Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 233 van 233 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Wat zit je raar te lullen man. berichten aanpassen? ja dat doe ik omdat hier op deze site opeens tijdens het type het bericht gewoon geplaatst wordt zonder dat ik het kan controleren op foutjes.Dan moet ik het bericht weer openen om te veranderen. maar jullie zitten gewoon te jennen.
    Daar heb je een hele handige button voor onder het invulveld: Ga naar geavanceerde opties' en onder dat invulveld of direct al als je op "Reageer' hebt gedrukt de button 'Voorbeeld', dan kun je rustig kijken hoe het er uit gaat zien en kun je wijzigen maken die niet iedereen steeds ziet. Alleen al het gebruik van deze functie zal een hoop rust geven denk ik.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb het idee dat sommige mensen het onrustig willen maken.
    Ah ja? Inderdaad, als je telkens je berichten aanpast na dat we een antwoord geven, dan worden we als slechterikken beschouwd. Dus, wie is hier eigenlijk die deze topic onrustig maakt door zulke praktijken te gebruiken?

  3. #228

    Standaard

    Volgens mij hebben we nu wel het einde van dit topic bereikt. Het gaat hier gewoon echt nergens meer over. Ludo ze het al eerder, maar van mij mag het beheer dit topic sluiten. En dan kan iemand anders een nieuw topic openen waarin dit probleem van blurays eens normaal wordt behandeld en verwoord.

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Wat zit je raar te lullen man. "2 minuten na mijn bericht om te bewijzen dat ik een leugenaar ben. Dank je wel maar het is niet fair van jou." wat slaat dit op?
    berichten aanpassen? ja dat doe ik omdat hier op deze site opeens tijdens het type het bericht gewoon geplaatst wordt zonder dat ik het kan controleren op foutjes.Dan moet ik het bericht weer openen om te veranderen. maar jullie zitten gewoon te jennen.
    15 minuten na het versturen van het bericht? En toevallig 2 minuten na mijn antwoord. Ik weet wat ik lees en meer moet ik niet weten.

    Als ik een fout maak, dan doe ik dat onmiddelijk. Ik wacht geen 15 minuten.

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Zeer vreemd want je moet toch echt wel eerst op een knop klikken

    Virus ?
    Nee soms klik ik ook op de knop, en dan zie ik wel wat erveranderd moet worden aan foutjes. maar vaak zit ik gewoon te typen en dan kan ik niks meer bij typen en dan is het bericht geplaatst. Zeer vreemd.

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    15 minuten na het versturen van het bericht? En toevallig 2 minuten na mijn antwoord. Ik weet wat ik lees en meer moet ik niet weten.

    Als ik een fout maak, dan doe ik dat onmiddelijk. Ik wacht geen 15 minuten.
    Ik zit de hele tijd hier te type, dus kan zijn dat jou bericht eerder staat dan de mijne. Als ik mijn bericht plaats dan zie ik nog niet eens jou bericht wat je net daarvoor hebt getypt.Soms moet ik even wat tussendoor doen en dan kom ik terug en dan zie ik dater nog wat spellingfoutjes instaan.En dan kan er idd wat tijd tussen zitten ja. Maar om meteen te gaan oordelen van"dat ik bewijzen dat ik een leugenaar ben. Dank je wel maar het is niet fair van jou" snap ik echt niet wat je bedoeld. Dat is wartaal.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-04-2012 om 16:55

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik zit de hele tijd hier te type, dus kan zijn dat jou bericht eerder staat dan de mijne. Als ik mijn bericht plaats dan zie ik nog niet eens jou bericht wat je net daarvoor hebt getypt.Soms moet ik even wat tussendoor doen en dan kom ik terug en dan zie ik dater nog wat spellingfoutjes instaan.En dan kan er idd wat tijd tussen zitten ja.
    Met alle respect, maar een taalfoutje verbeteren duurt geen minuten. Je hebt op de vorige pagina diverse berichten aangepast niet omwille van de taal, maar om er nog wat frikandellen en brommers tussen te proppen. Er zit wel meer dan een minuut tussen mijn post en jouw aanpassing van de post waarop ik gereageerd heb. Met aanpassingen voor taalfouten of -slordigheden is niks mis. Ik doe het ook vaak genoeg. Maar wat het toevoegen van nieuwe argumenten of het grondig aanpassen van eerdere opmerkingen betreft is het wel zo netjes om gewoon een nieuwe post te gebruiken.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Volgens mij hebben we nu wel het einde van dit topic bereikt. Het gaat hier gewoon echt nergens meer over. Ludo ze het al eerder, maar van mij mag het beheer dit topic sluiten. En dan kan iemand anders een nieuw topic openen waarin dit probleem van blurays eens normaal wordt behandeld en verwoord.
    Right! Laten we dat maar doen. Het heeft nu niets meer met het oorspronkelijke topic te maken, wat ik op zichzelf al een dubieus topic vind.

    Laten we dus niet opnieuw gaan beginnen met elkaar zwartmaken, maar laten we serieus met elkaar in discussie gaan wat er mis is met een uitgave. Zonder vooringenomenheid a.u.b! Dus niet op voorhand een release van EOne, A-Film of DFW afkraken als we 'm nog niet gezien hebben! Daar gaan we nog strenger op modereren.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •