Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 125 worden weergegeven.

Discussie: Airwolf DVD's

  1. #51

    Standaard

    Jawel: 26/9/2005
    Kijk maar eens op Play!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Jawel: 26/9/2005
    Kijk maar eens op Play!
    Ja sorry,ik zat met Tour of duty in me hoofd. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #53

    Standaard

    'k Heb intussen al zowat de helft van het eerste seizoen (R1) opnieuw bekeken. Wat was dat toch een gave reeks met veel onderkoelde humor! Reeks 1 steekt bovendien met kop en schouders boven de rest uit, alhoewel de beste aflevering die ik me kan herinneren (Airwolf II, die aflevering [spoiler:8d70121380]met die tweede, rooie Airwolf[/spoiler:8d70121380]) toch uit seizoen 3 kwam. Alleen jammer wat een rotzooi ze van dat Canadese seizoen 4 gemaakt hebben, een smet op het blazoen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #54

    Standaard

    Iemand al wat meer info over de R2 release? Hij is blijkbaar uit/afgesteld, want hij is niet op voorraad ofzo bij play

  5. #55

    Standaard

    Heb inmiddels ook het eerste seizoen maar het valt mij op dat ze vaak hetzelfde stock-footage gebruiken, gaat toch vervelen als je het hele seizoen achter elkaar gaat kijken.

  6. #56

    Standaard

    Zeker in het eerste seizoen hebben ze toch ook wat unieke beelden, zoals de vliegtesten in Mind Of The Machine en zo. Maar ja, elke keer een andere helikopter doen ontploffen zou het kostenplaatje waarschijnlijk de hoogte hebben ingejaagd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #57

    Standaard

    Releasedatum aanstaande maandag (3 april): Airwolf - Season 1 R2UK
    (Eigenlijk R2/4/5, maar wel zonder NL subs!)

    http://www.play.com/play247.asp?page...=57&g=72&pa=sr

    Ik weet niet hoelang het nog gaat duren voordat er hiervan een R2NL release komt, aangezien het ook al niet wil vlotten met The A-Team, Knight Rider en Magnum P.I., dus misschien dat ik deze toch maar in de UK bestel en dan later eventueel vervang voor een ondertitelde versie.

  8. #58

    Standaard

    Ik zit al een jaar te wachten op Season 2 op R1

    Volgens mij zijn de verkopen toch ook niet echt tegengevallen van het 1e seizoen, dus hopelijk gaat het wel door spoedig.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  9. #59

    Standaard

    De R2 ziet er overigens veel minder mooi afgewerkt uit dan de R1. Universal Playback in de UK hebben wat dat betreft géén goede reputatie. De R1 heeft mooiere menuschermen, ondertiteling, korte samenvattingen,...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    De R2 ziet er overigens veel minder mooi afgewerkt uit dan de R1. Universal Playback in de UK hebben wat dat betreft géén goede reputatie. De R1 heeft mooiere menuschermen, ondertiteling, korte samenvattingen,...
    Hoe weet je dat?

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo
    Hoe weet je dat?
    Ergens op een site gelezen, maar sla me dood, ik weet niet meer welke.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #62

    Standaard

    Ik heb goed nieuws voor de Airwolf fans of laat ik het maar hoopvol nieuws noemen.

    volgens de release lijst van dvd-home wordt het 1ste seizoen in juli uitgebracht in nederland.

    zou dat effe mooi zijn 8)

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdanny
    Volgens de release lijst van dvd-home wordt het 1ste seizoen in juli uitgebracht in nederland.


    En dat nog duizend keer!!! Ik zit hier echt met een lach op m'n gezicht, die er het komende uur niet meer vanaf gaat!!!

  14. #64

    Standaard

    En op seizoen 2 R1 wacht ik ook al langer dan een jaar..
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    En op seizoen 2 R1 wacht ik ook al langer dan een jaar..
    Ik ook. Alleen 2 en 3 dan, voor 4 ga ik passen... Ze mogen er wel eens werk van maken, want Ebay wordt overspoeld door bijzonder slechte bootlegversies, Airwolf onwaardig.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdanny
    Ik heb goed nieuws voor de Airwolf fans of laat ik het maar hoopvol nieuws noemen.

    volgens de release lijst van dvd-home wordt het 1ste seizoen in juli uitgebracht in nederland.

    zou dat effe mooi zijn 8)
    ja dat wordt een duur dagje 20 Juli volgens de planning van universal,
    a-team seizoen 3, knight rider seizoen 3, magnum pi seizoen 3, miami vice seizoen 2 en nu dus ook airwolf seizoen 1

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basbrem
    ja dat wordt een duur dagje 20 Juli volgens de planning van universal,
    a-team seizoen 3, knight rider seizoen 3, magnum pi seizoen 3, miami vice seizoen 2 en nu dus ook airwolf seizoen 1
    5 keer 60 euro = 300 euro!!! :P

    Ik ga voor The A-Team seizoen 3, Knight Rider seizoen 3, Magnum P.I. seizoen 3 en Airwolf seizoen 1. Ik denk alleen niet dat ik ze allemaal tegelijk ga aanschaffen...

  18. #68

    Standaard

    Airwolf en Miami Vice seizoen 2 komen er sowieso misschien nog Knight Rider, maar daar moet ik even over nadenken. Seizoen 3 was toch nog niet met die uitgebouwde teringwagen? Dat zag er namelijk echt niet uit. Wagen klapte bijna uit naar een vliegtuig

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    ...Knight Rider... Seizoen 3 was toch nog niet met die uitgebouwde teringwagen?
    K.I.T.T. in Super Pursuit Mode, ja.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    ...Knight Rider... Seizoen 3 was toch nog niet met die uitgebouwde teringwagen?
    K.I.T.T. in Super Pursuit Mode, ja.
    Dat was pas in seizoen 4. Volgens mij....
    So Join The JoyRide

  21. #71

    Standaard Re:

    FRS heeft al beknopte info staan (geen reclame voor de zaak :wink: ):

    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...058853&navid=3



    Prijs staat op de site (aangezien het hier niet het commerciele prijsgedeelte is). Maar voor een seizoenbox valt de prijs nog mee.

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    De prijs is zeer mooi voor het eerste seizoen.. € 39,99 namelijk :wink:
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    De prijs is zeer mooi voor het eerste seizoen.. € 39,99 namelijk :wink:
    voor 11 afleveringen van seizoen 1 dus 40 euro zal seizoen 2 wel 80 euro worden met 22 afleveringen als ze die gaan uitbrengen

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basbrem
    voor 11 afleveringen van seizoen 1 dus 40 euro zal seizoen 2 wel 80 euro worden met 22 afleveringen als ze die gaan uitbrengen
    Ik denk het niet want alle DVD-boxen van deze oudere series, die door Universal uit worden gebracht, kosten dit keer niet meer dan €49,99 voor de grote seizoenen en bij Bol.com zelfs nog iets goedkoper.
    Kijk maar bij de DVD-boxen van Knight Rider, Magnum P.I, Miami Vice enz.
    Operator! Give me the number for 911! - Homer Simpson

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •