PDA

Bekijk de volledige versie : De Matrix Reloaded/Revolutions Thread!!!!!



Wesley
11-05-2002, 00:57
Nou laten we maar beginnen dan?!

Rochan
11-05-2002, 01:07
Kan niet wachten tot ze in de biscoop komen. Heb wat stukjes van de Matrix Reloaded gezien ( op de dvd van Matrix revisted) en ik heb wat screen shots op internet gezien. Lijkt me echt cool:cool:

Wesley
11-05-2002, 01:27
Kan niet wachten tot ze in de biscoop komen. Heb wat stukjes van de Matrix Reloaded gezien ( op de dvd van Matrix revisted) en ik heb wat screen shots op internet gezien. Lijkt me echt cool:cool: Ik denk dat ik toch maar es die Revisited koop :p

Marco
11-05-2002, 02:25
Leuk, de thread. Hopelijk worden die sequels niet afgezaagd naar het bout nivo. Deel 1 was 'verrassend' te noemen. Als deel 2 en 3 gaat met elkaar aansluiten, kan het een leuke, maar groene trilogy worden :D ach dat zien ik wel pas volgend jaar en verder dan wel weer :)

Léon Bolweg
11-05-2002, 07:27
Wat de twee volgende delen van the matrix interessant maken is dat de reggiseurs al van te voren bedacht hadden dat het een trilogie zou moeten worden. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld the mummy returns, wat ook een flutverhaal heeft. Ik verwacht dan ook erg veel van de twee matrixvervolgen. las een paar maanden terug al de eerste pagina's van het script en ik kan zeggen dat het begin al verrassend genoeg is. Baal eigenlijk ook dat ik die delen van het script gelezen heb, want voor mij is de verrassing er dan gedeeltelijk af....

Dave
11-05-2002, 09:17
werd tijd dat deze thread kwam kon bijna niet meer door de AOTC thread heenkomen ;)

maar anyway, ik ben zeer benieuwd naar deze andere titels binnen de Matrix Trilogie!!!

Rochan
11-05-2002, 09:41
Kan niet wachten tot ze in de biscoop komen. Heb wat stukjes van de Matrix Reloaded gezien ( op de dvd van Matrix revisted) en ik heb wat screen shots op internet gezien. Lijkt me echt cool:cool:

See attachment for a screenshot:cool:

netfox
11-05-2002, 10:10
Op internet staan ook ergens 2 videobestanden, waar ze achter de schermen kijken bij Reloaded. Zag je echt heel coole moves gedaan worden op een paar tafels. Op revisited staat eigelijk niets bijzonders. (Behalve dan dat gewichtsloze ding)

Rochan
11-05-2002, 10:12
Op internet staan ook ergens 2 videobestanden, waar ze achter de schermen kijken bij Reloaded. Zag je echt heel coole moves gedaan worden op een paar tafels. Op revisited staat eigelijk niets bijzonders. (Behalve dan dat gewichtsloze ding)

Maar het wel leuk voor je verzameling. Ik ben dan ook blij dat ik de box van de Matrix/matrix revisted heb:cool:

netfox
11-05-2002, 10:15
Ik heb ook de box, maar ik vind deze toch eigenlijk wel een beetje tegenvallen. Zo mooi is deze nou ook weer niet...

Rochan
11-05-2002, 10:25
Ik heb ook de box, maar ik vind deze toch eigenlijk wel een beetje tegenvallen. Zo mooi is deze nou ook weer niet...

Oke ben het met je eens. Ze hadden eigelijk de schijf met de film ook een beetje kunnen aanpassen. Die is precies hetzelfde als de gewone dvd. De box die in R2 UK is uitgekomen met heel veel extra's en goodies is veel uitgbreider, maar ook stukken duurder.

See attachment:cool:

netfox
11-05-2002, 10:31
Lekker vaag plaatje.

Maar is de beeldkwaliteit van die box ook beter? Of is het dan weer die zelfde release eigenlijk....

Rochan
11-05-2002, 10:39
Lekker vaag plaatje.

Maar is de beeldkwaliteit van die box ook beter? Of is het dan weer die zelfde release eigenlijk....

Weet ik niet, heb zelf de box niet, is erg duur. Volgens mij is de kwaliteit van het beeld altijd hetzelfde gebleven. Misschien dat als alle3 de delen uitkomen er iets aan het beeld gedaan word:p

Roland
11-05-2002, 10:41
Hier staan 7 screenshots:


http://www.time.com/time/2002/matrix/

Rochan
11-05-2002, 10:44
Hier staan 7 screenshots:


http://www.time.com/time/2002/matrix/

Bedankt ik kon het niet meer terugvinden. :rolleyes: :cool:

netfox
11-05-2002, 10:44
En van deze foto, die op die site staat is ook een filmpje van:
http://i.timeinc.net/time/2002/matrix/images/photo7.jpg

Kzal voor jullie even de URL zoeken...

netfox
11-05-2002, 10:50
Kdenk dat dit de goede url is: http://www.theforce.net/multimedia/et-matrix.rm

Wesley
11-05-2002, 11:57
een vriendin van mij die in Australië woont (Sydney) heeft vanuit haar tuin een explosie kunnen zien die in The Matrix 2 of 3 te zien zal zijn! KICKUHHHHH! :cool:

Wesley
11-05-2002, 11:59
Die fotoos zien er trouwens heel mysterieus uit... kvind het echt jammer dat Aaliyah er niet (meer) inspeelt... Misschien een "tribute to Aaliyah" op de dvd?

Jaded
11-05-2002, 12:03
"tribute to Aaliyah"
Laat het uit hé seg.
Als je zoiets wil, kijk dan naar MTV, daar krioelt het van tribute's.

Wesley
11-05-2002, 12:05
Laat het uit hé seg.
Als je zoiets wil, kijk dan naar MTV, daar krioelt het van tribute's. Dan kunnen ze het toch gewoon van MTV afhalen?! Dat hadden ze ook met M:I-2 gedaan....

Jaded
11-05-2002, 12:08
Dan kunnen ze het toch gewoon van MTV afhalen?! Dat hadden ze ook met M:I-2 gedaan....
En ko(t)stbare plaats op de dvd weggeven aan zoiets???
Dan veel liever extra behind the scenes materiaal, deleted scenes, cast interviews, ...
Zelfs veel liever domme trailers of stills dan een tribute.

Wesley
11-05-2002, 12:11
En ko(t)stbare plaats op de dvd weggeven aan zoiets???
Dan veel liever extra behind the scenes materiaal, deleted scenes, cast interviews, ...
Zelfs veel liever domme trailers of stills dan een tribute. iig moeten ze iets van Aaliyah op zetten. Als iemand op zo'n tragische dood is overleden en nog een aantal films in d'r agenda had.. Bij deleted scenes de scenes van Aaliyah wat ze nog hadden gefilmd...Behind the scenes waar je Aaliyah voorbij ziet hollen? Tja, sorry ik was (en ben nog steeds) fan van haar...

Remco Out
11-05-2002, 12:37
Ben zo benieuwd naar The Matrix Reloaded en zeker naar de DVD ervan, maar daar zullen we nog lang op moeten wachten. Ik hoop niet dat, net zoals Jaded al heeft gezegd, ze beelden van Aaliyah op de DVD zetten. Oke, ze is tragisch om het leven gekomen en ze had anders in de film gespeeld, maar dan lijkt het me niet verstandig om een tribute op de DVD te zetten. Ik word langzamerhand gek van al die tributes van Aaliyah en nu ook van Lisa Lopes.

Tommy Brok
11-05-2002, 13:02
Ik zou het niet meer dan normaal vinden als ze er iets op zetten van Aaliyah, ze zou toch wel een grote rol gaan spelen in de film! Zover ik weet dan, en ze was gewoon geweldig in alles wat ze deed! Maar zo denk ik er op dit moment over, misschien als over 2 jaar dan eindelijk de DVD uit komt dat ik er anders over denk. Omdat het dan alweer zover weg is! MMaar ik zou het maar een kleine moeite vinden als ze dat deden, liever Aaliyah dan een stomme trailer die je al honderd keer hebt gezien voordat ie uit is op DVD.

Wesley
11-05-2002, 19:15
Ik zou het niet meer dan normaal vinden als ze er iets op zetten van Aaliyah, ze zou toch wel een grote rol gaan spelen in de film! Zover ik weet dan, en ze was gewoon geweldig in alles wat ze deed! Maar zo denk ik er op dit moment over, misschien als over 2 jaar dan eindelijk de DVD uit komt dat ik er anders over denk. Omdat het dan alweer zover weg is! MMaar ik zou het maar een kleine moeite vinden als ze dat deden, liever Aaliyah dan een stomme trailer die je al honderd keer hebt gezien voordat ie uit is op DVD. Eindelijk iemand die het met me eens is :D:p

Tommy Brok
11-05-2002, 19:19
Eindelijk iemand die het met me eens is :D:p

Tuurlijk, Aaliyah is gewoon geweldig in alles wat ze deed!
:D Voel je je nu nog beter???? :D

Luther Hartog
11-05-2002, 19:28
Je bent in ieder geval op tijd met deze thread Wesley:) Maar het is natuurlijk duidelijk dat dit de op 1 na beste trilogie zal worden ooit, LOTR staat natuurlijk op 1:)

MAD
11-05-2002, 19:37
Oke ben het met je eens. Ze hadden eigelijk de schijf met de film ook een beetje kunnen aanpassen. Die is precies hetzelfde als de gewone dvd. De box die in R2 UK is uitgekomen met heel veel extra's en goodies is veel uitgbreider, maar ook stukken duurder.

See attachment:cool:

Waar heb je deze coole uitgebreide versie vandaan, kan ik namelijk nergens vinden (m.a.w. waar is hij nu nog te koop)...
Kan alleen deze vinden:

Wesley
11-05-2002, 20:19
Tuurlijk, Aaliyah is gewoon geweldig in alles wat ze deed!
:D Voel je je nu nog beter???? :D MUCH MUCH BETTER :D... 6 juni Queen Of The Damned :D... maar laten we niet verder afdwalen (of moet we een QotD thread maken? :p)... Nog ff wachten dus...

Wesley
11-05-2002, 20:20
Je bent in ieder geval op tijd met deze thread Wesley:) Maar het is natuurlijk duidelijk dat dit de op 1 na beste trilogie zal worden ooit, LOTR staat natuurlijk op 1:) Ik heb fellowship of the rings nog niet gezien *schaam schaam*

Rochan
11-05-2002, 22:47
Waar heb je deze coole uitgebreide versie vandaan, kan ik namelijk nergens vinden (m.a.w. waar is hij nu nog te koop)...
Kan alleen deze vinden:

Ik zag het het staan bij www.dvdiva.nl. Je moet dan bij specials kijken. Hij is wel duur 116 Euro. Hieronder de volledige link.

http://www.dvdiva.nl/smart/S-Mart.cgi?command=listitems&pos=364&type=group&group=specials:rolleyes:

Luther Hartog
12-05-2002, 00:12
Ik heb fellowship of the rings nog niet gezien *schaam schaam* Gelukkig zeg je het zelf al, schiet op...hij is nog in de bios hoor

MAD
12-05-2002, 12:04
Ik zag het het staan bij www.dvdiva.nl. Je moet dan bij specials kijken. Hij is wel duur 116 Euro. Hieronder de volledige link.

http://www.dvdiva.nl/smart/S-Mart.cgi?command=listitems&pos=364&type=group&group=specials:rolleyes:

Thanx voor de link. Heb hem inmiddels ook bij amazon UK en duitsland gevonden voor respectievelijk €71,30 en €60,- (lijkt wel MM met verschillende prijzen per vestiging, dacht dat zij op z'n minst binnen europa dezelfde prijzen zouden aanhouden). Maar €60,- is al heel wat wat anders dan €116,- (ben bij duitse aanbieders alleen altijd bang dat ze ook duitse voorkanten hebben en dat vind ik verschrikkelijk)! Voor die prijs ga je er toch over nadenken om hem misschien wel aan te schaffen. Zal nog even verder spitten, misschien vind ik hem nog wel goedkoper...

Er zijn zelfs 2 versies van deze limimted disk (degene hierboven omschreven heeft de meeste extra's in foto's en posters). De "goedkopere" luxe editie kan je bij DVD box office (dan wel r1) al kopen voor net €50,- (er zitten dan 5 z/w foto's en een poster MINDER in; WEL met lobby cards en limited filmframe).

Maar het ging hier dacht ik over het vervolg op the Matrix en daarvan was bij deze boxen nog geen sprake. Ze bevatten namelijk NIET de revisited DVD!!! Het is dus gewoon een leuke Matrix box, maar zonder beelden of extra's van het vervolg!!!

Wesley
13-05-2002, 07:22
Wat ik nu net denk is dat als de 2 films zo snel achter elkaar komen, kan dit ook betekenen dat deel 3 slecht is :(...wat denken jullie?

Remco Out
13-05-2002, 08:18
Wat ik nu net denk is dat als de 2 films zo snel achter elkaar komen, kan dit ook betekenen dat deel 3 slecht is :(...wat denken jullie? Ik denk het niet, het betekent niet dat ze weinig tijd hebben besteed aan deel 3, maar de reden dat deel 2 en 3 snel achter elkaar komen is vanwege het feit dat beide films al gefilmd zijn en wanneer ze snel achter elkaar komen kan dat een voordeel zijn voor de verkoop van VHS en DVD en men heeft in een korte tijd een hoop geld. :D

DaniL
13-05-2002, 19:28
Maar wat is Matrix Revisted nou eigelijk? Gewoon een losse extra's dvd? Ik vond Matrix trouwens wel een kewle film, ik denk dat ik (wanneer ik weer geld heb :D) die Matrix & Matrix Revisted koop. En wanneer gaat dat 2e deel in premiere, die reload?

netfox
13-05-2002, 20:26
Maar wat is Matrix Revisted nou eigelijk? Gewoon een losse extra's dvd? Ik vond Matrix trouwens wel een kewle film, ik denk dat ik (wanneer ik weer geld heb :D) die Matrix & Matrix Revisted koop. En wanneer gaat dat 2e deel in premiere, die reload?
Revisited is een documantaire over de Matrix. Duurt een kleine 2 uur dacht ik. Het begint met hoe ze op het idee zijn gekomen, hoe ze het script hebben uitgewerkt. Vervolgens kijk je op de set. En het einde gaat over de editing, en het succes van de film.

netfox
16-05-2002, 06:53
Voor de mensen die het nog niet wisten; the teaser trailer van the matrix reloaded + revolutions staat online!!!!