Pagina 11 van 34 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 850 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik herken het... ik bedoel het stof ligt hier ook wel eens, maar ik herken ook een groot aantal titels van films die ik ook heb, niks mis mee

    Single... mm.. zou toch die gek die zijn vingerafdrukken bovenop je scherm zet even een tikkie geven, stof oke... maar je TV scherm onder de vette vingers dat zou ik niet nemen van m'n bezoek
    Ik vrees dat ik die blame op mijzelf moet berekenen, mijn pc staat daar links van de pc, en als ik achter de pc zit wil ik nog weleens lui vanuit de bureaustoel mijn scherm draaien... met als gevolg vingerafdrukken, zijn nu overigens weg.. net als het grootste deel van de stof

    Binnenkort stofloze foto's!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #252

    Standaard

    Hoeveel pc's heb jij wel niet??

    Het blijft trouwens een mooi gezicht hoor, al die HD's op een rijtje!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #253

    Standaard

    ik 1 pc (zover dat 'n pc te noemen is)

    bedankt!, ga ze denk ik binnenkort allemaal bij elkaar zetten en de ruimte bij de tv blijft dan beschikbaar voor Blu (toekomstvisie)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #254

    Standaard

    Foto van mijn collectie:



    Een fatsoenlijke locatie voor mijn blu-ray's heb ik nog niet. Er zijn trouwens nog twee blu-ray's onderweg: The Mist en Rudy (allebei Amerikaanse regiovrije releases).

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Foto van mijn collectie:



    Een fatsoenlijke locatie voor mijn blu-ray's heb ik nog niet. Er zijn trouwens nog twee blu-ray's onderweg: The Mist en Rudy (allebei Amerikaanse regiovrije releases).
    Even een offtopic vraagje (sorry ervoor):
    Hoe is de beeldkwaliteit en geluidkwaliteit van I Know What You Did Last Summer?
    Bedankt alvast!

  6. #256

    Standaard

    even een fotootje van mijn collectie die steeds maar groeit :razz:

    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  7. #257

    Standaard

    Kleine update, alles bij elkaar gezet (nog niet op alfabet):



    Ontbreken op de foto (staan elders):

    - Transformers
    - Bonnie & Clyde
    - Matrix Trilogy
    - Planet Earth
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 10-09-2008 om 16:21
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #258

    Standaard

    Impressive!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #259

    Standaard

    @ TJ, heel mooi!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  10. #260

    Standaard

    @ TJ

    Heel mooi, je hebt er wel een paar meer dan mij en dat wil ik zo proberen te houden, al kan ik mij soms met moeite inhouden

    Heb bijna alle titels die je ook hebt, alleen niet allemaal op HD of BD DVD maar op SD DVD. De titels die ik nog niet heb, die moeten eerst nog ex rental worden en dan zijn ze voor weinig wel leuk aan te schaffen. Vind het jammer om titels die ik ook op SD DVD heb op 1 van beide HD formaten te kopen, al heb ik dat met sommige titels wel.

    Bij "mijn" aankooppunt zijn ze nu ook een paar weekjes bezig met de verhuur van BD DVD, veel titels zijn er nog niet, maar de start is gemaakt en ze vragen geen extra geld voor een BD titel, de eigenaar zei me dat het niet veel verschil uitmaakte bij de inkoop en dat hij het wel leuk vond om deze service aan zijn klanten te kunnen aanbieden.

    Nu maar hopen dat de klanten er voorzichtig mee zijn en dat ik ze net zo gaaf kan bemachtigen als zijn ex DVD rentals, die zien er daar altijd zeer netjes uit met maar weinig gebruikssporen.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #261

    Standaard

    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Netjes geplaatst!
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  13. #263

    Standaard

    Heb je er, behalve blauw en rood bij elkaar, eigenlijk een sorteersysteem inzitten, Tim? Of staat alles maar kris-kras door elkaar?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Heb je er, behalve blauw en rood bij elkaar, eigenlijk een sorteersysteem inzitten, Tim? Of staat alles maar kris-kras door elkaar?
    Op studio (enigzins).. echter ben ik van plan om ze op alfabet te gaan zetten (blauw en rood door elkaar).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  15. #265

    Standaard

    Respect Heb wel meer blu-rays trouwens

    Rood en blauw zou ik persoonlijk niet door elkaar zetten. Waarom niet gewoon rood en blauw apart alfabetisch?

    Hoeveel ben je nu trouwens al kwijt aan HD-disks, moet toch al wel zeker tegen de 1000 euro lopen gok ik zo? Ik ben al rond de 700 euro kwijt aan mijn 55 blu-rays. Best veel geld als ik het zo optel, maar rond de 13 euro per stuk lijkt me geen slecht gemiddelde.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #266

    Standaard

    TJ, waarom heb je eigenlijk de UK versie van ''Treintje tjoeketjoek naar Yuma''?
    Is de USA versie niet goedkoper?

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Heb je er, behalve blauw en rood bij elkaar, eigenlijk een sorteersysteem inzitten, Tim? Of staat alles maar kris-kras door elkaar?
    Hij probeert de rotzooi van de troep te onderscheiden

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Respect Heb wel meer blu-rays trouwens

    Rood en blauw zou ik persoonlijk niet door elkaar zetten. Waarom niet gewoon rood en blauw apart alfabetisch?

    Hoeveel ben je nu trouwens al kwijt aan HD-disks, moet toch al wel zeker tegen de 1000 euro lopen gok ik zo? Ik ben al rond de 700 euro kwijt aan mijn 55 blu-rays. Best veel geld als ik het zo optel, maar rond de 13 euro per stuk lijkt me geen slecht gemiddelde.
    Bedankt!, en mjah.. veel geld in den beginne zelfs 20a30 per HD DVD... maarjah so be it

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    TJ, waarom heb je eigenlijk de UK versie van ''Treintje tjoeketjoek naar Yuma''?
    Is de USA versie niet goedkoper?
    Deze kwam gunstig geprijsd op mijn pad terrecht.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #269
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zal ik het wel doen, zal ik het niet doen???

    Vooruit dan toch!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 29-09-2008 om 13:53
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #270

    Standaard

    r-e-d-e-l-i-j-k setje heb je daar staan/hangen...



    DAMN!!

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Zal ik het wel doen, zal ik het niet doen???

    Vooruit hier dan toch
    nice tv
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  22. #272
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het is behelpen
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Het is behelpen
    Hoeveel inch is die? Als ik het zo zie toch zeker 42+?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #274

    Standaard

    Als ik het zo zie toch zeker 60+ !

  25. #275

    Standaard

    patrick 37 o nee 60 inch haha
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

Pagina 11 van 34 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •