Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.

Discussie: commisaris rex

  1. #1

    Standaard commisaris rex

    Weet iemand of commisaris rex op dvd uitkomt of is verschenen?

  2. #2

    Standaard Re: commisaris rex

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basbrem
    Weet iemand of commisaris rex op dvd uitkomt of is verschenen?
    ik zag laatst bij de trekpleister een verzameldvd liggen met daarop (geloof ik) drie films voor zo'n 9 euri. Ik weet niet of er nog meer gaat verschijnen.
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  3. #3

    Standaard Re: commisaris rex

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    Citaat Oorspronkelijk gepost door basbrem
    Weet iemand of commisaris rex op dvd uitkomt of is verschenen?
    ik zag laatst bij de trekpleister een verzameldvd liggen met daarop (geloof ik) drie films voor zo'n 9 euri. Ik weet niet of er nog meer gaat verschijnen.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb die dvd's van Rex. Ze waren 5 euro p/s (en maar liefs >180 minuten per dvd) bij Trekpleister. Op beide dvd's staan 2 dubbele afleveringen. De eerste bevat de Pilot (Einstation Wenen) en Een Engel op 4 poten (kerstaflevering). De tweede bevat Mosers Dood en De Nieuwe (introductie van Brandtner). Hier is een foto:


    Ik denk niet dat er meer komen, aangezien het compilaties zijn. Ik heb Bridge Pictures er ook over gemaild en zij verwachten geen nieuwe release.

    Wat ik nog graag zou willen zien is een DVD box van Wolff (Wolffs Revier).

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hinse
    Ik heb die dvd's van Rex. Ze waren 5 euro p/s (en maar liefs >180 minuten per dvd) bij Trekpleister. Op beide dvd's staan 2 dubbele afleveringen. De eerste bevat de Pilot (Einstation Wenen) en Een Engel op 4 poten (kerstaflevering). De tweede bevat Mosers Dood en De Nieuwe (introductie van Brandtner). Hier is een foto:


    Ik denk niet dat er meer komen, aangezien het compilaties zijn. Ik heb Bridge Pictures er ook over gemaild en zij verwachten geen nieuwe release.

    Wat ik nog graag zou willen zien is een DVD box van Wolff (Wolffs Revier).
    Die Duitse crimi's zijn allemaal erg goed. Heb die Rex dvd's niet zien liggen bij de Trekpleister. Maar voor 5 Euro zeker wel een mooie prijs. Jammer dat er (nog) niet meer komt. Een paar seizoensboxen of iets dergelijks.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #6

    Standaard

    Die Duitse crimi's zijn allemaal erg goed. Heb die Rex dvd's niet zien liggen bij de Trekpleister. Maar voor 5 Euro zeker wel een mooie prijs. Jammer dat er (nog) niet meer komt. Een paar seizoensboxen of iets dergelijks.
    Ja, ik vind Duitse krimi's ook erg goed, maar we mogen al niet mopperen met 2 DVD's aangezien er in Duitsland nog geen een DVD van CR uit is. Trouwens, CR is Oostenrijks .

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hinse
    Ik heb die dvd's van Rex. Ze waren 5 euro p/s (en maar liefs >180 minuten per dvd) bij Trekpleister. Op beide dvd's staan 2 dubbele afleveringen. De eerste bevat de Pilot (Einstation Wenen) en Een Engel op 4 poten (kerstaflevering). De tweede bevat Mosers Dood en De Nieuwe (introductie van Brandtner). Hier is een foto:


    Ik denk niet dat er meer komen, aangezien het compilaties zijn. Ik heb Bridge Pictures er ook over gemaild en zij verwachten geen nieuwe release.

    Wat ik nog graag zou willen zien is een DVD box van Wolff (Wolffs Revier).
    jammer dat er geen seizoens boxen van rex komen
    en ik heb ze niet bij de trekpleister zien liggen anders had ik ze ook aangeschaft

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hinse
    Die Duitse crimi's zijn allemaal erg goed. Heb die Rex dvd's niet zien liggen bij de Trekpleister. Maar voor 5 Euro zeker wel een mooie prijs. Jammer dat er (nog) niet meer komt. Een paar seizoensboxen of iets dergelijks.
    Ja, ik vind Duitse krimi's ook erg goed, maar we mogen al niet mopperen met 2 DVD's aangezien er in Duitsland nog geen een DVD van CR uit is. Trouwens, CR is Oostenrijks .
    Natuurlijk. Het speelt zich ook af in Wenen .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #9

    Standaard

    weet iemand of die dvd`s nog een keer bij trekpleister komen?

  10. #10

    Standaard

    weet iemand of die dvd`s nog een keer bij trekpleister komen?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basbrem
    weet iemand of die dvd`s nog een keer bij trekpleister komen?
    Kan je beter bij Trekpleister zelf vragen
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  12. #12

    Standaard

    Het is vreemd dat deze dvd's wel bij Trekpleister lagen, maar verder nergens te koop zijn, terwijl je van de uitgever (Bridge Pictures) toch wel een grootschaligere release mag verwachten. Waarom niet bij online winkels of FRS ofzo te koop? Hun website geeft ook al weinig houvast...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hinse
    Het is vreemd dat deze dvd's wel bij Trekpleister lagen, maar verder nergens te koop zijn, terwijl je van de uitgever (Bridge Pictures) toch wel een grootschaligere release mag verwachten. Waarom niet bij online winkels of FRS ofzo te koop? Hun website geeft ook al weinig houvast...
    jep normaal gesproken heeft mm alles wel van bridge pictures maar dus dus ook niet

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hinse
    Wat ik nog graag zou willen zien is een DVD box van Wolff (Wolffs Revier).
    Mee eens! Da's een hele degelijke Duitse krimi.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hinse
    Wat ik nog graag zou willen zien is een DVD box van Wolff (Wolffs Revier).
    Mee eens! Da's een hele degelijke Duitse krimi.
    Alleen ik zie die niet op dvd verschijnen. Wolffs Revier is toch iets minder populair dan Rex. Vroeger kwam het altijd op RTL4 op dinsdagavond 20.30 uur. Later zaterdagavond laat (rond middernacht). De afleveringen met de jonge Verena en Sawatski vond ik het beste. Ik hoop in ieder geval echt dat er seizoenboxen komen...

  16. #16

    Standaard

    Rex vond ik nooit zoveel aan, Cobra 11 moet wel dringend op dvd komen
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  17. #17

    Standaard

    Ik was gister bij een Trekpleister, en daar hadden ze er nog nooit van gehoord.
    Ik hoop de DVD's nog een keer tegen te komen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door basbrem
    weet iemand of die dvd`s nog een keer bij trekpleister komen?
    Kan je beter bij Trekpleister zelf vragen
    Hartelijke groeten,
    Hilbert
    Bezoek mijn HT site! | Mijn DVD Collectie!

  18. #18

    Standaard

    15-02-2005
    Commissaris Rex - Deel 1 - Eindstation Wenen & Een Engels Op 4 Poten
    TV film/serie Bridge Entertainment

    15-02-2005
    Commissaris Rex - Deel 2 - Mosers Dood & De Nieuwe
    TV film/serie Bridge Entertainment

  19. #19

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basbrem
    15-02-2005
    Commissaris Rex - Deel 1 - Eindstation Wenen & Een Engels Op 4 Poten
    Deze zag ik vorige week bij de trekpleister (Culemborg) liggen. Er was maar 1 exemplaar van en hij was vier zoveel.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basbrem
    15-02-2005
    Commissaris Rex - Deel 1 - Eindstation Wenen & Een Engels Op 4 Poten
    TV film/serie Bridge Entertainment

    15-02-2005
    Commissaris Rex - Deel 2 - Mosers Dood & De Nieuwe
    TV film/serie Bridge Entertainment
    Rare actie van Bridge om CR eerst exclusief uit te brengen bij Trekpleister en een half jaar later plots overal te releasen. Er staat op de achterkant toch duidelijk ©2004. :P

  21. #21
    azzurri_nr1
    Guest

    Standaard

    Op www.bol.com kun je er 2 bestellen nu; net uit.

    Ciao,

    Patrick.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Rex vond ik nooit zoveel aan, Cobra 11 moet wel dringend op dvd komen
    Die vond ik in het begin ook erg vet, maar de laatste afleveringen zijn niet zo geweldig. Wolff vind ik nog steeds goed. En die aanbieding van die DVD's is natuurlijk allang weer verstreken.

  23. #23

    Standaard

    Wat betreft Wolffs Revier (Wolff op DVD): ik heb Just Entertainment gemaild met de vraag om een release, want zij brengen wel meer Duitse Krimi's uit. Hun antwoord:

    We hebben geprobeerd om Wolffs Revier op DVD te krijgen, maar deze rechten worden vooralsnog niet vrij gegeven. We zullen het uiteraard scherp volgen!
    Nogmaals bedankt!

    Vriendelijke groet,
    Just Entertainment


    Zou leuk zijn als Wolff op DVD verschijnt!

  24. #24

    Standaard

    Inderdaad! Hopelijk komt ie alsnog!

  25. #25

    Standaard

    Kwacht ook met vol spanning of dit gaat gebeuren hoop met je mee.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •