Pagina 38 van 330 EersteEerste ... 283435363738394041424888138 ... LaatsteLaatste
De resultaten 926 tot 950 van 8243 worden weergegeven.
  1. #926
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Dat zou mooi zijn. Site's als Play.com & Amazon.de hebben wel Jurassic Park erop staan. Alleen hier ook weer geen datum bekend.

  2. #927

    Standaard

    Beste Tom,

    Voorlopig komt Jurassic Parc nog niet op Blu Ray. Dit zullen wij z.s.m. van de site afhalen.

    Wij hopen je hiermede voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Universal Pictures Benelux

    From: Klantenservice@universalpictures.fr [mailto:Klantenservice@universalpictures.fr]
    Sent: 03 October 2010 00:25
    To: Klantenservice Benelux (NBC Universal)
    Subject: Contact afkomstig van de Universal Pictures Site.

    Boodschap:

    Geachte Universal,

    Op de website staat nog steeds Jurassic Park voor release op 04-11-10 weergegeven. Staat deze nog altijd in de planning en is verdere persinformatie bekend of mag deze verwacht worden?

    Enorm veel fans kijken hier erg naar uit.

    Met vriendelijke groet,
    [XXXX]

  3. #928

    Standaard

    Even een vraagje over de film Volver. Deze film staat volgens de lijst gepland voor eind oktober, echter staat op de site van Afilm dat hij 30 september al gereleased is.

    http://www.a-film.nl/blu-ray/00026275/Volver/producten

    Ik neem aan dat A-film geen foute datum op de eigen site heeft staan, maar geen enkele site kan hem leveren. Komt die film dan toch pas eind van de maand uit?

  4. #929
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc0709 Bekijk bericht
    Even een vraagje over de film Volver. Deze film staat volgens de lijst gepland voor eind oktober, echter staat op de site van Afilm dat hij 30 september al gereleased is.

    http://www.a-film.nl/blu-ray/00026275/Volver/producten

    Ik neem aan dat A-film geen foute datum op de eigen site heeft staan, maar geen enkele site kan hem leveren. Komt die film dan toch pas eind van de maand uit?
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/volver/1...126/index.html

    http://www.freerecordshop.nl/films/volver-8716777933633

    http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Artikel...0Page&cmid=WEH

    Is al uit.

  5. #930

    Standaard

    Is er al iets bekend over de komende Harry Potter Ultimate Editions?

  6. #931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Is er al iets bekend over de komende Harry Potter Ultimate Editions?
    Ik heb nog geen lijst voor December gehad dus daar moeten we nog even op wachten, ik hoop volgende week
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik heb nog geen lijst voor December gehad dus daar moeten we nog even op wachten, ik hoop volgende week
    Ah oké, wel een opluchting dat je hem nog niet hebt. Ik dacht dat je hem al had en dat ze er niet bij stonden.

  8. #933

    Standaard

    Is al bekend wanneer Fantasia en Fantasia 2000 in Nederland uitkomt...???
    Deze titels staan niet meer in de DVD.NL blu ray lijst, althans ik kan ze niet vinden.

    En er zou ook een A Christmas Carol 3D & Hoe Tem Je Een Draak 3D uitkomen....???

  9. #934

    Standaard

    In mijn ogen heeft Paramount hier nog wat belangrijke titels aan te kondigen:

    A Beautiful Mind (zit er in Amerika via Universal al ook aan te komen)
    American Beauty (is daar al uit!)

    Ik wil hier niet meer lang op wachten! Wedlock zeg ze eens dat ze moeten opschieten daarmee. En dat is in de liefste zin van het woord bedoeld. :P

    Ik vind sowieso dat titels te langzaam gereleased worden. Blu-ray is al bijna 4,5 jaar op de markt en nog veel te veel (grote) titels zijn nog niet uitgebracht.

    Dat even terzijde; Wedlock, keep up the GREAT work!
    The future is Blu

  10. #935

    Standaard

    Ik zie dat Shrek 1 en 2 niet meer in de lijst staan, komt alleen het laatste deel uit of misschien de hele box met alle vier de delen ?

    Ik zie zojuist dat er wel een box komt met alle delen, maar waarom niet deel 1 en 2 apart, ik en vele anderen hebben deel 3 waarschijnlijk al ?
    Laatst aangepast door mryoda : 11-10-2010 om 22:56

  11. #936

    Standaard

    @Juvefan :

    Ik snap dat die genoemde titels erg gewild zijn maar Paramount heeft zijn eigen redenen om te bepalen wanneer een titel hier uitkomt en dan nog als hij ooit uitkomt hier in Nederland.
    Ik verwacht wel dat beide titels hier uitkomen maar ik denk pas in 2011.

    Dank voor je woorden van steun ik doe het graag en zal ook in het komend jaar weer voor 200 % actief zijn voor deze lijst !

    @ mryoda :

    Shrek 1 en 2 komen nu alleen in de boxset met deel 3 en 4 uit......het zal mij overigens niet verbazen als beide delen ook in een later stadium los uitgebracht zullen worden maar wanneer ???
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  12. #937

    Standaard

    Helaas slecht nieuws voor de fans van Harry Potter , er zullen GEEN Ultimate Editions verschijnen van deel 3 en 4 op blu-ray dit jaar.

    Amerika zal de enigste land zijn waar je ze kan kopen als Nederlandse consument.
    Misschien volgend jaar als alle delen in de bioscoop zijn geweest en op blu-ray verschijnen dat de Ultimate Editions voort gezet worden.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Helaas slecht nieuws voor de fans van Harry Potter , er zullen GEEN Ultimate Editions verschijnen van deel 3 en 4 op blu-ray dit jaar.

    Amerika zal de enigste land zijn waar je ze kan kopen als Nederlandse consument.
    Misschien volgend jaar als alle delen in de bioscoop zijn geweest en op blu-ray verschijnen dat de Ultimate Editions voort gezet worden.
    Je kan ze wel in Duitsland kopen. Ik ben echt pissed-off dat ze niet worden uitgebracht in de benelux!

  14. #939

    Standaard

    Hallo Wedlock,

    Iets bekend van losse Blu-ray uitgaves van de Rocky delen in Nederland?

    Ik wil graag alleen 1 t/m 4 hebben............
    (gevalletje jeugdsentiment,he?)


    mvg,Peter.

  15. #940

    Standaard

    Hoi Peter,

    Geen nieuws over losse delen van Rocky films helaas.....zodra dat wel bekend is zal het in de lijst weergegeven worden.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  16. #941

    Standaard

    ok,bedankt!
    afwachten dus..........

    mvg,Peter.

  17. #942

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Je kan ze wel in Duitsland kopen. Ik ben echt pissed-off dat ze niet worden uitgebracht in de benelux!
    Dat ze dit jaar niet op blu-ray zullen verschijnen in Nederland wil niet zeggen dat dat volgend jaar ook niet gebeurd als bijvoorbeeld deel 1 van Deathly Hollows op blu-ray uitkomt.

    Ik wist overigens niet dat deze in Duitsland wel verschijnen , zo te zien staan er NL subs en Dolby track op dus dan denk ik dat ze uiteindelijk wel hier uit zullen komen.
    Laatst aangepast door Wedlock : 13-10-2010 om 17:38
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #943

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Dat ze dit jaar niet op blu-ray zullen verschijnen in Nederland wil niet zeggen dat dat volgend jaar ook niet gebeurd als bijvoorbeeld deel 1 van Deathly Hollows op blu-ray uitkomt.

    Ik wist overigens niet dat deze in Duitsland wel verschijnen , zo te zien staan er NL subs en Dolby track op dus dan denk ik dat ze uiteindelijk wel hier uit zullen komen.
    Dan toch nog een beetje hoop. Het is trouwen juist bekend gemaakt dat alle Harry Potter films van David Yates zullen worden geconverteerd naar 3D voor dan uitgebracht te worden op Blu-ray. Dit proces zal plaatsvinden in 2011.

  19. #944

    Standaard

    Ik zal zelf even contact proberen te zoeken om te kijken hoe het precies zit met Harry Potter en als er nieuws is dan meld ik dat hier even
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  20. #945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Ik zal zelf even contact proberen te zoeken om te kijken hoe het precies zit met Harry Potter en als er nieuws is dan meld ik dat hier even
    Heel hartelijk bedankt dat je dat wilt doen!

  21. #946

    Standaard

    Komen vanaf vandaag geen blu-ray's meer uit tot 19 oktober?

  22. #947

    Standaard

    Jawel, maar de titels die deze week zijn en worden uitgebracht staan niet meer in de lijst.

  23. #948

    Standaard

    Verschijnt in Nederland ook de Extended versie van The A-Team of krijgen wij hier de standaard editie ?

  24. #949

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Dan toch nog een beetje hoop. Het is trouwen juist bekend gemaakt dat alle Harry Potter films van David Yates zullen worden geconverteerd naar 3D voor dan uitgebracht te worden op Blu-ray. Dit proces zal plaatsvinden in 2011.

    Areadvd.de meldt inmiddels dat Harry Potter 7/1 in november niet in 3d te zien zal zijn. Men kan de film niet op tijd in 3d omzetten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #950

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chesterkesvp Bekijk bericht
    Je kan ze wel in Duitsland kopen. Ik ben echt pissed-off dat ze niet worden uitgebracht in de benelux!
    Heb de delen 3 en 4 alvast in Duitsland voorbesteld, voor werkelijk lage prijzen. Jammer dat ze niet in Nederland dit jaar uitkomen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 38 van 330 EersteEerste ... 283435363738394041424888138 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •