Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 81 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Zojuist een e-mail van Free Record Shop (NL) ontvangen dat er leveringsproblemen zijn. Men hoopt de Blu-ray volgende week binnen te krijgen.

  2. #52

    Standaard

    Ik had op frs.be bestelt maar normaalgezien komen die bestellingen ook uit Nederland.

  3. #53

  4. #54

    Standaard

    Zit er een kartonnen hoesje om Anastasia?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joopjes Bekijk bericht
    Zit er een kartonnen hoesje om Anastasia?
    Neen. Jammer
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Zojuist een e-mail van Free Record Shop (NL) ontvangen dat er leveringsproblemen zijn. Men hoopt de Blu-ray volgende week binnen te krijgen.
    Anastasia staat bij Free Record Shop NL nog steeds als pre-order op de site en ik heb hem zelf ook nog steeds niet ontvangen. Toch vreemd. Kennelijk zijn de leveringsproblemen toch groter dan FRS aanvankelijk aangaf. Officiele releasedatum was toch immers 13 april j.l. Als ik bij andere webshops kijk zie ik dat bijv. bol.com een levertijd van 2 tot 4 werkdagen aangeeft en Wehkamp bijv. 1 week, wat erop zou duiden dat ook zij hem niet uit voorraad kunnen leveren.

    Is er iemand die Anastasia in Nederland via Free Record Shop al heeft gekocht (in de winkel) of ontvangen (via de webshop)?

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Anastasia staat bij Free Record Shop NL nog steeds als pre-order op de site en ik heb hem zelf ook nog steeds niet ontvangen. Toch vreemd. Kennelijk zijn de leveringsproblemen toch groter dan FRS aanvankelijk aangaf. Officiele releasedatum was toch immers 13 april j.l. Als ik bij andere webshops kijk zie ik dat bijv. bol.com een levertijd van 2 tot 4 werkdagen aangeeft en Wehkamp bijv. 1 week, wat erop zou duiden dat ook zij hem niet uit voorraad kunnen leveren.

    Is er iemand die Anastasia in Nederland via Free Record Shop al heeft gekocht (in de winkel) of ontvangen (via de webshop)?
    Hij ligt gewoon in de winkel. Vorige week gekocht en eergister zag ik weer een nieuwe in de winkel staan. Was FRS Rotterdam Alexandrium.

  8. #58

    Standaard

    Weet iemand wanneer wij een release van 'The Secret Of NIMH' en 'All Dogs Go To Heaven' kunnen verwachten in Nederland/België?

  9. #59

    Standaard

    Daarover is helemaal niets bekend.

  10. #60

    Standaard

    Thumbelina verschijnt op 6 maart in Amerika en op 16 maart in Duitsland op Blu-ray. Hieronder de specificaties van de Duitse uitgave.

    Extras
    2 TV Spots
    Audio
    English DTS-HD Master Audio 5.1
    English Dolby Digital 2.0 Surround
    French DTS 5.1
    German DTS 5.1
    Spanish DTS 5.1
    Picture
    1.85:1 1080p
    Subtitles
    English HoH, French, German and Spanish
    Region
    A/B/C

    Bron: www.fox.de.

  11. #61

    Standaard

    Om het lijstje van Frank nog even compleet te maken, deze talen staan ook nog op de Duitse Blu-Ray release van Thumbelina:

    Audio:
    English DTS-HD Master Audio 5.1
    English Dolby Digital 2.0 Surround
    French DTS 5.1
    German DTS 5.1
    Spanish DTS 5.1
    Castellano DTS 5.1
    Danish DTS 5.1
    Italian DTS 5.1
    Czech Dolby Surround 2.0

    Subtitles:
    English, French, German, Spanish, Italian, Castellano, Swedish.

    Toen ik de Blu-Ray in mijn pc stopte, zag ik dat er ook Japans DTS 5.1 in verborgen zit, maar deze is niet te selecteren als je de disc afspeelt.
    Ook is er Japanse ondertiteling verborgen.

    Wat ik vreemd vond, toen ik de disc afspeelde, kreeg ik voor het menu een Nederlands waarschuwingsscherm en kijkwijzer (AL).
    Is dit gebruikelijk voor een Blu-Ray waar GEEN NL op staat?

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Wat ik vreemd vond, toen ik de disc afspeelde, kreeg ik voor het menu een Nederlands waarschuwingsscherm en kijkwijzer (AL).
    Is dit gebruikelijk voor een Blu-Ray waar GEEN NL op staat?
    Gebruikelijk niet, maar de door 20th Century Fox uitgegeven Spaghetti Western Trilogy had dit ook.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  13. #63

    Standaard

    Volgens een bericht op Blu-ray.com verschijnt An American Tail op 4 maart in Amerika op Blu-ray.

    http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=233414

  14. #64

    Standaard

    An American Tail Blu-ray

    Universal Studios Home Entertainment has announced the Blu-ray release of Don Bluth's An American Tail, which features the voice talents of Phillip Glasser, Dom DeLuise, Christopher Plummer, Nehemiah Persoff, Amy Green and Erica Yohn. The classic animated film makes its Blu-ray debut on March 4, 2014.

    Synopsis: In 1885, a family of immigrant mice -- the Mousekewitzes -- make the arduous journey from Russia to the United States. There, young Fievel (Phillip Glasser) is lost, and has to search for his parents (Nehemiah Persoff and Erica Yohn) and older sister (Amy Green) through the streets of New York, meeting unexpected friends every step of the way.

    An American Tail is presented in 1080p with DTS-HD Master Audio 5.1 surround. Bonus features include:

    - Somewhere Out There Sing-Along
    - Theatrical Trailer
    - UltraViolet Digital Copy

    Bron: www.blu-ray.com

  15. #65

    Standaard

    Blijft angstvallig stil rond deze releases in Nederland. Zit met smart te wachten op The Land Before Time aka Platvoet en zijn vriendjes en All Dogs Go To Heaven.

  16. #66

    Standaard

    Na het zien van Anastasia ben ik zelf ook op zoek gegaan naar lokale releases van zijn film op Blu-ray maar de oogst is wel erg teleurstellend. In NL is (naast Anastasia) verder niks te krijgen en in de UK zie ik enkel ook Thumbelina. Ik zie dat The Secret of NIMH in Frankrijk te krijgen is en daar houdt het (voor Europa) dan mee op. Erg jammer.

  17. #67

  18. #68

    Standaard

    Op 13 oktober aanstaande brengt Universal in Amerika The Land Before Time (Platvoet en Zijn Vriendjes) uit op Blu-ray, zo staat te lezen op de perswebsite van Universal volgens een bericht op het forum van Blu-ray.com. Er staan geen extra's op de Blu-ray.

    http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=264836
    Laatst aangepast door Frank : 15-08-2015 om 11:37

  19. #69

    Standaard

    Artwork voor The Land Before Time. Het beeldformaat is in tegenstelling tot de DVD 1.85:1. De cover beloofd een "newly remastered improved HD picture and sound". Ik ben benieuwd.



    Specificaties:

    Geluid
    Castiliaans Spaans DTS 2.0 Surround
    Duits DTS 2.0 Surround
    Engels DTS-HD Master Audio 5.1
    Frans DTS 5.1
    Italian DTS 2.0 Surround
    Japanese DTS Digital 5.1
    Latijns-Amerikaans Spaans DTS 5.1
    Beeld
    1.85:1 1080p
    Ondertitels
    Castiliaans Spaans, Deens, Duits, Engels voor doven en slechthorenden, Fins, Frans, Italiaans, Japans, Latijns-Amerikaans Spaans, Noors, Portuguees, Russisch, Zweeds

  20. #70

    Standaard

    Lap. Alle talen behalve... raad eens?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Lap. Alle talen behalve... raad eens?
    Yep en dan vinden ze het nog raar dat er zoveel word gedownload in NL
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Lap. Alle talen behalve... raad eens?
    Nederlands... dus een Nederlandse uitgave kunnen we wel op onze buik schrijven. Gelukkig is mijn Engels boven gemiddeld.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Yep en dan vinden ze het nog raar dat er zoveel word gedownload in NL
    En is "daar" dan wel een Full HD-versie te vinden met minimaal 5.1 surround sound en Nederlandse ondertitels? En zo ja, wie hebben dan die ondertitels gemaakt, vraag ik me af.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #74

    Standaard

    Het is nochtans een Universal release en Universal is niet zo erg als WB wat betreft de Nederlandse markt. Misschien eens navragen bij TinselTown?

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Het is nochtans een Universal release en Universal is niet zo erg als WB wat betreft de Nederlandse markt. Misschien eens navragen bij TinselTown?
    Ik vraag me af met welk land we dan onze release moeten delen. De Amerikaanse Blu-ray heeft audio- en ondertitelsporen in de belangrijkste Europese landen, maar geen Nederlands. Normaal gesproken delen we onze releases met in ieder geval Frankrijk, maar ook die taal staat op de Amerikaanse uitgave.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •