Een keer wijst Edward Norton er bijvoorbeeld op dat een van de figuranten in de lach schiet bij een uiterst serieuse scène en meer van dat soort dingetjes. Maar het is ook echt alleen aan te raden als je echt weg bent van een bepaalde film, ikzelf wil er dan ook alles van weten. En dus heb ik toen ik Fight Club voor de 25e keer ging kijken het maar een keertje met commentaar track gedaan.

Luther Hartog
23-01-2002, 00:02
Ik heb alleen Blade Runner nog nooit gezien op DVD, de rest wel. Behalve degene die ik net gekocht heb, maar die reken ik hier niet bij

suyver
23-01-2002, 09:30
Ik heb Dances With Wolves wel een aantal keer op video gezien en heb hem sinds kort ook op DVD. Maar ik heb me er nog niet echt toe kunnen zetten om er 4 uur naar te kijken. Komt over een paar jaar wel als ik de film niet zo goed meer ken.

Verder heb ik alle films wel gezien, maar moet ik nog bijna alle commentaar-tracks. De meest boeien me ook niet zo.

Remco Out
23-01-2002, 10:49
Ik heb alle dvd's die ik heb gekocht toch wel gezien, alleen de nieuwe dvd's dan niet, maar dat komt omdat ik daar nog geen tijd voor heb gehad. Maar verder kijk ik altijd mijn pas aangeschafte dvd's.

Adje
23-01-2002, 12:37
Ik heb deze week uiteindelijk eens een film gekeken die ik al een paar maanden in mijn kast had liggen. Deze is The Fabulous Bakerboys.

De V&D had eens een actie waarbij je 2 gratis dvd's kreeg bij aanschaf van een dvd. Een promotie dvd en deze. The Bakerboys zijn wel zeer saai. Alleen leuk als je van tv dramafilms houdt.

Bedenk ik me net dat ik die promotie dvd ook nog nooit heb bekeken. :rolleyes:

hitchberg
23-01-2002, 13:46
niet alle audiocommentaren, maar meestal kijk ik eerst de extra's. De meeste (alle) films die ik koop heb ik al meerdere malen gezien en wacht daar mee tot ik er tijd voor heb.

binnenkort moet ik geopereerd worden en moet ik een paar weken thuis zitten, heb ik mooi een voorraadje om naar (uit) te kijken.

Sommige, zoals de bond films heb ik nu 2x gezien, de 2e keer toen ik een breedbeeld TV heb gekocht.

Laatst de Matrix revisited (boxed-set) gekocht, kijk ik meteen de 2e DVD, de film zelf had ik al meerdere (3 of 4 x) malen gezien.
Watching television shows doesn't make you violent! *Canceling* television shows makes you violent!

Dave
23-01-2002, 14:01
Uhm die schijfjes van het DVD-Gratis blad...

Blad zelf staat soms wel is wat leuke indo in maar die schijfjes... Neej Lama... (Leuk idee dat wel maar neem bv de dvd die je er nu bij krijgt... :( )

Jeroen Driessen
23-01-2002, 15:09
Ze zullen ook niet iedereen aanspreken. Als je, net als ik, meer wilt weten over de achtergronden van de film, of je bent filmstudent, dan zijn die dingen onmisbaar. Vandaag zelfs de commentaartrack van Fight Club voor de tweede keer beluisterd, gewoon omdat die zo verschrikkelijk goed is.
Ik heb hier helaas nog niet de tijd voor en om m'n ouders hier in de weekenden mee te vervelen. Dan kijken ze me weer zo vreemd aan wat mij dat eigenlijk boeit. Daarbij heb ik nog niet alle films bekeken, maar wil ik zeker eens van sommige films het commentaar horen. Eens kijken of er al een thread voor is: "Wat zijn nu echt goeie commentaartracks en waarom?"........en als ie er nog niet is, dan open ik hem.

Jeroen Driessen
23-01-2002, 15:16
...en als ie er nog niet is, dan open ik hem. Bij deze dus >>>>> (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3740)

Remon Roubos
23-01-2002, 15:41
Ik heb ruim een half jaar geleden The Perfect Storm gekocht. Toen ik halverwege was ben ik gestopt met kijken en nooit meer verder gegaan. De film viel mij echt flink tegen. Zonde van mijn geld.

Henk Heideveld
15-02-2002, 13:55
Ik heb ruim een half jaar geleden The Perfect Storm gekocht. Toen ik halverwege was ben ik gestopt met kijken en nooit meer verder gegaan. De film viel mij echt flink tegen. Zonde van mijn geld.
Misschien als je op Discovery op TV eens naar de desbetreffende documentaire kijkt van dit echt gebeurd verhaal. Wat kunnen smaken enorm verschillen. Ik vind het 1 van mijn betere films, juist vanwege het hoge echtheidsgehalte. Geen opgeklopte zaken.

Camille
15-02-2002, 14:01
Ik heb afgelopen dinsdag Air Force One (SE) gekocht maar nog niet gekeken. Maar dat komt er vast wel van.
Voor de rest is alles gekeken behalve The Matrix (mijn 1e DVD :D:D )Murder On The Orient Express en Amadeus, maar deze komen ook nog wel eens aan de beurt (ik denk meer voor mijn ouders):D

Ali baba
15-02-2002, 14:04
Ik heb de B-zijde van de DVD Fallen nog niet bekeken.
Dit omdat op de A-zijde de 16:9 versie staat en op de B-zijde de 4:3 versie:) :) :)

Henk Heideveld
15-02-2002, 14:35
De 5 Dirty Harry's.
Voor als ik eens ziek thuis zit of het week-end lang regent.
"kHeb Clint Eastwood nooit als cowboy zien zitten , omdat ik altijd Dirty Harry bleef zien.

Glenn Smits
15-02-2002, 15:49
Ik vraag me af hoeveel mensen er DVD's in de kast hebben staan die nog nooit een DVD-speler van binnen hebben gezien. Volgens mij overkomt het iedereen namelijk wel eens; je ziet een film staan die je al wel kent, maar die niet zou misstaan in je collectie. Noem het hebzucht of koopziekte, hoe dan ook; je speelt hem nooit af. Gebeurt dat jullie ook wel eens, of wordt iedere DVD als een schat gekoesterd?

Groeten,

BasH
lol dat heb ik met me lievelingsfilm titanic. ik heb hem zo vaak op video gezien maar wou hem ook op dvd en op dvd heb ik em maar voor de helft gekeken :D

Jeroen Groot
15-02-2002, 16:49
Op dit moment nog niet in mijn speler geweest:
The Godfather Trilogy
Crouching Tiger Hidden Dragon
Snatch
The Mummy Returns

Maar daar gaat volgende week zeker verandering in komen :D :D

Ohjajoh!?
15-02-2002, 18:56
Heb nog een aantal DVD's in verpakking staan zoals:

Saving Private Ryan
Pearl Harbor
Austin Powers
The Green Mile

Zal deze binnenkort maar effe afdraaien. Hopelijk zonder enige drukfouten, want ik heb dit al een paar keer meegemaakt. En dan maar hopen dat ze je DVD willen omruilen na 2 weken:D

Remo van Vuuren
15-02-2002, 21:32
Door deze thread ben ik erachter gekomen dat ik The Mimic nog niet heb bekeken! Een compleet raadsel voor me, ik bekijk elke film die ik koop binnen een week. Deze ligt nu al 5 maanden in de kast.

Florus
15-02-2002, 23:02
Gek genoeg maar eentje die ik kan bedenken:
The Blair Witch Project.
Vind de film echt geweldig (had hem al in de bioscoop gezien), heb dan ook erg gretig alle extra's op de DVD al gekeken (behalve commentaar) en druk maar niet op die knop "Play Movie". Maar ik weet denk ik ook wel waarom. Dezelfde reden waarom ik Seven nooit zal kopen.
Gewoon te eng! :o
Steeds ben ik te moe, te druk, meer zin in TV, of andere film ,maar eigenlijk (brrrr..). Komt er vast nog eens van, maar dan wel als mijn zenuwen er rijp voor zijn :p

MAD
15-02-2002, 23:45
heb inderdaad ook nog een aantal dvd's niet gezien. het vreemde is zelfs dat ik hannibal nog niet gezien heb, terwijl het 1 van de eerste was die ik kocht. waarom??? gewoon nog niet aan toegekomen... kopen en niet kijken: hebberigheid? JAZEKER :D :D

Louis Bouduin
05-03-2002, 11:16
Bij mij zijn dat:

High Noon
The Searchers
L.A. Confidential
Mean Streets
The Sweet Hereafter
e.a.

Allemaal goede films, die ik zeker nog wel eens zal bekijken, maar wanneer?

Patrick van Nassau
05-03-2002, 12:04
L.A. Confidential

Voor deze film maak je toch tijd :eek:
Één nachtje niet slapen heb je daar toch wel voor over;)

Pat
05-03-2002, 12:09
Ik bekijk alle aankopen vrijwel onmiddellijk.

Lex v/d Moolen
05-03-2002, 18:33
[i]Ook de commentaartracks op Se7en zijn klasse. Het lijkt wel of Fincher het alleenrecht heeft op leuke, grappige en interessante commentaartracks.
Zijn er dan ook commentaartracks waarvan ik zeg: "wat een gezeik!!", ja... een aantal van de Bondfilm commentaren waren niet om door te komen en ook de commentaren bij de films van Roland Emmerich waren vreselijk.
Maar over het algemeen is het een kijkje in de keuken dat mij toch iedere keer weer bevalt... je kijkt vaak heel anders aan tegen een film als je het commentaar hebt beluisterd.

James Cameron kan ook een eind weglullen, maar vertelt wel interessante dingen. Op Apollo 13 stonden ook 2 zeer goede commentaartracks, Regisseur Ron Howard en de echte astronaut die het meemaakte, Jim Lovell.

Lex

Lex v/d Moolen
05-03-2002, 18:36
Ik heb al enkele weken geleden de zeer lange film Dune gekocht, maar had hem onlangs op CANAL+ gezien. Verder heb ik nog als budgetfilm gekocht, maar niet gekeken: Natural Born Killers.

Lex

Danny Schouten
05-03-2002, 18:58
Ook ik heb wel een aantal films in mijn collectie die ik nog niet gezien heb.
Meestal omdat ik geen tijd heb maar vaker omdat ik dan effe geen zin heb om zo'n film te kijken.
Sommige zijn toch wel de moeite waard (heb ik gehoord!).
Een paar zijn:

- The green mile
- Stigmata
- Godfather 3
- Whole nine yards
- Highlander Endgame

Misschien toch maar eens aan gaan beginnen want anders worden het er alleen maar meer.

Matthijs de Graaf
05-03-2002, 19:08
Ik heb de godfather box, maar ik hem eigenlijk nooit gezien omdat ik hem het liefst in 1 keer wil zien en dat duur behoorlijk lang ff wachten op een vrije dat.;)

Dunky
05-03-2002, 19:14
Heeft iemand enig idee wanneer Stephen King's IT op dvd wordt gereleased. Regio 1 is geen punt.

En
Regio 2 X-files box 4

hopelijk heeft iemand informatie of release data

jps
05-03-2002, 20:52
voor mij zijn dat:

The Postman
Fabulous Bakerboys
Leaving Las Vegas..

De eeste omdat hij 3 uur duurt.....en de andere omdat ze me niks lijken :) Fabulous Bakerboys gratis bij die V&D actie....LLV was erg goedkoop en is met Nicolas Cage wat ik een goeie acteur vind..alleen de film lijkt me niet veel aan :)

Glenn Smits
05-03-2002, 21:49
Ik bekijk alle aankopen vrijwel onmiddellijk.

oh dus als jij 4 films koopt ga je 's nachts door met kijken :D

Guest-06
06-03-2002, 00:07
Ik snap het allemaal niet, leg me nou es uit waarom je zoveel films zou kopen ?
Ik heb 1 film gekocht vanwege de DTS track, dat is U571.
En 1 film van mijn vriendin gehad, en dat is mijn all-time-favorite film, Highlander 1.
Veder huur ik ze wel, veel goedkoper.

Luther Hartog
06-03-2002, 07:22
Ik snap het allemaal niet, leg me nou es uit waarom je zoveel films zou kopen ?
Misschien, omdat we van fims houden en de films die je koopt kijk je vaak meer dan 3 keer in je mensenleven, als je een film 3 keer huurt, heb je niks, als je hem koopt staat ie mooi in je kast. Waarom zouden mensen huizen kopen?

Guest-06
06-03-2002, 10:23
Bij huren gaat de huurprijs steeds omhoog, bij kopen niet.
Bij kopen hoef je geen toestemming aan de verhuurder te vragen bij een interne verbouwing.
Bij kopen houd je nog geld over na 30 jaar.

Hoe kun je het kopen van een DVD nou vergelijken met het kopen van een huis ?

Als je een DVD 3 keer kijkt in je leven, dan kun je hem 3 x huren, is veel goedkoper en neemt geen ruimte in beslag.

Luther Hartog
06-03-2002, 12:00
Je valt precies voor de val, je legt precies uit waarom je beter een huis kunt kopen. Zo kun je dus ook beter DVD's kopen, want die blijven ook hun emotionele waarde behouden

Henk Heideveld
06-03-2002, 12:10
Ik snap het allemaal niet, leg me nou es uit waarom je zoveel films zou kopen ?
Ik heb 1 film gekocht vanwege de DTS track, dat is U571.
En 1 film van mijn vriendin gehad, en dat is mijn all-time-favorite film, Highlander 1.
Verder huur ik ze wel, veel goedkoper.
Ik heb wel een paar steekhoudende antwoorden.
Ik ben van niemand afhankelijk, kan zo vaak kijken en wanneer ik maar wil. Maar er wordt uitsluitend in geld geredeneerd en dan heb je helemaal gelijk. 10 x huren is voordeliger dan 1 x kopen.
Waarom kopen mensen voor €45 miljoen een schilderij, voor €5 entree hadden ze dagelijks hun hele leven naar het museum gekund om te kijken. Er is dus iets anders aan de hand. Ik kan de hele dag op 100 zenders muziek beluisteren, waarom koop ik dan CD's??? Effe wat verder doordenken dan puur financieel en puur rationeel en er komt een scala aan antwoorden los.
Ik heb er maar een enkele tussenuit gepikt.
Waarom ga je helemaal naar Afrika om een leeuw te zien. ik zie ze dagelijks op de televisie en ook een dierentuin is binnen handbereik. Er is dus meeraan de hand.
Waarom koop je een dure Porsche als je al een Ferrari en een Jaguar hebt staan, je kunt maar in 1 auto rijden. Warom huur je voor die enkele keer geen auto, maar koop je zo'n veel te duur speeltje?

Peedeepee
06-03-2002, 12:17
It's something that we just can't explain....
It's something that we just can't control.....
It's something that we just call: AN ADDICTION!!!

:D :D

Henk Heideveld
06-03-2002, 12:21
It's something that we just can't explain....
It's something that we just can't control.....
It's something that we just call: AN ADDICTION!!!

Ja, het is een verslaving, maar omdat het een prettige verslaving is, liggen we er niet wakker van. Elke verslaving is duur dat weet elke junk. Zolang wij nog geen radio's uit auto's rukken wordt deze verslaving landelijk gedoogd.:o :o

Guest-06
06-03-2002, 12:42
Ik heb wel een paar steekhoudende antwoorden.Hij is duidelijk.

R. Schaap
06-03-2002, 17:27
ik heb scream en dogma gekocht, en nog steeds niet gekeken

Sander Meijer
07-03-2002, 11:38
ik denk dat ik 50% (van 160) nog niet bekeken

terwijl sommige films zoals American History X en Fight Cub meerdere kere heb gezien.

Jaded
07-03-2002, 11:41
50 % nog niet bekeken?
Dat lijkt me toch wel redelijk veel.
Is daar een speciale reden voor of gewoon geen tijd?

Sander Meijer
07-03-2002, 11:51
Dat komt door het feit dat ik een periode had dat ik per week een stuk of 5 /6 dvds kocht. En dan blijft er wat stiekem onbekeken. En soms heb ik ook soms wat titels uitgeleend.

Dadaveke
07-03-2002, 12:39
Ik heb what lies beneath in de kast liggen , maar nog niet bekeken. Het was gewoon een heb dvd :D . Ik heb ook niet zoiets van die zet ik nu op.Het zelfde heb ik dat met Planet of the Apes, deze staat al 1.5 week in de kast maar nog niet opgezet:(

Nicolas cage
07-03-2002, 12:41
Misschien, omdat we van fims houden en de films die je koopt kijk je vaak meer dan 3 keer in je mensenleven, als je een film 3 keer huurt, heb je niks, als je hem koopt staat ie mooi in je kast. Waarom zouden mensen huizen kopen?

ik kijk een film toch echt meer dan 3 keer een goede film wel tot 10 keer

Mark S
07-03-2002, 13:26
Baise Moi staat al maanden op de schap (nog niet aan toe gekomen vanwege andere films), evenals Breaking The Waves (erg mooie film, alleen zeer deprimerend, dus daar heb ik nog ff geen trek in)

Michiel Offerman
07-03-2002, 14:22
Baise Moi staat al maanden op de schap


Ik heb 'm gister toevallig gezien. Wel grappig, een soort Thelma & Louise meets Natural Born Killers en met 'echte' sex. Tja, je moet er maar net zin in hebben.

Moet nog steeds Se7en kijken (heb wel de extra's doorgespit), Deadlock (van de dvd'gratis' - vandaar) en Blood Simple D.C. afkijken. Verder ben ik redelijk up to date geloof ik.

Kasper P.
07-03-2002, 19:52
De enigste dvd die ik nog niet heb gekeken is: Beretta's Island. Ik heb 2 :D minuutjes gekeken en ik wist direct: DEZE FILM ZET IK NOOIT MEER OP! Oh ja voorop staat hééél groot Swarzenneger. maar hij komt maar 2 minuutjes in deze k*t film voor. Wie hem wil kopen (niemand denk ik) hij kost 1 euro excl. verzenkosten :D

Jaded
07-03-2002, 20:01
Ik heb 'm gister toevallig gezien. Wel grappig, een soort Thelma & Louise meets Natural Born Killers en met 'echte' sex. Tja, je moet er maar net zin in hebben.
Viel nogal redelijk zwak uit bij mij.
Wat die echte sex betreft, ik heb nog nooit sex zo fake gezien.
Voor mij was het een zwak verhaal vertolkt door wannabe actrices.

Enric Batista
07-03-2002, 20:44
Voor mij was het een zwak verhaal vertolkt door wannabe actrices.

Het zijn zelfs twee Franse Porno-actrices....dus ze zouden normaal gesproken hun vak wel moeten verstaan. Maar neen, zelfs het enige waar ze normaal gesproken voor betaald worden werd in deze film belaberd gebracht.

Over de dvd's die ik nog niet gezien heb:

Die zijn er niet! Ik kijk altijd een gekochte dvd binnen de door de winkeliers vastgestelde ruiltijd (meestal binnen 7 dagen). Stel je voor dat er een fout op zit. Dat is mij gebeurd bij "Walking with Dinosaurs". Ik had de eerste persing gekocht en kwam er gelukkig op tijd achter dat hij bleef hangen in een bepaalde scene. Na wat navraag hier bij DVD.NL bleek dat het om een bekende foutje ging. Ik heb 'em dan ook teruggebracht!

Luther Hartog
08-03-2002, 00:21
ik kijk een film toch echt meer dan 3 keer een goede film wel tot 10 keer Dat zeg ik toch ook:)?

Glenn Smits
08-03-2002, 22:03
Misschien, omdat we van fims houden en de films die je koopt kijk je vaak meer dan 3 keer in je mensenleven, als je een film 3 keer huurt, heb je niks, als je hem koopt staat ie mooi in je kast. Waarom zouden mensen huizen kopen?

Lol Luther, heerlijk kritisch weer :D

Nicole Roques
08-03-2002, 22:33
Er liggen nog een stuk of 20 DVD's in mijn kast die ik nog niet bekeken heb. Eerst kocht ik er soms wel 8 per week maar ik heb nu een DVD-aankoopverbod opgelegd gekregen totdat ze allemaal bekeken zijn. Nu schrijf ik op welke ik graag zou willen hebben. Het is verslavend.........mijn dvd-speler woont pas 2 maanden bij mij en hij houdt echt van me!:-)
Totaal staan er ongeveer 65 van die aantrekkelijke schijfjes in mijn kast. Bovendien zijn het films die de meeste mensen niet kijken. (Pride & Prejudice, Wives & Daughters en meer engelse boekverfilmingen) Ik moet dus wachten tot tv en dvd-speler beschikbaar zijn.

Kasper P.
08-03-2002, 22:35
edit

Wesley
09-03-2002, 09:29
The Exorcist: Directors Vagi.... Cut heb ik gewoon gekocht omdat ik die gewoon wilde hebben.En Pay It Forward had ik voor me moeder gekocht maar heb ze (en ik) nog nie bekeken. OH ja, The Family Man moet ik ook nog es bekijken :p :p :p

Rob P.
09-03-2002, 12:15
Wat die echte sex betreft, ik heb nog nooit sex zo fake gezien.


Heb je wel de 'uncut' versie gezien? Was toch aardig echt.
Voor de rest trouwens een zwakke film.

Enuh oja, ik heb wel al mijn DVD's minstens één keer gezien. Behalve Abre Los Ojos, want die had ik de dag nada ik hem gehuurd had meteen gekocht, had ik niet echt zin om 'm meteen nog een keer te kijken.

Jaded
09-03-2002, 12:20
Heb je wel de 'uncut' versie gezien? Was toch aardig echt.
Voor de rest trouwens een zwakke film.
Die heb ik gezien. Ik bedoelde er niet mee dat het niet echt was, maar dat het zo slecht gedaan is en in beeld gebracht dat het in mijn ogen het meest banale stukje sex is dat ik ooit al heb gezien.

Nicolas cage
09-03-2002, 12:24
De enigste dvd die ik nog niet heb gekeken is: Beretta's Island. Ik heb 2 :D minuutjes gekeken en ik wist direct: DEZE FILM ZET IK NOOIT MEER OP! Oh ja voorop staat hééél groot Swarzenneger. maar hij komt maar 2 minuutjes in deze k*t film voor. Wie hem wil kopen (niemand denk ik) hij kost 1 euro excl. verzenkosten :D

als je de film maar 2 minuten gekeken hebt dan kon hij er ook natuurlijk niet meer dan 2 minuten inzitten:D

maar ik kan het niet weten omdat ik hem niet gezien heb

Nicolas cage
09-03-2002, 12:28
Dat zeg ik toch ook:)?

Sorry je hebt gelijk :D

Luther Hartog
09-03-2002, 17:56
Sorry je hebt gelijk :D Maakt niet uit hhoor ik ben nu heel blij dat Spakenburg van Urk heeft gewonnen en dat ze nog steeds q1 staan en dat ik nu een beetje dronken ben, maar dat mag tocvh wel?

Dunky
09-03-2002, 17:58
Second Skin

Kasper P.
09-03-2002, 18:32
als je de film maar 2 minuten gekeken hebt dan kon hij er ook natuurlijk niet meer dan 2 minuten inzitten Sorry ik heb gelogen ik heb 11 minuten gekeken maar echt niet meer :D. Maar ff duidelijk t is gewoon rotzooi!

R. Schaap
09-03-2002, 19:03
Ik heb Apocalypse Now: Redux en Die Hard Special Edition afgelopen week gekocht en nog niet gezien.

Eerder al gekocht maar nog steeds niet gezien zijn Dik Trom, TNT, Scream en Swordfish

Glenn Smits
09-03-2002, 19:49
Ik heb Apocalypse Now: Redux en Die Hard Special Edition afgelopen week gekocht en nog niet gezien.

Eerder al gekocht maar nog steeds niet gezien zijn Dik Trom, TNT, Scream en Swordfish

Dik Trom die jij hebt is zo maasterlijk, kijken zou ik zeggen, heerlijk hoe ouderwets het is. De lulligheid doet het em heh :D

R. Schaap
09-03-2002, 19:59
jep inderdaad, nou, ga ik die misschien vanavond nog kijken, hij duurt toch niet zo lang

Rochan
10-03-2002, 07:57
Meet Joe Black
Seven Years in Tibet
JP3
Planet of the Apes
Fight Club
Seven
Die Hard en Die Hard S.E.
Unbreakable Vista Series (Ik heb de gewone versie ook, die heb ik wel gezien
Sixt Sense Vista Series (Ik heb de gewone versie ook, die heb ik wel gezien)
Fist of Fury
Big Boss
Fear
The Grinch
En een aantal Disney's

Rochan
10-03-2002, 08:04
De Volgende films ben ook nog vergeten:
Gladiator
Patriot
T2
Desperado/El Marachi

Mark S
10-03-2002, 12:28
Inmiddels Baise Moi toch bekeken. Twee vrouwen trekkend neukend en moordend door Frankrijk. En daar is ook letterlijk alles mee gezegd.
Zowel qua geweld als sex geen schokkend nieuwe zaken te zien. Karakters worden totaal niet uitgediept. Enige humor (zoals in NBK) is ver te zoeken.
De controverse destijds is vooral ontstaan omdat deze gewelddadige film door vrouwen gemaakt was. Vervolgens in een aantal landen gecensureerd danwel verboden. De hype was compleet.

Anonymous
10-03-2002, 18:10
Hollow Man weer eens uit de kast gerukt.Blijft gewoon een
goeie actie-thriller.