Pagina 109 van 216 EersteEerste ... 95999105106107108109110111112113119159209 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.701 tot 2.725 van 5380 worden weergegeven.
  1. #2701

    Standaard

    Gohja Inderdaad minder kleur... Maar er zit toch wel stukken meer detail in de blu-ray. En als ik me niet vergis lijkt het beeld zelfs groter...

  2. #2702

    Standaard

    Ik zie overigens bij de BD screenshots v/h muiltje op de trap wel meer details
    Lijkt me overigens ook dat er een voorbehoud gemaakt moet worden:
    - Screenshots zijn niet in de juiste resolutie(iig die van de BD)
    - Het is een JPEG bestand

    Maar toch.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #2703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zie overigens bij de BD screenshots v/h muiltje op de trap wel meer details
    Lijkt me overigens ook dat er een voorbehoud gemaakt moet worden:
    - Screenshots zijn niet in de juiste resolutie(iig die van de BD)
    - Het is een JPEG bestand

    Maar toch.

    Mmm inderdaad, even afwachten maar sommige van deze Blu-ray screens zijn wel ronduit slecht.. Even afwachten op de uiteindelijke release en zelf beoordelen

  4. #2704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Kreeg net een mailtje van Amazon.com mbt mijn pre-order van The Great Mouse Detective:

    Er is blijkbaar iets mis met de Blu-ray. Ook de Amerikaanse release van Arachnophobia is een paar weken uitgesteld.

  5. #2705

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er is blijkbaar iets mis met de Blu-ray. Ook de Amerikaanse release van Arachnophobia is een paar weken uitgesteld.
    Liever dat ze een eventueel probleem op tijd opmerken en corrigeren (zelfs met wat achterstand) dan dat ze een inferieur product op de markt gooien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #2706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zie overigens bij de BD screenshots v/h muiltje op de trap wel meer details
    Lijkt me overigens ook dat er een voorbehoud gemaakt moet worden:
    - Screenshots zijn niet in de juiste resolutie(iig die van de BD)
    - Het is een JPEG bestand

    Maar toch.
    Ook heb ik sterk het vermoeden dat het vergeleken is met de preview-clips die te vinden zijn op youtube. Precies dezelfde compressieartefacten in de filmpjes als op de plaatjes.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  7. #2707

    Standaard

    Heb Cinderella in de winkel zien liggen. Er zit geen slipcover omheen, zoals al verwacht.
    Dus wil je een slipcover en hoef je geen Nederlandse dub, ga dan voor de UK of US versie.

  8. #2708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorpor Bekijk bericht
    Heb Cinderella in de winkel zien liggen. Er zit geen slipcover omheen, zoals al verwacht.
    Dus wil je een slipcover en hoef je geen Nederlandse dub, ga dan voor de UK of US versie.
    Helaas ben ik er pas laat achter gekomen dat de UK versie (trilogie) geen NL audio heeft. Dus nu zit ik met een sealed exemplaar waar ik niets mee kan doen. Iemand die interesse heeft?

  9. #2709

    Standaard

    Heeft de blu ray van "101 Dalmatiers 2" uit Engeland nederlandse ondertiteling?
    Staan er nieuwe extra's op? Extra's die we niet in Nederland hebben gehad op de dvd?

  10. #2710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Helaas ben ik er pas laat achter gekomen dat de UK versie (trilogie) geen NL audio heeft. Dus nu zit ik met een sealed exemplaar waar ik niets mee kan doen. Iemand die interesse heeft?
    Zo zonde dat de NL-versie weer geen slipcover heeft...
    Laatst aangepast door sg_sg1 : 08-09-2012 om 09:53
    Activity suggests a life filled with purpose

  11. #2711

    Standaard

    Als ze het op deze schaal doen (UK wel, Benelux niet) dan vind ik het ook maar flauw. Typisch Disney weer.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #2712

    Standaard

    Volgens een Duitse site komen Peter Pan 1 en 2 in November 2012 al op blu-ray uit :

    http://www.areadvd.de/news/2012/09/0...-blu-ray-disc/
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #2713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Volgens een Duitse site komen Peter Pan 1 en 2 in November 2012 al op blu-ray uit :

    http://www.areadvd.de/news/2012/09/0...-blu-ray-disc/
    In Frankrijk en de UK ook, dus hopelijk volgt de Benelux snel.

  14. #2714

    Standaard

    Vandaag de Cinderella trilogie ontvangen en t is helaas wel duidelijk dat Disney op echt alles aan t bezuinigen is. Ten eerste zit alles in slechts één doosje, staan deel 2 en 3 op één disc en heeft ook de trilogie geen slipcover....

    En daar komt nogeens bovenop dat de eerder aangestipte tekortkomingen blijkbaar echt afkomstig waren van de retailversie...

  15. #2715

    Standaard

    Peter Pan en Peter Pan 2 komen hier op 12 december uit op Blu-Ray.
    Bron: Walt Disney Nederland Facebook.

  16. #2716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Vandaag de Cinderella trilogie ontvangen en t is helaas wel duidelijk dat Disney op echt alles aan t bezuinigen is. Ten eerste zit alles in slechts één doosje, staan deel 2 en 3 op één disc en heeft ook de trilogie geen slipcover....

    En daar komt nogeens bovenop dat de eerder aangestipte tekortkomingen blijkbaar echt afkomstig waren van de retailversie...
    Kun je post een foto alsjeblieft?

  17. #2717

    Standaard

    Ik heb Cinderella triologie en 101 dalmatiers bij de FRS zien liggen.
    101 dalmatiers kon er mee door, maar een aankoop die ik graag in seal koop.

    Cinderella; afschuwelijk. De cover is afzichtelijk, ik dacht aan mijn bestelling dat dit alleen de hoes zou zijn. Erg jammer allemaal

  18. #2718

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Vandaag de Cinderella trilogie ontvangen en t is helaas wel duidelijk dat Disney op echt alles aan t bezuinigen is ...
    Betreft dit de Benelux-versie?

  19. #2719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BorisL Bekijk bericht
    Kun je post een foto alsjeblieft?
    T doosje is gewoon een standaarddoosje met tray met daarin de al eerder bekend gemaakte coverart. De tekortkomingen kan je hier bekijken als je op show spoiler klikt.

  20. #2720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Betreft dit de Benelux-versie?
    Ja helaas wel.

  21. #2721

    Standaard

    Ik heb voor het eerst het gevoel dat ik voortaan selectief moet zijn bij het aanschaffen van titels, terwijl ik voorheen zonder twijfel alle uitgaves kocht. Gezien het wegvallen van details bij Cinderella heb ik geen behoefte om deze op Blu-ray aan te schaffen. Disney was vroeger consequent bij het uitbrengen van hun titels, maar daar is nog maar weinig van over. Pocahontas vond ik bijvoorbeeld wel de moeite waard om op Blu-ray aan te schaffen (ondanks het weglaten van de langere versie van de film en diverse extra's), maar Tarzan en The Fox and the Hound hoef ik niet. De DVD heeft meer te bieden, vind ik.

  22. #2722

    Standaard

    Idem hier Frank. Tot voor kort waren Disney Blu-Rays ook bij mij een verplichte aanschaf, maar hun belabberde aanpak dwingt me ertoe wat minder enthousiast te zijn in m'n aankopen. Ik ga nog wel de nieuwe batch aankopen en zien wat dat geeft, maar ik vind de behandeling die sommige films nu krijgen op Blu-Ray Disney onwaardig. Zelfs al komt er verandering in dan zitten we nog opgescheept met een paar inferieure releases...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  23. #2723

    Standaard

    Is het dan 100% zeker dat onze release van Cinderella geen slipcover heeft? Heeft iemand de uitgave al echt ontvangen of gezien (niet die uit de trilogie)?

    Disney is echt niet goed bezig tegenwoordig.

  24. #2724

    Standaard

    Het is 100% zeker, de Benelux-release van Cinderella (Diamond Edition) heeft geen slipcover.

  25. #2725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Is het dan 100% zeker dat onze release van Cinderella geen slipcover heeft? Heeft iemand de uitgave al echt ontvangen of gezien (niet die uit de trilogie)?

    Disney is echt niet goed bezig tegenwoordig.
    Ja, heb zowel de DVD als de blu-ray gezien bij Van leest en FRS en zonder slipcover...helaas.
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 109 van 216 EersteEerste ... 95999105106107108109110111112113119159209 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •