Pagina 18 van 28 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 687 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Thanks.
    Er staat wel in m`n account "Verstuurd/afgerond" maar heb nog niets ontvangen via de post. Even afwachten. Anders heb ik pech gehad
    Das wel raar dat ze hem al verstuurd zouden hebben, zou toch pas deze week gereleased worden?

    Bij mij staat hij nog steeds ''In Behandeling'' helaas, benieuwd waneer ik hem binnen heb.

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet Bekijk bericht
    Net bij de nieuwe Saturn in Heerhugowaard de Facehugger gekocht voor 59,- euro.
    Ik heb de Facehugger Edition vanmiddag gekocht bij de Media Markt in Eindhoven voor dezelfde prijs. Ik zal zo wat foto's plaatsen.

  3. #428

    Standaard

    Denk dat ik bij Amazon UK de box bestel. Gratis verzenden, komt op ongeveer 45 euro. Om hem hier nou voor 60 euro te halen....
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  4. #429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb de Facehugger Edition vanmiddag gekocht bij de Media Markt in Eindhoven voor dezelfde prijs. Ik zal zo wat foto's plaatsen.
    Wilde ik ook doen maar krijg dat nooit voor elkaar. Maar ben er wel heel erg blij mee. Net zo blij als toen ik vanuit de VS de Alien DVD Box binnenkreeg. Ik hoop echt dat de berichten waar zijn en we kunnen genieten van super beeld en geluid. Ik he er zin in.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  5. #430

    Standaard

    De beloofde foto's van de Nederlandse FaceHugger Edition:


























  6. #431

    Standaard

    Nice! Maandag eens even langs de MM gaan!
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  7. #432

    Standaard

    Edit.
    Laatst aangepast door Frank : 24-10-2010 om 20:30

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht


    Best teleurstellend... weinig detail.
    Idd, vind het er maar prullerig uitzien, meer een Happy Meal surprise.

    Het boven gedeelte lijkt me meer een geplastificeerde vagina met een geplastificeerde penis erlangs .

    Ja sorry dat ik het zo zeg, maar dat schoot me meteen te binnen toen ik de foto voor het eerst zag.

    Ze hadden wel meer werk mogen maken van dit stukje speelgoed, zeker voor het geld wat je ervoor neer hebt moeten leggen.

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Net disc 1 bekeken. Over het beeld en geluid ga ik geen commentaar geven, dat laat ik over aan de mensen die daar verstand van hebben
    Frank, je ervaring in eigen woorden? Het geluid i.v.m. de quadrilogy, is het veel beter of is het verschil minimaal?
    (Niet dat ik me als iemand die er verstand van heeft wil profileren)

  10. #435

    Standaard

    Ik heb eindelijk de US box bij AxelMusic gekocht. Ik heb er ongeveer 86€ voor moeten betalen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Foto's van US versie







    Vergeleken met de UK uitgave, een digipack, is deze uitgave mooier. Ondanks de hogere prijs ben ik van plan om mijn bestelling op amazon.uk te cancelen en de US uitgave te kopen.


  11. #436
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Heb het ei toch ook maar geannuleerd, €50 meer voor dit resultaat is me wat te gek...

    Nu vlug maar ergens de UK uitgave bestellen.

    Heeft iemand aanraders waar?
    Bij Zavvi is het goedkoopst: £37.95 - £3.79 (walkers 10% code; http://www.walkers.co.uk/rainyday/se...x?rewardId=213 )+ £0.99 (verzending) = £35.15 ofwel 39.5€

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik ben blij dat ik hem nog gecancelled heb gisteren, vind hem idd ook niet echt overtuigend en voor 120 eurotjes mag je toch wel wat verwachten zou je denken.
    Betaal je 120 euro voor zoiets? Het ziet er aanzienlijk goedkoper uit.

    Die verpakking van de gewone versie vind ik trouwens ook verre van mooi. Als ik hem voor een aantrekkelijke prijs tegenkom dan ga ik de Amerikaanse versie maar bestellen denk ik.

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb eindelijk de US box bij AxelMusic gekocht. Ik heb er ongeveer 86€ voor moeten betalen.
    dat ei valt HEEL vies tegen, bah

    het boek daarentegen ziet er schitterend uit, begrijp ik het goed dat de US versie ook NL subs heeft?

  14. #439

    Standaard

    Ja zoals ik op de afbeelding zie hebben de films gewoon NL-subs! Kan iemand dat bevestigen?
    'this is me at my most masochistic' - Twitter - DVD-Profiler - WhatIWatch - Last.fm - YouTube - Facebook - Hyves

  15. #440

    Standaard

    Waarom is de US versie 85 euro en de UK versie 40?, zitten er meer extra's op de US versie?

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Betaal je 120 euro voor zoiets? Het ziet er aanzienlijk goedkoper uit.

    Die verpakking van de gewone versie vind ik trouwens ook verre van mooi. Als ik hem voor een aantrekkelijke prijs tegenkom dan ga ik de Amerikaanse versie maar bestellen denk ik.
    Ja idd 120 euro was het bij FRS en 113,95 bij Mediadis: veel te veel dus!

    Ik vind de gewone UK versie best wel mooi, die van NL facehugger vind ik dan echt wel een misbaksel.

    De US box is natuurlijk weer DE versie om in huis te halen maar is weer niet regiovrij. Dus zit er voor mij niets anders op dan de UK Alien box te nemen.

  17. #442

    Standaard

    Ik vind de facehugger box ook niet mooi... Die uit de US is waaay overpriced. Het ei ziet er ook niet uit... Dus heb ik gekozen voor de goedkopere UK versie, die er ook mooi uitziet
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De US box is natuurlijk weer DE versie om in huis te halen maar is weer niet regiovrij.
    Het is WEL regiovrij.

    En met Nederlandse ondertitels. Dat is de max

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Waarom is de US versie 85 euro en de UK versie 40?, zitten er meer extra's op de US versie?
    De US versie is een soort digibook met een slipcover. Digibooks zijn in het algemeer duurder. Zie maar de warner digibooks die 2X zoveel kosten dan een gewone versie. Deze digibook weegt ongeveer een halve kilo. De prijs verbaast me niet.

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Het is WEL regiovrij.

    En met Nederlandse ondertitels. Dat is de max
    Begrijp alleen nooit waarom Axelmusic vaak de ondertitels verkeerd aangeeft, ook geven ze dit zelfs aan op de back cover van de alien anthology op hun site. Zijn de back covers vaak zelf door hun gemaakt? Of bestaat er daadwerkelijk een versie met Eng, ENG SDH en spaanse subs?

    Weet iemand waar de Uk versie nog meer te bestellen is dan naast de websites waarbij je alleen kan betalen met creditcard?

  21. #446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Het is WEL regiovrij.

    En met Nederlandse ondertitels. Dat is de max
    Ik weet dat ik een zaag ben, maar kan je bevestigen dat de 4 films NL ondertiteling hebben (ik heb al meegemaakt dat niet alle films in een box dezelfde specs hadden).
    Is het de 'Alien Anthology (Collector's Edition)' bij AxelMusic?
    Laatst aangepast door catfish : 23-10-2010 om 18:58

  22. #447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    Begrijp alleen nooit waarom Axelmusic vaak de ondertitels verkeerd aangeeft, ook geven ze dit zelfs aan op de back cover van de alien anthology op hun site. Zijn de back covers vaak zelf door hun gemaakt? Of bestaat er daadwerkelijk een versie met Eng, ENG SDH en spaanse subs?
    De gegevens op de back cover zijn soms verkeerd of niet volledig. Zie maar naar de Belgische uitgaven. Het gebeurt vaak dat ze maar 2 of 3 verschillende ondertitels vermelden en ééns dat je de blu-ray bekijkt dan zie je dat er 8 of meer verschillende ondertitels zijn.

  23. #448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door catfish Bekijk bericht
    Ik weet dat ik een zaag ben, maar kan je bevestigen dat de 4 films NL ondertiteling hebben (ik heb al meegemaakt dat niet alle films in een box dezelfde specs hadden).
    Is het de 'Alien Anthology (Collector's Edition)' bij AxelMusic?
    Ik zelf kan dat niet bevestigen want ik heb hem nog niet maar ik heb wel ergens gelezen dat de inhoud van de schijven gelijk zijn voor de US/UK/Benelux/Deutse uitgaven. Binnen een week of 2 zal ik dat wel kunnen bevestigen.

  24. #449

    Standaard

    Triest dat ze zo veel geld vragen voor een lelijk plastic ei terwijl de pre-order afbeeldingen iets heel anders beloven. Maar goed, ik ga al lang niet meer voor de verpakkingen. Alles netjes in een archiefkoffer zonder doosje. Scheelt lekker veel ruimte.

    De films zelf zijn overigens wel aan te raden. Qua beeld en geluid echt een verbetering ten opzichte van voorgaande DVD's. Vanavond nog maar even genieten
    Laatst aangepast door Frank Bedijn : 23-10-2010 om 19:26 Reden: aanpassing

  25. #450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Het is WEL regiovrij.

    En met Nederlandse ondertitels. Dat is de max

    raar, op amazon.com staat er regio 1 in de vermelding.
    + hier nog de cons van een reviewer van de US versie (ook nog eens de reden waarom je de - als je die in je bezit hebt - de quadrilogy dvd box niet weg te doen).

    "As beautiful as the packaging is, it does have a couple of minor problems, which brings me to...

    CONS:
    1) The 3rd and 4th films don't look quite as spectacular as the first two. They still look far better than the DVDs, and I think the vast majority of people will be perfectly pleased with them. For example, the underwater sequence in Resurrection looks more beautiful than ever. In the shot where the alien drags the docking pilot back into the flooded kitchen, I could now clearly see a single hair floating across the foreground, a detail I had never noticed before during the dozens of times I had watched this movie on DVD. The text of the electronic Bible from the extended chapel scene is also much easier to read now. Nevertheless, you can tell that slightly less work went into the last two films, and some of the hardcore videophiles may be very slightly disappointed by the results after they see how magnificent the first two films now look.

    2) The packaging requires you to slide the discs sideways out from their pages. While the discs are held quite securely, I found that they are very easy to pull out after a little practice. As long as you're careful I don't think there's much need to worry about damaging the discs. Another issue is how tightly the book holding the discs fits into the outer slipcover. The best way to get it out is to hold the set on its side and gently shake it a couple of times till you can grab the book's edge and pull it the rest of the way out. Personally, I don't find these issues all that bothersome, but I know some people will probably find it more frustrating. Those who dislike non-standard book-style packaging may want to wait for the individual releases of each film in the hopes that they'll have more standard packaging.
    (NOTE: Anyone who wants to bypass the issue of removing the outer slipcase after you open the set for the first time could just set the book containing the discs, minus outer slipcase, on the shelf with their other blurays - the packaging seems pretty sturdy and I think the discs would still be well-protected.)
    (NOTE: The Alien Anthology booklet does not replicate all of the text from the booklet included in the Quadrilogy DVD set, so obsessive completists may want to remove the Quadrilogy booklet if you're going to sell or give away your DVDs. Unfortunately, the Quadrilogy booklet is too large to fit inside the bluray package.)"

Pagina 18 van 28 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •