Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 165 worden weergegeven.

Discussie: DVD-afkick-thread

  1. #26
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Sja, ik koop eigenlijk alles wat ik wil hebben, alleen echt dure titels (zoals een paar boxen en wat Criterions die ik nog wil) probeer ik wat te onderdrukken. Soms heeft dat zo z'n voordelen, vorige week Buffy season 5 gekocht voor nog geen 55 euro, terwijl ik hem een week eerder bijna voor 85 besteld had

  2. #27

    Standaard

    Ik heb mezelf sinds dit jaar voorgenomen om gemiddeld €100,- per maand uit te geven aan DVD's! Daar hou ik me nog steeds aan, ik bestel voor één maand DVD's in één keer, dat doe ik zo iedere maand! Tussendoor koop ik dus niks!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  3. #28

    Standaard

    Ik geef nog wel veel geld uit aan DVD's, maar alleen de toppers hou ik echt in m'n collectie. Met het geld van de verkopen, koop ik weer nieuwe DVD's

    Gaat me trouwens wel goed af, want ik zit nog altijd rond de 75 DVD's (al een half jaar of zo).
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #29

    Standaard

    Vraag me eigenlijk af hoe de meesten hier te werk gaan.Hebben jullie een lijst net als ik van films die je gewoon zeker weten wilt hebben.
    Ik zelf zit nu rond de 150 dvds,moet nu nog rond de 100-120 dvds die ik nog echt wil.Denk als ik dat bereikt heb,dat je dan ook rustiger gaat kopen,gewoon elke maand 1 tot 3 dvds die nieuw uitkomen lijkt me.
    Tuurlijk heb ik in mijn collectie ook aankopen die ik normaal niet zou kopen,maar door de laage prijs toch kocht voorbeeld de film Payback voor 5 euro,maar denk dat ze later er toch uit verdwijnen,gewoon weg omdat ik die film niet in mijn persoonlijke collectie wil houden.Heb ook een beetje een idee dat er ook een hoop gewoon blindweg gekocht word door mensen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Vraag me eigenlijk af hoe de meesten hier te werk gaan.Hebben jullie een lijst net als ik van films die je gewoon zeker weten wilt hebben.
    Nee, ik gebruik niet echt een lijst. Ik koop eigenlijk direct wat ik wil hebben. Indien ik geen geld heb (wat nogal eens voorkomt ), dan zet ik ze op een lijstje... maar dan nog heb ik die titels binnen 1-2 weken.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Vraag me eigenlijk af hoe de meesten hier te werk gaan.Hebben jullie een lijst net als ik van films die je gewoon zeker weten wilt hebben.
    Ik heb inderdaad zon lijst, hij bevat nu nog zon 180 titels. Ik hou op die lijst alle bekende benelux release data bij + commentaar voor die titel. Dan bedoel ik: soms lees je ergens een review ofzo waarin de regio 2\1 versie van een titel afgekraakt wordt, dat soort dingen zet ik in die lijst als commentaar erbij. Of welke site die titel goedkoop aanbied (als ik em niet onmiddellijk koop tenminste)

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Vraag me eigenlijk af hoe de meesten hier te werk gaan.Hebben jullie een lijst net als ik van films die je gewoon zeker weten wilt hebben.
    Jep, ik heb ook een lijst met alle films die ik zeker wil hebben! Heb er ook de prijzen bij gezet die ze op dat moment bij Play kosten, omdat die meestal wel goedkoop zijn! Vanaf die prijzen ga ik dan op andere sites kijken of ze ergens anders goedkoper te krijgen zijn!
    Als ik DVD's aanschaf zijn het eerst iedere keer de goedkoopste, als ik die dan aangeschaft heb zijn de duurdere alweer in prijs gezakt waardoor die de goedkoopste zijn! Zo geef ik nooit al te veel uit aan een DVD!
    Maar je moet je eigen dus wel in kunnen houden om niet steeds de nieuwste titels gelijk in huis te hoeven hebben, wat soms niet mee valt,!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  8. #33

    Standaard

    Mja, afkicken is wel degelijk nodig, lukken doet het niet zo goed, spijtig dat men baas het niet verstaat en me een beetje sponsort :P

  9. #34

    Standaard

    Ik heb in januari slechts 2, en in februari zelfs 1 dvd gekocht, dus het moet te doen zijn

  10. #35

    Standaard

    Er komen deze en volgende maand nog wat Gamecube spellen uit die ik wil hebben en aangezien het geld niet aan de bomen groeit zal ik me een beetje in moeten houden deze maand.

    Volgende maand maar inhalen
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  11. #36

    Standaard

    Ik heb deze maand die "Veiling-" en "TKA-threads" ontdekt (na ze jaren overgeslagen te hebben)
    Daar heb ik deze maand zo'n 5 dvd's vandaan gehaald. En afgelopen zaterdag staken ik en een vriend elkaar aan met dvd's bestellen bij Play en Ezy :P. Totaal deze maand 11 dvd's gekocht.

    Maargoed, nu toch weer ff rustig aan. Dit leek wel een soort inhaalslag (maanden geen dvd's gekocht)
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  12. #37

    Standaard

    Ik heb de afgelopen maanden flink uitgebreid, mede door de ECI-actie. Op dit moment wacht ik nog op 2 titels, die ik allebei al heb besteld, en daarna is het over en uit. Eerst maar eens alles afkijken en gaan genieten van een hopelijk mooie zonnige zomer. Komende winter kijk ik wel weer verder.

    (ok, voor LOTT TT en Feyenoord 2002-2003 maak ik tussendoor nog een uitzondering)

  13. #38

    Standaard

    Ik probeer ook alleen nog maar titels te kopen die ik echt wil. En dan ook maar meteen de beste versie die te vinden is, dus SE,LE,CC. (zolang het nie te overdreven wordt qua prijs)

    Ik ben momenteel nog steeds bezig met een selectie te maken met welke dvd's eruit gaan en welke er in mogen blijven

    Meeste titels die ik nog wel weet ik al wel (die dus al uitgebracht zijn), hoop over een tijdje deze alle te hebben zodat ik dan mooi mn collectie bij kan werken met nieuwe releases.

  14. #39

    Standaard

    Zijn er hier ook mensen die vanwege alle economische ontwikkelingen proberen te 'minderen'? Ik wel een beetje eigenlijk. De ICT was altijd een een leuke beroepsgroep maar ik probeer momenteel eigenlijk een beetje zuinig te doen met mijn geld. De berichten die je om je heen hoort zijn gewoon niet prettig meer.

  15. #40

    Standaard

    ik let niet op de economische malaise.

    woon thuis,en kan per maand dus veeel uitgeven.

    limiet op cc is 150 euro per week,en verder koop ik alles wat me leuk lijkt,en ook wel wat voor andere forummers interessant kan zijn.

    VB: de robocopaktie laatst.geen winst,maar gewoon leuk om zo ff 11 man goedkoop aan een robocopbox te kunnen helpen.

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ...

    VB: de robocopaktie laatst.geen winst,maar gewoon leuk om zo ff 11 man goedkoop aan een robocopbox te kunnen helpen.

    mazzel,niels
    idd leuk ja ga hem binnenkort maar eens kijken

  17. #42

    Standaard

    Ik moet nu wel een beetje afkicken omdat ik besloten heb om een nieuwe (game)pc te gaan kopen. Aangezien ik alles nieuw wil kost dit aardig wat en dus zal ik wat minder DVD's moeten kopen. Maakt op zich niet zoveel uit, moet wel lukken
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  18. #43

    Standaard

    Ik doe het nu ook wat rustiger aan en niet zo idoot zoals vroeger, (lees tot eind 2002) soms wel 10-15 DVD's per maand.
    Kijk nu ook beter op aanbiedingen en koop niet meteen als er iets uitkomt (op enkele uitzonderingen na), maar wacht iets langer tot de prijs wat gezakt is.

  19. #44

    Standaard

    Nu ik op mezelf woon, ben ik erachter gekomen dat ik eigenlijk te veel geld uitgaf aan dvd's. Dat is nu stukken minder geworden (helaas) omdat ik anders maandelijks niet rond kan komen. En naast dvd's wil ik ook nog andere leuke dingen blijven doen. Het is voor mij dus ff echt nodig om rustig aan te doen. Al kan ik sommige kaskrakers echt niet laten liggen. (TTT, Indiana Jones) Hetzelfde geldt voor hele goede aanbiedingen.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Nu ik op mezelf woon, ben ik erachter gekomen dat ik eigenlijk te veel geld uitgaf aan dvd's. Dat is nu stukken minder geworden (helaas) omdat ik anders maandelijks niet rond kan komen. En naast dvd's wil ik ook nog andere leuke dingen blijven doen. Het is voor mij dus ff echt nodig om rustig aan te doen. Al kan ik sommige kaskrakers echt niet laten liggen. (TTT, Indiana Jones) Hetzelfde geldt voor hele goede aanbiedingen.
    En dan nog eens gaan skiën ook ..... :wink:

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nicole Roques
    Mijn goede voornemen voor 2003 is GEEN dvd's meer kopen.
    Een jaar lang niet. Natuurlijk mag ik ze wel vragen voor verjaardag, sint- en kerstkadootje. Het loopt echt de spuigaten uit, ik koop op het moment zo'n 10 dvd's per week. Dus per 1.1.03 is het uit met de pret....... Meer bewegen en minder dvd kijken. Hopelijk hou ik het ook een poosje vol.
    Ik vind dat ik al een aardige aanzet heb gemaakt...
    Ik ben terug gegaan van zo'n 10-15 dvd's per maand naar 1 DVD per 6-8 weken. Verder zijn er ook nog zo'n 40-50 DVD's verkocht van m'n originele verzameling.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M@drox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Nu ik op mezelf woon, ben ik erachter gekomen dat ik eigenlijk te veel geld uitgaf aan dvd's. Dat is nu stukken minder geworden (helaas) omdat ik anders maandelijks niet rond kan komen. En naast dvd's wil ik ook nog andere leuke dingen blijven doen. Het is voor mij dus ff echt nodig om rustig aan te doen. Al kan ik sommige kaskrakers echt niet laten liggen. (TTT, Indiana Jones) Hetzelfde geldt voor hele goede aanbiedingen.
    En dan nog eens gaan skiën ook ..... :wink:
    Dit valt dus onder de andere leuke dingen :wink:
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  23. #48

    Standaard

    De eerste tijd kocht ik veel. Een soort inhaalslag. Ook kocht ik te impulsief en te snel. Dat had ik ook toen de CD op de markt kwam. Op een bepaald punt kreeeg ik een hekel aan de manipulatie van de commercie B.v. kwam er een betere versie uit dan zat ik met de ouwe en gaf in feite dubbel geld uit. Kwam er al gauw achter dat dat rennen naar de winkel om er als de kippen bij te zijn geheel niet nodig was.

    Toen kocht ik een betere geluidsset en een breedbek-tv. Nou dan knal je er heel wat slechte exemplaren uit, dat zie en hoor je dan pas natuurlijk.
    Nu wacht ik langer, koop niet meer impulsief, er gaan weken voorbij da'k niks koop, dat was twee jaar gelden ondenkbaar. Ik kon zo'n winkel gewoon niet voorbij lopen.
    Inmiddels ben'k er achter dat er ook nog andere leuke dingen zijn. :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik let niet op de economische malaise.

    woon thuis,en kan per maand dus veeel uitgeven.

    limiet op cc is 150 euro per week,en verder koop ik alles wat me leuk lijkt,en ook wel wat voor andere forummers interessant kan zijn.

    VB: de robocopaktie laatst.geen winst,maar gewoon leuk om zo ff 11 man goedkoop aan een robocopbox te kunnen helpen.

    mazzel,niels
    En je reis- en verblijfkosten en representatie-uitgaven dan in het weekend, die nemen nu toch wel drastisch toe met een vriendin???? Bloemtje voor a.s. scooonmoder, sigaartje voor a.s. schoonvader, uitsloofpresentjes voor vriendin, etcetera, etcetera!!!!!
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  25. #50

    Standaard

    Ik verzamel nu een half jaar ongeveer. Eerst alleen wat goedkope bij het Kruidvat e.d., toen opeens een aanval van Play.com bestellingen en nu blijkt dat mijn beurs dat niet helemaal trekt is het weer wat rustiger. Ik heb nu wel de schijfjes die ik écht wilde hebben en ruil/verkoop de meuk die ik na 1x zien genoeg vind.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •