PDA

Bekijk de volledige versie : ondergewaardeerde acteurs/actrices



Philippe
22-06-2002, 00:02
Welke acteurs en actrices zijn volgens jullie ondergewaardeerd en krijgen dus te weinig filmrollen waarin ze hun talent kunnen tonen?

Acteur: Robert Patrick (Terminator 2, X-Files)
Actrice: Claire Forlani (The Rock, Antitrust)

Lars_JJ
21-07-2002, 19:22
Welke acteurs en actrices zijn volgens jullie ondergewaardeerd en krijgen dus te weinig filmrollen waarin ze hun talent kunnen tonen?

Acteur: Robert Patrick (Terminator 2, X-Files)
Actrice: Claire Forlani (The Rock, Antitrust)

Wat een ondergewaardeerde thread... Omdat ik op de dag van eerste post morgen jarig was (:confused: JA :confused: )...

Robert Patrick was ZEER goed in T2, alleen X-files had ie nooit mogen aannemen!

Claire is gewoon lekker en kan niet acteren! Meet Joe Black was een goede film, die zij zwaar naar beneden haalt! En tien jaar jonger spelen kan ze al helemaal niet (Antitrust)

Dus voor mij Rob Patrick

Alphawolf
01-08-2002, 11:38
Jim Carey merkte eens t.a.v Tom Hanks populariteit op: Ik wou dat ‘k eens een script toegestuurd kreeg waar Tom Hanks z’n reet niet mee afgeveegd had …’

Hanks is in mijn ogen een redelijk acteur (zie Forrest Gump) maar oer-Amerikaans, saai als Cosner en z’n succes hangt vaker af van de regisseur (bv. Save Private Ryan) dan aan zijn eigen geweldige spetterende optreden.
Het overladen worden met Oscars en nominaties vind ik dan ook overdreven (maar wel weer oer-Amerikaans).

Deze week was er tevens een klein pareltje op televisie: ‘A Bronx Tale’ met regie van Robert de Niro en het scenario van Chazz Palminteri.
Palminteri (o.a. ‘The Usual Suspects’, ‘Analyze this’) speelt zelf voortreffelijk en ingetogen een maffiabaas die voortdurend botst met de rechtschapen vader De Niro. Ondanks dat Palminteri de geschikte maffiosi-tronie bezit,heeft hij naar mijn weten nooit in de ‘Major League Maffia’ films gespeeld zoals van bv. Scorcese.

Vandaar deze thread: Welke acteur en actrice zijn overgewaardeerd en welke zijn IN NEDERLAND onverdiend nog te onbekend bij het grote publiek ?
Wel s.v.p. beargumenteren (hoewel de keuzes uiteraard subjectief blijven)

Volgens de goede traditie zal ik de aftrap doen:

Overgewaardeerde acteur: Tom Hanks
Ondergewaardeerde acteur: Chazz Palminteri

Ondergewaardeerde actrice: Rene Russo (Lethal Weapon III + IV, Get Shorty, The Thomas Crown Affair)
Mooie vrouw met mooi haar, speelt prettig en zal in Amerika wel miljoenen verdienen, maar speelt toch altijd ‘de vriendin van’, ‘de vrouw van’ of ‘de minares van’. Zij mag van mij nog vaker op het witte doek in prominentere rollen verschijnen.

Overgewaardeerde actrice: Angilina ‘Big Lips, No Tits‘ Jolie.
Ik heb haar o.a. gezien in ’60 Seconds’ (lachwekkend blond), ‘The Bone Collector’ en ‘Tomb Raider’.
Ze heeft in die films het sexappeal van een zak cement (hoewel ik d’r niet zou wegsturen als ik haar ’s avonds tussen mijn lakens zou vinden, maar dat is een héél ander verhaal) en ze kan absoluut niet acteren. Zelfs de drie oude bejaarde dametjes bij onze plaatstelijke amateurtoneelvereniging ‘Het Wordt Nooit Iets’ kunnen Jolie met gemak van het scherm spelen. Of teert het engeltje op het succes van papa Voight want hoe kan ze anders door de screentests rollen ?

Graag jullie nominaties … ;)

Lex v/d Moolen
01-08-2002, 11:47
Hier bestaat allang een thread van ZOEKEN!

Steven Maas
01-08-2002, 11:55
Gezocht: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=8465

Lex v/d Moolen
01-08-2002, 11:55
Gezocht: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=8465 dank je

Alphawolf
01-08-2002, 12:02
Dank voor jullie snelle reactie.
Tja, ik ben betrekkelijk nieuw hier, en je denkt soms onterecht origineel te zijn, o heilige onnozelheid.
Hoe krijg ik deze thread gesloten ? :confused:

Lex v/d Moolen
01-08-2002, 12:07
Dank voor jullie snelle reactie.
Tja, ik ben betrekkelijk nieuw hier, en je denkt soms onterecht origineel te zijn, o heilige onnozelheid.
Hoe krijg ik deze thread gesloten ? :confused: haha, ik denk dat alle mogelijke discussies hier al eens gepasseerd zijn.
:)

Je kan de thread laten sluiten door een Private Message te sturen naar een crew member, bv Alex van den Berg of Nathan Strik.

mark t
01-08-2002, 12:20
en je denkt soms onterecht origineel te zijn, o heilige onnozelheid.Als je werkelijk nieuw bent, moet je voor de aardigheid eens de diverse threads doorbladeren. Ik verbaas me steeds meer over de onzin van sommige, nou ja, veel threads. Er zijn leden die zich in allerlei bochten wringen om nog een thread te vinden die niet bestaat. Zo heb je bijvoorbeeld al uiterst informatieve en boeiende threads over 'de dvd met het meeste aantal chapters'. Ook de diverse top 5-en zijn soms wel erg belachelijk. Je zou het eventueel nog kunnen proberen met 'Welke dvd heeft de langste aftiteling?' of 'Welke dvd was je van plan te huren, waar je uiteindelijk toch maar vanaf hebt gezien?'.
Maar je hoeft geen threads te openen om origineel te zijn. Wees liever origineel in de threads die er al zijn.

Nathan Strik
01-08-2002, 13:53
Ik heb hem maar even samengevoegd met de andere, bestaande thread. Was anders ook zo´n zonde van Alphawolf´s typwerk in zijn post.

rkrijger
19-12-2004, 20:10
Ondergewaardeerd: Kathy Bates. Een van mijn favorietes... Nou ja, ondergewaardeerd, ze heeft volgens mij al eens een Oscar gewonnen. Dus eigenlijk valt het best mee... :)

Dead Poet
21-12-2004, 18:47
Ondergewaardeerd : Lance Henriksen, Robin Williams
Overgewaardeerd : Jackie Chan
Ondergewaardeerde film 1 : Heavenly Creautures
Ondergewaarde film 2 : Henry, portrait of a serial killer (de beste serial killer film ooit)
Meest ondergewaarde tv serie : 30 minuten, met Arjan Ederveen, absoluut briljant

Hankster
21-12-2004, 22:02
ondergewaardeerd; tsja .. veel wat onbekendeere acteur, maar van de bekende acteurs is dat toch zeker Jim Carrey; veel mensen denken als ze zijn naam zien al gelijk aan zn gekkenbekken, terwijl hij veel meer is dan dat. De man heeft geweldig talent. De comedies maakten hem bekend maar houden hem nu een beetje tegen als serieuze acteur.
ondergewaardeerde actrice; lastig .. maar simpelweg omdat ik haar steen goed vind en misschien daarom minder vaak in een film zie dan dat ik zou willen; Julianne Moore

overgewaardeerde acteur; Orlando Bloom
overgewaardeerde actrices; Julia Roberts, Keira Knightley en Natalie Poortman

Ron kars
22-12-2004, 12:03
Damian Llewis (Winters uit Band of Brothers) en Ioan Gruffudd (Hornblower etc.)

SKMbeat
22-12-2004, 12:15
Het is al de 3e keer deze week dat ik het over de Rockyfilms heb,maar als je een hele zondag gewijd hebt aan de Rocky Anthology dan moet je het ook zo af en toe ergens verwerken en ventileren.
Wat wil ik hiermee zeggen?Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat Sylvester Stallone niet de meest briljante acteur is,maar ik vond hem in Rocky 1 en 2 toch wel heel erg sterk. Mensen die deel 1 en 2 niet kennen zullen gelijk denken dat het ook Rockyfilms zijn waar het om spierballengeweld gaat en dom beuken. Dus niet, de eerste 2 zijn goede jaren '70-drama's die gaan over een bokser die vecht voor een gerespecteerd bestaan als mens.
Stallone speelt deze rol perfect, misschien juist omdat hij niet zo'n fantastische karakteracteur is als Pacino of Depp, speelt hij deze dommige,maar goedhartige bokser juist erg goed. Ik denk dat er ook maar weinigen zijn zoals Stallone die de rol van de dommige krachtpatser met een goed hart kunnen vertolken zoals hij ( zie Copland). Jammer dat hij Rocky belachelijk heeft gemaakt vanaf Rocky 3.

Hayko de Boer
22-12-2004, 12:39
Het is al de 3e keer deze week dat ik het over de Rockyfilms heb,maar als je een hele zondag gewijd hebt aan de Rocky Anthology dan moet je het ook zo af en toe ergens verwerken en ventileren.
Wat wil ik hiermee zeggen?Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat Sylvester Stallone niet de meest briljante acteur is,maar ik vond hem in Rocky 1 en 2 toch wel heel erg sterk. Mensen die deel 1 en 2 niet kennen zullen gelijk denken dat het ook Rockyfilms zijn waar het om spierballengeweld gaat en dom beuken. Dus niet, de eerste 2 zijn goede jaren '70-drama's die gaan over een bokser die vecht voor een gerespecteerd bestaan als mens.
Stallone speelt deze rol perfect, misschien juist omdat hij niet zo'n fantastische karakteracteur is als Pacino of Depp, speelt hij deze dommige,maar goedhartige bokser juist erg goed. Ik denk dat er ook maar weinigen zijn zoals Stallone die de rol van de dommige krachtpatser met een goed hart kunnen vertolken zoals hij ( zie Copland). Jammer dat hij Rocky belachelijk heeft gemaakt vanaf Rocky 3.

Helemaal eens met het feit dat Stallone ondergewaardeerd wordt.
Niet met de uitspraak dat de Rocky reeks na deel 2 belachelijk wordt gemaakt.
Deel 1 en 2 zijn bijna 1 geheel. Het verhaal loopt ook naadloos door.
in 3 zijn er jaren verstreken en het karakter is veranderd.
4 is op zichzelf een film die ik graag kijk, vooral qua vechtscenes en soundtrack, maar deze wordt afgerekend op het (inmiddels) achterhaalde Oost-West verhaaltje.
5 is meer een drama waarin de persoon weer terug bij af is.

Ondergewaardeerde actrices: Nancy Travis, Virginia Madsen

pieter bond
22-12-2004, 13:31
Actrice:Cate Blancchet
Acteur:Jude Law,Krijgt volgens mij niet de erkenning die hij verdient

Wizz-Art
22-12-2004, 15:35
Linda Hamilton

Maarten van Krimpen
22-12-2004, 15:52
Hans Teeuwen, als acteur (Jezus is een Palestijn). Ondergewaardeerde serie is absoluut Oh! Doctor Beeching.

The Pryde
23-12-2004, 19:00
Welke acteurs en actrices zijn volgens jullie ondergewaardeerd en krijgen dus te weinig filmrollen waarin ze hun talent kunnen tonen?

Acteur: Robert Patrick (Terminator 2, X-Files)
Actrice: Claire Forlani (The Rock, Antitrust)

Robert Patrick was echt heel goed in T-2... een ijskonijn... schitterend!

Lex v/d Moolen
23-12-2004, 20:02
Philip Seymour Hoffman, een alleskunner.

Marco Dubbeldam
23-12-2004, 20:05
Philip Seymour Hoffman, een alleskunner.

Helemaal mee eens. Geweldige acteur!

JCL
23-12-2004, 20:54
ben ik de enige die Paul Bettany onder gewaardeerd vind?

A Knights Tale was geweldig
Master and Commander was een van de slechte films ooit, maar! Paul was een lichtpuntje.
A Beautiful Mind was ook erg sterk met hem en ook in Wimbledon is hij weer op en top!

Ben vooral groot fan van het accent.

MGdutch
23-12-2004, 21:01
Philip Seymour Hoffman, een alleskunner.

Helemaal mee eens. Geweldige acteur!

En ook ik sluit me daar helemaal bij aan (y)!

Wizz-Art
23-12-2004, 21:24
ben ik de enige die Paul Bettany onder gewaardeerd vind?

A Knights Tale was geweldig
Master and Commander was een van de slechte films ooit, maar! Paul was een lichtpuntje.
A Beautiful Mind was ook erg sterk met hem en ook in Wimbledon is hij weer op en top!

Ben vooral groot fan van het accent.

Master and Commander was helemaal niet een van de slechtste films ooit :shock:

Hankster
24-12-2004, 12:43
Philip Seymour Hoffman, een alleskunner.
dat ik hem zelfs niet genoiemd heb zegt al genoeg over hoe ondergewaardeerd is .. echt een geweldige acteur!

HiddeV
24-12-2004, 13:31
Acteur: Robert Patrick (Terminator 2, X-Files)


helemaal mee eens, in Terminator 2 was ie goed en ook in The Sopranos vond ik hem overtuigend acteren.

Richard B.
24-12-2004, 13:37
Philip Seymour Hoffman, een alleskunner.
Je moet je afvragen of ie ondergewaardeerd is want in zijn beroepsgroep bestaat wel veel respect voor hem.

Lex v/d Moolen
24-12-2004, 13:46
Philip Seymour Hoffman, een alleskunner.
Je moet je afvragen of ie ondergewaardeerd is want in zijn beroepsgroep bestaat wel veel respect voor hem.Ik doel voornamelijk op waardering in de vorm van nominaties e.d., maar die heeft hij nauwelijks gekregen.

Joost v.d. Ham
24-12-2004, 14:32
Kevin Bacon

BassFace
24-12-2004, 14:44
seth green

The Pryde
24-12-2004, 16:03
ben ik de enige die Paul Bettany onder gewaardeerd vind?

A Knights Tale was geweldig
Master and Commander was een van de slechte films ooit, maar! Paul was een lichtpuntje.
A Beautiful Mind was ook erg sterk met hem en ook in Wimbledon is hij weer op en top!

Ben vooral groot fan van het accent.

(y) a Knights Tale is echt SCHITTEREND..... en Paul Bettany is, inderdaad, geweldig...

JCL
24-12-2004, 18:35
ben ik de enige die Paul Bettany onder gewaardeerd vind?

A Knights Tale was geweldig
Master and Commander was een van de slechte films ooit, maar! Paul was een lichtpuntje.
A Beautiful Mind was ook erg sterk met hem en ook in Wimbledon is hij weer op en top!

Ben vooral groot fan van het accent.

Master and Commander was helemaal niet een van de slechtste films ooit :shock:

Nou, het is een je moet er maar van houding film. Maar ik werd er echt kotsmisselijk van. Wat een film. Er is wel een rode draad in het verhaal, maar die is vlinterdun en dan worden alle bijverhalen super uitgewerkt en helemaal uitvergroot. Zo wordt er 20 minuten besteed aan die jonge die over boord springt en dat heeft geen bal met het hoofdverhaal te maken. Nee, ik kan best tegen films waarin veel wordt gepraat (zoals gezegd, groot fan van A Beautifull Mind) maar deze was toch wel een drama.

JCL
24-12-2004, 18:38
ben ik de enige die Paul Bettany onder gewaardeerd vind?

A Knights Tale was geweldig
Master and Commander was een van de slechte films ooit, maar! Paul was een lichtpuntje.
A Beautiful Mind was ook erg sterk met hem en ook in Wimbledon is hij weer op en top!

Ben vooral groot fan van het accent.

(y) a Knights Tale is echt SCHITTEREND..... en Paul Bettany is, inderdaad, geweldig...

Vooral die praatjes van hem, als hij hem als een soort boxer aankondigd, kan er nu nog dubbel om liggen!

theThinWhiteDuke
24-12-2004, 18:38
Sean Astin
Brad Dourif
Bill Murray
Aart Staartjes

Wizz-Art
24-12-2004, 18:46
ben ik de enige die Paul Bettany onder gewaardeerd vind?

A Knights Tale was geweldig
Master and Commander was een van de slechte films ooit, maar! Paul was een lichtpuntje.
A Beautiful Mind was ook erg sterk met hem en ook in Wimbledon is hij weer op en top!

Ben vooral groot fan van het accent.

Master and Commander was helemaal niet een van de slechtste films ooit :shock:

Nou, het is een je moet er maar van houding film. Maar ik werd er echt kotsmisselijk van. Wat een film. Er is wel een rode draad in het verhaal, maar die is vlinterdun en dan worden alle bijverhalen super uitgewerkt en helemaal uitvergroot. Zo wordt er 20 minuten besteed aan die jonge die over boord springt en dat heeft geen bal met het hoofdverhaal te maken. Nee, ik kan best tegen films waarin veel wordt gepraat (zoals gezegd, groot fan van A Beautifull Mind) maar deze was toch wel een drama.

Misschien werd je gewoon zeeziek?

JCL
24-12-2004, 18:52
Aart Staartjes

:D LOL voor een kind is dat natuurlijk DE acteur :twisted:

JCL
24-12-2004, 18:54
ben ik de enige die Paul Bettany onder gewaardeerd vind?

A Knights Tale was geweldig
Master and Commander was een van de slechte films ooit, maar! Paul was een lichtpuntje.
A Beautiful Mind was ook erg sterk met hem en ook in Wimbledon is hij weer op en top!

Ben vooral groot fan van het accent.

Master and Commander was helemaal niet een van de slechtste films ooit :shock:

Nou, het is een je moet er maar van houding film. Maar ik werd er echt kotsmisselijk van. Wat een film. Er is wel een rode draad in het verhaal, maar die is vlinterdun en dan worden alle bijverhalen super uitgewerkt en helemaal uitvergroot. Zo wordt er 20 minuten besteed aan die jonge die over boord springt en dat heeft geen bal met het hoofdverhaal te maken. Nee, ik kan best tegen films waarin veel wordt gepraat (zoals gezegd, groot fan van A Beautifull Mind) maar deze was toch wel een drama.

Misschien werd je gewoon zeeziek?

Zo hard stond de sub nu ook weer niet :twisted: bovendien was er weinig LFE om aan te sturen :wink: 8)

Wizz-Art
24-12-2004, 18:57
Nou over de dts track kan ik kort zijn..fenomenaal!

JCL
24-12-2004, 19:21
Nou over de dts track kan ik kort zijn..fenomenaal!

da's waar, nu nog een wat lange periode om hem te gebruiken :P

Wizz-Art
24-12-2004, 19:30
Nou over de dts track kan ik kort zijn..fenomenaal!

da's waar, nu nog een wat lange periode om hem te gebruiken :P

Hoe bedoel je :wink:

The Pryde
24-12-2004, 19:41
ben ik de enige die Paul Bettany onder gewaardeerd vind?

A Knights Tale was geweldig
Master and Commander was een van de slechte films ooit, maar! Paul was een lichtpuntje.
A Beautiful Mind was ook erg sterk met hem en ook in Wimbledon is hij weer op en top!

Ben vooral groot fan van het accent.

(y) a Knights Tale is echt SCHITTEREND..... en Paul Bettany is, inderdaad, geweldig...

Vooral die praatjes van hem, als hij hem als een soort boxer aankondigd, kan er nu nog dubbel om liggen!

Echt top inderdaad... maar zijn tegenspeler (die gast die de anderen ook aankondigt) is ook goed hoor... hahahaha... wat een mannetje is dat zeg... :lol:

rkrijger
25-12-2004, 14:48
Kevin Bacon

Hmmm, KB vind *ik* nou juist wat eenzijdig...

Patrick van den Hul
25-12-2004, 17:05
OndergewaardeerdDavid Morse: http://www.imdb.com/name/nm0001556/

Speelt leuke rollen in o.a. The Rock, The Green Mile, The Langoliers..

miT
25-12-2004, 17:29
Billy Crudup
Giovanni Ribisi
Philip Seymour Hoffman
Natalie Portman (wel gewaardeerd, maar niet genoeg.)

Wizz-Art
25-12-2004, 17:37
Giovanni Ribisi


(y) Die vind ik ook erg goed!

JCL
25-12-2004, 20:11
Natalie Portman (wel gewaardeerd, maar niet genoeg.)

Portman is ook nog eens de knapste van het hele stel, damn she's hot!

Flabmaster2000
26-12-2004, 15:43
Ondergewaardeerd:John C. Reilly
William H. Macey

Julianne Moore
Diane Lane

theThinWhiteDuke
26-12-2004, 17:50
Aart Staartjes

:D LOL voor een kind is dat natuurlijk DE acteur :twisted:
Tja....en hoe had Sinterklaas al die jaren Nederland moeten vinden zonder zijn hulp?!

Aart, we salute you!

JCL
26-12-2004, 19:23
Aart Staartjes

:D LOL voor een kind is dat natuurlijk DE acteur :twisted:
Tja....en hoe had Sinterklaas al die jaren Nederland moeten vinden zonder zijn hulp?!

Aart, we salute you!

Komt nu nog steeds hoor :P

theThinWhiteDuke
26-12-2004, 19:33
Aart Staartjes

:D LOL voor een kind is dat natuurlijk DE acteur :twisted:
Tja....en hoe had Sinterklaas al die jaren Nederland moeten vinden zonder zijn hulp?!

Aart, we salute you!

Komt nu nog steeds hoor :P
Ja, vind je t gek? Aart heeft zo'n 25 jaar de Sint geholpen.....mag je op zn minst verwachten dat ie t nu wel zelf kan vinden! :mrgreen:

On Topic: Sean Bean is ook onderschat.

Gabriël de Rop
26-12-2004, 19:43
Ondergewaardeerd:John C. Reilly
William H. Macy

idd :)
net als Philip Seymour Hoffman....waarschijnlijk omdat ze voornamelijk bij-rollen spelen. Die ze wel uitstekend vervullen.

1101
27-02-2005, 16:10
Ik geloof dat de zowel de Coen-clan als de PT Anderson-clan hier al wel als ondergewaardeerd wordt beschouwd. Wellicht ligt dat aan het selecte publiek dat deze regisseurs weet te waarderen.

Ik hield vroeger [haha] een lijst bij met namen, waren er meer dan 150, maar ben die nu kwijt. Maar deze stonden er zeker op:

John C Reilly
Philip Seymour Hoffman
Steve Buscemi
David Morse
Brad Dourif
Peter Stormare
John Turturro
Bill Murray
Philip Baker Hall

en zeker ook: Jeff Bridges. Onherkenbaar als Dude to. Michael Faraday in Arlington Road.

Maar mijn favoriet is toch zeker Benoit Poelvoorde. Iemand?

Maarten van Krimpen
27-02-2005, 16:38
Aart Staartjes

Jaaaa! En ook Bram van der Vlugt en Bart Klever.

Roland
27-02-2005, 16:54
Steven Seagal :lol:

pavago
27-02-2005, 19:22
absoluut clair forlani zeer ondergewaardeerde actrice jammer

Dennis Kuijper
28-02-2005, 19:16
Een van de beste acteurs voor mij: Billy Bob Thornton :!:

PCMSCHOUTEN
01-03-2005, 09:08
Ed Harris.

UncleJunior
01-03-2005, 11:40
Bruce Campbell 8)

1101
01-03-2005, 12:21
Ik heb alle3 voorgaande namen overwogen, maar ik probeer geen verstrengeling van 'onderschatte' en 'favoriete' acteurs te creëren...

Ed Harris is toch al best wel een ouwe rot met een staat van dienst, Billy Bob Thornton is niet helemaal onderschat meer, dunkt mij, en Bruce Campbell... Ja, een cultheld zeer zeker, een icoon zelfs misschien, maar onderschat? Eerder overschat ;)

:)

Oscar P.
01-03-2005, 12:51
*knip*

Steve Buscemi

*knip*



Echt geweldig die kerel, vooral in Con Air als The Marietta Mangler (schrijf ik het zo goed? :))!!

1101
01-03-2005, 14:03
Steve Buscemi


Echt geweldig die kerel, vooral in Con Air als The Marietta Mangler (schrijf ik het zo goed? :))!!

Ja zo schrijf je het goed.
As a matter of fact, mijn fandom naar Steve Buscemi is begonnen met die film. Veel van die andere crooks zijn trouwens ook erg stoer...

"He's a fountain of misplaced rage. Name your cliche; Mother held him too much or not enough, last picked at kickball, late night sneaky uncle, whatever. Now he's so angry that moments of levity actually cause him pain; give him headaches. Happiness, for that gentleman, hurts."

Yummy

KunDun
01-03-2005, 14:50
Acteurs die in mijn ogen allang een oscar hadden moeten hebben zijn:

Sam Rockwell
Bredan Gleeson

Dennis Kuijper
01-03-2005, 15:25
Ik heb alle3 voorgaande namen overwogen, maar ik probeer geen verstrengeling van 'onderschatte' en 'favoriete' acteurs te creëren...

Billy Bob Thornton is niet helemaal onderschat meer

:)

Dat weet ik zo net nog niet,als je aan mensen vraagt wat ze van Billy Bob Thornton vinden zeggen ze wie is dat.Als je dan zegt de ex-man van Angelina Jolie,dan weten ze het misschien.

Aanrader:mensen ga Slingblade zien,dit is een wereld film!!!

De beste man maakt ook muziek in de country/bluesy style,ik kan z,n muziek zeker waarderen.

1101
01-03-2005, 15:47
Ik heb alle3 voorgaande namen overwogen, maar ik probeer geen verstrengeling van 'onderschatte' en 'favoriete' acteurs te creëren...

Billy Bob Thornton is niet helemaal onderschat meer

:)

Dat weet ik zo net nog niet,als je aan mensen vraagt wat ze van Billy Bob Thornton vinden zeggen ze wie is dat.Als je dan zegt de ex-man van Angelina Jolie,dan weten ze het misschien.

Aanrader:mensen ga Slingblade zien,dit is een wereld film!!!

De beste man maakt ook muziek in de country/bluesy style,ik kan z,n muziek zeker waarderen.

Ja hoe heet zijn band ook alweer, Radio nog wat... Investigative radio? nee... hmm, anyway, ik beschouw BBT als een reeds omhoog geschoven acteur, in de waarderingslijst that is. Zeker na zijn rol in The man who wasnt there.

Niemand die ook op Paul Giamatti of Benoit Poelvoorde stemt?

Dennis Kuijper
01-03-2005, 20:30
Ik heb alle3 voorgaande namen overwogen, maar ik probeer geen verstrengeling van 'onderschatte' en 'favoriete' acteurs te creëren...

Billy Bob Thornton is niet helemaal onderschat meer

:)

Dat weet ik zo net nog niet,als je aan mensen vraagt wat ze van Billy Bob Thornton vinden zeggen ze wie is dat.Als je dan zegt de ex-man van Angelina Jolie,dan weten ze het misschien.

Aanrader:mensen ga Slingblade zien,dit is een wereld film!!!

De beste man maakt ook muziek in de country/bluesy style,ik kan z,n muziek zeker waarderen.

Ja hoe heet zijn band ook alweer, Radio nog wat... Investigative radio? nee... hmm, anyway, ik beschouw BBT als een reeds omhoog geschoven acteur, in de waarderingslijst that is. Zeker na zijn rol in The man who wasnt there.

Niemand die ook op Paul Giamatti of Benoit Poelvoorde stemt?

Z,n Band heet gewoon Billy Bob Thornton,z,n cds heeten:
Private radio en The edge of the world.