Pagina 16 van 36 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 892 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    @Duke: leuke foto. Wat vindt je vriendin eigenlijk van je passie/obsessie (de één noemt het een passie, de ander een obsessie)?
    Ze vind het allemaal leuk en prima. Alleen de OT heeft ze gezien en in het begin kon ze er weinig mee.
    De keren dat we in de USA waren merkte ze pas hoe groots dit daar wel niet is en ze vind het mede daarom bv enorm leuk dat ik een site heb met zoveel interviews. Star Wars in Concert beviel ook goed; ook omdat het klassieke muziek was. Ze zegt altijd "het hoort bij je en het is wie je bent". Mooi toch

  2. #377

    Standaard

    Being the lead sound designer and voice director at LucasArts, David W. Collins has worked on many Star Wars games. Jedi Starfighter, Obi-Wan, Battlefront, Bounty Hunter, Republic Commando....the list goes on and on. Fans will also know him as PROXY, the droid from popular game The Force Unleashed.
    In the following interview that took place in January 2011 I had the honor to ask him some questions about his work and experiences at LucasArts.

    David W. Collins | Star Wars | Interview

  3. #378

    Standaard

    Zijn er nog meer mensen die een verstoring in de force voelen,
    of ben ik de enige?
    Ik vondt het in ieder geval weer hoog tijd om de films(bijbel) te herkijken,
    en het blijft briljant! Heb er voor gekozen met deel I te beginnen.
    En ik persoonlijk vindt ondanks al het commentaar hierop deze helemaal niet zo slecht.
    Later dit jaar ga ik nog eens eindelijk mijn eigen lightsaber maken, meer mensen die dit eens hebben gedaan??

  4. #379
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mattia dH Bekijk bericht
    Zijn er nog meer mensen die een verstoring in de force voelen,
    of ben ik de enige?
    Ik vondt het in ieder geval weer hoog tijd om de films(bijbel) te herkijken,
    en het blijft briljant! Heb er voor gekozen met deel I te beginnen.
    En ik persoonlijk vindt ondanks al het commentaar hierop deze helemaal niet zo slecht.
    Later dit jaar ga ik nog eens eindelijk mijn eigen lightsaber maken, meer mensen die dit eens hebben gedaan??
    Nee, het lukt mij maar niet om een stabiele laser te bemachtigen. :veryfunny:
    Voor de rest ben ik het vooral met je eens.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #380

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mattia dH Bekijk bericht
    Later dit jaar ga ik nog eens eindelijk mijn eigen lightsaber maken, meer mensen die dit eens hebben gedaan??
    Het is al weer meer dan 30 jaar geleden dat mijn eigen gemaakte x-wing de wereld zag........en mooi dat ie was....

    Ik denk echter dat mijn vrouw nu niet meer bij gaat komen als ik met een lightsaber in de (slaap)kamer ga staan zwaaien.....alhoewel, lijkt het mij wel erg spannend....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #381
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee joh, gewoon doen. Wel effe foto's hier plaatsen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #382

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nee joh, gewoon doen. Wel effe foto's hier plaatsen.
    Zal ik doen!
    Heb 't ontwerpje in paint al klaarliggen

  8. #383

  9. #384

    Standaard

    Hier een 9-delige review van Attack of the Clones van dezelfde gast die het ook deed voor The Phantom Menace.

    Erg grappig en het werkt verslavend. Werkelijk ongelooflijk hoeveel inconsistente zaken er in die films zitten. De man weet het prachtig te verwoorden en er valt weinig tegen in te brengen. Aanrader om even te checken.

    http://www.youtube.com/watch?v=CfBhi...eature=related

  10. #385

  11. #386

    Standaard

    Robert Watts is one of the few people who has worked with three cinematic legends: directors George Lucas, Steven Spielberg and Stanley Kubrick.
    He was responsible for co-producing two of the most successful and loved movie trilogies ever: Star Wars and Indiana Jones and worked on the classic 2001: A Space Odyssey. I am very proud to present you this interview with the great Robert Watts.

    Robert Watts | Star Wars | Interview

  12. #387

  13. #388

    Standaard

    Leuk voor de fans..ik sla het even over!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #389
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    I have a bad feeling about this.

    De re-release heb ik nog wel in de bios gezien, maar deze.., ik weet het niet..
    Tenzij dat straks blijkt dat het een must is. Ik verwacht eerder dat het één en ander door de mand gaat vallen. Of zou ome George wederom na de bd's nieuwe scenes en poetswerk gaan toepassen?

    Maar als je net de bd's heb moet je wel heel erg 3D fan zijn wil je weer gaan...
    Aan de andere kant. Ik leef in de waan van de dag, dus pin me er niet op vast.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #390

    Standaard

    Wat een dagen!

    Allereerst:
    Op 25 April ben ik vader geworden van een prachtig mooi manneke: LUCAS!
    (voordat jullie over de naam beginnen: mn vriendin kwam met deze naam (die ik uiteraard super vond)....het is dus geen vernoeming naar George (maar wel een leuke bijkomstigheid).
    Alles gaat goed met moeder en kind (en met vader ook; die is enorm trots)

    Verder gaat de site weer even verder: vlak voor de geboorte was er dit interview met Anthony Forrest:

    Anthony Forrest | Star Wars | Interview

  16. #391

    Standaard

    Gefeliciteerd man!!

    Al was hij wel vernoemd, Lucas is zowiezo een mooie naam vind ik..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  17. #392

    Standaard

    Gefeliciteerd Dennis !
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Gefeliciteerd man!!

    Al was hij wel vernoemd, Lucas is zowiezo een mooie naam vind ik..
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Gefeliciteerd Dennis !
    Thnx

  19. #394

    Standaard

    Van harte gefeliciteerd Duke!

    This is destiny, the duke's son called Lucas.....



    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Wat een dagen!

    Allereerst:
    Op 25 April ben ik vader geworden van een prachtig mooi manneke: LUCAS!
    (voordat jullie over de naam beginnen: mn vriendin kwam met deze naam (die ik uiteraard super vond)....het is dus geen vernoeming naar George (maar wel een leuke bijkomstigheid).
    Alles gaat goed met moeder en kind (en met vader ook; die is enorm trots)

    Verder gaat de site weer even verder: vlak voor de geboorte was er dit interview met Anthony Forrest:

    Anthony Forrest | Star Wars | Interview

  20. #395

    Standaard

    Dennis van harte gefeliciteerd, en Lucas is gewoon een mooie naam(mijn oudste zoon heet ook Lucas).
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  21. #396
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Van harte kerel. Geniet er van.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #397

    Standaard

    Dennis van harte.

    Nu verwacht je natuurlijk van mij het aloude commentaar. Maar als mede papa zijnde gun ik de Ubernerd van Star Wars het respect dat je verdiend.

    Geniet er van.

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Dennis van harte.

    Nu verwacht je natuurlijk van mij het aloude commentaar. Maar als mede papa zijnde gun ik de Ubernerd van Star Wars het respect dat je verdiend.

    Geniet er van.
    Om eerlijk te zijn: toen ik zag dat je gepost had verwachtte ik je 'aloude commentaar' ja

    Thnx voor je felicitaties (en de rest ook uiteraard)!

  24. #399

    Standaard

    Hij komt er dus aan,een box van Starwars met maar liefst 9 schijfjes .http://maythe4th.starwars.com/

  25. #400

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spock Bekijk bericht
    Hij komt er dus aan,een box van Starwars met maar liefst 9 schijfjes .http://maythe4th.starwars.com/


    De discussie is hier al flink aan de gang: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=71990&page=22

Pagina 16 van 36 EersteEerste ... 612131415161718192026 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •