Pagina 54 van 139 EersteEerste ... 44450515253545556575864104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1326

    Standaard

    Ah van de week mailtje gehad van frs met excuses dat ze niet goed hadden gekeken naar mijn bestelling en de vraag er over, en mij gegarandeerd dat ik het stokje krijg

    Nette service wat dat betreft

  2. #1327
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Goed zo, dan ga ik er ook maar vanuit dat ik er één krijg.
    Maareuh, houdt dat ik dat ik hem al gehad moest hebben....?

    Vergeet ook niet even het prijsverschil aan te kaarten van 29,95 naar 24,95 (uiteraard als je de stok eerst binnen heb. Men vertelde mij dat je hier zelf voor moet zorgen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #1328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Goed zo, dan ga ik er ook maar vanuit dat ik er één krijg.
    Maareuh, houdt dat ik dat ik hem al gehad moest hebben....?

    Vergeet ook niet even het prijsverschil aan te kaarten van 29,95 naar 24,95 (uiteraard als je de stok eerst binnen heb. Men vertelde mij dat je hier zelf voor moet zorgen...

    Zal ik zeker doen , bedankt voor de tip.

    Ik neem aan dat het stokje gelijk met de release zal komen en dat is meen ik ergens in april.

  4. #1329
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Inmiddels is hij zelfs 19,95. das 10 euro verschil, maar goed ze zouden kunnen zeggen dat dit om een actie met stok ging. De stok zelf kost al gemiddeld 35 euro. Dus hoe dan ook een goede deal.

    Ik maak altijd een lijstje en zet hem er gewoon tussen.
    Wie weet trappen ze erin...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #1330

    Standaard

    ik krijg bij FRS mijn 10% korting niet bij deze pre order (Lord of the Rings Extended Cuts op Blu-ray)
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 25-03-2011 om 21:04

  6. #1331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door venom Bekijk bericht
    ik krijg bij FRS mijn 10% korting niet bij deze pre order (Lord of the Rings Extended Cuts op Blu-ray)
    Je bedoelt vn de blurayclub? dat kan dan kloppen, dat is tegenwoordig alleen bij de bluray van de week

  7. #1332

    Standaard

    €5,- korting bij een besteding van minimaal €25,-. Heb de code zelf nog niet uitgeprobeerd, en in het mailtje waarin de code staat, is geen datum genoemd tot wanneer de actie loopt.
    Maar bij dezen:
    http://www.freerecordshop.nl/acties/twitterkorting

  8. #1333

    Standaard

    Bedankt RothaNL, code werkt prima!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #1334

    Standaard

    Van mij ook dank voor de code RothaNL

  10. #1335

    Standaard

    Thanks! Tot wanneer is de code geldig?

  11. #1336
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ook dank, zat al te wachten op één excuus om de LOTR EE box te bestellen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #1337

    Standaard

    Je kan gewoon met meerdere email adressen inschrijven bij die twitterkorting.

  13. #1338
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Inderdaad, maar wacht niet te lang met gebruiken. Verleden jaar hadden ze één soortgelijke actie via abnamro. Maar omdat dit overal vermeld werd, hadden ze daar snel één stokje voor gestoken.

    Lijkt overigens dan wel of de ezel zich wederom aan dezelfde steen stoot. Maar goed nu is er geen vaste 10% korting meer...., helaas.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #1339

    Standaard

    Klopt het dat preorders direct van je credit card gaan bij FRS?

    Ik had graag LOTR bestelt met die twitter coupon, maar als deze goedkoper blijkt te zijn tegen de release elders, is het dan simpel annuleren bij FRS?

  15. #1340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Klopt het dat preorders direct van je credit card gaan bij FRS?

    Ik had graag LOTR bestelt met die twitter coupon, maar als deze goedkoper blijkt te zijn tegen de release elders, is het dan simpel annuleren bij FRS?

    Kan je mischien beter zo''n pasje aanvragen met 10 procent korting of zo.
    Ik weet niet hoe het ergens anders is maar ik krijg met mn blu ray club pasje 10 procent op een willekeurige blu ray omdat die lui achter de bali niet weten wat de blu ray van de week is elke keer

  16. #1341
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Klopt het dat preorders direct van je credit card gaan bij FRS?

    Ik had graag LOTR bestelt met die twitter coupon, maar als deze goedkoper blijkt te zijn tegen de release elders, is het dan simpel annuleren bij FRS?
    Je kunt het verschil als de prijs bij de FRS goedkoper wordt terug halen, alleen niet als hij elders goedkoper is. Maar dat is een beetje het nadeel van preorderen. Aan de andere kant heb ik andersom ook wel eens meegemaakt. Dat hij dus bij de release duurder is.

    Jammer dat hij nog echt nergens staat, dus vergelijken is er vooralsnog niet bij. Maar aangezien ik hem veel duurder had verwacht, heb ik hem maar ge pre-orderd voor het geval hij straks duurder is...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #1342

    Standaard

    Beste Claudio,

    ik had deze blu ray box met 15 discs ook duurder verwacht, maar vergeet niet dat het gaat om 6 blu rays en 9 gewone DVD'S...en die DVD'S zijn gewoonweg een stuk goedkoper, vandaar ook de prijs en verwacht ik ook niet dat deze box echt duurder gaat worden.

  18. #1343
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wel als je de prijs van de TC's ten tijde van de release ernaast legt. Dat waren als ik het goed heb maar 3 bd's (weet ik overigens niet zeker). Móet je maar eens bij bol.com kijken wat ze daar nu nog voor durven vragen. Of de complete Starwars saga, die voor 100 euro staat.

    Maar ik begrijp uiteraard wat je bedoeld..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #1344

    Standaard

    The Star Wars Saga kost bij veel winkels € 100,00 en sommige winkels zijn nog duurder. Maar bij DVDOUTLET gezien voor € 89,95
    Echter... goedkoper nog nergens gezien.

  20. #1345

    Standaard

    Twee dagen terug wat bd's besteld bij frs, waaronder Dinosaur die in de aktie 1+1 gratis zat en voor 12,99 (+ de tweede disney gratis voor dat bedrag); gisteren al mogen ontvangen...nu zit ik weer te neuzen in de lijst bij ze en zie ik tot mijn verbazing dat hij én niet meer in de aktie zit en nu 27,99 kost. Dat is toch wel een heel groot verschil in twee dagen .

  21. #1346

    Standaard

    klopt, dat heb ik frs vanmorgen gevraagd en kreeg vrij snel antwoord.
    komt doordat de (goedkopere) leverancier de BR niet meer kan leveren... en dus de FRS m ergens anders moet inkopen... daardoor hogere prijs en buiten 1+1
    The Garage

  22. #1347

    Standaard

    Enkele titels zijn intussen terug in de actie zoals Dinosaur en Tinkerbell, ontbreken nog: Meet The Robinsons

  23. #1348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hoekie Bekijk bericht
    klopt, dat heb ik frs vanmorgen gevraagd en kreeg vrij snel antwoord.
    komt doordat de (goedkopere) leverancier de BR niet meer kan leveren... en dus de FRS m ergens anders moet inkopen... daardoor hogere prijs en buiten 1+1
    En dus nu ook "Rapunzel" en "Alice in Wonderland" uit de 1=1 actie.
    Balen!! Iets te lang gewacht met bestellen...

  24. #1349

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Enkele titels zijn intussen terug in de actie zoals Dinosaur en Tinkerbell, ontbreken nog: Meet The Robinsons
    Even in de winkel kijken kan ook, daar had ik toevallig meet the robinsons in de 1 + 1, terwijl die online daar niet in zat en ook nog duurder was.
    Vandaag ook nightmare before christmas en enchanted voor 13 euro samen, terwijl die volgens mij online ook niet te krijgen zijn in de 1 + 1.

  25. #1350
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Ah van de week mailtje gehad van frs met excuses dat ze niet goed hadden gekeken naar mijn bestelling en de vraag er over, en mij gegarandeerd dat ik het stokje krijg

    Nette service wat dat betreft
    Ik heb hem binnen, inclusief stok
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 54 van 139 EersteEerste ... 44450515253545556575864104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •