PDA

Bekijk de volledige versie : ARNOLD BOMER'S GROTE EENMALIGE GROENLO-MEETING THREAD!!!!!!



Pagina's : 1 [2]

Henk Heideveld
05-04-2005, 10:14
Moet tenslotte ook een beetje aan de vriendin denken (die overigens ook wandelt :P)
Dát zullen romantische uitstapjes zijn...(6)
Lekker sexy, wandelen met Bambi :P :wink:

Henk Heideveld
05-04-2005, 10:15
Moet tenslotte ook een beetje aan de vriendin denken (die overigens ook wandelt :P)
Dát zullen romantische uitstapjes zijn...(6)
Natuurlijk!! ;)
Maar vooral de uitstapjes waar niet wordt gewandeld zijn vaak heel romantisch :)

Dane
05-04-2005, 12:44
Als ik kan tegen die tijd ben ik ook van de partij, ben een paar keer in groenlo uit geweest, best gezellig daar. Is ook slechts een kwartiertje rijden vanuit Hengelo 8)

Arnold Bomers
05-04-2005, 18:01
8)

Mag ik hier uit concluderen dat jij ook erg graag van de partij bent? :wink:

chaos
06-04-2005, 08:08
8)

Mag ik hier uit concluderen dat jij ook erg graag van de partij bent? :wink:

Was al min of meer afgesproken met Jason en zijn mobiel :shock: 8)

Henk Heideveld
06-04-2005, 11:59
Volgens mij kun je Niels en Chaos ook wel tot de "vaste" deelneemrs rekenen Arnold. Tegen die tijd is Niels wel financieel hersteld van z'n japan-reis. :lol: :wink:

Henk Heideveld
06-04-2005, 12:00
Als ik kan tegen die tijd ben ik ook van de partij, ben een paar keer in groenlo uit geweest, best gezellig daar. Is ook slechts een kwartiertje rijden vanuit Hengelo 8)
Dan kun je altijd, al is het maar een uurtje. 8)

David L.
06-04-2005, 12:02
Zou het dan toch nog druk worden daar in de o zo rustige Achterhoek? :shock:

Henk Heideveld
06-04-2005, 12:12
Zou het dan toch nog druk worden daar in de o zo rustige Achterhoek? :shock:
Ach wat heet druk: er waren wel meetings met een DRUKTE van wel 5 personen :roll: :roll:

David L.
06-04-2005, 12:19
Zou het dan toch nog druk worden daar in de o zo rustige Achterhoek? :shock:
Ach wat heet druk: er waren wel meetings met een DRUKTE van wel 5 personen :roll: :roll:

Maar dat was in STEDEN......
En nu zitten we al aan de 8 (potentiële) deelnemers in the middle of nowhere...

Bambi
06-04-2005, 15:45
En nu zitten we al aan de 8 (potentiële) deelnemers in the middle of nowhere...
Let vooral op dat woord potentiële :roll: De ervaring leert dat van de totale lijst van potentiële deelnemers er nooit veel echt op komen dagen..... :?

Martin Stanneveld
06-04-2005, 22:04
ken nog een mooi spreekwoord uit Groenlo:

äls mien koein gein melk meer wiln geem, dan pak ik mien klompn en trap die beesten uit de stalle, sow in oes vievertje, woarop alle vogels zo een ei uut de reet drukn en ze geliek in de panne kwakkn en der een omlet van bakkne!

Vertaling: spreekwoorden uit Groenlo slaan nergens op en zijn niet te verstaan.

Herjan
06-04-2005, 22:13
ken nog een mooi spreekwoord uit Groenlo:

äls mien koein gein melk meer wiln geem, dan pak ik mien klompn en trap die beesten uit de stalle, sow in oes vievertje, woarop alle vogels zo een ei uut de reet drukn en ze geliek in de panne kwakkn en der een omlet van bakkne!

Vertaling: spreekwoorden uit Groenlo slaan nergens op en zijn niet te verstaan.
Kleine correctie:

As mien koein gien melk meer will'n ge'em, pak'k mien klompn en trap'k die beestn uut de staln, sow ien oes vievertien, waorop alln voegels zo 'n ie uut de reet drukk'n en ze g'liek in d'n panne kwakk'n en d'r 'n omlet van bakk'n!

Zo sprak m'n schoonvader ooit de historische woorden:

Kiek noe! Die voegel het'n rooie rogge!

Waarop ik vanzelfsprekend zei: .... WAT?! :shock:

Herjan
06-04-2005, 22:14
Moar tis nu al lange tiet om te sloap'n, man! Morn om vief oer moet'n de koei'n weer gemolk'n!

Wout van den Berg
18-04-2005, 14:01
Zo, daar ben ik ook weer eens :-P Beetje veel druk met andere zaakjes :D

Ik kom denk ik ook wel Arnold, mar dat bespreken we nog wel ^^ Wanneer gaan jullie ook alweer naar Antwerpen voor Star Wars Ep3??

Henk Heideveld
18-04-2005, 16:00
8 pagina's inmiddels al volgepost door iedereen, dan moeten er toch al meer deelnemers zijn dan die armzalige 5?????? :shock: :shock: :shock:

Arnold Bomers
18-04-2005, 17:12
Wanneer gaan jullie ook alweer naar Antwerpen voor Star Wars Ep3??

SW3 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=33506) :P

Henk Heideveld
19-04-2005, 13:13
Wanneer gaan jullie ook alweer naar Antwerpen voor Star Wars Ep3??

SW3 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=33506) :P
Kom op Bomers, doe iets :!: :!: :!: :!: :!:
Het aantal aanmeldingen is veel te krap.
Smijt er een onweerstaanbaar programma tegen an. :P 8)
'k Mis echt nog een paar belangrijke namen in het deelnemersveld. :?
Tot nu toe heeft het weinig nut, krijgen amper een auto vol man :(
Enne....hou op over SW3, straks denken ze nog dat ie ook in Grollo draait.
(in weiland 4) :P

Henk Heideveld
04-05-2005, 09:06
't Is hier verdacht stil :shock: :shock: :shock:
Is Groenlo van de buitenwereld afgesloten :?: :lol:

Henk Heideveld
09-05-2005, 10:23
Wanneer gaan jullie ook alweer naar Antwerpen voor Star Wars Ep3??
SW3 (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=33506) :P
Jij kunt echt niet mee Arnold, jij moet nu de voorbereidingen voor de Grollo-meeting serineus gaan aanpakken. Het wordt kort dag.
Al weet nog geen mens welke korte dag :roll:

David L.
09-05-2005, 10:34
Al weet nog geen mens welke korte dag :roll:

Hear, hear!

Henk Heideveld
09-05-2005, 11:06
Al weet nog geen mens welke korte dag :roll:

Hear, hear!
In de eerste post van deze thread houdt Arnold alles bij.
Nou ja.....bijhouden????? :x :oops:

David L.
09-05-2005, 11:34
Al weet nog geen mens welke korte dag :roll:

Hear, hear!
In de eerste post van deze thread houdt Arnold alles bij.
Nou ja.....bijhouden????? :x :oops:
En dat terwijl er zoveel voorstellen zijn gedaan dat je er makkelijk een lang weekend mee kan vullen.... :shock: Zou toch niet moeilijk moeten zijn....

Henk van der Weerdt
09-05-2005, 11:37
mm Groenlo.. 8)

David L.
09-05-2005, 11:41
mm Groenlo.. 8)

mm Grolsch bedoel je zeker?

Henk Heideveld
09-05-2005, 11:53
Al weet nog geen mens welke korte dag :roll:

Hear, hear!
In de eerste post van deze thread houdt Arnold alles bij.
Nou ja.....bijhouden????? :x :oops:
En dat terwijl er zoveel voorstellen zijn gedaan dat je er makkelijk een lang weekend mee kan vullen.... :shock: Zou toch niet moeilijk moeten zijn....
Nee, Grollo schijnt vreeeeeeselijk veel gevarieerde mogelijklheden te bieden. :roll: :wink:

Henk Heideveld
09-05-2005, 11:54
mm Groenlo.. 8)

mm Grolsch bedoel je zeker?
Nee Grolsch zit niet meer in Groenlo/Grollo.....dat maakt het allemaal extra complex zo'n dag :cry: :cry:

Henk van der Weerdt
09-05-2005, 11:56
mm Groenlo.. 8)

mm Grolsch bedoel je zeker?
zou best eens kunnen :P

David L.
09-05-2005, 12:03
mm Groenlo.. 8)

mm Grolsch bedoel je zeker?
Nee Grolsch zit niet meer in Groenlo/Grollo.....dat maakt het allemaal extra complex zo'n dag :cry: :cry:
Complex???? Je gaat gewoon op een stoel in de kroeg zitten en bier drinken! Hoezo complex.......sjeeeezzzz.... :wink:

Henk Heideveld
09-05-2005, 12:14
mm Groenlo.. 8)

mm Grolsch bedoel je zeker?
Nee Grolsch zit niet meer in Groenlo/Grollo.....dat maakt het allemaal extra complex zo'n dag :cry: :cry:
Complex???? Je gaat gewoon op een stoel in de kroeg zitten en bier drinken! Hoezo complex.......sjeeeezzzz.... :wink:
Ja maar hoe denk je over de logistiek naar Grollo? :shock: :shock:
Vroeger speelde zich alles binnen de stadsmuren af, dat was nog te doen. :roll:

Henk Heideveld
09-05-2005, 12:16
mm Groenlo.. 8)

mm Grolsch bedoel je zeker?
Nee Grolsch zit niet meer in Groenlo/Grollo.....dat maakt het allemaal extra complex zo'n dag :cry: :cry:
Complex???? Je gaat gewoon op een stoel in de kroeg zitten en bier drinken! Hoezo complex.......sjeeeezzzz.... :wink:
Ho ho, tegenwoordig moet bier dus speciaal geimporteerd worden van de buiten Groenlo liggende Grolsch-fabriek. En ook de zandwegen rond Grollo zijn daar nog niet op berekend. :shock:

David L.
09-05-2005, 12:18
mm Groenlo.. 8)

mm Grolsch bedoel je zeker?
Nee Grolsch zit niet meer in Groenlo/Grollo.....dat maakt het allemaal extra complex zo'n dag :cry: :cry:
Complex???? Je gaat gewoon op een stoel in de kroeg zitten en bier drinken! Hoezo complex.......sjeeeezzzz.... :wink:
Ho ho, tegenwoordig moet bier dus speciaal geimporteerd worden van de buiten Groenlo liggende Grolsch-fabriek. En ook de zandwegen rond Grollo zijn daar nog niet op berekend. :shock:
Als ze in de Achterhoek ergens op berekend zijn dan is het wel het transport en de consumptie van bier.....

Henk Heideveld
09-05-2005, 12:21
mm Groenlo.. 8)

mm Grolsch bedoel je zeker?
Nee Grolsch zit niet meer in Groenlo/Grollo.....dat maakt het allemaal extra complex zo'n dag :cry: :cry:
Complex???? Je gaat gewoon op een stoel in de kroeg zitten en bier drinken! Hoezo complex.......sjeeeezzzz.... :wink:
Ho ho, tegenwoordig moet bier dus speciaal geimporteerd worden van de buiten Groenlo liggende Grolsch-fabriek. En ook de zandwegen rond Grollo zijn daar nog niet op berekend. :shock:
Als ze in de Achterhoek ergens op berekend zijn dan is het wel het transport en de consumptie van bier.....
Ah..vandaar die wedstrijden biertonnen door het zand rollen :roll: :wink:

John Sital
09-05-2005, 13:37
gezien het geleuter hier kunnen we aannemen dat het onderwerp van deze topic niet haalbaar zal zijn

Arnold Bomers
09-05-2005, 18:19
Eerste post is geupdate

Het is me er de de laatste tijd een beetje bij ingeschoten. :roll: Overkomt me wel vaker. :oops: :oops:

'k heb er nu een lange tijd na kunnen denken nu. :oops: En ik moet toegeven dat het niet echt makkelijk is wat te verzinnen om te doen hier in de buurt.

Maargoed, Ik doe een poging. Het programma zou er als volgt uit kunnen zien:

13.00 Bowlen op camping Marveld in groenlo

We zouden ook kunnen gaan boeren golfen. is wel niet in groenlo zelf, maar op zich hoort dat plaatsje lievelde wel bij groenlo. Lijkt me op zich ook wel een goed plan. 'k weet niet wat jullie ervan vinden. In lievelde komt de trein ook aan, dus als een aantal mensen daar toch aankomt zou dat dus mooi kunnen.

15.00 terras bij mooi weer. Eventueel ook op de camping aldaar. In groenlo terras kan natuurlijk ook. Dat kunnen we dan wel ff bekijken.

18.00 Gezellig een hapje eten bij de chinees of voor lekkere boerenkost bij broodje tom :P of 1 van de pizzariaatjes met de nadruk op 'tjes'. :wink:

plm 19.00 weer een terrasje pakken in de binnenstad. Of naar 1 van de vele cafe's van groenlo.

Daarna eventueel voor diegenen die dat willen naar de disco. City lido, of de pauw (is een wat kleinere disco) of de Nobody
(heete vroeger Pam Pam).

Ik stel om het op 16 of 23 juli te doen. Mensen die animo hebben die moeten maar even aangeven op welke dag het het beste uitkomt.

De voorlopige deelnemerslijst ziet er als volgt uit (als het niet meer klopt moet je het maar even aangeven):

1 Arnold Bomers
2 Pascal Heister
3 Henk Heideveld
4 John Sital
5 Nitwit inc.
6 Chaos
7 Wout van den Berg
8 Niels Simons

Met als reserves:

1 Bambi
2 Dane

Mochten er suggesties of tips zijn dan hoor ik het graag. Als jullie ook even zouden willen aangeven of er moet worden gebowled of geboerengolft dan zou dat mooi zijn. Dan kan ik alvast wat regelen.
Dat geld ook voor het eten natuurlijk.

Martin Stanneveld
09-05-2005, 18:22
Gezellig :twisted: :lol: (6)

Arnold Bomers
09-05-2005, 18:23
Gezellig :twisted: :lol: (6)

Hey, jij gaat niet mee. Dus ga een andere thread vervuilen. :shock: :twisted:

Martin Stanneveld
09-05-2005, 18:25
Gezellig :twisted: :lol: (6)

Hey, jij gaat niet mee.

Vind je het gek? :shock: :twisted:
Zal niet weer gebeuren meneer Bomers :wink:

Arnold Bomers
09-05-2005, 18:31
Vind je het gek? :shock: :twisted:



Nee, vind ik niet gek nee. :wink: :P





Zal niet weer gebeuren meneer Bomers :wink:

Zo mag ik het horen. :P :P :wink:

John Sital
09-05-2005, 18:44
Eerste post is geupdate

Het is me er de de laatste tijd een beetje bij ingeschoten. :roll: Overkomt me wel vaker. :oops: :oops:

'k heb er nu een lange tijd na kunnen denken nu. :oops: En ik moet toegeven dat het niet echt makkelijk is wat te verzinnen om te doen hier in de buurt.

Maargoed, Ik doe een poging. Het programma zou er als volgt uit kunnen zien:

13.00 Bowlen op camping Marveld in groenlo

We zouden ook kunnen gaan boeren golfen. is wel niet in groenlo zelf, maar op zich hoort dat plaatsje lievelde wel bij groenlo. Lijkt me op zich ook wel een goed plan. 'k weet niet wat jullie ervan vinden. In lievelde komt de trein ook aan, dus als een aantal mensen daar toch aankomt zou dat dus mooi kunnen.

15.00 terras bij mooi weer. Eventueel ook op de camping aldaar. In groenlo terras kan natuurlijk ook. Dat kunnen we dan wel ff bekijken.

18.00 Gezellig een hapje eten bij de chinees of voor lekkere boerenkost bij broodje tom :P of 1 van de pizzariaatjes met de nadruk op 'tjes'. :wink:

plm 19.00 weer een terrasje pakken in de binnenstad. Of naar 1 van de vele cafe's van groenlo.

Daarna eventueel voor diegenen die dat willen naar de disco. City lido, of de pauw (is een wat kleinere disco) of de Nobody
(heete vroeger Pam Pam).

Ik stel om het op 16 of 23 juli te doen. Mensen die animo hebben die moeten maar even aangeven op welke dag het het beste uitkomt.

De voorlopige deelnemerslijst ziet er als volgt uit (als het niet meer klopt moet je het maar even aangeven):

1 Arnold Bomers
2 Pascal Heister
3 Henk Heideveld
4 John Sital
5 Nitwit inc.
6 Chaos
7 Wout van den Berg
8 Niels Simons

Met als reserves:

1 Bambi
2 Dane

Mochten er suggesties of tips zijn dan hoor ik het graag. Als jullie ook even zouden willen aangeven of er moet worden gebowled of geboerengolft dan zou dat mooi zijn. Dan kan ik alvast wat regelen.
Dat geld ook voor het eten natuurlijk.

wtf is boerengolf? :shock:

Arnold Bomers
09-05-2005, 18:49
wtf is boerengolf? :shock:

Das bijna hetzelfde als normale golf. Maar voor boerengof gebruiken we een stok met daaraan een kleine klomp. Daarmee moet je een kleine bal weg zien te rammen en in zo weinig mogelijk slagen rond zien te komen op het parcours. het word gespeeld in weilanden. De koeien lopen er meestal ook wel.

Zie ook deze site: Boerengolf (http://www.boerengolf.nl/home.html)

John Sital
09-05-2005, 18:52
wtf is boerengolf? :shock:

Das bijna hetzelfde als normale golf. Maar voor boerengof gebruiken we een stok met daaraan een kleine klomp. Daarmee moet je een kleine bal weg zien te rammen en in zo weinig mogelijk slagen rond zien te komen op het parcours. het word gespeeld in weilanden. De koeien lopen er meestal ook wel.

ik ben depri

Martin Stanneveld
09-05-2005, 18:56
wtf is boerengolf? :shock:

Das bijna hetzelfde als normale golf. Maar voor boerengof gebruiken we een stok met daaraan een kleine klomp. Daarmee moet je een kleine bal weg zien te rammen en in zo weinig mogelijk slagen rond zien te komen op het parcours. het word gespeeld in weilanden. De koeien lopen er meestal ook wel.

ik ben depri

:lol: :lol: :lol:

chaos
09-05-2005, 19:03
:shock: :lol:

Henk van der Weerdt
09-05-2005, 19:09
wtf is boerengolf? :shock:

Das bijna hetzelfde als normale golf. Maar voor boerengof gebruiken we een stok met daaraan een kleine klomp. Daarmee moet je een kleine bal weg zien te rammen en in zo weinig mogelijk slagen rond zien te komen op het parcours. het word gespeeld in weilanden. De koeien lopen er meestal ook wel.

ik ben depri

komt wel bekend voor (y)

Bambi
09-05-2005, 19:54
*Programma geknipt*
Ik stel om het op 16 of 23 juli te doen. Mensen die animo hebben die moeten maar even aangeven op welke dag het het beste uitkomt.
Op zich geen onaardig programma, alleen de data zijn voor mij beide niet interessant: 16 juli heb ik een verjaardag en 23 juli kom ik net thuis uit Nijmegen (je weet wel: van dat wandelen :oops:)
Als er nog een voorstel komt voor een andere datum (bijvoorbeeld 30 juli; 2 en 9 juli zijn voor mij ook al bezet met een verjaardag en een GPS-dag), dan denk ik wel dat je mij bij de definitieve lijst kunt zetten.

Arnold Bomers
09-05-2005, 20:32
*Programma geknipt*
Ik stel om het op 16 of 23 juli te doen. Mensen die animo hebben die moeten maar even aangeven op welke dag het het beste uitkomt.
Op zich geen onaardig programma, alleen de data zijn voor mij beide niet interessant: 16 juli heb ik een verjaardag en 23 juli kom ik net thuis uit Nijmegen (je weet wel: van dat wandelen :oops:)
Als er nog een voorstel komt voor een andere datum (bijvoorbeeld 30 juli; 2 en 9 juli zijn voor mij ook al bezet met een verjaardag en een GPS-dag), dan denk ik wel dat je mij bij de definitieve lijst kunt zetten.

Dan kunnen we 30 juli alvast schrappen. :twisted:

Staat erbij :wink:

Martin Stanneveld
09-05-2005, 20:45
wtf is boerengolf? :shock:

Das bijna hetzelfde als normale golf. Maar voor boerengof gebruiken we een stok met daaraan een kleine klomp...


Toen ik dit las moest ik even hardop lachen :lol:

Arnold Bomers
09-05-2005, 20:58
wtf is boerengolf? :shock:

Das bijna hetzelfde als normale golf. Maar voor boerengof gebruiken we een stok met daaraan een kleine klomp...


Toen ik dit las moest ik even hardop lachen :lol:

Je gaat pas lachen als je John ziet in een boeren kieltje. :lol:

Is trouwens verplichte kledingdracht he. :P :twisted: :wink:

Niels Simons
09-05-2005, 21:13
bij deze meld ik mij zwaar depri af arnold,jezus wat een programma. :twisted:

je had moeten zeggen,16 juli bier zuipen bij ome piet op t dorpsplein,dan was ik er de avond tevoren al!(en dan zou ik ook wel mee naar disco pam pam gaan... :roll: )

miss een programma wijziging?

mazzel,niels

Arnold Bomers
09-05-2005, 21:16
bij deze meld ik mij zwaar depri af arnold,jezus wat een programma. :twisted:

je had moeten zeggen,16 juli bier zuipen bij ome piet op t dorpsplein,dan was ik er de avond tevoren al!(en dan zou ik ook wel mee naar disco pam pam gaan... :roll: )

miss een programma wijziging?

mazzel,niels

Ehm, lijkt me wel een erg goed idee voor een minimeeting Niels. :D 8)

Trouwens grootste gedeelte van de dag wordt daaraan besteed eigelijk. :bier:

Henk Heideveld
10-05-2005, 07:08
wtf is boerengolf? :shock:

Das bijna hetzelfde als normale golf. Maar voor boerengof gebruiken we een stok met daaraan een kleine klomp. Daarmee moet je een kleine bal weg zien te rammen en in zo weinig mogelijk slagen rond zien te komen op het parcours. het word gespeeld in weilanden. De koeien lopen er meestal ook wel.

ik ben depri
De dierenbescherming ook. Die zijn er fel op tegen. De koeien raken er van in de stress. :evil: :x
23 juli kan'k nie Arnoldus! :(

David L.
10-05-2005, 07:32
Datum maakt mij niet uit, alleen boerengolf.... :shock:
kom ik er mee weg als ik zeg dat ik hooikoorts heb? :oops:
Ben wel van de partij! Alleen als we gaan golfen zal ik zwaar gedrogeerd aanwezig zijn...

Henk Heideveld
10-05-2005, 07:50
Even gekeken op vvv.groenlo.nl voor activiteiten.
Eh....niks gevonden :oops: :roll:
Wel een nare mededeling voor Niels:
Café de Kroon in Groenlo: ma-wo-zo open van 12.00uur tot 23.00uur di-gesloten.
Nou als dat geen vragen oproept. :shock: :shock:

David L.
10-05-2005, 07:55
Even gekeken op vvv.groenlo.nl voor activiteiten.
Eh....niks gevonden :oops: :roll:
Wel een nare mededeling voor Niels:
Café de Kroon in Groenlo: ma-wo-zo open van 12.00uur tot 23.00uur di-gesloten.
Nou als dat geen vragen oproept. :shock: :shock:

Woei!! Activiteiten?!?! :shock: Waarom??? :shock:

chaos
10-05-2005, 10:31
Ik kan alleen 23 juli :? :shock:

John Sital
10-05-2005, 10:45
Ik kan alleen 23 juli :? :shock:

ik ben alle datums depri

Pascal Heister
10-05-2005, 10:59
Eerste post is geupdate

Het is me er de de laatste tijd een beetje bij ingeschoten. :roll: Overkomt me wel vaker. :oops: :oops:

'k heb er nu een lange tijd na kunnen denken nu. :oops: En ik moet toegeven dat het niet echt makkelijk is wat te verzinnen om te doen hier in de buurt.

Maargoed, Ik doe een poging. Het programma zou er als volgt uit kunnen zien:

13.00 Bowlen op camping Marveld in groenlo

We zouden ook kunnen gaan boeren golfen. is wel niet in groenlo zelf, maar op zich hoort dat plaatsje lievelde wel bij groenlo. Lijkt me op zich ook wel een goed plan. 'k weet niet wat jullie ervan vinden. In lievelde komt de trein ook aan, dus als een aantal mensen daar toch aankomt zou dat dus mooi kunnen.

15.00 terras bij mooi weer. Eventueel ook op de camping aldaar. In groenlo terras kan natuurlijk ook. Dat kunnen we dan wel ff bekijken.

18.00 Gezellig een hapje eten bij de chinees of voor lekkere boerenkost bij broodje tom :P of 1 van de pizzariaatjes met de nadruk op 'tjes'. :wink:

plm 19.00 weer een terrasje pakken in de binnenstad. Of naar 1 van de vele cafe's van groenlo.

Daarna eventueel voor diegenen die dat willen naar de disco. City lido, of de pauw (is een wat kleinere disco) of de Nobody
(heete vroeger Pam Pam).

Ik stel om het op 16 of 23 juli te doen. Mensen die animo hebben die moeten maar even aangeven op welke dag het het beste uitkomt.

De voorlopige deelnemerslijst ziet er als volgt uit (als het niet meer klopt moet je het maar even aangeven):

1 Arnold Bomers
2 Pascal Heister
3 Henk Heideveld
4 John Sital
5 Nitwit inc.
6 Chaos
7 Wout van den Berg
8 Niels Simons

Met als reserves:

1 Bambi
2 Dane

Mochten er suggesties of tips zijn dan hoor ik het graag. Als jullie ook even zouden willen aangeven of er moet worden gebowled of geboerengolft dan zou dat mooi zijn. Dan kan ik alvast wat regelen.
Dat geld ook voor het eten natuurlijk.

hmm, 23 juli wordt niks, ben de 22e jarig dus de 23e niet veel waard. En de 16e moet ik nog ff bekijken.

Steven Maas
18-05-2005, 01:03
Ik kan alleen 23 juli :? :shock:

ik ben alle datums depriEen partijtje boerengolf schijnt je op te peppen. :mrgreen: (y)

John Sital
18-05-2005, 08:55
Ik kan alleen 23 juli :? :shock:

ik ben alle datums depriEen partijtje boerengolf schijnt je op te peppen. :mrgreen: (y)

ik heb liever een tractor race, bij voorkeur met getunede tractoren :shock:

Arnold Bomers
19-05-2005, 20:46
Dan toch maar gewoon zuipen? :roll: :P

Niels Simons
19-05-2005, 20:47
laten we dit idee gewoon zaterdag afschieten(eh bespreken bedoel ik)!

mazzel,niels

Arnold Bomers
19-05-2005, 20:51
laten we dit idee gewoon zaterdag afschieten(eh bespreken bedoel ik)!

mazzel,niels

Ik vind het jammer dat de interesse zo laag is. Maarja, een beter programma kan ik hier niet verzinnen. Afgezien van zuipen in groenlo dan he. Misschien is het beter om een meeting toch maar in Enschede te houden wat jij al zei niels. Kunnen we biosje pakken, of eventueel karten ofzo.

John Sital
19-05-2005, 21:08
laten we dit idee gewoon zaterdag afschieten(eh bespreken bedoel ik)!

mazzel,niels

Ik vind het jammer dat de interesse zo laag is. Maarja, een beter programma kan ik hier niet verzinnen. Afgezien van zuipen in groenlo dan he. Misschien is het beter om een meeting toch maar in Enschede te houden wat jij al zei niels. Kunnen we biosje pakken, of eventueel karten ofzo op mijn kosten.

verdomd goed plan arnold 8)

Henk Heideveld
24-05-2005, 11:18
laten we dit idee gewoon zaterdag afschieten(eh bespreken bedoel ik)!

mazzel,niels

Ik vind het jammer dat de interesse zo laag is. Maarja, een beter programma kan ik hier niet verzinnen. Afgezien van zuipen in groenlo dan he. Misschien is het beter om een meeting toch maar in Enschede te houden wat jij al zei niels. Kunnen we biosje pakken, of eventueel karten ofzo op mijn kosten.

verdomd goed plan arnold 8)
Enschede ook geen f u c k te beleven. Lost het probleem van Niels niet op.
Is alleen maar een MM, nou dan hoeven we niet verder te reizen dan Zwolle. :roll: :roll: :wink:
Effe serieus: het was bedoeld omdat de noorderlingen klaagden dat ze nooit aan bod kwamen. De deelname bestaat echter weer grotendeels uit de vaste zuiderlingen, tja wat reizen we dan nog. :x

Henk Heideveld
24-05-2005, 11:20
verdomd goed plan arnold 8)
Arnold en goed plan.
Goed plan en Arnold.
What's the link? (6)

Henk Heideveld
24-05-2005, 11:21
Ik kan alleen 23 juli :? :shock:
Ik kan 23 juli juist niet :? :?

John Sital
24-05-2005, 12:17
bij deze zeg ik af.

Isis
24-05-2005, 15:06
Ik kan alleen 23 juli :? :shock:
Ik kan 23 juli juist niet :? :?

Toch gezellig, zo vlak voor je verjaardag! ;)

Isis
24-05-2005, 15:07
bij deze zeg ik af.



Mét reden graag! (6)

Niels Simons
24-05-2005, 17:33
zoals gezegd meld ik me dus ook af.

iets zegt me dat de eerstvolgende meeting in tilburg centrum is...

mazzel,niels

chaos
24-05-2005, 18:25
Gooi hier maar een slot op :twisted:

John Sital
24-05-2005, 18:39
Gooi hier maar een slot op :twisted:

wijs besluit darth chaos 8)

Pascal Heister
24-05-2005, 22:53
jullie durven gewoon niet te komen :twisted:

Martijn Beunk
25-05-2005, 18:09
Wanneer wordt eens iets in het Westen georganiseerd?

In Amsterdam/Haarlem is toch ook genoeg te doen? :? 8) :wink:

John Sital
25-05-2005, 18:37
Wanneer wordt eens iets in het Westen georganiseerd?

In Amsterdam/Haarlem is toch ook genoeg te doen? :? 8) :wink:

kan maar de mensen die in eerste instantie beweren dat ze komen zeggen toch af op het laatste moment zodast de harde kern overblijft.

Martijn Beunk
25-05-2005, 18:39
Wanneer wordt eens iets in het Westen georganiseerd?

In Amsterdam/Haarlem is toch ook genoeg te doen? :? 8) :wink:

kan maar de mensen die in eerste instantie beweren dat ze komen zeggen toch af op het laatste moment zodast de harde kern overblijft.

Ik snap het en de harde kern is toch in Brabant en Limburg te vinden :( :wink:
Ik ga de reis anders wel een keer maken :lol: 8)

John Sital
25-05-2005, 18:44
Wanneer wordt eens iets in het Westen georganiseerd?

In Amsterdam/Haarlem is toch ook genoeg te doen? :? 8) :wink:

kan maar de mensen die in eerste instantie beweren dat ze komen zeggen toch af op het laatste moment zodast de harde kern overblijft.

Ik snap het en de harde kern is toch in Brabant en Limburg te vinden :( :wink:
Ik ga de reis anders wel een keer maken :lol: 8)

zeg het goed van te voren, dan kom ik niet :twisted: :wink:

Martijn Beunk
25-05-2005, 21:04
Wanneer wordt eens iets in het Westen georganiseerd?

In Amsterdam/Haarlem is toch ook genoeg te doen? :? 8) :wink:

kan maar de mensen die in eerste instantie beweren dat ze komen zeggen toch af op het laatste moment zodast de harde kern overblijft.

Ik snap het en de harde kern is toch in Brabant en Limburg te vinden :( :wink:
Ik ga de reis anders wel een keer maken :lol: 8)

zeg het goed van te voren, dan kom ik niet :twisted: :wink: :twisted: :twisted: :wink: