Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 76 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Eerste review van de Kino editie: http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCom...etropolis2.htm

    nu incl. die van MoC.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 13-11-2010 om 12:18

  2. #27

    Standaard

    Enkele foto's van de steelbook (van Blu-ray.com Forum)






  3. #28

    Standaard

    Vanaf volgende week brengt Living Colour de nieuwe complete Metropolis ook in Nederland op DVD uit. Geen gedoe met verzendkosten of invoerrechten, Nederlandse ondertiteling en de content is gelijk aan de die van Kino.
    http://www.livingcolour.nl/titel.php?id=302
    De Blu-ray zal ook wel volgen, lijkt me.
    Laatst aangepast door Lola Lola : 18-11-2010 om 10:25

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lola Lola Bekijk bericht
    Vanaf volgende week brengt Living Colour de nieuwe complete Metropolis ook in Nederland op DVD uit. Geen gedoe met verzendkosten of invoerrechten, Nederlandse ondertiteling en de content is gelijk aan de die van Kino.
    http://www.livingcolour.nl/titel.php?id=302
    De Blu-ray zal ook wel volgen, lijkt me.
    Hadden ze de Blu-ray dan niet gelijk aangekondigd? Bovendien betaal je voor de Eureka versie geen invoerrechten of verzendkosten, en is die beter dan de Kino-uitgave.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lola Lola Bekijk bericht
    Vanaf volgende week brengt Living Colour de nieuwe complete Metropolis ook in Nederland op DVD uit. Geen gedoe met verzendkosten of invoerrechten, Nederlandse ondertiteling en de content is gelijk aan de die van Kino.
    http://www.livingcolour.nl/titel.php?id=302
    De Blu-ray zal ook wel volgen, lijkt me.
    Dat is erg optimistisch. Living Colour heeft nog geen enkele blu-ray uitgegeven tot nu toe. En met het importeren van de Masters of Cinema-editie heb je ook geen gedoe met invoerrechten, en als je het via amazon.co.uk doet ook geen verzendkosten.

  6. #31

    Standaard

    De steelbook is erg mooi hoor, een pareltje in de collectie en ook het beeld ziet er prima uit
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #32

    Standaard

    Heb je hem al binnen Pepijn?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Heb je hem al binnen Pepijn?
    Yep and I am in love
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #34

    Standaard

    Wanneer heb je `m ontvangen? en waar heb je `m besteld? heb die van mij nog steeds niet binnen. Toch leuk, dat je dingen in september pre-ordered en ze op de dag van de release nog steeds niet binnen hebt....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #35

    Standaard

    heb dat ook eens gehad bij de frs, heb toen een klacht in gedient omdat het 3 dagen later pas op mn deurmat lag, heb toen mijn geld terug gekregen en mocht de dvd houden

  11. #36

    Standaard

    Vandaag ontvangen, hij zal bij jullie morgen wel binnenkomen, heb hem bij Eureka zelf besteld. Niet vergeten dat de post heeft gestaakt, anders hadden we hem vast voor het weekend al binnen gehad. Die foto's van blu-ray.com moeten ook door iemand gemaakt zijn die hem al binnen had....

    Edit:
    Ow ja, Royal Mail is ook veel slechter geworden, dat hoorde ik in de UK van mijn familie en ervaar ik zelf de laatste tijd ook als ik wat uit de UK binnen krijg.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Vandaag ontvangen, hij zal bij jullie morgen wel binnenkomen, heb hem bij Eureka zelf besteld. Niet vergeten dat de post heeft gestaakt, anders hadden we hem vast voor het weekend al binnen gehad. Die foto's van blu-ray.com moeten ook door iemand gemaakt zijn die hem al binnen had....

    Edit:
    Ow ja, Royal Mail is ook veel slechter geworden, dat hoorde ik in de UK van mijn familie en ervaar ik zelf de laatste tijd ook als ik wat uit de UK binnen krijg.
    Komt door die klaagmail van jou dat je hem sneller hebt. Ik heb gewoon mijn 7 euro (of waren het ponden?) teveel betaald en nog niks binnen. Maar wel dat foeillelijke en veel te grote t-shirt binnen overigens...
    Ik kan niet wachtennnn!!!! Maar ik zal moeten.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Komt door die klaagmail van jou dat je hem sneller hebt. Ik heb gewoon mijn 7 euro (of waren het ponden?) teveel betaald en nog niks binnen. Maar wel dat foeillelijke en veel te grote t-shirt binnen overigens...
    Ik kan niet wachtennnn!!!! Maar ik zal moeten.
    Waren ponden idd en ik heb daardoor geen t-shirt, maar wel de BD
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #39

    Standaard

    Mijn T-Shirt had ik vorige week reeds binnen....maar vandaag (maandag) lag dan de BD in de bus
    Van de week maar eens op mijn gemak gaan genieten van deze klassieker!
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  15. #40

    Standaard

    Zojuist de 1-disc Blu-ray met sleeve ontvangen, ziet er stijlvol uit. In de kerstvakantie ga ik hier eens goed voor zitten

  16. #41

    Standaard

    De mooiste steelbook OOIT! Wat een geweldige uitgave...

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    De mooiste steelbook OOIT! Wat een geweldige uitgave...
    Is de jaloersheid op mij nou omgeslagen naar verliefdheid op deze geweldige steelbook

    Ik laat me meestal niet door verpakkingen leiden bij een aanschaf, maar ik zou zeggen als je deze film wilt hebben, bestel dan de steelbook zo lang het nog kan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Zojuist de 1-disc Blu-ray met sleeve ontvangen, ziet er stijlvol uit. In de kerstvakantie ga ik hier eens goed voor zitten
    Ik kreeg 'm ook vandaag binnen. Ik geef niets om steelbooks, dus die keuze was in ieder geval gauw gemaakt. Ik ga de film vanavond kijken, ben benieuwd naar de nieuwe scenes.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is de jaloersheid op mij nou omgeslagen naar verliefdheid op deze geweldige steelbook

    Ik laat me meestal niet door verpakkingen leiden bij een aanschaf, maar ik zou zeggen als je deze film wilt hebben, bestel dan de steelbook zo lang het nog kan
    Ja!
    En Inderdaad!

    Ik heb ook al een paar stukjes van de film bekeken, die ziet er geweldig uit. En dat prachtige boekje erbij...

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Waren ponden idd en ik heb daardoor geen t-shirt, maar wel de BD
    Ik heb ook die 7 pond eraf gekregen, maar heb ook dat t-shirt gekregen. Ik had terug gemailt dat het niet echt een 'free t-shirt' was als je 7 pond extra moest betalen. Geen reactie erop gekregen, maar dus wel het t-shirt

    Vandaag trouwens de Steelbook binnen gekregen


  21. #46

    Standaard

    Ik heb hem ook vandaag binnengekregen. Ik durf hem bijna niet uit het seal te halen zo mooi is ie.

  22. #47

    Standaard

    Idem. Prachtig, prachtig, prachtig.... Staat in mijn top 5 van mooiste uitgaves.

  23. #48

    Standaard

    En hier nog steeds binnen... rotte TNT...
    @peptalk: wat voor klaagmail had je gestuurd?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    En hier nog steeds binnen... rotte TNT...
    @peptalk: wat voor klaagmail had je gestuurd?
    Klaagmail is een groot woord.
    Ik heb een mail gestuurd dat ik mijn order wilde cancellen, omdat de steelbook bij hmv.co.uk 7 pond goedkoper was en ik dus aangaf dat het t-shirt niet echt gratis was zo. Toen kreeg ik een mail terug dat ik hem voor hetzelfde bedrag bij hen kon aanschaffen zonder t-shirt.

    Ik denk wel dat hun systeem het niet helemaal goed aankon die refund, er lag net nog een steelbook op de mat...
    Laatst aangepast door peptalk : 23-11-2010 om 21:43
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #50
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    k denk wel dat hun systeem het niet helemaal goed aankon die refund, er lag net nog een steelbook op de mat...
    Ja lap dat zal de mijne wel wezen Het mag duidelijk zijn dat deze hier nog niet binnen is.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •