De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Reno 911 etc.

  1. #1

    Standaard Reno 911 etc.

    Hey,

    Ik ben al een tijdje op zoek naar de volgende Tv series regio 2 maar ik kan ze echt nergens vinden.

    - Reno 911 , op amazon etc heb je alleen de amerikaanse versies waarvan ik betwijfel of ik het kan afspelen NTSC op een ps3 .
    - Always sunny in Philadelphia seizoen 3 en verder die al minstens 4 jaar uit zijn.
    - Futurama seizoen 2 en verder.

    Alvast bedankt

  2. #2

    Standaard

    Futurama is na seizoen 1 nooit met NL subs verschenen in NL, misschien heeft de UK versie (als die er is) wel NL subs?

  3. #3

    Standaard

    Ik heb Reno 911 gezien bij amazon.co.uk en axelmusic.co.uk maar bij axel is het regio 1 die ik sowieso niet kan afspelen. Tenzij ik me PS3 regiovrij maak wat waarschijnlijk duur is. Nu heb ik op amazon seizoen 1 regio 2 gezien maar ik betwijfel of het wel echt regio 2 is: http://www.amazon.co.uk/Reno-911-Season-1-DVD/dp/B002XOL67C/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=dvd&qid=1280597129&sr=8-2

    Zoniet weten jullie wat ik wel kan doen want ik wil deze serie echt graag hebben en zoals altijd heeft nederland weer niks in de handel.

  4. #4

    Standaard

    Als er geen IMPORT bijstaat en ik UK leeftijdslogo's op het hoesje zie staan, lijkt het mij wel duidelijk.

  5. #5

    Standaard

    Eindelijk seizoen 1 besteld van reno 911, seizoen 2 komt voor regio 2 op 31 december 2010 xD

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •