Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 426 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Precies. Alleen heb ik betaald met credit card en die wordt bij levering pas gefactureerd.

    Ik heb de bevestigingsmail ook naar BOL gemaild maar die zeggen toch dat de korting maar 1 keer geldt. Ze mogen dit natuurlijk nooit doen want een dergelijke fout in een bestelling komt door hen. Als de fout niet was gemaakt was ik natuurlijk niet akkoord gegaan met de bestelling. Ik sta dus in mijn recht maar als bol toch anderes doet kun je weinig beginnen. Voor 24,99 ga je ook niet naar de rechter, dat kost uiteindelijk nog meer geld.
    had dus hetzelfde probleem tijdje geleden bij deze actie; is wel goed gekomen maar wezen mij erop dat de actiebon geldt voor 1 account (staat ook ergens vermeld op de site)

    slechte is vooral dat bij afrekenen alles goed gaat maar als je de factuur krijgt (via E-mail met CC) kan je opeens meer betalen;

    kan pakket wel kosteloos terugsturen (en dit kost bol.com geld lijkt me ); snap niet waarom bol zo moeilijk doen, alsof bol hier een superaanbieding heeft, is gewoon leuke actie maar niks bijzonders
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #77

    Standaard

    Enkele coupon voorwaarden van Bol.com:

    17. Bol.com staat niet in voor de werking van Coupons en aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade door het gebruik dan wel niet kunnen gebruiken van Coupons.
    18. Uitsluiting van aansprakelijkheid geldt niet voor schade die te wijten is aan opzet of grove schuld aan de zijde van bol.com. In dit geval is de aansprakelijkheid beperkt tot vergoeding van directe schade aan personen of zaken.
    algemene voorwaarden:

    9.2 Als één of meer van de bepalingen van deze Voorwaarden of enige andere overeenkomst met bol.com in strijd mochten zijn met enig toepasselijk rechtsvoorschrift, vervalt de betreffende bepaling en wordt deze vervangen door een door bol.com vast te stellen nieuwe, vergelijkbare bepaling.

    Artikel 11. Geschillencommissie Thuiswinkel
    11.1 Bol.com is aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Dit betekent dat consumenten eventuele geschillen over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten of de geleverde diensten of artikelen in plaats van aan de bevoegde rechter ook kunnen voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, met inachtneming van het Reglement Geschillencommissie Thuiswinkel.
    11.2 Een geschil wordt door de Geschillencommissie Thuiswinkel alleen in behandeling genomen als de klacht binnen dertig (30) dagen na het ontstaan ervan schriftelijk aan bol.com is voorgelegd.
    11.3 Uiterlijk drie (3) maanden nadat een geschil aan bol.com is voorgelegd, dient een geschil schriftelijk bij de Geschillencommissie Thuiswinkel aanhangig te worden gemaakt.
    11.4 Voor het voorleggen van een klacht aan de Geschillencommissie Thuiswinkel bent u € 25,- klachtengeld verschuldigd. Het adres van de Geschillencommissie Thuiswinkel is: Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Het telefoonnummer is 070-3105310. Voor uitgebreide informatie kunt u kijken op http://www.thuiswinkelwaarborg.nl.
    En het mooiste van alles:

    Voor uw administratie kunt u altijd een exacte kopie van uw factuur aanvragen. Ga in uw account naar het overzicht van alle bestellingen en klik op het betreffende bestelnummer. Onderaan de pagina klikt u op de link 'kopie van uw factuur aanvragen'. Hierna krijgt u ter controle nogmaals het bestelnummer te zien. Klik daarna op de button 'Vraag kopie factuur aan' en u ontvangt de kopie zo snel mogelijk op het door u eerder opgegeven factuuradres. De gegevens op deze kopie kunnen niet veranderd of aangepast worden.
    Bovenstaande laat weten dat een factuur niet veranderd kan worden. Hoe kan bol.com dan een bestelbevestiging sturen met een totaalbedrag van 101.95 en op de online factuur een bedrag van 124.95 vermelden? Hier schiet Bol in zijn eigen voet.

  3. #78

    Standaard

    In verband met bovenstaande even een mailtje gestuurd:

    Beste,

    Onlangs heb ik op uw website een bestelling geplaats (Bestelnr. xxxxxxxxxxxx, 14-10-2008). Deze bestelling omvatte 6 Blu-Ray's uit de 3 voor €50 actie. Bij het plaatsen van deze bestellin ben ik akkoord gegaan met een totaalbedrag van €101,95 wat ook in de bevestigins e-mail wordt genoemd. Doch bij arrivering van de eerste 5 Blu-Ray's wordt een bedrag van €101,93 in rekening gebracht. Toen ben ik er van uit gegaan dat dit een fout in uw betaalsysteem is en heb het overeengekomen bedrag (€101,95) overgemaakt. Ook nadat de laatse Blu-Ray arriveerde waar een bedrag van €24,99 werd gefactureerd ben ik van een fout uwerzijds uit gegaan.

    Nu heb ik singalen opgevangen dat er een fout in uw actie is geslopen en dat klanten die een bestelling geplaatst hebben met met een veelvoud van 3 Blu-Ray's uit deze actie slechts eenmalig korting hebben ontvangen, ook al zijn zij dit niet overeengekomen. Hierdoor realiseerde ik mij dat ik ook tot deze groep behoor en u dus (vanuit uw positie) nog een bedrag van €24,97 schuldig ben. Hier ga ik echter niet mee akkoord. De overeenkomst bestaat uit de ruil van 6 Blu-Ray's voor €101,95.

    Ik wil u ook graag wijzen op een voorwaarde op u website:


    "Voor uw administratie kunt u altijd een exacte kopie van uw factuur aanvragen. Ga in uw account naar het overzicht van alle bestellingen en klik op het betreffende bestelnummer. Onderaan de pagina klikt u op de link 'kopie van uw factuur aanvragen'. Hierna krijgt u ter controle nogmaals het bestelnummer te zien. Klik daarna op de button 'Vraag kopie factuur aan' en u ontvangt de kopie zo snel mogelijk op het door u eerder opgegeven factuuradres. De gegevens op deze kopie kunnen niet veranderd of aangepast worden."

    Omdat u deze voorwaarde geschonden heeft, de orginele factuur omvatte immers een bedrag 101,95 waar deze nu veranderd is in een bedrag van €126,92 , verklaar ik dat elke vordering van een onbetaald bedrag betreffende deze bestelling ongegrond is en dus niet betaald wordt.

    Wachtend op uw antwoord,

    xxxxxxxx
    wordt vervolgd!

  4. #79

  5. #80

    Standaard

    mailtje terug:

    Geachte heer/mevrouw xxxxxxxx,

    Hartelijk dank voor uw e-mail van 1 november 2008.
    In reactie op uw e-mailbericht kunnen wij u het volgende laten weten. Volgens onze gegevens heeft u voor uw bestelling xxxxxxxxxxx op correcte wijze gebruik gemaakt van de speciale actie 3 voor 2. Helaas is er sprake van een storing, waarbij deze korting niet correct is verwerkt. Hiervoor bieden wij u onze excuses aan.
    Het door u verschuldigde bedrag is zodoende niet het bedrag dat u op de factuur aantreft, maar het totaalbedrag dat in de e-mail vermeld staat. Omdat u het bedrag ad euro 101,96 reeds heeft overgemaakt op onze rekening, komt het openstaande bedrag ad euro 24,99 hiermee te vervallen.
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.


    Met vriendelijke groet,
    M. xxxxxx

    bol.com Klantenservice
    www.bol.com
    Ik ben weer happy !
    Laatst aangepast door NewDust : 02-11-2008 om 15:44

  6. #81

    Standaard

    Mocht deze discussie nog een staartje krijgen, dan graag verder in het subforum: Info over internetwinkels en handelaren.

    Hier weer alleen aanbiedingen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #82

    Standaard

    Momenteel bijna alle Disney/Buena Vista titels 22,99
    VB: The Recruit, Bruce Almighty, Cars, Ratatouille,...
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  8. #83

    Standaard

    Ik was zonet vanplan 3 Blu-ray's te bestellen in de 3 voor 50 euro actie, maar als ik de coupon gebruik gaat er van de 90 euro maar 25 af... en dan blijft er dus geen 50 euro over maar 66.

    Hoe kan dit?

  9. #84

    Standaard

    Je kunt officieel op een mailadres maar 1 keer van de actie gebruik maken:

    Elke couponcode is maar één keer per e-mailadres te gebruiken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #85

    Standaard

    Ja en? ik heb de coupon nog nooit gebruikt...

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duo Maxwell Bekijk bericht
    Ja en? ik heb de coupon nog nooit gebruikt...

    Blijkbaar mag je maar maximaal 3 blu-ray's met de code bestellen. Maar je kunt natuurlijk bol.com mailen met klacht.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #87

    Standaard

    Dat is toch ook de bedoeling... het is een 3 voor 50 euro actie

    ik koop wel ergens anders.

  13. #88

  14. #89

  15. #90

    Standaard

    Bij DVD Outlet loopt een soortgelijke actie, echter daar zijn de titels 22,99 i.p.v. 24,99 en je betaalt geen verzendkosten.

  16. #91

    Standaard

    Tegenwoordig kan je via Euroclix ook sparen als je een aankoop doet bij Bol.com. Bij elke 5 euro krijg je 9 clix, wat neer komt op een korting van 1,8%. Deze clix kan je namelijk laten uitkeren naar geld. Bij Euroclix krijg je ook korting bij diversie andere winkels zoals Amazon, wehkamp, alternate, redcoon, modern enz.

    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 14-05-2009 om 06:59 Reden: Link weggehaald, was voor eigen winst bedoeld

  17. #92

    Standaard

    Er is nu een actie bij bol, 2 voor 30, maar als ik 2 bluray's in mijn mandje gooi blijven de prijzen gewoon staan zoals ze los kosten, zie verder ook geen couponcode die ik in moet vullen bij de bestelling...

  18. #93
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Er is nu een actie bij bol, 2 voor 30, maar als ik 2 bluray's in mijn mandje gooi blijven de prijzen gewoon staan zoals ze los kosten, zie verder ook geen couponcode die ik in moet vullen bij de bestelling...
    Jup, het lijkt erop dat alles nog niet helemaal is bijgewerkt in hun systeem .

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Er is nu een actie bij bol, 2 voor 30, maar als ik 2 bluray's in mijn mandje gooi blijven de prijzen gewoon staan zoals ze los kosten, zie verder ook geen couponcode die ik in moet vullen bij de bestelling...
    QUOTE bol.com:
    Vul in je winkelwagentje de juiste couponcode in. Voor 2 Blu-ray's voor € 30,- gebruik je de couponcode 2BLURAYVOOR30, voor 4 Blu-ray's gebruik je de couponcode 4BLURAYVOOR60 en voor 6 Blu-ray's gebruik je de couponcode 6BLURAYVOOR90
    Commander 'Stinger' (James Tolkan):
    "Your ego is writing checks your body can't cash." TOPGUN

  20. #95
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maverick Bekijk bericht
    QUOTE bol.com:
    Vul in je winkelwagentje de juiste couponcode in. Voor 2 Blu-ray's voor € 30,- gebruik je de couponcode 2BLURAYVOOR30, voor 4 Blu-ray's gebruik je de couponcode 4BLURAYVOOR60 en voor 6 Blu-ray's gebruik je de couponcode 6BLURAYVOOR90
    Dat stond er gisteren nog niet bij vermeld.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Dat stond er gisteren nog niet bij vermeld.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maverick Bekijk bericht
    QUOTE bol.com:
    Vul in je winkelwagentje de juiste couponcode in. Voor 2 Blu-ray's voor € 30,- gebruik je de couponcode 2BLURAYVOOR30, voor 4 Blu-ray's gebruik je de couponcode 4BLURAYVOOR60 en voor 6 Blu-ray's gebruik je de couponcode 6BLURAYVOOR90

    bij mij werkt het niet. Wat doe ik fout?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    bij mij werkt het niet. Wat doe ik fout?
    Als de tekst er gisteren nog niet bij stond , zal het waarschijnlijk PAS morgen werken LOL
    Commander 'Stinger' (James Tolkan):
    "Your ego is writing checks your body can't cash." TOPGUN

  23. #98

    Standaard Goedkope BR's bij bol.com, o.a. sin city, kill bill

    Het viel mij op dat er een aantal goede films op BR als pre-order voordelig te krijgen zijn bij bol.com:

    http://www.bol.com/nl/l/dvd/meer-tit...equestid=56491

  24. #99
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MegaJ Bekijk bericht
    Het viel mij op dat er een aantal goede films op BR als pre-order voordelig te krijgen zijn bij bol.com:

    http://www.bol.com/nl/l/dvd/meer-tit...equestid=56491
    Heel veel zijn bij Wehkamp en DVD outlet nog goedkoper dan bij BOL.

    Waarschijnlijk staan er geen extra's op de Blu-Ray.
    Laatst aangepast door Varg : 17-06-2009 om 10:03

  25. #100

    Standaard

    Goedkoper via Wehkamp

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MegaJ Bekijk bericht
    Het viel mij op dat er een aantal goede films op BR als pre-order voordelig te krijgen zijn bij bol.com:

    http://www.bol.com/nl/l/dvd/meer-tit...equestid=56491
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Pagina 4 van 18 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •