Pagina 14 van 104 EersteEerste ... 41011121314151617182464 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 2583 worden weergegeven.

Discussie: De steelbook thread

  1. #326

    Standaard

    En toch staat hij bij mij al in bestelling € 19,97 inclusief verzendkosten bij Amazon.de


  2. #327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    En toch staat hij bij mij al in bestelling € 19,97 inclusief verzendkosten bij Amazon.de
    Hmm ok, het is niet te duur.
    Je zal wel blij zijn dat 't fsk logo verwijderd kan worden

  3. #328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Hmm ok, het is niet te duur.
    Je zal wel blij zijn dat 't fsk logo verwijderd kan worden
    Ik heb de DVD versie daarvan, zonder blauwe rand en zonder logo...Vind ik toch een stuk moooier =)

    Binnen: Inglorious Basterds Futureshop...Zit een deukje in, maar toch, voor 12 euro inclusief neem ik hem graag mee =)









  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Ik heb de DVD versie daarvan, zonder blauwe rand en zonder logo...Vind ik toch een stuk moooier =)
    Je bedoelt deze. Twijfel ik al lang over of ik hem zal kopen of niet. Gave steel maar die duitse tekst hé.
    Die Dogtag bij die IB is trouwens ook gaaf!!

  5. #330

    Standaard

    Hoe zit het met die duitse blu ray steelbook van saving private ryan,\
    NL subs???

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Hoe zit het met die duitse blu ray steelbook van saving private ryan,\
    NL subs???
    Komt pas 10 juni uit.


  7. #332

    Standaard

    Vraagje, de UK versie van Gladiator, is dat ook een steelbook?

  8. #333

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pikey Bekijk bericht
    Vraagje, de UK versie van Gladiator, is dat ook een steelbook?

    Ligt eraan welke je besteld, er is zowel een normale versie als een steelbook, kost 23,49 bij play.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  9. #334

    Standaard

    Binnen!!!!
    Avatar Play.com Steelbook Combi Pack (Blu-ray & DVD) - Online Pre-Order Exclusive (w/ 4 Artcards & Book) (2009) (Blu-ray) + Glowing in the dark T-Shirt !

    Helaas, druk druk druk, nog geen tijd gehad om het allemaal uitgebreid te bekijken maar hij is vast erg gaaf!!

  10. #335

    Standaard

    Fotootjes van Avatar. Ik heb al een stukje ervan bekeken en hij is werkelijk van ongelooflijke kwaliteit


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us

    Nog een paar nieuwelingen die ik tegenkwam op Amazon.de!


    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us

    En deze is van FNAC (fr)


    Uploaded with ImageShack.us

  11. #336

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    UK:
    Beter! hoewel.., veel te veel tekst naar mijn smaak. Een uitvoering als bijv. The Wolfman heeft meer klasse!!
    Toch maar besteld.

  13. #338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Fotootjes van Avatar. Ik heb al een stukje ervan bekeken en hij is werkelijk van ongelooflijke kwaliteit




    Ik zat te twijfelen toen ik de aanbieding zag van Play.com...uiteindelijk toch niet gedaan ivm de hoge prijs en het feit dat dit de basic versie is, met niks extra's...Achteraf toch een beetje spijt, gezien de prijzen die er nu voor worden gegeven!

    Anyways, besteld en onderweg:

    - I Am Legend (DU)
    - Troy (DU)
    - Beowulf (DU)
    - Sex and the City (DU)
    - The Clone Wars (NL)
    - Men in Black (DU)
    - Harry Potter and the Half-Blood Prince (NL)

  14. #339

    Standaard

    Een Ebay bood deze mooie Chinese steelcase aan van de Ice Age trilogie. Regio ABC, Engels DTS-MA spoor en een hoop ondertitels (weet alleen niet of Engels erbij zit). Hij had er helaas maar 1, die heb ik meteen besteld:

    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  15. #340

    Standaard

    Wow, die ziet er echt super vet uit! Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

    //edit

    Zie trouwens net in een ander topic een andere foto, en daarop is te zien dat het geen echte Steelbook is, maar (ik geloof) een ironpack? Dat is dan wel weer jammer...
    Laatst aangepast door Ralfers : 07-05-2010 om 19:53


  16. #341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Wow, die ziet er echt super vet uit! Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

    //edit

    Zie trouwens net in een ander topic een andere foto, en daarop is te zien dat het geen echte Steelbook is, maar (ik geloof) een ironpack? Dat is dan wel weer jammer...
    Je kan er HIER op bieden Ralfers! ( kost wat maar dan heb je ook wat) Ook veel foto's ervan te zien hier. Het is idd een Ironpack zo te zien maar wel een errug mooie!!

  17. #342

    Standaard

    Binnen, BSG The Plan(heeft playback Geen NL subs)


    Besteld/pre order, (amazon.de) Moonwalker van MJ
    l



    Wannahave..,The Book of Eli (cover art is niet van de steelbook) info
    Laatst aangepast door Morlock : 14-05-2010 om 18:33

  18. #343

    Standaard

    Eindelijk mijn pakketje binnen...Heb nu ook een redelijke collectie Blu-ray Steelbook...Damn, toch maar eens tijd om een Blu-ray speler aan te schaffen =)


  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    .....Damn, toch maar eens tijd om een Blu-ray speler aan te schaffen =)
    Indeed!

    (Tip. Neem een regiovrije)

  20. #345

    Standaard

    Haha, wat een held. Zoveel vette uitgaves en ze dan niet kunnen kijken

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    Eindelijk mijn pakketje binnen...Heb nu ook een redelijke collectie Blu-ray Steelbook...Damn, toch maar eens tijd om een Blu-ray speler aan te schaffen =)

    Inderdaad Erg nice!

    Ik heb inmiddels ook een hele rij Blu-ray Steelbooks staan

    - 2012 (DE)
    - 10,000 B.C. (DE)
    - Avatar (UK)
    - Babylon A.D. (FR)
    - Battlestar Galactica: The Plan (UK)
    - Beowulf (DE)
    - Crouching Tiger Hidden Dragon (UK)
    - The Dark Knight (NL)
    - District 9 (UK)
    - Flags of our Fathers (DE)
    - Gladiator (NL)
    - Gran Torino (FR)
    - The Hangover (DE)
    - Harry Potter and the Sorcerer's Stone (DE)
    - Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (DE)
    - Harry Potter and the Goblet of Fire (DE)
    - Harry Potter and the Half-Blood Prince (NL)
    - Highlander (UK)
    - I Am Legend (DE)
    - Inglourious Basterds (DE)
    - The Interpreter (IT)
    - Kill Bill Vol. 1 (FR)
    - Kill Bill Vol. 2 (FR)
    - Pulp Fiction (FR)
    - Red Cliff (NL)
    - RocknRolla (DE)
    - The Spirit (DE)
    - Star Trek (UK)
    - Star Wars: The Clone Wars (NL)
    - Tears of the Sun (DE)
    - Terminator 2: Judgement Day (NL)
    - Terminator 3: Rise of the Machines (DE)
    - Terminator Salvation (NL)
    - This Is It (DE)
    - Up (US)
    - Wanted (UK)



    En nog in bestelling/onderweg:

    - Green Zone (UK)
    - The Lord of the Rings Trilogy (CA)
    - Minority Report (UK)
    - Saving Private Ryan (DE)
    - Sherlock Holmes (DE)
    - The Wolfman (UK)

    Wishlist:

    - Harry Potter and the Chamber of Secrets (DE)
    - Harry Potter and the Order of the Phoenix (DE)
    Laatst aangepast door Ralfers : 15-05-2010 om 14:59


  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Morlock Bekijk bericht
    Je kan er HIER op bieden Ralfers! ( kost wat maar dan heb je ook wat) Ook veel foto's ervan te zien hier. Het is idd een Ironpack zo te zien maar wel een errug mooie!!
    Hij was ongeveer 45 euro inclusief verzenden. Niet heel goedkoop, maar die Ebayer is erg betrouwbaar en zijn verzendingen zijn altijd top geregeld

    Wat is het verschil tussen een steelcase en ironpack eigenlijk?
    Is het soms dat een steelcase een ruw oppervlak heeft, en een ironpack glad?
    De opdruk verschilt hoe dan ook vaak in kwaliteit... Zo heb ik de NL versie van Gladiator laten liggen, want die opdruk is de slechtste die ik ooit heb gezien op een ironpack/steelcase....
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  23. #348

    Standaard

    SteelBook™

    Er is in dit topic en andere Steelbook topics al vaak gesproken over het verschil tussen SteelBook™ en andere metalspul zoals Ironpack, Metalpak, enz.

    (Scanavo) is een Zweedse fabrikant die met een metalen verpakking kwam voor dvd, blu-ray, cd's, games. enz. Omdat dat goed in de smaak viel bij de consument hebben anderen dat nagemaakt.

    Verzamelaars zweren echter bij de SteelBook™ als zijnde de mooiste en kwalitatief de beste van deze.

    Het belangrijkste verschil is wel de rug en de openingszijde.

    Ik heb (nog) geen Blu-ray Ironpack of Metalpack maar de DVD uitvoeringen zijn hetzelfde (alleen groter ), dus ik laat die als voorbeeld zien.

    Van link naar rechts zie je;
    de SteelBook™ , de Ironpack, de Viva Metal Box, de Star Metalpak, en de laatste is, denk ik, een variant van Star Metalpak?!



    Het verschil tussen SteelBook™ en Ironpack is minimaal. Scanavo, de SteelBook™ fabrikant heeft dan ook een proces aangespannen tegen de Ironpack fabrikant omdat de Ironpack teveel op de Steelbook lijkt. Zover ik weet is de Ironpack dan ook verboden in Europa.

    De rug van de Ironpack (2e van links) is net ietsje korter en breder(lomper imo) en is ook van metaal.
    Zelf vind ik de Steelbook van betere kwaliteit en in zijn geheel mooier afgewerkt.

    De Viva Metal Box (3e van links) vind ikzelf ook best wel mooi voor wat de covers betreft want die zijn, zover ik weet, altijd embossed (relief) maar de te korte rug en het teveel aan plastic aan de zijkanten en de binnenkant maakt hem weer lelijk.(nieuwere uitgaven zijn wel beter geworden)

    De Star Metalpak (4e van links) heeft gewoon een lelijke rug, punt! Wat je ziet is eigenlijk een grote scharnier! Helaas, de laatste tijd zie je in de winkels voor de DVD en BD uitgaven bijna alleen nog maar die Star Metalpaks.

    De laatste is nog lelijker met die plastic scharniertjes, ik vermoed dat het gewoon een variant is van de (Star) Metalpak, ik heb in de loop van de tijd ook andere varianten gezien zonder merk.

    Dit maakt het helaas allemaal wel erg lastig voor de echte Steelbook verzamelaar. Bijna iedereen noemt alles wat van metaal is maar een steelbook, steelcase, metalcase, metalpak, enzenz.
    Dus om teleurstelling te voorkomen vraag altijd eerst of het van het merk SteelBook™ is voordat je het koopt via ebay of marktplaats enzo. Het merk moet namelijk in de binnenkant gedrukt zijn!! en is het nog gesealed vraag dan om een foto van de rug.

    Hier nog een foto van de openingszijden
    Uuuhh, dus nu van links naar rechts:
    de "variant''??, dan de Star Metalpak, de (Viva)Metal Box, de Ironpack en de SteelBook™



    Foto's van de binnenkant;
    SteelBook™


    Ironpack


    Viva Metal Box

    Ik moet hierbij opmerken dat de Viva Metal Box de laatste tijd een flink stuk mooier is geworden, zoals te zien op de foto hieronder in een vergelijk met de Steelbook.


    Star Metalpak


    De "Variant''
    (beetje overbodig, maar je komt 'm af en toe nog tegen)


    ----------------------------------------------------------
    Updated tbv Verzamelaars en andere geïnteresseerden!
    Laatst aangepast door Morlock : 23-01-2012 om 17:12

  24. #349

    Standaard

    Welke die laatste is weet ik ook niet... Weer een variant

    Ik zoek altijd zelf goed op internet uit of een uitgave een Steelbook is of niet. Ik vind de rest helemaal niks. Dan koop ik liever gewone Amarays

    Ennuh, Morlock, goeie uitleg! Misschien een idee voor in de eerste post Of een eerste post, want jij hebt deze topic niet gestart natuurlijk.


  25. #350

    Standaard

    Mijn dank voor deze heldere uitleg

    Ik ben geen steelcase verzamelaar, maar als het kan dan koop ik er 1.
    Die star metalpack ken ik wel, en die komt wat blikkerig over.
    Binnenkort krijg ik iig de Minority Report steel op BR, mijn 1e
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

Pagina 14 van 104 EersteEerste ... 41011121314151617182464 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •