Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 28 van 28 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry


    Inderdaad valt hier wat voor te zeggen, echter zit er wel 1 voorwaarde aan: Je moet op het tijdstip van het einde van de veiling wel op het forum kunnen! Aangezien ik doordeweeks geen beschikking over het internet heb is dit 9 van de 10 keer geen optie voor mij. Dan rest alleen nog een riant bod uitbrengen, om je van een dvd te verzekeren .
    Daar had ik inderdaad niet aan gedacht Meestal kan ik wel aanwezig zijn, of de veiling moet misschien op een zaterdagavond afgelopen zijn

    Maar misschien even een thread openen met het verzoek of mensen hun veiling alleen in het weekend willen laten eindigen?

  2. #27

    Standaard

    Ik erger me persoonlijk ontzettend aan 'uppen' , 'omhogen', etc.
    You've got a sense of humor Bob... I like that in a man

    My Little Collection

  3. #28

    Standaard

    Waar ik de laatste tijd een beetje moe van wordt is dat mensen dvd's aanbieden die Out Of Print zijn. Er worden nogal rare conclusies getrokken dat OOP automatisch betekent dat het een collectors item is en dat men er dus een hoge prijs voor kan vragen.

    Een dvd die OOP is kan een collectors item worden, maar dit is lang niet altijd het geval. Met name LE's en een aantal criterions zijn echte collectors items, simpelweg omdat er zo weinig van zijn gemaakt.

    Laatst bood iemand een hong kong dvd aan, met erachter de kreet OOP en een minimumprijs van €25,-. Na enig research kom ik er dan achter dat deze hongkong-release gewoon zwaar bagger is, nog overal te vinden is voor dumpprijzen (ebay) en er bovendien releases uit andere regio's zijn die superieur zijn. Maar wat schetst mijn verbazing? Men bied gewoon €25,-!

    Aanleiding voor deze post van mij is de veiling-thread van Romper stomper. Deze dvd wordt aangeprezen als OOP, er wordt gesuggereerd dat dit een collectors item is en het startbedrag is €20,-. En dan nog mensen die beweren dat het niet duur is, hij zit immers fors onder de nieuwprijs. Nou 2 Euro onder de nieuwprijs vind ik nogal hoog voor een tweedehands dvd.

    Misschien ben ik een zeikerd, maar 1 ding is me inmiddels wel duidelijk: Hier zitten niet alleen dvd-liefhebbers, maar ook mensen die gewoon proberen winst te maken met hun hobby, door hun koopwaar onterecht de hemel in te prijzen. Hoed u voor oplichters (want dat zijn het).

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •