Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 125 worden weergegeven.

Discussie: Airwolf DVD's

  1. #76

    Standaard

    Komt seizoen 1 in twee boxjes?

    want op deze foto staat disc 1 en 2


  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door basbrem
    Komt seizoen 1 in twee boxjes?

    want op deze foto staat disc 1 en 2
    Ik denk 2 dubbele Amarays, samen 4 discs. Da's beter dan de R1, daar zitten er twee double sided discs in twee enkele boxen, en dat trekt er niet op...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door basbrem
    Komt seizoen 1 in twee boxjes?

    want op deze foto staat disc 1 en 2
    Ik denk 2 dubbele Amarays, samen 4 discs. Da's beter dan de R1, daar zitten er twee double sided discs in twee enkele boxen, en dat trekt er niet op...
    je hebt helemaal gelijk. Behalve dat het slimcases zijn.

    Jeuj, eindelijk binnen

  4. #79

    Standaard

    Ik heb de box sinds zaterdag en de pilot inmiddels bekeken.
    Als kind (geboren in '80) was ik verzot op de reeks en deze is absoluut nog steeds de moeite waard.
    Hoewel ik in die tijd vooral kijk om de Airwolf zelf, valt nu op dat de reeks toch vrij hard is.
    Schitterend om deze eindelijk op DVD te hebben.
    Mooie box die weinig plaats inneemt!

  5. #80

    Standaard

    Ook ik heb de airwolf gehaald en het is fantastisch om al die afleveringen weer terug te zien.

    echter op de laatste dvd heb ik last van een licht hinderlijk krakend geluid vooral bij To snare a wolf. zijn er meer mensen die dit hebben.

    vast bedankt
    danny

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Leirens
    Hoewel ik in die tijd vooral kijk om de Airwolf zelf, valt nu op dat de reeks toch vrij hard is.
    Zeker het eerste seizoen. Om aan die kritiek tegemoet te komen en het programma wat "familie-vriendelijker" te maken werd overigens in seizoen 2 het personage van Caitlin ingevoerd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #82

    Standaard

    Hallo Airwolf fans,

    Mijn excuus dat ik deze topic even onderbreek, ik ben zelf een zeer grote fan van de serie Airwolf, heb ook inmiddels de dvd box van seizoen 1 al in mijn bezit, ik zit nu eigenlijk met spanning af te wachten wanneer de dvd box van seizoen 2 uitkomt. Zelf ben ik helemaal verzot op helikopters daarom vlieg ik ook met modelhelikopters. Mijn vliegmaatje heeft een schaalmodel gebouwd van de Airwolf (type: Bell 222) Daarom wil ik jullie wat foto`s laten zien van de schaal helikopter. Hij is 1m80 lang en ongeveer 40a50 cm hoog.









    Gerechtigheid is misschien blind maar kan zien in het donker.

  8. #83

    Standaard

    Wow, ziet er erg mooi uit! Heb je ook een foto van Airwolf junior in de lucht?

    Jammer dat je er geen raketten aan kan hangen om een paar Migs uit te schakelen
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Leirens
    Hoewel ik in die tijd vooral kijk om de Airwolf zelf, valt nu op dat de reeks toch vrij hard is.
    Zeker het eerste seizoen. Om aan die kritiek tegemoet te komen en het programma wat "familie-vriendelijker" te maken werd overigens in seizoen 2 het personage van Caitlin ingevoerd.
    Dat was ook pas rond de helft van het seizoen. Maar het is idd best een harde serie. Zeker voor die tijd. Overigens blijft de pilot mijn favoriete aflevering.

    Dat schaalmodel is trouwens vet bruut Mist alleen wat rode details op de staart rotor, en dat puntje/haakje onderaan hoort ook wat roods te hebben volgens mij. Voor de rest een uber kick ding

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Wow, ziet er erg mooi uit! Heb je ook een foto van Airwolf junior in de lucht?

    Jammer dat je er geen raketten aan kan hangen om een paar Migs uit te schakelen
    Hoi Spidey,

    De optie voor raketten is er wel, je moet wel een wapen vergunning voor hebben omdat er een onstekingsmechanisme in zit, de rakketjes kunnen dan ook daadwerkelijk ook afgevuurd worden, maar die raketten geven geen explosie.

    Hier op verzoek nog een paar foto`s in vlucht en in combat mode.









    Gerechtigheid is misschien blind maar kan zien in het donker.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Dat schaalmodel is trouwens vet bruut Mist alleen wat rode details op de staart rotor, en dat puntje/haakje onderaan hoort ook wat roods te hebben volgens mij. Voor de rest een uber kick ding
    Dat klopt inderdaad er horen nog rode strepen op de heckrotor en op de staart onderaan.
    Gerechtigheid is misschien blind maar kan zien in het donker.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Dat was ook pas rond de helft van het seizoen.
    Nee hoor, vanaf aflevering 1 (Sweet Britches). Maar het duurt wel even voor ze regulier in de reeks wordt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AIRWOLF
    Mijn vliegmaatje heeft een schaalmodel gebouwd van de Airwolf (type: Bell 222) Daarom wil ik jullie wat foto`s laten zien van de schaal helikopter.
    Dat is cool zeg! Mag ik eens onbeleefd zijn en vragen hoeveel dat heeft gekost aan materiaal en manuren?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door AIRWOLF
    Mijn vliegmaatje heeft een schaalmodel gebouwd van de Airwolf (type: Bell 222) Daarom wil ik jullie wat foto`s laten zien van de schaal helikopter.
    Dat is cool zeg! Mag ik eens onbeleefd zijn en vragen hoeveel dat heeft gekost aan materiaal en manuren?
    Hallo Werner,

    Mijn vliegmaat is in Februari mee begonnen met bouwen en op 16 Juli jl heeft ie zijn eerste test vlucht gehad. ivm met extreme warmte liep de benzine motor niet helemaal lekker, kreeg slechte koeling waardoor de motor arm ging lopen. Dit is nu inmiddels hersteld.
    Het totale kostenplaatje moet je denken tussen 4000 en de 5000 Euro.
    De dingen die het zo duur maken is de 26cc motor de electronica en het mechniek die er in de heli zit. tevens is de romp van de Airwolf ook niet echt goedkoop. De Airwolf wordt op afstand gestart met een electrische start mechanisme die aangestuurd wordt door servo`s.
    Mochten jullie geintereseerd zijn in zijn bouwverslag met foto`s laat het me maar ff weten. :wink:
    Gerechtigheid is misschien blind maar kan zien in het donker.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AIRWOLF
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door AIRWOLF
    Mijn vliegmaatje heeft een schaalmodel gebouwd van de Airwolf (type: Bell 222) Daarom wil ik jullie wat foto`s laten zien van de schaal helikopter.
    Dat is cool zeg! Mag ik eens onbeleefd zijn en vragen hoeveel dat heeft gekost aan materiaal en manuren?
    Hallo Werner,

    Mijn vliegmaat is in Februari mee begonnen met bouwen en op 16 Juli jl heeft ie zijn eerste test vlucht gehad. ivm met extreme warmte liep de benzine motor niet helemaal lekker, kreeg slechte koeling waardoor de motor arm ging lopen. Dit is nu inmiddels hersteld.
    Het totale kostenplaatje moet je denken tussen 4000 en de 5000 Euro.
    De dingen die het zo duur maken is de 26cc motor de electronica en het mechniek die er in de heli zit. tevens is de romp van de Airwolf ook niet echt goedkoop. De Airwolf wordt op afstand gestart met een electrische start mechanisme die aangestuurd wordt door servo`s.
    Mochten jullie geintereseerd zijn in zijn bouwverslag met foto`s laat het me maar ff weten. :wink:

    Jij zit zeker op het modelbouwforum??
    Waar heb je die Airwolf gekocht?

  16. #91

    Standaard

    moet je een kijken op www.airwolf.tv of http://airwolf.tv-series.com (en klik op main) daar hebben ze ook een airwolf gemaakt maar dan geen bouwmodel Maar een echte :P




  17. #92

    Standaard

    Gisteren seizoen 1 afgehaald. Ik heb hem nog niet gekeken, maar zag wel op de achterkant staan dat het geluid mono is

  18. #93

    Standaard

    Ja hallo, het is een tv-serie uit de jaren '80. Kleine kans op stereo dacht ik zo :P
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Ja hallo, het is een tv-serie uit de jaren '80. Kleine kans op stereo dacht ik zo :P
    Ja hallo, een mens kan niet alles weten hè :wink:

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    Ja hallo, het is een tv-serie uit de jaren '80. Kleine kans op stereo dacht ik zo :P
    Ja hallo, een mens kan niet alles weten hè :wink:
    Ok vooruit, het zij je vergeven

    We zijn veel te verwend met onze 7.1 DTS-ES audio in tv-series tegenwoordig
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  21. #96

    Standaard

    Airwolf seizoen 2 aangekondigd in regio 1!

    Het tweede seizoen van Airwolf verschijnt op 26 december in regio 1!
    http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=6428
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Airwolf seizoen 2 aangekondigd in regio 1!

    Het tweede seizoen van Airwolf verschijnt op 26 december in regio 1!
    http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=6428
    Werd tijd! Eindelijk! 8)

    En zo te lezen maken ze er nu ineens weer een digipack van, ik begon eigenlijk al wel gewend te raken aan die slimlines. Voor de lange duur is het nog niet eens zo gek bekeken.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  23. #98

    Standaard

    Nl Release Airwolf - Seizoen 2 (4 disc's) 26-04-2007
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Nl Release Airwolf - Seizoen 2 (4 disc's) 26-04-2007
    lijkt mij sterk. Seizoen zijn 22 afleveringen. Zal heus geen 4 disc zijn. Tenzij t flippers worden

  25. #100

    Standaard

    Airwolf seizoen 3 aangekondigd in regio 1!

    Het derde seizoen van Airwolf verschijnt op 22 mei 2007 in regio 1!
    http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=6864
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •