Pagina 21 van 28 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 679 worden weergegeven.
  1. #501

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riskykarin1981
    Op de site van playusa staan de 4 nieuwe treasures ook.
    Weet iemand of dit de tinne met nummer zijn?
    Ik heb 2x gemailt, maar ze reageren niet op mijn vraag.
    Ze lijken hetzelfde, maar ik weet het niet zeker.

    Kan iemand mij helpen???

    Karin
    Genummerd zijn ze sowieso niet meer, op de doos althans.

  2. #502
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Heb de mijne maandag al ontvangen (Amazon.ca verstuurde ze vrijdagmorgen) ... het zijn weer erg knappe releases geworden.
    Vrijdag verzonden en nu al binnen ???? Dat is wel heel snel, wat voor verzendoptie heb je dan wel niet ... ?
    Levering via DHL uiteraard, ik neem geen risico's met deze releases. (eigenlijk met niks dat ik in regio 1 bestel, zoveel vertrouwen heb ik namelijk niet in de Belgische post)

  3. #503

    Standaard

    Ja ik weet dat ze geen nummer meer op de doos hebben.
    Maar ik doelde meer op een tinnen verpakking EN een certificaat met een nummer

    De prijs is bij playusa ongeveer hetzelfde als alle andere webwinkels en het plaatje van de doos is exact hetzelfde.
    Daarom denk ik dat playusa de echte verkoopt, maar dat weet ik niet zeker. Ik wil geen miskoop doen.

  4. #504

    Standaard

    Mijn treasure van The Adventures of Spin & Marty (The Mickey Mouse Club) is geshipped door playusa
    Eerlijk toegegeven: weet niet of t wat is, heb er nog nooit van gehoord :P. Maar ja, wil de Treasure collectie toch compleet hebben
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #505

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Mijne donald staat op pending, besteld bij cd-wow trouwens, ben benieuwd of die weer in een tin komt, aangezien ik dit nergens heb zien staan!
    hoe vind jij ze dan bij cdwow??
    kheb alleen donald, hier een link:
    http://www4.cd-wow.us/detail_results...uct_code=23391
    Turn around and feel the vibe.....

  6. #506
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Zijn er hier al mensen die hun Donald Volume 2 ontvangen hebben ? Zo ja, wat zijn je eerste impressies van de DVD's op het gebied van beeld en geluidskwaliteit ? Hoe ziet het er uit vergeleken met het eerste volume van Donald ?

  7. #507

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Zijn er hier al mensen die hun Donald Volume 2 ontvangen hebben ? Zo ja, wat zijn je eerste impressies van de DVD's op het gebied van beeld en geluidskwaliteit ? Hoe ziet het er uit vergeleken met het eerste volume van Donald ?
    nog niet, maar hoop `m dinsdag of woensdag te ontvangen van playusa 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #508

    Standaard

    de mijne zijn vandaag alle 4 verstuurd!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  9. #509

    Standaard

    klopt het trouwens dat er tot nu toe 18 treasures zijn uitgebracht?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  10. #510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    klopt het trouwens dat er tot nu toe 18 treasures zijn uitgebracht?
    Ja

  11. #511
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Aangezien er blijkbaar nog niemand hier ze al ontvangen heeft zal ik het maar al posten: de kwaliteit van de videotransfer vand animatiefilmpjes op de Rarities set is bedroevend, bij de nieuwe filmpjes (een deel werd overgenomen van de Front Lines set) van Donald Duck is het zelfs abominabel vergeleken met alle voorgaande treasures met animatie. De filmpjes werden overduidelijk niet gerestaureerd en lijken zelfs van een videobron te komen (een deel van de artefacten herken ik uit de Ducktales en bv. MacGyver die uit het video-tijdperk komen).

    Voor diegenen die het niet willen geloven of willen zien waarover ik het heb:
    (deze screenshots zijn, op de title cards na, compleet random genomen)

    Hoe het wel moet: (DD Volume 1): http://www.roderidder.be/Scara/Donald/DD3.htm

    Hoe het niet moet:
    (DD Volume 2 - Disc 1) http://www.roderidder.be/Scara/Donald/DD1.htm
    (DD Volume 2 - Disc 2) http://www.roderidder.be/Scara/Donald/DD2.htm

    Ik denk wel dat het volstaat om te zeggen dat een dergelijke kwaliteit van videotransfers simpelweg aanvaardbaar is voor de Disney Treasures. Elfego Baca / The Swamp Fox en de Alice Comedies zagen er trouwens wel erg goed uit.

    'k Ben toch wel een beetje teleurgesteld in Disney, dit had ik namelijk van hen niet verwacht ... besparen op de verzamelaarsedities door jaren oude, lelijke, prints te gebruiken ..

  12. #512

    Standaard

    Damn inderdaad... flinke verschillen, had ik ook zeker niet van Disney verwacht dit zo durven uit te brengen als verzamelaarseditie. Zouden ze er een speciale reden op na houden naast het feit dat dit een stuk goedkoper is uit te brengen?
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  13. #513
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Er zijn reeds verschillende mensen (waaronder mezelf) die Leonard Maltin gemaild hebben, nu is het even wachten op zijn reactie

  14. #514

    Standaard

    Geef meteen even z'n 06 dan..
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  15. #515

    Standaard

    Heb ze binnen! Samen met kong eindelijk woot ennuh, helaas weer los kartonnetje ipv opdruk achterop, en geen band... gelukkig is de zwarte keepcase weer terug, nu zijn de witte extra irritant.

  16. #516

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Heb ze binnen! Samen met kong eindelijk woot ennuh, helaas weer los kartonnetje ipv opdruk achterop, en geen band... gelukkig is de zwarte keepcase weer terug, nu zijn de witte extra irritant.
    Die zwarte vind ik persoonlijk ook veel mooier en sjieker staan (gelukkig was dit alleen bij wave 4)
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  17. #517

    Standaard

    Alle 4 binnen (amazon.com)
    Geen douane, ook al zaten ze in 1 doos verpakt.
    Me=Happy

  18. #518

    Standaard

    Ook binnen, Donald Duck 2! ook jammer van die plakbanden, ik kreeg ze er moeilijk af, en nu heb ik wat lijm resten aan de tin zitten
    Maar wel happy, meer donald filmpjes
    Turn around and feel the vibe.....

  19. #519

    Standaard

    nog niks binnen hopelijk snel
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  20. #520

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Ook binnen, Donald Duck 2! ook jammer van die plakbanden, ik kreeg ze er moeilijk af, en nu heb ik wat lijm resten aan de tin zitten
    beetje wasbenzine op een watje of keukenpapiertje doen en voorzichtig over de resten gaan. Heb je ze zo weg.

    gr, Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #521
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Het antwoord van Leonard Maltin:

    Hi...

    Thanks for your thoughtful note about the newest Disney Treasures.

    The truth of the matter is that the folks at Disney don't allow me to participate in any of the preparation of materials for the actual DVD releases, so I don't get to check which masters are being used, and I am forced to trust their "good judgment." Sometimes, if I know of something I can warn them about, like the aspect ratios on the early-talkie Mickey Mouse cartoons, or not using refilmed end credits for the Disneyland TV shows, I make a point of bringing that up. Otherwise, they consider it their turf, not mine. (I wouldn't think I'd have to remind them that TOOT WHISTLE had already been remastered for the Fantasia disc...)

    I do know that they have read some of the negative response to the newest DVDs and I'm hoping that this will send a red alert for preparation of Wave 6, which is now in its earliest stages. And I can promise you that I'll be nagging them about future transfers on the CinemaScope titles.

    All I can do at this point is be more demanding for the future releases and hope that they'll stay on the ball.

    cheers,

    Leonard Maltin

  22. #522

    Standaard

    Hier ook nog niets binnen
    had toch wel gedacht at ze ondertussen binnen zouden zijn
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #523

    Standaard

    donald en raraties zij er jippie
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  24. #524

    Standaard

    Mijn Donald is ook binnen!!!!

  25. #525

    Standaard

    Ik heb mijn bestellingen gisteren binnengekregen. Bij het uitpakken kwam ik erachter dat ik 2 keer The Chronological Donald v2 had besteld.
    Blijkbaar was het heel erg laat toen ik bestelde en was ik te slaperig om de bevestigingmails te controleren... Ik heb ook nog Mickey Mouse in Living Color 2 dubbel (foutje van DVDsoon.com). Allebei zitten nog in het cellofaan.

    Ik wil deze twee het liefst voor andere Treasure titels ruilen. Rarities, Tomorrow Land en Behind the Scenes of the Disney Studios staan nog op mijn wish list, maar een van de non-animated titels als Davy Crocket, Disneyland etc is ook prima. De andere DVDs met enkel cartoons heb ik al.

Pagina 21 van 28 EersteEerste ... 11171819202122232425 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •