PDA

Bekijk de volledige versie : RCV - Nieuwe steelcases van oudere releases



Pagina's : [1] 2

Daniël V.
15-08-2007, 18:24
Nieuwe 2-disc steelcases van RCV. Het betreft varianten op de bekende steelbooks van DFW. Voor een aantal van de verschenen titels betekent het een fikse verbetering op de eerder verschenen kale edities.

Het betreft o.a.:

Finding Neverland (2-disc)
Disc 1 is gewoon de oude, zonder menu e.d. De extra's op disc 2 verschillen enigszins van de R2UK-release.

http://images.movietradingcompany.nl/images/packshots/15692ps.jpg

Jackie Brown (2-disc)
Deze uitgave is gelijk aan de UK 2-disc. Met 1:85:1 beeld, 5.1 en DTS geluid. Voor de extra's ontbreken t.o.v. de UK 2-disc enkel 3 minder belangrijke features, zoals filmografieën en radiospots. Verplichte vervanging van de kale 1-disc, of voor de mensen die de UK 2-disc niet hebben. (en natuurlijk de film de moeite waard vinden)

http://images.movietradingcompany.nl/images/packshots/15693ps.jpg

A Nightmare on Elmstreet (2-disc)
Gelijk aan de UK 2-disc. 1:85:1 beeld, met 5.1 + DTS geluid, en een interessant pakket extra's.

http://images.movietradingcompany.nl/images/packshots/15694ps.jpg

Sin City (2-disc)
Deze uitgave is geheel gelijk aan de eerder uitgebrachte SE in grotere blikken verpakking.

http://images.movietradingcompany.nl/images/packshots/15695ps.jpg

Kill Bill Volume 1 (2-disc)
Deze uitgave is geheel gelijk aan de eerder verschenen SE in keepcase met slipcase.

http://images.movietradingcompany.nl/images/packshots/15696ps.jpg

Kill Bill Volume 2 (2-disc)
Deze uitgave is geheel gelijk aan de eerder verschenen SE in keepcase met slipcase.

http://images.movietradingcompany.nl/images/packshots/15697ps.jpg

Se7en (2-disc)
Deze uitgave is vrijwel gelijk aan de digipack-versie van Universal, met 6.1 DTS-ES en 2:35:1 beeld.

http://images.movietradingcompany.nl/images/packshots/15698ps.jpg

Fear and Loathing in Las Vegas (2-disc)
Disc 1 is gelijk aan de oude.

http://images.movietradingcompany.nl/images/packshots/15699ps.jpg

Frank
15-08-2007, 18:34
In A Nightmare on Elm Street heb ik wel interesse. En wat betreft Seven: Universal zal de rechten wel niet meer hebben voor deze film, waardoor RCV de nieuwe rechten heeft gekocht.

*TIMMIE*
15-08-2007, 18:40
Se7en tegenwoordig bij RCV? Dat is heel erg jammer :(

RCV blijft net niet... of helemaal niet. Echt goede releases zijn er maar weinig. Zelfs nu ze re-releases uitbrengen. :S

Frank
15-08-2007, 18:43
Se7en tegenwoordig bij RCV? Dat is heel erg jammer :(

Op zich niet zo vreemd. Veel films van New Line Cinema worden door RCV uitgegeven.

Eric B.
15-08-2007, 18:51
Nightmare on Elmstreet
Kill Bill
Kill Bill 2
Seven


in deze heb ik zeker interesse, mooie covers vind ik zelf......maar alleen als ze leuk geprijsd zijn:D

Smoov
15-08-2007, 18:56
Die twee Kill Bill steelcases gaan er denk ik wel komen...

Frank
15-08-2007, 19:00
maar alleen als ze leuk geprijsd zijn:D
Bol.com: 11,99 + 1,95 verzendkosten.
DVD Outlet: 9,99 + 0,99 verzendkosten.

Leuke prijzen, als je het mij vraagt.

Jurgen V
15-08-2007, 19:25
Toegegeven die Kill Bill's zien er op het eerste gezicht erg mooi uit qua artwork.

Lorre
15-08-2007, 20:14
Jackie Brown
A Nightmare On Elm Street

Deze twee komen er zeker in tegen een goedkope prijs. Kill Bill hebben mooie covers, maar ik wacht wel op de unrated versie om ze opnieuw aan te schaffen.

Eric B.
15-08-2007, 20:45
Bol.com: 11,99 + 1,95 verzendkosten.
DVD Outlet: 9,99 + 0,99 verzendkosten.

Leuke prijzen, als je het mij vraagt.


dat zijn zeker mooie prijsjes(y)

TheGodfather
15-08-2007, 21:55
Toegegeven die Kill Bill's zien er op het eerste gezicht erg mooi uit qua artwork.
Eens.
Opzich zien ze er goed uit maar thats it. Verder niet echt interessant. Alhoewel, de extra`s van Finding Neverland zijn interssant.

Lex v/d Moolen
15-08-2007, 22:00
Die specs/inhoud van Jackie Brown zijn toch een regelrechte aanfluiting...

Donga
15-08-2007, 22:55
Die twee Kill Bill steelcases gaan er denk ik wel komen...

Voor mij ook, de prijs valt me reuze mee en het artwork vind ik zeer geslaagd!

Daniël V.
15-08-2007, 23:56
Weer eens gezellig met z'n allen als lammeren naar de slachtbank. :twisted:

You gotta love it...

jasmin1
16-08-2007, 00:03
ik ben zeker van plan om paar van die titels te kopen. Sin city en jackie brown zo en zo.prijs is fenomenaal te noemen.

nmbs
16-08-2007, 09:10
Daarmee dat de oude SE van Se7en al een poos bijna niet meer te vinden was. Prachtige film, maar die DTS track geeft toch net iets meer.

Frank
16-08-2007, 12:35
Eens.
Opzich zien ze er goed uit maar thats it. Verder niet echt interessant. Alhoewel, de extra`s van Finding Neverland zijn interssant.
Als je de extra's graag wilt hebben kun je beter de Engelse release kopen, want daar staat ook een audiocommentaar op. Bovendien duren de extra's samen maar een half uur.

Aloys
16-08-2007, 12:57
Dit worden dus van die tins/koekblikken ?

Daniël V.
16-08-2007, 13:24
Dit worden dus van die tins/koekblikken ?
Zelfde als de Nederlandse Sin City SE inderdaad.

Pieter V
16-08-2007, 13:48
RCV, komt er bij niet meer in. Het enige wat ik van RCV heb is:

Scary movie 1 t/m 3, Sin City (2disc), We were soldiers, Blade trilogy. Dit zijn dan nog wel redelijk oude nette releases. Maar het spul van nu, sommige films hebben geeneens een menu en van extra's hebben ze nog nooit gehoord.

[NL]Patje_Lasek
16-08-2007, 18:32
Op de sites van FRS en VL zijn deze uitgaves zelfs 10,00 euro, je moet dan wel op toon ook niet leverbare producten klikken als je deze wil vinden, ze staan nog niet bij pre-order.

Hugo R
17-08-2007, 10:48
Ik ga het wel lekker bij mijn oude versies houden. Ik vind die steelcases sowieso helemaal niets.

Peter Neefs
17-08-2007, 15:34
Sin City, A Nightmare on Elm Street en Finding Neverland komen er wel een keertje in denk ik omdat die nog ontbreken in mijn collectie...en misschien vervang ik m'n 1-disc editie van Se7en ook wel (ik vind het artwork er erg mooi uitzien)...van de Kill Bill's heb ik al de 2-disc special editions dus om deze nu enkel te gaan vervangen omwille van een mooiere cover, dat vind ik nu wat ver gaan!

Sneaker
17-08-2007, 15:51
Als ze nou de inhoud van de schijfjes zouden veranderen in plaats van de verpakking. Voor een steelcase (met mooie cover) ga ik mijn huidige versies niet vervangen. Als het nou digipacks waren :wink:.

Maar heb op zich wel interesse in Finding Neverland (afhankelijk of de tweede DVD iets toevoegd), Sin City, Fear and Loathing in Las Vegas en A Nightmare on Elmstreet (laatste drie heb ik nog niet). Eigenlijk wil ik Jackie Brown ook hebben, maar ik heb die nog steeds niet gekocht omdat deze versie 1:33:1 beeld heeft. Misschien toch maar uit het buitenland halen.

Wim S.
19-08-2007, 14:26
A Nightmare on Elmstreet SE gaat wel komen aangezien nieuwe DTS track, de rest heb ik al en steelcases zeggen mij niet veel.

[NL]Patje_Lasek
19-08-2007, 14:30
Ik ga denk ik Se7en SE en de Kill Bill's aanschaffen, omdat ik de Universal SE van Se7en niet meer kon vinden en de prijs aantrekkelijk is (10,00 euro). Ook ga ik mijn 1-disc versies van Kill Bill vervangen.

dance007
19-08-2007, 14:59
Ook van Final Destination 3 komt een steelbook uit op dezelfde datum

BobT
21-08-2007, 23:45
aarg, nu heb ik nog meer spijt dat ik die 2 disc release van Seven heb laten liggen toen ik er ooit een stapel bij Van leest zag liggen.
Naja, misschien kan ik die nog ergens bestellen, anders wacht ik wel op wanneer die op een hoger format uitkomt.

pietdvd
26-08-2007, 05:33
Universal heeft de rechten van Seven geruild tegen die van Terminator 2 denk ik. Universal brengt binnenkort een 3 disc UE van Terminator 2 uit met de 2 disc DC die RCV eerder uitgaf en een 3de disc met de bioscoop versie. Ben er wel blij mee,omdat die 2 disc DC al op was en eigelijk prefeer ik de bioscooop versie. Alleen zal die wel duur worden en net als de UE van deel 1 ook wel weer snel op gaan,maar universal houdt van re-releases,dus valt het misschien mee. Dan hoef ik daarna alleen nog de UE van Terminator en ben ik tot deel 4 uitkomt,compleet.

Volgens mij hebben ze ook de rechten van Terminator 4 voor Nederland.

zetmoon
26-08-2007, 09:06
Ik zie in de lijst Kill Bill Vol.1 als 2-disc.

Klopt dat?

De "oude" versie had toch maar 1 disc?

Aloys
26-08-2007, 09:09
Ik zie in de lijst Kill Bill Vol.1 als 2-disc.

Klopt dat?

De "oude" versie had toch maar 1 disc?

Er waren 2 versies ;)

zetmoon
26-08-2007, 09:15
Er waren 2 versies ;)

Ik dacht dat Kill Bill Vol.1 alleen in een 1-disc versie bestond (RCV)
en Kill Bill 2 in een 2-disc versie.

Aloys
26-08-2007, 09:19
Ik dacht dat Kill Bill Vol.1 alleen in een 1-disc versie bestond (RCV)
en Kill Bill 2 in een 2-disc versie.

Het kan dat ik me vergis hoor, maar volgens mij waren er van beide 2 versies

Frank
26-08-2007, 10:29
Beide originele Kill Bill DVD's bestonden uit 2 discs.

http://www.dvd.nl/images/reviews/1591/cover.jpg http://www.dvd.nl/images/reviews/1801/cover.jpg

Zie ook de recensies op deze website.

zetmoon
26-08-2007, 13:03
Beide originele Kill Bill DVD's bestonden uit 2 discs.

http://www.dvd.nl/images/reviews/1591/cover.jpg http://www.dvd.nl/images/reviews/1801/cover.jpg

Zie ook de recensies op deze website.

Mmmm, toch eens opzoeken!

Bedankt voor de info.

Symphony X
29-08-2007, 11:15
aarg, nu heb ik nog meer spijt dat ik die 2 disc release van Seven heb laten liggen toen ik er ooit een stapel bij Van leest zag liggen.
Naja, misschien kan ik die nog ergens bestellen, anders wacht ik wel op wanneer die op een hoger format uitkomt.

Idd, ben nog steeds op zoek naar die dvd. Hopelijk is de RCV Se7en versie wat.

Bob Hiemstra
29-08-2007, 15:11
Ik ga waarschijnlijk Se7en nog wel weer een keertje aanschaffen, ondanks dat ik de digipack ook al heb.
Vind die steelbook er toch wel mooi uitzien en het blijft een van mijn favoriete films.

intexor
30-08-2007, 21:54
Voor €10/stuk wil ik Final Destination 3 en Finding Neverland wel hebben, maar als ik de gewone versies nog ergens vind dan ga ik die aanschaffen (heb nog geen steelbooks en zou dat eigenlijk ook zo willen houden, al zijn die van bijv. Seven en Kill Bill best mooi).

Pieter V
01-09-2007, 23:01
Ook The Texas Chainsaw Massacre (2003) wordt opnieuw uitgebracht in een steelbook.

Maar dit keer komt er een 2 disc versie van. Ben benieuwd wat het tweede schijfje te bieden heeft.

trainspotter
03-09-2007, 23:43
Bij Se7en houd ik mooi de kartonnen editie. Die vind ik erg mooi, zonde om hem weg te doen voor een steelcase. Bij Kill Bill 1 en 2 ga ik denk ik wel toeslaan. Die heb ik nog steeds niet (ik wacht al een tijd op een mooie release) en het artwork ziet er best mooi uit. En de prijs schijnt ook wel aardig te zijn, dus die komen eindelijk ook in mijn collectie.

Greetz, Peter

Tuvok
09-09-2007, 14:46
Heb dit nieuws blijkbaar over het hoofd gezien. Finding Neverland komt er zeker in. Van Se7en moet ik ook nog altijd die SE digipack versie hebben. Zeer nette release van Universal toendertijd.

bart22
09-09-2007, 15:10
Ik moet ook nog steeds de SE van se7en hebben. Zal waarschijnlijk deze uitgave worden dan. De kans dat ik het digi-pack nog ergens tegenkom is klein.

Frank
01-11-2007, 17:49
De Free Record Shop had vandaag alle uitgaves staan (€ 9,99 per stuk). Seven bevat volgens de cover DTS-geluid. En Final Destination 3 heeft nu wel de "Choose Their Fate"-optie waarmee jezelf kunt bepalen hoe de film verloopt.

De steelcases zien eruit als die Dutch FilmWorks altijd uitbrengt. Ze zijn dus dun en niet dik zoals bij de vorige SE-release van Sin City.

Ik ben trouwens benieuwd hoeveel audiocommentaren er op Seven staan. De vorige release van Universal had er drie omdat men zo nodig ook een Franse Dolby Digital- en DTS-track op de disc wilden zetten. De releases in het buitenland hadden vier audiocommentaren.

ToastedQB
01-11-2007, 18:09
Volgens Ro-Disc en DVD-Valley heeft Kill Bill (alleen deel 1) twee commentaar tracks... eentje van Tarantino en eentje van producer Lawrence Bender.

Staan deze tracks ook op de buitenlandse uitgaven van Kill Bill? Volgens dvd-compare.net namelijk niet.

douwe37
01-11-2007, 19:21
De Free Record Shop had vandaag alle uitgaves staan (€ 9,99 per stuk). Seven bevat volgens de cover DTS-geluid. En Final Destination 3 heeft nu wel de "Choose Their Fate"-optie waarmee jezelf kunt bepalen hoe de film verloopt.

De steelcases zien eruit als die Dutch FilmWorks altijd uitbrengt. Ze zijn dus dun en niet dik zoals bij de vorige SE-release van Sin City.

Ik ben trouwens benieuwd hoeveel audiocommentaren er op Seven staan. De vorige release van Universal had er drie omdat men zo nodig ook een Franse Dolby Digital- en DTS-track op de disc wilden zetten. De releases in het buitenland hadden vier audiocommentaren.

Ik heb vandaag bij FRS de steelcase van Se7en gekocht en heb een stukje van disc 1 bekeken. Er staan 4 audiocommentaren (the stars, the story, the picture en the sound) op en een engelse DTS-track.

douwe37
01-11-2007, 19:25
Se7en (2-disc)
Deze is toch van Universal?! Zinloze aankoop als je het 2-disc digipack al hebt. Daarbij schijnt het schitterende DTS-spoor hier te ontbreken.

http://images.movietradingcompany.nl/images/packshots/15698ps.jpg



Er is dus wel een DTS-track op de nieuwe uitgave van Se7en

Daniël V.
01-11-2007, 19:34
Nou nou, dat valt me dan toch weer mee allemaal. :smile: Ik ging bij de opstelling van het topic (augustus j.l.) uit van de info die beschikbaar was via DVDValley.nl. Die klopte dus niet helemaal.

Nu ben ik benieuwd of de Kill Bill's inhoudelijk verschillen van de eerdere releases.

Frank
01-11-2007, 19:36
Ik heb vandaag bij FRS de steelcase van Se7en gekocht en heb een stukje van disc 1 bekeken. Er staan 4 audiocommentaren (the stars, the story, the picture en the sound) op en een engelse DTS-track.

Top! Dan is deze release van RCV beter dan die van Universal. :shock:

Weet iemand of de DVD van Final Destination 3 daadwerkelijk de 'Choose Your Fate"-extra bevat?

En ik zou het, als een van de moderators van www.dvdcompare.net, ook interessant vinden als er mensen zijn die van een of meerdere releases een overzicht kunnen plaatsen van alle extra's aan de hand van de menu's, dus niet de cover.

Daniël V.
01-11-2007, 19:43
Top! Dan is deze release van RCV beter dan die van Universal. :shock:
Tja, in hoeverre beter? Audiocommentaren moeten je ook maar boeien. Daarbij was het DTS-spoor op de Universal-release 6.1. De RCV-release kan daar op zijn minst gelijk aan zijn. Even afwachten wat er voor extra's op staan.

Nu Nightmare on Elmstreet gelijk blijkt te zijn aan de R2UK S.E. ben ik benieuwd of Jackie Brown dat ook is. Vervangen doe ik hem toch niet, maar puur voor de weet.

BrianB
01-11-2007, 19:46
Top! Dan is deze release van RCV beter dan die van Universal. :shock:


Dan ga ik Se7en zeker halen. Ik moest hem toch opnieuw kopen, want de oude zat vol krassen (en stopte tegen het einde gewoon met afspelen).
Weet iemand of de eerste disc van Jackie Brown dan wel de oude is? Ik hoop het niet, dan krijgen we gewoon het 1.85:1-beeld (y). Ook de nieuwe Finding Neverland wordt van mij.

Frank
01-11-2007, 19:51
Toen ik de specificaties van Jackie Brown en Finding Neverland las kreeg ik de indruk dat disc 1 gelijk is aan de oude release.

Daniël V.
01-11-2007, 19:56
Toen ik de specificaties van Jackie Brown en Finding Neverland las kreeg ik de indruk dat disc 1 gelijk is aan de oude release.
Jackie Brown met 1:33:1 beeld en 2.0 geluid?

En Finding Neverland dan zonder extra's of menu op disc 1, met 5.1 geluid en 1:85:1 beeld?

douwe37
01-11-2007, 20:02
Daarbij was het DTS-spoor op de Universal-release 6.1. De RCV-release kan daar op zijn minst gelijk aan zijn. Even afwachten wat er voor extra's op staan.

Nu Nightmare on Elmstreet gelijk blijkt te zijn aan de R2UK S.E. ben ik benieuwd of Jackie Brown dat ook is. Vervangen doe ik hem toch niet, maar puur voor de weet.

Audiospoor op Se7en is English 6.1 DTS ES Surround sound

Frank
01-11-2007, 20:05
Jackie Brown met 1:33:1 beeld en 2.0 geluid?
Dat weet ik helaas niet meer. Ik ga morgenochtend weer naar het centrum (zegt iemand die IN het centrum woont...), dan zal ik nog eens kijken.


En Finding Neverland dan zonder extra's of menu op disc 1, met 5.1 geluid en 1:85:1 beeld?
Disc 1 heeft volgens de cover geen extra's, behalve wat trailers. Ook hier weet ik niet meer wat er als beeldformaat en geluid op de cover staat vermeld.

Hou er trouwens rekening mee dat de extra's bij Finding Neverland in totaal niet langer dan 30 minuten duren. En als disc 1 gelijk is aan de oude release mis je het audiocommentaar nog steeds.

douwe37
01-11-2007, 20:16
Jackie Brown met 1:33:1 beeld en 2.0 geluid?

En Finding Neverland dan zonder extra's of menu op disc 1, met 5.1 geluid en 1:85:1 beeld?

Jackie Brown heeft 1.85:1 beeld en twee audiosporen, dolby digital 5.1 en DTS 5.1

{I}{K}{E}
01-11-2007, 20:24
Sin City
Kill Bill Volume 1 (2-disc)
Kill Bill Volume 2 (2-disc)

al een tijd geleden besteld bij DVD Outlet.


Ga toch ook Se7en (2-disc) en Jackie Brown (2-disc) (mist deze niet 4:3 is) aanschaffen,

DVD valley vermeld bij jackie Brown -> Beeldformaat: 1.33:1 (4:3)

Frank
01-11-2007, 20:32
DVD valley vermeld bij jackie Brown -> Beeldformaat: 1.33:1 (4:3)
Zoals hierboven al staat aangegeven klopt die informatie niet.

douwe37
01-11-2007, 20:49
Dat weet ik helaas niet meer. Ik ga morgenochtend weer naar het centrum (zegt iemand die IN het centrum woont...), dan zal ik nog eens kijken.


Disc 1 heeft volgens de cover geen extra's, behalve wat trailers. Ook hier weet ik niet meer wat er als beeldformaat en geluid op de cover staat vermeld.

Hou er trouwens rekening mee dat de extra's bij Finding Neverland in totaal niet langer dan 30 minuten duren. En als disc 1 gelijk is aan de oude release mis je het audiocommentaar nog steeds.

Extra's op de 2e disc van Finding Neverland:
- deleted scenes 9.09 min
- visual effects 7.40 min
- interviews Johnny Depp, Kate Winslet, Michael Forster (totaal 25 min)
- in venice festival 5 min.
- journey to finding neverland 9.00 min
- on the set 14.30 min

Allen NL-subs, behalve in venice festival

douwe37
01-11-2007, 20:51
Sin City
Kill Bill Volume 1 (2-disc)
Kill Bill Volume 2 (2-disc)

al een tijd geleden besteld bij DVD Outlet.


Ga toch ook Se7en (2-disc) en Jackie Brown (2-disc) (mist deze niet 4:3 is) aanschaffen,

DVD valley vermeld bij jackie Brown -> Beeldformaat: 1.33:1 (4:3)

Informatie op DVD valley klopt niet, Jackie Brown heeft 1.85:1 beeld

Frank
01-11-2007, 20:57
Extra's op de 2e disc van Finding Neverland:
- deleted scenes 9.09 min
- visual effects 7.40 min
- interviews Johnny Depp, Kate Winslet, Michael Forster (totaal 25 min)
- in venice festival 5 min.
- journey to finding neverland 9.00 min
- on the set 14.30 min

Allen NL-subs, behalve in venice festival
De extra's zijn (deels) anders, zo te zien in vergelijking met de Engelse release.

Is disc 1 trouwens hetzelfde als de oude release?

Daniël V.
01-11-2007, 21:06
Zozo, dan is RCV zich redelijk aan het beteren. :o

Douwe, heb je toevallig ook de extra's voor Jackie Brown bij de hand? De R2UK was letterlijk "Packed". 8) Best aannemelijk dat ook deze gelijk is aan de UK 2-disc.

douwe37
01-11-2007, 21:40
Zozo, dan is RCV zich redelijk aan het beteren. :o

Douwe, heb je toevallig ook de extra's voor Jackie Brown bij de hand? De R2UK was letterlijk "Packed". 8) Best aannemelijk dat ook deze gelijk is aan de UK 2-disc.

Extra's op disc twee:

Quentin Tarantino DVD intro.
'How It Went Down' original documentary
A look back at Jackie Brown - interview with Quentin Tarantino
Chick with Guns video
Deleted and alternate scenes with Tarantino introduction
Siskel & Ebert review Jackie Brown
Jackie Brown on MTV (promotional contest)
Theatrical trailers
TV spots
Still galleries

Allen NL-subs

douwe37
01-11-2007, 21:48
Al met al toch vrij aardige releases, tenminste se7en, finding neverland en jackie brown. Voor nog geen € 10,- p/st (en event. 10 % korting met FreeID) bij de FRS.

Ralfers
01-11-2007, 22:53
heeft iemand the Boondock Saints al zien liggen? wat heeft deze voor extra's?

Frank
01-11-2007, 23:44
Boondock Saints is niet in deze serie uitgebracht. Alleen de titels die in de eerste post staan.

Daniël V.
02-11-2007, 07:26
Extra's op disc twee:

Quentin Tarantino DVD intro.
'How It Went Down' original documentary
A look back at Jackie Brown - interview with Quentin Tarantino
Chick with Guns video
Deleted and alternate scenes with Tarantino introduction
Siskel & Ebert review Jackie Brown
Jackie Brown on MTV (promotional contest)
Theatrical trailers
TV spots
Still galleries

Allen NL-subs
Oke thanks! :smile: Een cross-check met de R2UK laat zien dat op de NL-versie alleen de extra's "Reviews & Articles", "Filmographies" en "Trailers & Radio Spots" ontbreken. Niet de belangrijkste dus.

Mooie release als je de R2UK nog niet hebt zou ik zeggen. Plus een verplichte vervanging als je nog opgescheept zit met die oude kale DVD.

Hugo R
02-11-2007, 09:52
Toch goed om te lezen dat het blijkbaar wel redelijke releases zijn. Beetje jammer dan weer dat ze in steelcases zitten, anders had ik misschien Jackie Brown nog wel gehaald.

ToastedQB
02-11-2007, 09:52
Extra's op disc twee:

Quentin Tarantino DVD intro.
'How It Went Down' original documentary
A look back at Jackie Brown - interview with Quentin Tarantino
Chick with Guns video
Deleted and alternate scenes with Tarantino introduction
Siskel & Ebert review Jackie Brown
Jackie Brown on MTV (promotional contest)
Theatrical trailers
TV spots
Still galleries

Allen NL-subs

Misschien al al eerder vermeld in het topic maar.... heeft de eerste disc de triviatrack die op de UK release staat?

Pieter V
02-11-2007, 09:56
Hoe zit het met Sin City? Heeft deze nog wijzingen ondervonden?

Ralfers
02-11-2007, 10:26
Boondock Saints is niet in deze serie uitgebracht. Alleen de titels die in de eerste post staan.


volgens deze (http://www.bseendvd.nl/index.php?cPath=98)site wel, en op bol.com staat ie ook

TJ Weissel
02-11-2007, 10:38
Ach RCV weet weel hoe ze van hun oude schijfjes af moeten komen.. :lol:

Pieter V
02-11-2007, 10:46
Ach RCV weet weel hoe ze van hun oude schijfjes af moeten komen.. :lol:
Als RCV wordt opgekocht, worden dit limited en OOP's :-P

Frank
02-11-2007, 11:43
volgens deze (http://www.bseendvd.nl/index.php?cPath=98)site wel, en op bol.com staat ie ook
Ik heb het inmiddels gezien. Sorry, ik was er niet van op de hoogte.

{I}{K}{E}
02-11-2007, 11:45
Ik heb het inmiddels gezien. Sorry, ik was er niet van op de hoogte.

heeft Boondock een andere release date? bij FRS zag ik deze niet staan

Frank
02-11-2007, 11:46
Nee, releasedatum is hetzelfde. Ik zag 'm bij de FRS ook niet staan, dus misschien is hij toch niet uitgebracht?

RobinB
02-11-2007, 12:01
Idem,hier ook niet tegen gekomen.

Ralfers
02-11-2007, 12:44
nouja, heb Boondock Saints besteld op bol.com.. ik laat het wel weten wat ervan komt :p

Frank
02-11-2007, 17:20
In de nieuwsbrief van Ro-Disc staat het volgende over de nieuwe releases:


RCV heeft afgelopen week een tiental 'steelbooks' uitgebracht. Het zijn helaas geen echte steelbooks, zoals Dutch Filmworks hun uitgaves veelal mee voorziet, maar de goedkope Chinese variant. De uitgaves zijn enigszins gelimiteerd. Van de meeste titels verliest RCV eindelijk de rechten en kunnen we volgend jaar nieuwe versies van Buena Vista verwachten.

Pieter V
02-11-2007, 17:25
Geen steelbooks zoals Dutch Filmworks? De foto van BrianB laat heel wat anders zien?

Frank
02-11-2007, 17:37
Echte steelbooks zien er iets anders uit.

Ralfers
02-11-2007, 17:57
Geen steelbooks zoals Dutch Filmworks? De foto van BrianB laat heel wat anders zien?

DFW brengt meestal steelbooks (http://www.steelbook.com/) uit (met uitzondering van een aantal titels) en deze edities zijn metalpaks (http://www.metalpak.com)

Leijo
02-11-2007, 18:03
Ik heb vandaag uit deze reeks Se7en en The Texas Chainsaw Massacre gekocht. Ze kosten €7,99 per stuk bij MediaMarkt. Van Se7en had ik alleen de single disc en The Texas Chainsaw Massacre had ik destijds niet gekocht omdat de RCV-uitgave totaal geen extra's had. Nu dus wel. Ik heb nog niks bekeken, maar ik ben erg benieuwd.

Verder wil ik nog wel Kill Bill, Kill Bill 2 en Jackie Brown aanschaffen (deze heb ik alle drie nog niet). Ik vind de verpakkingen erg mooi, ondanks dat het MetalPaks en geen echte SteelBooks zijn.

Lampje
02-11-2007, 18:21
Schitterende opdruk op deze metalpacks. Prachtig strak en mooi in de kleuren, helaas was het Robocop steelbook niet zo mooi.

En wat ik jammer vind aan steelbooks/metalpacks in het algemeen, is dat er niks bij- of inzit, geen leuke boekjes of inlays. Tenminste voor zover ik weet dan he.

Pieter V
02-11-2007, 18:34
Ik heb vandaag uit deze reeks Se7en en The Texas Chainsaw Massacre gekocht.
Welke extra's heeft The Texas Chainsaw Massacre?

Sneaker
02-11-2007, 19:05
Misschien dat ik er ook een aantal aanschaf/vervang. Sommigen zien er erg goed uit en klinken interessant.

macl
02-11-2007, 19:39
Jackie Brown heeft 1.85:1 beeld en twee audiosporen, dolby digital 5.1 en DTS 5.1

Inderdaad, Jackie Brown heeft 1.85: 1 beeld en het beeld is haarscherp,
Heb ook Kill Bill 1 en 2 + A Nightmare on elm Street gekocht, hele mooie
uitgaves.

Lorre
02-11-2007, 20:13
Ik zoek ze maar hier in België nog niet tegengekomen. Ik wil graag A Nightmare On Elm Street en Jackie Brown hebben.

Mick Schouten
02-11-2007, 21:02
ik heb de jackie brown uit de tarantino box met die 3 films, en ik denk dat ik hem voor 8 euro wel ga vervangen omdat ik dat echt een van de leukste film vind die ik ooit heb gezien (als een van de weinigen:D)

Leijo
02-11-2007, 23:21
Welke extra's heeft The Texas Chainsaw Massacre?

Alle extra's staan op disc 2:

-Fotoalbum
-Verwijderde scènes
-Alternatief begin en einde
-Documentaire: 'TCM Redux'
-Documentaire: 'Ed Gein: The Ghoul of Plainfield'
-Documentaire: 'Severed Parts'
-Cast screentests
-Art gallery
-Muziekvideo's
-TV-spots
-Originele bioscooptrailer

Eric B.
03-11-2007, 00:09
ik wil Nightmare on Elmstreet, Kill Bill 1 & 2, Se7en en heel mischien Sin City, al vind ik het artwork daar niet echt mooi van:(

Frank
03-11-2007, 08:12
Alle extra's staan op disc 2:

-Fotoalbum
-Verwijderde scènes
-Alternatief begin en einde
-Documentaire: 'TCM Redux'
-Documentaire: 'Ed Gein: The Ghoul of Plainfield'
-Documentaire: 'Severed Parts'
-Cast screentests
-Art gallery
-Muziekvideo's
-TV-spots
-Originele bioscooptrailer

Staat de teaser trailer er ook op of alleen de bioscooptrailer?

Frank
03-11-2007, 08:18
Weet iemand of de DVD van Final Destination 3 daadwerkelijk de 'Choose Your Fate"-extra bevat?

Weet iemand hier misschien inmiddels een antwoord op?

Chris W
03-11-2007, 08:26
Van de meeste titels verliest RCV eindelijk de rechten en kunnen we volgend jaar nieuwe versies van Buena Vista verwachten.

Nee, daar moet je blij van worden... krijgen we franstalige dts voorgeschoteld :p :lol:

Ik ben maar voor A Nightmare on Elm Street en Final Destination 3 gegaan.
Dat take controle of the ride is wel een grappige functie :D

"Choose their fate" staat er idd gewoon op. Maar daar moet je niet te veel van voorstellen. Tijdens het afspelen van de film krijg je op een gegeven moment een optie a of b, dus normaal of iets wat we nog niet hebben gezien. En dit dus voor elke dooie zegmaar.

Chris W
03-11-2007, 08:39
Bevatten de dvd's van Kill Bill trouwens nog andere/nieuwe extra's die er eerder niet op stonden???

zetmoon
03-11-2007, 13:26
Ik heb ze zojuist allemaal bij de Free Record Shop zien staan.
Maar helaas allemaal ongesealed, dus vol krassen, deukjes en vingerafdrukken!

Dus toch maar bestellen bij Ro-Disc of DVD-In

zetmoon
03-11-2007, 13:28
Jackie Brown met 1:33:1 beeld en 2.0 geluid?

En Finding Neverland dan zonder extra's of menu op disc 1, met 5.1 geluid en 1:85:1 beeld?

Finding Neverland is 2.35:1

Daniël V.
03-11-2007, 13:57
Finding Neverland is 2.35:1
Klopt inderdaad, my bad. De R2UK heeft ook gewoon 2:35:1.

Pieter V
03-11-2007, 14:38
Alle extra's staan op disc 2:

-Fotoalbum
-Verwijderde scènes
-Alternatief begin en einde
-Documentaire: 'TCM Redux'
-Documentaire: 'Ed Gein: The Ghoul of Plainfield'
-Documentaire: 'Severed Parts'
-Cast screentests
-Art gallery
-Muziekvideo's
-TV-spots
-Originele bioscooptrailer
Bedankt, dit zijn de R1 extra's :D. Maar op disc 1 staat toch nog audio commentaar?

Frank
03-11-2007, 14:51
Bedankt, dit zijn de R1 extra's :D. Maar op disc 1 staat toch nog audio commentaar?
3 audiocommentaren als het goed is.

Sander Haarmans
03-11-2007, 15:13
Jackie Brown heeft 1.85:1 beeld en twee audiosporen, dolby digital 5.1 en DTS 5.1
Het DTS spoor staat overigens niet op de cover vermeld maar is wel aanwezig.

dino007
03-11-2007, 15:14
wat voor extra's heeft seven gelijk aan de vorige 2 disc ??

Pieter V
03-11-2007, 15:17
3 audiocommentaren als het goed is.
Ja als het goed is ;). Rodisc meldt wel dat er audiomcommentaren aanwezig zijn. Wil het liever met alle zekerheid weten :).

Daniël V.
03-11-2007, 15:26
Is er al iemand die de exacte extra's voor de Kill Bill's kan weergeven?

Sander Haarmans
03-11-2007, 15:33
Zijn hier al wat meer specs van ?
Fear and Loathing in Las Vegas

dino007
03-11-2007, 15:34
is de nieuwe 2 disc sin city ook alle extra's niet voorzien
van nederlandse ondertitels ??

dino007
03-11-2007, 15:36
Is er al iemand die de exacte extra's voor de Kill Bill's kan weergeven?
die zijn gelijk als de vorige dubbel dvd's

CFNL
03-11-2007, 17:13
Specificaties zijn van de foto's af te lezen
Sin City: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2550.JPG), 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2551.JPG), 3 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2552.JPG), 4 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2553.JPG), 5 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2554.JPG) & 6 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2555.JPG)
Jackie Brown: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2556.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2557.JPG)
Kill Bill 1: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2558.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2559.JPG)
Kill Bill 2: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2560.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2561.JPG)
SE7EN: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2562.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2564.JPG)
The Texas Chainsaw Massacre: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2565.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2566.JPG)
Fear and Loathing in Las Vegas: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2567.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2568.JPG)

dino007
03-11-2007, 17:26
Specificaties zijn van de foto's af te lezen
Sin City: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2550.JPG), 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2551.JPG), 3 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2552.JPG), 4 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2553.JPG), 5 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2554.JPG) & 6 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2555.JPG)
Jackie Brown: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2556.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2557.JPG)
Kill Bill 1: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2558.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2559.JPG)
Kill Bill 2: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2560.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2561.JPG)
SE7EN: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2562.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2564.JPG)
The Texas Chainsaw Massacre: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2565.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2566.JPG)
Fear and Loathing in Las Vegas: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2567.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2568.JPG)

vraagje over seven en sin city
zijn de extra's op dvd 2 nederlands ondertiteld
want dat was bij de vorige release niet.

Daniël V.
03-11-2007, 18:03
Specificaties zijn van de foto's af te lezen
Sin City: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2550.JPG), 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2551.JPG), 3 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2552.JPG), 4 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2553.JPG), 5 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2554.JPG) & 6 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/Sin_City_metalpak/IMG_2555.JPG)
Jackie Brown: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2556.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2557.JPG)
Kill Bill 1: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2558.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2559.JPG)
Kill Bill 2: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2560.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2561.JPG)
SE7EN: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2562.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2564.JPG)
The Texas Chainsaw Massacre: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2565.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2566.JPG)
Fear and Loathing in Las Vegas: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2567.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2568.JPG)
Hah... Kill Bill 1 verschilt dus ook niet van de eerdere SE. Er is geen sprake van 2 nieuwe commentaartracks. Dezelfde specs. voor disc 2 staan namelijk ook op de keepcase-versie. Ik had gedacht dat ze dat trucje wel zouden aanpassen, in plaats van wederom die featurette van 10 minuten toelichten met drie volle regels. :-P

Se7en lijkt mij inhoudelijk ook gelijk aan de digipack-versie van Universal, op dat vermeende extra commentaartrack na dan. Het digipack vind ik toch mooier dan deze. Blij dat ik toen heb toegeslagen.

Jackie Brown was een leuke optie geweest als ik de R2UK niet al had. De rest is voor mij niet interessant. Woohoo!! Weer geld bespaard. :-P

Frank
03-11-2007, 18:28
The Texas Chainsaw Massacre: 1 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2565.JPG) & 2 (http://www.navengo.eu/privatesites/llvwingerden/IMG_2566.JPG)
Staat er op de DVD van The Texas Chainsaw Massacre ook de teaser trailer of alleen de bioscoop (theatrical) trailer?

CFNL
03-11-2007, 18:35
vraagje over seven en sin city
zijn de extra's op dvd 2 nederlands ondertiteld
want dat was bij de vorige release niet.

Ik heb deze 2 er even in gedaan en wat willekeurige extra's opgestart, de extra's op DVD2 van Seven zijn WEL ondertiteld, bij Sin City NIET.

CFNL
03-11-2007, 18:41
Staat er op de DVD van The Texas Chainsaw Massacre ook de teaser trailer of alleen de bioscoop (theatrical) trailer?

uitsluitend de theatrical trailer

Chris W
03-11-2007, 19:59
Heb van The Texas Chainsaw Massacre al de R2UK uitgave, die bevat nog 3 commentaar tracks. Mist wel de muziekvideo's en de biostrailer, maar das niet erg.

Beetje jammer dat de Kill Bill's dus hetzelfde zijn. Anders was het leuk geweest om te vervangen. Nu komt er dus geen Se7en, Kill Bill 1 of 2 of TCM in.

aNoES en FD3 heb ik wel aangeschaft. Had nog geen van beide.

Sin City vind ik de moeite niet om naar een dunnere tin over te stappen. De overige komen nog in aanmerking.

Als Boondock Saints onverhoopt toch nog wilt verschijnen, komt deze er waarschijnlijk wel in. De cover kan iig niet slechter zijn dan de huidige RCV uitgave :p

Antonio 'Tony' Montana
03-11-2007, 20:24
verschijnen deze 2-disc edities ook in gewone keepcases?? ben niet zo'n liefhebber van al die steelcases, metalcases, steelbooks, etc... en heb ook geen enkele in mijn verzameling... ben vooral erg geïnteresseerd in Fear and Loathing..., Boondock Saints en Jackie Brown.

dino007
03-11-2007, 20:39
Ik heb deze 2 er even in gedaan en wat willekeurige extra's opgestart, de extra's op DVD2 van Seven zijn WEL ondertiteld, bij Sin City NIET.

mooi dat bij seven de extra's nu zijn ondertiteld
kun je ook even kijken of deze ook DTS is
de vorige versie was DTS ES 6.1
rcv maakt nog wel eens een inlay fout.
jammer van sin city

Frank
03-11-2007, 21:02
verschijnen deze 2-disc edities ook in gewone keepcases?? ben niet zo'n liefhebber van al die steelcases, metalcases, steelbooks, etc... en heb ook geen enkele in mijn verzameling... ben vooral erg geïnteresseerd in Fear and Loathing..., Boondock Saints en Jackie Brown.

Daarover is geen informatie bekend.

Hugo R
03-11-2007, 21:07
verschijnen deze 2-disc edities ook in gewone keepcases?? ben niet zo'n liefhebber van al die steelcases, metalcases, steelbooks, etc... en heb ook geen enkele in mijn verzameling... ben vooral erg geïnteresseerd in Fear and Loathing..., Boondock Saints en Jackie Brown.
Helemaal mee eens. Steelcases enz. vind ik maar niets, maar bij keepcase releases zou ik er wel interesse in hebben.

Leijo
04-11-2007, 00:07
3 audiocommentaren als het goed is.

Staat niet op het doosje vermeld, maar als disc 1 dezelfde disc is als de eerdere uitgave zal dat wel. Ik heb 'm nog niet bekeken, dus ik kan het jullie niet zeggen.

Pieter V
04-11-2007, 13:08
Staat niet op het doosje vermeld, maar als disc 1 dezelfde disc is als de eerdere uitgave zal dat wel. Ik heb 'm nog niet bekeken, dus ik kan het jullie niet zeggen.
Als je dit nog even zou willen nakijken, zou dat mooi zijn. Want deze uitgave ziet er goed uit.

zetmoon
04-11-2007, 14:23
Steelbooks zijn prachtig als ze in ongeschonden staat zijn, en dat zijn
ze in winkels zelden of nooit!

Waarom zetten ze niet gewoon 1 (kijk)exemplaar in het schap en de rest
geseald achter de toonbank?
Nu zetten ze een stuk of 6 exemplaren in het schap en die hebben in no time
krassen en deuken.

TJ Weissel
04-11-2007, 14:24
Steelbooks zijn prachtig als ze in ongeschonden staat zijn, en dat zijn
ze in winkels zelden of nooit!

Waarom zetten ze niet gewoon 1 (kijk)exemplaar in het schap en de rest
geseald achter de toonbank?
Nu zetten ze een stuk of 6 exemplaren in het schap en die hebben in no time
krassen en deuken.

Hangt er uiteraard van af welke winkel je verkiest. ;)

zetmoon
04-11-2007, 14:29
Hangt er uiteraard van af welke winkel je verkiest. ;)


Ik doelde op bijv. de Free Record Shop.

TJ Weissel
04-11-2007, 14:32
Ik doelde op bijv. de Free Record Shop.

Dat is dan ook 'n k*tbedrijf ;)

Daniël V.
04-11-2007, 14:51
Dat is dan ook 'n k*tbedrijf ;)
Beetje kort door de bocht. Het ligt eraan wat je er wilt. Ik zou er geen internetbestellingen doen, want dat is inderdaad een en al k*t. En voor de schade-gevoelige uitgaves zoals steelbooks en giftsets zou ik er ook niet gaan.

Maar als de prijs het loont, en je kunt een standaard-uitgave zo even meepikken, dan zal ik het niet laten. Het valt ook best mee wat betreft handen-aan-discs. De meeste medewerkers weten tegenwoordig wel hoe ze ermee om moeten gaan.

Pieter V
04-11-2007, 15:16
Dat is dan ook 'n k*tbedrijf ;)
Zelfde geldt voor de V&D. Waar duizenden handjes erover heen zijn gegaan. Lopen ze even naar achteren, en halen ze een bekrast DVD-tje.

Media Markt (y)

Frank
04-11-2007, 16:09
Voor de geïnteresseerden staan hieronder de volledige specificaties van A Nightmare on Elm Street. Final Destination 3 en Seven volgen nog.

Extra's
DISC 1
*The Film
Audio Commentary with Director Wes Craven, Producer Robert Shaye, Co-Producer Sara Risher, Actors Robert Englund, Heather Langenkamp, Amanda Wyss & Ronee Blakley, Cinematographer Jacques Haitkin, Associate Producer John Burrows, Composer Charles Bernstein, Editor Rick Shaine, Co-Editor Patrick McMahon, Mechanical Special Effects Artist Jim Doyle, Special Makeup Effects Artist David B. Miller and Film Historian David Del Valle
Audio commentary with Director Wes Craven, Actors Heather Langenkamp & John Saxon and Director of Photography Jacques Haitkin
30 Alternate Scenes (16:34)
15 Have a Look at Other Nightmares – Film Clips (10:14)
Startup Trailers for “The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning”, “The Hitcher” and “Rise: Bloodhunters”

DISC 2
Beyond the Movie
- “The House That Freddy Built: The Legacy of New Line Horror” Featurette (22:48)
- “Night Terrors: The Origins of Wes Craven’s Nightmares” Featurette (15:56)
All Acces Pass
- Alternate Endings
- - Play All (4:35)
- - Scary Ending (1:31)
- - Happy Ending (1:25)
- - Freddy Ending (1:41)
- “Never Sleep Again: The Making of A Nightmare on Elm Street” Documentary
- - Play All (49:51)
- - Dreams Behind the Nightmare (8:52)
- - The Nightmare Becomes a Reality (8:37)
- - Nightmares on the Set (4:15)
- - Unveiling a Nightmare (5:42)
- - The Nightmare Magicians (11:26)
- - Concluding a Nightmare (7:15)
- - A Nightmare is Unleashed (3:48)
- Freddy’s Coming for You – Trivia Challenge
- Theatrical Trailer (1:35)
Ondertitels
Engels en Nederlands (beide discs)
Beeld
1.85:1 Anamorphic PAL
Geluid
Engels DTS-ES 6.1 Discrete
Engels Dolby Digital 5.1 EX
Englels Dolby Digital 1.0 Mono

Frank
04-11-2007, 16:35
De volledige specificaties van Final Destination 3:
Extras
DISC 1
*The Film
Audio Commentary with Co-Writer/Director James Wong, Co-Writer Glen Morgan and Director of Photography Robert McLachlan
Choose Their Fate! – Interactive Feature
Startup Trailers for “Next”, “The Hitcher” and “The Golden Compass”



DISC 2
“It’s All Around You” Featurette (6:44)
“Dead Teenager Movie” Featurette (24:38)
“Kill Shot: The Making of Final Destination 3” Documentary
- Play All (88:59)
- Introduction: Pre-Production Begins (4:06)
- Never Get Off the Boat (3:35)
- This is a Dark Ride (8:30)
- Abusement Park (9:20)
- Liberty of Death (9:37)
- Bring Me the Head of Franklin Cheeks (7:55)
- The Blood of the Workers (8:37)
- Texas Battle’s Minority Report (9:11)
- Boobs & Burns (6:56)
- It’s Not Easy Being Green (12:35)
- Kill ‘em All (8:36)
- “Severed Pieces” Featurette
- - Play All (13:05)
- - The Noices (1:37)
- - The Crash (3:11)
- - The Wedgemaster (1:59)
- - The Explosion (1:49)
- - The Miniatures (1:39)
- - The Single Tear (2:50)
Extended Police Station Sequence (One Shot Version) (2:27)
Promotional Material
- “Planned Accidents” Featurette (19:59)
- Theatrical Trailer (1:22)
- TV Spots
- - Destination (0:32)
- - Every Picture (0:32)
- - Find You (0:32)
Ondertitels
Engels en Nederlands (beide discs)
Beeld
2.35:1 Anamorphic PAL
Geluid
Engels DTS-ES 6.1 Discrete
Engels Dolby Digital 5.1 EX

Frank
04-11-2007, 17:15
En tot slot de specificaties van Se7en:
Extras
DISC ONE
*The Film
“The Stars” Audio Commentary with Director David Fincher, Actor Brad Pitt and Actor Morgan Freeman
”The Story” Audio Commentary with Professor of Film Studies/Author Richard Dyer, Screenwriter Andrew Kevin Walker, Editor Richard Francis-Bruce, New Line President of Production Michael De Luca and Director David Fincher
”The Picture” Audio Commentary with Director of Photography Darius Khondji, Production Designer Arthur Max, Editor Richard Francis-Bruce, Professor of Film Studies/Author Richard Dyer and Director David Fincher
”The Sound” Audio Commentary with Sound Designer Ren Klyce, Composer Howard Shore (with Isolated 5.1 Music and FX Cues), Professor of Film Studies/Author Richard Dyer and Director David Fincher
Startup Trailers for “Ripley Underground”, “Fracture” and “Premonition”

DISC TWO
Exploration of the Opening Title Sequence – Multi-Angle Feature (2:51)
Deleted Scenes and Extended Takes
- Original Opening Including Storyboards with Optional Commentary
- - Original Opening (7:36)
- - Animated Storyboards of Original Opening (1:30)
- Car Ride in From Gluttony (1:17)
- “Spare Some Change?” (0:22)
- “Raid on Victors” (3:55)
- “My Future” (2:18)
- Pride (1:13)
- Tracy Wakes from Light Sleep (0:56)
“Production Designs” Featurette (8:54)
Alternate Endings with Optional Commentary
- Original “Test” Ending (5:27)
- Animated Storyboards of Un-Shot Ending (7:30)
Still Photographs
- John Doe’s Photographs (14:35)
- Victor’s Decomposition (2:27)
- Police Crime Scene Photographs (5:37)
- Production Photographs (10:46)
Promotional Materials
- Theatrical EPK (6:22)
- Theatrical Trailer (2:16)
“The Notebooks” Featurette (8:16)
Mastering for the Home Theater
- Audio Mastering – Commentary by Brant Biles and Robert Margouleff (8:35)
- Video Mastering – Commentary by Colorist Stephen Nakamura and New Line Cinema’s Vice President of Video Post Production Evan Edelist (8:35)
- Color Correction – Demonstration and Commentary by Colorist Stephen Nakamura (14:18)
- Telecine Gallery – Alternate Angle Comparisons
- - Scene One: Outside Gluttony (0:54)
- - Scene Two: Inside Gluttony (2:22)
- - Scene Three: Coda (1:01)
Subtitles
DISC ONE: Dutch and English
DISC TWO: Dutch (optional)
Picture format
2.35:1 Anamorphic PAL
Soundtracks
English DTS-ES 6.1 Discrete
English Dolby Digital 5.1
English Dolby Digital 2.0 Surround

yannis
04-11-2007, 17:48
Deze films liggen bij de MM Heerlen voor € 7.99

Frank
04-11-2007, 17:54
Dat was al bekend. Ik heb ze daar ook vandaan.

ToastedQB
04-11-2007, 18:08
Iedereen bedankt voor alle afbeeldingen en specs (y)

Als iemand wat meer informatie heeft over de specs van Boondock Saints of Fear & Loathing zou dat heel mooi zijn. Ik heb de afbeelding van de Fear & Loathing case bekeken maar ik zij eigenlijk maar bar weinig extras (voor een 2 disc) terug achter op de hoes.... Hij zal het wel niet halen bij de amerikaanse criterion.

beyondo
04-11-2007, 18:10
Zijn de commentaartracks deze keer dan ook in het nederlands ondertiteld voor Seven ? of alleen de 2e disc ?

Frank
04-11-2007, 18:15
Zijn de commentaartracks deze keer dan ook in het nederlands ondertiteld voor Seven ? of alleen de 2e disc ?
De audiocommentaren op zijn niet ondertiteld. De rest van de extra's wel.

CFNL
04-11-2007, 18:18
Iedereen bedankt voor alle afbeeldingen en specs (y)

Als iemand wat meer informatie heeft over de specs van Boondock Saints of Fear & Loathing zou dat heel mooi zijn. Ik heb de afbeelding van de Fear & Loathing case bekeken maar ik zij eigenlijk maar bar weinig extras (voor een 2 disc) terug achter op de hoes.... Hij zal het wel niet halen bij de amerikaanse criterion.

Extra's op disc 2 van Fear and Loathing
B-ROLL (4:25)
Interview: Johnny Depp (Raoul Duke) (4:57)
Interview: Benicio Del Toro (Dr. Gonzo) (0:32)
Interview: Terry Gilliam - Director (2:41)
Photo Gallery (34 foto's)
Trailer (3:37)

Boondock Saints heb ik nog nergens gezien....

Frank
04-11-2007, 18:23
Da's een lachertje die extra's. En ik ben bang dat Boondock Saints (nog) niet is uitgebracht.

Antonio 'Tony' Montana
04-11-2007, 18:23
Extra's op disc 2 van Fear and Loathing
B-ROLL (4:25)
Interview: Johnny Depp (Raoul Duke) (4:57)
Interview: Benicio Del Toro (Dr. Gonzo) (0:32)
Interview: Terry Gilliam - Director (2:41)
Photo Gallery (34 foto's)
Trailer (3:37)

Boondock Saints heb ik nog nergens gezien....


slechts 15 min. op de 2e disc :confused: ... dat vind ik de moeite niet om de 1-disc versie te vervangen...

Mick Schouten
04-11-2007, 18:24
zijn die cases een beetje stevig en degelijk en mooi? mat of glanzend? want dat metalpack van sin city vond ik een gammel lelijk ding:nono:

{I}{K}{E}
04-11-2007, 18:48
Iemand Boondock saints al gezien?

Frank
04-11-2007, 18:59
Nee, volgens mij is deze niet uitgebracht. Of de release heeft een vertraging.

Mich
04-11-2007, 19:00
Via de online show van de Free Record Shop heb ik me Final Destination 3, Texas Chainsaw Massacre, Finding Neverland, Freddy en Jacky Brown aangekocht. Voor de eerste drie betekent dat een upgrade van de gewone versie. Die moet ik dus weer zien kwijt te geraken.

Binnenkort XXX ook nog eens. Grrrrrrrr :)

Mick Schouten
04-11-2007, 19:03
weet iemand nog of die doosjes een beetje mooi zijn en vooral stevig? vast bedankt(y)

RobinB
04-11-2007, 19:07
Check de Foto verzoek topic,daar staat een foto van de nightmare on elmstreet versie.

G.G.Ross
04-11-2007, 19:17
Ik heb vanmiddag Sin City gekocht voor 9 euro (heel erg blij mee), maar voor diegenen die het aan hun hart krijgen bij het zien van krassen en beschadigingen in doosjes, good luck.
De doosjes zijn extreem krasgevoelig, bij de Free Record Shop zagen ze er allemaal al zeer beroerd uit, dus voor onbeschadigde modellen zul je dan waarschijnlijk inderdaad bij zo'n irritante Media Markt langs moeten gaan (bij Fame in A'dam staan ze ook gesealed).

Hoe lang ze daarna mooi blijven ? Time will tell, maar feit is dat de meesten van deze 2- disc edities qua inhoud en prijs helemaal goed zijn. En dat is toch het belangrijkste, niet waar ? O ja, alle sets gezien, maar geen Boondock Saints.

Mick Schouten
04-11-2007, 19:22
die cover van kill bill 2 is trouwens wel een van de mooiste die ik ooit heb gezien (zoniet de mooiste), zijn de extra's van de kill bills en jackie brown interessant? niet welke eropstaan want dat staat hierboven, maar of ze een beetje leuk zijn, veel info, interviews, vooral benieuwd naar de gevechten van kill bill 1:D

TJ Weissel
04-11-2007, 19:54
die cover van kill bill 2 is trouwens wel een van de mooiste die ik ooit heb gezien (zoniet de mooiste)

Is de cover van de Soundtrack (op vinyl welliswaar):

http://cd.scav.nl/images/2683f.jpg

Ralfers
04-11-2007, 19:58
hmmm, jammer... ik heb vrijdag Boondock Saints besteld bij bol.com.. toen stond er nog "2 tot 4 werkdagen" bij.. nu staat ie als "niet leverbaar".. maar heb nog geen bericht gehad van bol... maar BS word hem waarschijnlijk eerst niet.. :( jammer

ToastedQB
04-11-2007, 20:36
Extra's op disc 2 van Fear and Loathing
B-ROLL (4:25)
Interview: Johnny Depp (Raoul Duke) (4:57)
Interview: Benicio Del Toro (Dr. Gonzo) (0:32)
Interview: Terry Gilliam - Director (2:41)
Photo Gallery (34 foto's)
Trailer (3:37)

Boondock Saints heb ik nog nergens gezien....

Thanks! Ik wacht wel tot de amerikaanse criterion een mooie prijs krijgt dan. Boondock Saints heb ik ook nog nergens op voorraad gezien trouwens.

Tot zover lijkt met Nightmare On Elmstreet de enige waarbij het de moeite waard zou zijn om m'n oude uitgave voor om te ruilen....

Jackie Brown heeft denk ik minder extras dan de UK versie. Kill Bill, Sin City en Se7en voegen zover ik kan zien niet echt iets toe aan de bestaande NL versies die er al zijn.

Frank
05-11-2007, 16:45
Weet iemand inmiddels al of er drie audiocommentaren op de DVD van The Texas Chainsaw Massacre staan?

Pieter V
05-11-2007, 16:48
Weet iemand inmiddels al of er drie audiocommentaren op de DVD van The Texas Chainsaw Massacre staan?
Je krijgt het morgen van me te horen. Dan heb ik hem binnen :).

Symphony X
05-11-2007, 16:59
Sweet! Kan ik eindelijk Se7en en Jackie Brown kopen, A Nightmare on Elmstreet zal er zeker ook nog in komen.

CFNL
05-11-2007, 18:15
Weet iemand inmiddels al of er drie audiocommentaren op de DVD van The Texas Chainsaw Massacre staan?
keuze uit:
Production Commentary Tech Commentary Story Commentary

Frank
05-11-2007, 18:52
Dank je, dan koop ik The Texas Chainsaw Massacre ook nog. Misschien in de toekomst nog de twee Kill Bill-films, maar in de andere uitgaves (Final Destination 3, A Nightmare on Elm Street en Se7en heb ik al) heb ik geen interesses.

Richard B.
05-11-2007, 19:24
Ik was verrast om deze tegen te komen bij de MM. Voor de prijs waarvoor ik ze tegenkwam (8,99 per stuk) heb ik er meteen maar 4 meegenomen: 3 vervangingen (Kilbill 1 en 2, Jackie Brown) en eentje waarvan ik al langer naar een betere versie op zoek was (Finding Neverland).

Eigenlijk ben ik niet zo dol op steelcases. Iemand nog tips hoe je ze het beste netjes kunt houden?

Dennis Kuijper
05-11-2007, 20:07
Welk beeldformaat heeft die Jackie Brown en welke extra,s staan erop?

Kasper P.
05-11-2007, 20:36
Is lezen zo lastig?

Richard B.
05-11-2007, 20:49
Welk beeldformaat heeft die Jackie Brown en welke extra,s staan erop?

Het precieze formaat weet ik nog niet (ik heb hem nog niet bekeken) maar er staat breedbeeld op de verpakking. En de extra's zijn al eerder vermeld in deze thread.

Daniël V.
06-11-2007, 07:58
Het precieze formaat weet ik nog niet (ik heb hem nog niet bekeken) maar er staat breedbeeld op de verpakking. En de extra's zijn al eerder vermeld in deze thread.
Mannen, kijk eens in de beginpost...

Wouter van Dis
06-11-2007, 10:45
Heb ze gister binnen zien komen bij VanLeest. Vond het opzich wel netjes. Zeker die van Sin City en Seven. Maar de extra's van andere 2-discs zijn echt te belachelijk voor woorden. Fear and loathing en Finding Neverland, max 15 min extra's!! What the F***! En daarnaast blijf ik een gruwelijke hekel houden aan die tinnen/ijzeren/wat dan ook boxjes. Maar die van Sin City special moest ik nog hebben, Seven ook. Jammer dat Seven niet meer in digipack is! Die was echt mooi!

En van krasjes was bij mij geen sprake!

RobinB
06-11-2007, 12:31
Ook hier geen krasjes. Heb ze dan ook op de dag van de release gekocht..

Daniël V.
06-11-2007, 14:05
Ook hier geen krasjes. Heb ze dan ook op de dag van de release gekocht..
Jij gaat toch niet je Se7en digipack verkopen voor deze he? :shock: (zag hem toevallig in je verkooptopic)

Hugo R
06-11-2007, 14:41
Jij gaat toch niet je Se7en digipack verkopen voor deze he? :shock: (zag hem toevallig in je verkooptopic)
Zou ik ook nooit doen, maar je maakt er wel winst op ;)

RobinB
06-11-2007, 16:49
Jij gaat toch niet je Se7en digipack verkopen voor deze he?

Dat was stiekem wel de reden. Ik ben meer tin/steelbook/steelcase verslaafd aan het worden dan de digi's. Niet dat ik met pijn en moeite deze editie zal verkopen, want het is ook 1 van de mooiere versies qua digi's die ik heb gezien.


Zou ik ook nooit doen, maar je maakt er wel winst op

Daar heb je een echte zakeman;)

maniac e
07-11-2007, 10:02
Ik wilde zo snel mogelijk de dvds halen want bijvoorbeeld bij de FRS zijn na 2 dagen de steelcases niet meer om aan te zien. Jammer dat Nightmare on Elmstreet overal is uitverkocht erg vervelend.

Wat ook erg jammer is dat bijv de Sin City release precies hetzelfde is, en dat Kill Bill 1 niet de zwart/wit versie bevat. Er had wel meer in gezeten RCV maar ja we weten allemaal dat hun nu niet echt voor de beste releases staan.

TJ Weissel
07-11-2007, 10:05
Is het anno 2007 nog de moeite waard om je oude releases te vervangen voor wederom DVD's van RCV? ...

maniac e
07-11-2007, 11:24
Nightmare on elmstreet wel aangezien dit de opgepoetste versie is :) de rest vind ik het niet waard. Dit omdat de extra's niks toevoegen aan wat al geweest is.

RJI
07-11-2007, 11:30
ik denk dat ik alleen voor Jackie Brown ga, aangezien ik deze nog steeds niet heb. Voor de rest vind ik de steelcases er eigenlijk maar belabberd uitzien. Heeft iemand JB toevallig al in zijn bezit en hoe zijn de ervaringen? Lijkt hij op de 2disk UK-uitgave?

rvvnr1
07-11-2007, 14:07
en dat Kill Bill 1 niet de zwart/wit versie bevat.
De vorige versie had toch dat zwart/wit gedeelte? Dat zou dan toch juist betekenen dat deze wel de moeite is om aan te schaffen?

G.G.Ross
07-11-2007, 14:51
ik denk dat ik alleen voor Jackie Brown ga, aangezien ik deze nog steeds niet heb. Voor de rest vind ik de steelcases er eigenlijk maar belabberd uitzien. Heeft iemand JB toevallig al in zijn bezit en hoe zijn de ervaringen? Lijkt hij op de 2disk UK-uitgave?

Ik heb de UK uitgave maar kan er nu even niet bij.
Wat er in ieder geval lijkt te ontbreken aan deze editie zijn een zwik (ik geloof 10 of zo) verschillende trailers van films met Pam Grier.
Absoluut leuk, maar of dat je zou moeten beletten (volgens mij) Tarantino's beste film als verder geweldige 2-disc versie aan te schaffen voor een prachtige prijs...

Antonio 'Tony' Montana
07-11-2007, 15:05
De vorige versie had toch dat zwart/wit gedeelte? Dat zou dan toch juist betekenen dat deze wel de moeite is om aan te schaffen?

is in deze versie het hele gevecht met de Crazy '88 in kleur??
(ik dacht dat beide discs hetzelfde waren als de vorige release)

Frank
07-11-2007, 16:24
Ik wilde zo snel mogelijk de dvds halen want bijvoorbeeld bij de FRS zijn na 2 dagen de steelcases niet meer om aan te zien. Jammer dat Nightmare on Elmstreet overal is uitverkocht erg vervelend.
Hier in Helmond hadden ze Nightmare gisteren nog. Ik heb wel het vermoeden dat de verdeling van de titels niet helemaal goed is gedaan. De Media Markt in Eindhoven bijvoorbeeld had afgelopen zondag geen van de titels in de schappen liggen, terwijl de Media Markt in Heerlen stapels had liggen.

Brian2
07-11-2007, 16:51
Tip! Bij de Bijenkorf zijn ze allemaal nog gesealed en 3 voor 25 euro.

wimv
07-11-2007, 16:55
Is dit de bijenkorf in Eindhoven?

Brian2
07-11-2007, 17:09
Nee, Amstelveen. Maar is geloof ik wel aardig standaard bij de Bijenkorf, niet? Morgen koopavond.

rvvnr1
07-11-2007, 17:36
Maar is geloof ik wel aardig standaard bij de Bijenkorf, niet?
T is zelfs zo standaard dat t allemaal van Leest is..... ;)

Symphony X
08-11-2007, 09:59
Íemand enig idee hoeveel de tins kosten bij MM Cruquius?

Eric B.
08-11-2007, 17:46
Íemand enig idee hoeveel de tins kosten bij MM Cruquius?


Cruquius?!?!? waar ligt dat in godesnaam:???:, zie de naam wel vaker langskomen maar ik heb geen idee waar dat ligt, ik heb er ook nog nooit van gehoord:p

Hugo R
08-11-2007, 17:55
Cruquius?!?!? waar ligt dat in godesnaam:???:, zie de naam wel vaker langskomen maar ik heb geen idee waar dat ligt, ik heb er ook nog nooit van gehoord:p
Volgens de Media Markt website ergens tussen Haarlem en Hoofddorp :D

maniac e
08-11-2007, 20:12
Íemand enig idee hoeveel de tins kosten bij MM Cruquius?
de tins kosten overal even veel 9,99 :)

Michael Hamers
08-11-2007, 20:35
Ik heb gisteren Jackie Brown, Sin City en Se7en gekocht in de 3 voor 25 eurie actie bij van Leest. Het zijn erg mooie tins moet ik zeggen. RCV mag vaker dit soort uitgaves doen. Beter dan die prut die ze de laatste jaren uitgaven...

Anorak
09-11-2007, 08:27
Nightmare on Elmstreet was gisteravond volop op voorraad bij Fame in Amsterdam

Frank
09-11-2007, 08:56
de tins kosten overal even veel 9,99 :)
Nee hoor. Media Markt Utrecht: € 7,77. Media Markt Heerlen: € 7,99; Media Markt Eindhoven: € 8,88. Elke Media Markt bepaalt haar eigen prijs. Prijzen bij Media Markt zijn in principe niet landelijk.

RobinB
09-11-2007, 12:43
Er zijn nog meer nieuwe RCV metals paks:

Gangs of new york
Hell Raiser
Chocolate
American History X
The new world

MatrixTom
09-11-2007, 14:04
Er zijn nog meer nieuwe RCV metals paks:

Gangs of new york
Hell Raiser
Chocolate
American History X
The new world

Oh my, gaat het dan bij American History X (eindelijk) om 1.85:1 anamorf beeld?

Pieter V
09-11-2007, 14:12
Oh my, gaat het dan bij American History X (eindelijk) om 1.85:1 anamorf beeld?
In Belgie, is er wel een RCV uitgave, met 1:85:1 beeld.

Franse uitgave:

http://www.mediadis.com/video/detail.asp?id=115907

Specs Belgische:

http://dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=48

Hugo R
09-11-2007, 14:15
NL is de enige zonder 1:85:1 beeld zo te zien.

rvvnr1
09-11-2007, 14:19
Er zijn nog meer nieuwe RCV metals paks:

Bron??

RobinB
09-11-2007, 14:42
Ik heb ze met eigen ogen gezien bij de free records op NS station & Free record ridderstaat.

G.G.Ross
09-11-2007, 15:03
Ik heb ze met eigen ogen gezien bij de free records op NS station & Free record ridderstaat.


Robin, ging het hier om allemaal 2-disc edities (?).

M-EX(treem)
09-11-2007, 16:52
Bij de nieuwe titels staat bovenaan de cover een strook met Limited Edition, tewijl bij de anderen 2 Disk Special Edition staat.

Bron: De FRS folder die vandaag door de brievenbus kwam.

PS De 2 disk van True Romance is nu in steelbook/case verkrijgbaar (echter is deze van DFW)

RobinB
09-11-2007, 17:31
Enkele wel, en enkele niet..weet niet meer precies welke het waren.

BobT
09-11-2007, 17:45
Hm, misschien dat ik m´n aversie tegen RCV toch maar even op zijn moet zetten en die Se7en alsnog aanschaf, want ik moet toegeven dat het er toch nog goed uit lijkt te zien en voor zo´n prijs.

Toch jammer dat het in een steelbook achtig ding zit (ik moet toch wat te zeiken blijven hebben hé :twisted: ).

nmbs
09-11-2007, 21:34
Kan iemand bevestigen dat de nieuwe Steelbook van American History X inderdaad 1.85:1 is.

Chris W
09-11-2007, 22:32
Kan iemand bevestigen dat de nieuwe Steelbook van American History X inderdaad 1.85:1 is.

Hier nog een geïnteresseerde. 1.85 anamorph????

coenooms
10-11-2007, 07:21
Ik heb ze ook zien liggen, een hele zooi steelcases. Ook o.a. Van Snakes on a plane, Hellraiser en The Englisch patient. Ik heb geen idee of het wat beeldkwaliteit betreft verbeterde versies zijn t.o.v. van de oude uitgave. Het beeld van die laatste 2 was om te huilen

dino007
10-11-2007, 13:08
Oh my, gaat het dan bij American History X (eindelijk) om 1.85:1 anamorf beeld?
heb ze net allemaal bekeken de nieuwe steelbox
American history x is 4:3 :???: dus de oude versie in een nieuw jasje
geld ook voor deze titels:

Gangs of new york
Hell Raiser
Chocolate
American History X
The new world
Allemaal de zelfde disc als de vorige uitgave
zowel beeld als de extra's zijn gelijk.:???:

Zag toevalig hoe een medewerker van frs de nieuwe steelboxen
aan het uitpakken was de ze gewoon met een stanleymes
opensnijden was over de voorkant gelijk een diepe kras over de steelbox.
Ze had er al een stuk of 30 gedaan .
Even de leiding gevende er over aangesproken.
Het antwoord was het gaat toch om de disc en niet om de verpaking.:roll:

Frank
10-11-2007, 13:11
Ik heb de DVD's vandaag bij de FRS zien liggen. Als ik de cover mag geloven dan is er inhoudelijk niets anders aan de releases (op de cover van American History X staat bij beeldformaat 4:3 Full Frame). Het zijn ook allemaal, op Gangs of New York na, single-discs. De artwork ziet er mooi uit, maar om alleen daarom de DVD te vervangen gaat me te ver.

Frank
10-11-2007, 13:12
Dino007 was me net voor, zie ik.

Frank
10-11-2007, 13:13
Zag toevalig hoe een medewerker van frs de nieuwe steelboxen
aan het uitpakken was de ze gewoon met een stanleymes
opensnijden was over de voorkant gelijk een diepe kras over de steelbox.
Ze had er al een stuk of 30 gedaan .
Even de leiding gevende er over aangesproken.
Het antwoord was het gaat toch om de disc en niet om de verpaking.:roll:
Die leidingevende en medewerker moet ze direct ontslaan. De dommerikken.

Seus
10-11-2007, 15:56
Die leidingevende en medewerker moet ze direct ontslaan. De dommerikken.

Ik kocht er vandaag o.a. de RCV uitgave van The New World en na de koop constateerden wij krassen op de steelcase:evil: . Mijn echtgenote meteen terug naar de balie en zij kreeg meteen een andere dvd (zocht zij deze keer zelf uit, niet uit de rekken maar bij de balie).

Is werkelijk van de domme hoe personeel en leidinggevende met koopwaar omgaan.:evil:

Daniël V.
10-11-2007, 16:07
Ow ow ow, wat een humor. :twisted: Heerlijk toch, zinloze releases. Mooie winkeldecoraties. Ik geniet vooral van de hoeveelheid geld die ik me bespaar door al die meuk te laten liggen.
Was natuurlijk gedeeltelijk anders geweest als ik de betreffende R2UK-releases niet had gehad.

Hoe die medewerkers ermee omgaan blijft natuurlijk onvergeeflijk, :x en erg vervelend voor de mensen die hier wel voor gaan. Lang leve MediaMarkt!

RobinB
10-11-2007, 16:24
Zag toevalig hoe een medewerker van frs de nieuwe steelboxen
aan het uitpakken was de ze gewoon met een stanleymes
opensnijden was over de voorkant gelijk een diepe kras over de steelbox.
Ze had er al een stuk of 30 gedaan .
Even de leiding gevende er over aangesproken.
Het antwoord was het gaat toch om de disc en niet om de verpaking.

Schande, ik zou uming bij een andere Free hebben gehaald. Gelukkig gaan sommige hier wel zorgzaam mee met het uitpakken.

Hugo R
10-11-2007, 20:38
Tja verbaasd me echt niets de reactie van FRS, is mij al tijden bekend dat zij echt slecht met hun dvd's omgaan en blijkbaar interesseert het ze niets.

TJ Weissel
10-11-2007, 20:52
FRS is gewoon 'n buttwinkel en begrijp dan ook niet dat er nog steeds mensen zijn die hier geld aan spenderen..

Lex v/d Moolen
10-11-2007, 21:02
Het gaat om de disc zeggen ze, nou ik heb ze ook wel eens een disc op de toonbank zien leggen met de beschreven kant naar beneden. En dan naar de rand schuiven om 'm weer op te pakken. :rolleyes:

dino007
10-11-2007, 21:14
FRS is gewoon 'n buttwinkel en begrijp dan ook niet dat er nog steeds mensen zijn die hier geld aan spenderen..
Ik koop er ook nooit iets ongeseald
het is wel makkelijk om de binnenkant van een dvd box te bekijken dat is dan ook alles.
Voor dvd's geseald kun je hier in zuid-holland terecht bij o.a.

MM Den Haag,Rijswijk,Alphen a.d rijn,Zoetermeer,Rotterdam
rodisc Rotterdam
FRS Rotterdam lijnbaan,Noordwijk
saturn Rotterdam
Dus keuze genoeg voor geseald.
Iemand nog suggesties voor geseald in Zuid Holland (geen internet winkels)

Symphony X
10-11-2007, 22:26
Idd, ben daarom ook erg blij dat hier, nu al toch alweer een paar maanden een MM in de buurt is. Was hiervoor echt afhankelijk van FRS, Vanleest en Bol.com of ik moest een half uur met de auto reizen voor een andere MM.

Leijo
10-11-2007, 23:38
Zelfs geseald is niet altijd een garantie voor onbeschadigde discs. Ik heb gisteren My Little Eye van Play.com binnen gekregen, deze was geseald maar disc 2 is licht bekrast. Ik ga 'm testen, als 'ie 't gewoon doet hou ik 'm wel, anders gaat 'ie mooi terug.

Vandaag gekregen: Kill Bill 1 & 2 MetalPaks. Ik had deze films nog helemaal niet, anders zou ik ze niet gewild hebben. Nu alleen nog Jackie Brown, de rest van deze 'nieuwe' uitgaves hoef ik niet.

Lex v/d Moolen
11-11-2007, 00:13
Bij Play willen ze idd nog wel eens los in het doosje zitten.

MatrixTom
11-11-2007, 03:01
Weet iemand of "Fear and Loathing in Las Vegas" nu op een dual-layer schijfje zou staan? Gelieve alleen te reageren als je hem daadwerkelijk in bezit en nagekeken hebt ;)

Aloys
11-11-2007, 09:43
Weet iemand of "Fear and Loathing in Las Vegas" nu op een dual-layer schijfje zou staan? Gelieve alleen te reageren als je hem daadwerkelijk in bezit en nagekeken hebt ;)

Ik heb hem, maar ik zie niks op het doosje staan.. Mijn PC geeft aan dat er voor 6,40gb aan data op het schijfje staat

martijn0432
11-11-2007, 10:57
FRS is gewoon 'n buttwinkel en begrijp dan ook niet dat er nog steeds mensen zijn die hier geld aan spenderen..

Het ligt heel erg aan het personeel. Een vriendin van mij is shopmanager en heeft zelf ook een hekel als alles uit seal wordt gehaald om in de winkel te zetten. Zij laat dus alles in seal zitten. Hangt er dus een beetje vanaf of er iemand staat omdat je nou eenmaal een baan moet hebben of iemand die er staat omdat ie het erg leuk vindt.

Wouter van Dis
11-11-2007, 13:00
Daar kan ze dan wel een hekel aan hebben, maar de groten bazen (bij FRS en VanLeest) hebben toch zoveel mogelijk product IN de winkel. Je hebt bij deze winkels alleen kans om een gesealde dvd te krijgen als ze in grote aantallen binnenkomen, zoals Harry Potter en Pirates 3. (met kerst komt bijna alles in grote aantallen binnen dus grote kans dat je geseald spul meekrijgt!)

ON topic:
Gekocht (In seal bij VanLeest (6) ) :
True Romance
Se7en
Finding Neverland
Sin City


Ik ben wel tevreden!

DanielC
11-11-2007, 13:20
Het ligt heel erg aan het personeel. Een vriendin van mij is shopmanager en heeft zelf ook een hekel als alles uit seal wordt gehaald om in de winkel te zetten. Zij laat dus alles in seal zitten. Hangt er dus een beetje vanaf of er iemand staat omdat je nou eenmaal een baan moet hebben of iemand die er staat omdat ie het erg leuk vindt.

In mijn winkel (nijmegen centrum) laat ik ook het merendeel van de dvd's in het seal zitten. Deze steelcases kreeg ik ieder 15x binnen, waarvan er dan 2 de winkel in gaan... lijkt me meer dan genoeg!

MatrixTom
11-11-2007, 13:26
Ik heb hem, maar ik zie niks op het doosje staan.. Mijn PC geeft aan dat er voor 6,40gb aan data op het schijfje staat

Hoi Aloys en allen, dan kan ik toch even bevestigen dat de eerste dvd van 'Fear and Loathing in Las Vegas' NIET gelijk is aan de oude. Daar stond namelijk maar 4,23GB data op. Zijn de extra's op de nieuwe uitgave echt maar heel beperkt?

Aloys
11-11-2007, 13:40
Hoi Aloys en allen, dan kan ik toch even bevestigen dat de eerste dvd van 'Fear and Loathing in Las Vegas' NIET gelijk is aan de oude. Daar stond namelijk maar 4,23GB data op. Zijn de extra's op de nieuwe uitgave echt maar heel beperkt?

Ja, héél beperkt :p alleen een paar Interviews, 3 trailers, een fotoalbum en nog iets over de locaties..

TJ Weissel
11-11-2007, 17:38
Over Fear and Loathing, deze is ook beschikbaar op HD DVD mogelijk intressanter (als je m toch nog 'n keer gaat vervangen?).... :D

slagter
11-11-2007, 20:24
Ik koop er ook nooit iets ongeseald
het is wel makkelijk om de binnenkant van een dvd box te bekijken dat is dan ook alles.
Voor dvd's geseald kun je hier in zuid-holland terecht bij o.a.

MM Den Haag,Rijswijk,Alphen a.d rijn,Zoetermeer,Rotterdam
rodisc Rotterdam
FRS Rotterdam lijnbaan,Noordwijk
saturn Rotterdam
Dus keuze genoeg voor geseald.
Iemand nog suggesties voor geseald in Zuid Holland (geen internet winkels)

De Bijenkorf in Den Haag (onderdeel van van Leest). Daar is ook alles gesealed...

Frank
12-11-2007, 05:47
Alle multimedia-afdelingen van de Bijenkorf zijn van Van Leest, dus dit geldt niet alleen voor Den Haag.

Leijo
12-11-2007, 07:25
Bij Play willen ze idd nog wel eens los in het doosje zitten.

Maar de disc zat niet eens los in het doosje! Misschien een slordige inpakker in de fabriek geweest...

RobinB
12-11-2007, 14:51
Bij MM Breda 9,99 en niet eens alle steelcases waren daar beschrikbaar..:roll:

Coen P.
12-11-2007, 14:56
Is de geluidstrack en ondertiteling van Fear and Loathing in Las Vegas nog steeds zo slecht als op de 1 disc?

Antonio 'Tony' Montana
12-11-2007, 15:27
Is de geluidstrack en ondertiteling van Fear and Loathing in Las Vegas nog steeds zo slecht als op de 1 disc?

dat zou ik ook graag weten...

Richard B.
12-11-2007, 19:10
Het regent RCV-steelcases lijkt het wel. Zullen we proberen een compleet lijstje te maken? Wat ik ervan begrijp is dat de volgende uitgekomen zijn:

- Lord of War
- Tristan & Isolde
- Underworld
- True Romance
- Reservoir Dogs
- Rules of Engagement
- Kill Bill Vol. 1
- Kill Bill Vol. 2
- Se7en
- Snakes on a plane
- Gangs of New York
- La Vita è Bella
- Hellraiser
- The New World
- We Were Soldiers
- Finding Neverland
- Chocolat
- The English Patient
- American History X
- Jackie Brown
- A Nightmare on Elmstreet
- Sin City
- Fear and Loathing in Las Vegas
- Hero
- The Texas Chainsaw Massacre
- A Nightmare on Elm Street
- Final Destination 3

Volgens mij zijn dat ze, maar misschien dat er nog een paar ontbreken. Zelf heb ik vandaag nog Hero aangeschaft. Volgens mij is ie gewoon gelijk aan de oude 2-disc.

Pascal Barroso
12-11-2007, 20:21
Volgens mij is het mode. Zag die van allerlei andere maatschapijen nu ook op 2 tafels liggen van diverse films voor 9,99. We worden momenteel echt overspoeld.

Frank
12-11-2007, 20:56
Het regent RCV-steelcases lijkt het wel. Zullen we proberen een compleet lijstje te maken? Wat ik ervan begrijp is dat de volgende uitgekomen zijn:

- Lord of War
- Tristan & Isolde
- Underworld
- True Romance
- Reservoir Dogs
- Rules of Engagement
- Kill Bill Vol. 1
- Kill Bill Vol. 2
- Se7en
- Snakes on a plane
- Gangs of New York
- La Vita è Bella
- Hellraiser
- The New World
- We Were Soldiers
- Finding Neverland
- Chocolat
- The English Patient
- American History X
- Jackie Brown
- A Nightmare on Elmstreet
- Sin City
- Fear and Loathing in Las Vegas
- Hero
- The Texas Chainsaw Massacre
- A Nightmare on Elm Street
- Final Destination 3

Volgens mij zijn dat ze, maar misschien dat er nog een paar ontbreken. Zelf heb ik vandaag nog Hero aangeschaft. Volgens mij is ie gewoon gelijk aan de oude 2-disc.

Er staan een aantal titels in de lijst die niet van RCV zijn. De eerste zes zijn in ieder geval niet van RCV, maar van Dutch FilmWorks,

maniac e
13-11-2007, 09:12
kan er niet overheen dat ze geen betere versie van American History X uitbrengen.... 4:3 full frame en 2.0 geluid ik bedoel dat kan nu gewoon niet meer. Hellraiser uitgave is ook totaal niks bijzonders.
En zover als ik Fear and Loathing kan zien is alles exact hetzelfde kwa geluid.

Richard B.
13-11-2007, 09:18
Er staan een aantal titels in de lijst die niet van RCV zijn. De eerste zes zijn in ieder geval niet van RCV, maar van Dutch FilmWorks,

Aha. Ok, het was me niet opgevallen dat die van een andere maatschappij waren. Typisch ook dat ze die dingen vrijwel op hetzelfde moment uitbrengen. FRS heeft een folder uit waarin ze ook door elkaar op een pagina staan, dus ook daarom was er wat verwarring.

Nadat ik hem trouwens later bekeek zag ik al dat de steelcase van Hero ook van een ander type was als die van de andere die ik heb gekocht. Die van RCV zijn echt volledig van metaal terwijl die van DFW een soort plastic container hebben met metaal er omheen.

mortaza
13-11-2007, 12:48
Bij selexyz donner in Rotterdam Centrum kan je 3 steelcases halen voor €25.

Coen P.
13-11-2007, 15:56
Is de geluidstrack en ondertiteling van Fear and Loathing in Las Vegas nog steeds zo slecht als op de 1 disc?

anyone?

Sneaker
13-11-2007, 15:59
In de eerste post staat dat Disc 1 gelijk is aan de oude. Dus ik ga ervan uit dat het geluid dan ook onveranderd is. Vraag me dan wel af wat er op de tweede disc staat.

Frank
13-11-2007, 16:05
Vraag me dan wel af wat er op de tweede disc staat.
Dat staat al in een van de eerdere posts, namelijk nummer 134.

http://www.dvd.nl/forum/showpost.php?p=1252746&postcount=134

TJ Weissel
13-11-2007, 16:06
Dat staat al in een van de eerdere posts, namelijk nummer 134.

http://www.dvd.nl/forum/showpost.php?p=1252746&postcount=134

wow, 15 mins extra's :D

Frank
13-11-2007, 16:11
Toch weer 15 min. ;)

Lex v/d Moolen
13-11-2007, 17:11
Ik zou gewoon de Criterion kopen ;)

Herald B.
13-11-2007, 18:34
Bij selexyz donner in Rotterdam Centrum kan je 3 steelcases halen voor €25.

Ook gezien bij Van Leest.

Chris W
15-11-2007, 18:09
Bij selexyz donner in Rotterdam Centrum kan je 3 steelcases halen voor €25.

Dat is dus gewoon Van Leest hè...:lol:

macl
15-11-2007, 18:38
Ik heb al acht steelcases van rcv gekocht, maar heeft iemand ook problemen
met krassen op de dvd's?
Op vier van die dvd's staan bij mij erg diepe krassen, telkens op disc1,
deze heb ik geseald bij mediamarkt gekocht, dus aan de winkel kan het niet liggen.:-(

Frank
15-11-2007, 22:01
Ik heb er vier, gekocht op drie verschillende locaties, en helemaal geen krassen.

Hugo R
16-11-2007, 10:35
Ik heb al acht steelcases van rcv gekocht, maar heeft iemand ook problemen
met krassen op de dvd's?
Op vier van die dvd's staan bij mij erg diepe krassen, telkens op disc1,
deze heb ik geseald bij mediamarkt gekocht, dus aan de winkel kan het niet liggen.:-(
Gewoon mee terug gaan dan en een nieuwe eisen.

marcelb7
16-11-2007, 11:14
Gewoon mee terug gaan dan en een nieuwe eisen.
Lelijk woord: "eisen". Zelf wel eens in een winkel gewerkt?
</offtopic>

Hugo R
16-11-2007, 11:16
Lelijk woord: "eisen". Zelf wel eens in een winkel gewerkt?
</offtopic>
Eisen is misschien wat sterk, maar ik zou zeker niet weggaan voor ik een nieuwe heb gehad. Als ik dvd's koop verwacht ik gewoon goede spullen. En werk zelf al 9 jaar bij de plaatselijke AH, dus ik weet hoe lastig klanten kunnen zijn en dingen kunnen "eisen" ;)

Evil_graigje
16-11-2007, 14:44
Eisen is misschien wat sterk, maar ik zou zeker niet weggaan voor ik een nieuwe heb gehad. Als ik dvd's koop verwacht ik gewoon goede spullen. En werk zelf al 9 jaar bij de plaatselijke AH, dus ik weet hoe lastig klanten kunnen zijn en dingen kunnen "eisen" ;)

Goed zolang je maar redelijk blijft tegenover diegene die je tegenover je hebt, dat blijkt vaak steeds moeilijker.... 5 jaar in een computer winkel 3x bedreigt dat ze me in elkaar gingen slaan...

Sneaker
16-11-2007, 19:50
Goed zolang je maar redelijk blijft tegenover diegene die je tegenover je hebt, dat blijkt vaak steeds moeilijker.... 5 jaar in een computer winkel 3x bedreigt dat ze me in elkaar gingen slaan...
Komt me heel bekend voor :wink:. Maar als er diepe krassen op het schijfje staan, zal denk ik geen enkele winkel er problemen mee hebben.

Hugo R
16-11-2007, 20:52
Goed zolang je maar redelijk blijft tegenover diegene die je tegenover je hebt, dat blijkt vaak steeds moeilijker.... 5 jaar in een computer winkel 3x bedreigt dat ze me in elkaar gingen slaan...
Tja een nieuwe dvd vragen/eisen kan ook op een normale manier, jammer inderdaad dat veel mensen het normaal vinden om te gaan dreigen. Maar goed dit gaat wel erg ver off topic zo :D

Ralfers
16-11-2007, 23:18
hoewel sommige winkeliers ook niet mee willen werken hoor.. had laatst een kwartier discussie gehad met een manager van de lokale Blokker over de hoes van een dvd (zag er 28e-hands uit), en hij vond dat die er goed uitzag, en ik maar proberen uit te leggen dat het mij OOK om de hoesen gaan en niet alleen om de schijfjes..

Farley
18-11-2007, 19:47
De problemen met krassen vind ik niet zo opmerkelijk. Had zelf de film Se7en bij MediaMarkt (!) Hengelo gekocht maar daarvan was het plastic houdertje binnenin kapot, waardoor de DVD los heeft geschoven in de hoes. Dit was zo bij iedere DVD die ze daar binnen hebben gekregen, kreeg ik te horen toen ik m'n geld terugkreeg.

macl
18-11-2007, 22:14
Er is wel degelijk een probleem met krassen bij de rcv sleelcases, ik ben gisteren
de dvd's gaan ruilen bij mediamarkt, was geen probleem maar bij controle van de
nieuwe dvd stonden er dezelfde krassen op, daarop is de medewerker een andere
gaan halen en die had hetzelde probleem, we hebben samen 6 gesealde dvd's opengemaakt en gecontroleerd maar allemaal vol krassen, dit was bij de dvd van
Fear and Loathing in Las Vegas.
Deze zouden ze volledig uit de winkel halen...

mercapto
19-11-2007, 11:25
Al m'n steelbooks haalde ik gewoon bij de FRS en vLeest en ik had nooit krassen en ze stonden gewoon in de schappen...
RCV is knap dat ze het voor distributie al verpesten.

Mikeymo
03-12-2007, 11:27
Voor een paar euro heb je een degelijke uitgave van American History X uit Engeland

chesterkesvp
15-02-2009, 13:12
Er komen volgens mij weer nieuwe steelcases uit.
Ik weet niet de welke.
Link : http://www.bol.com/nl/p/dvd/silent-hill/1002004006488712/index.html