Pagina 50 van 89 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 2203 worden weergegeven.
  1. #1226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik heb er nu een stuk vloerbedekking liggen. Maar het liefst zou ik een verhoogd stuk vloer willen, maar goed. Dat is buiten 't darten om vrij lastig. Dus nog maar even goed over nadenken.
    Ik heb zelf een loopplank / podest voor het bord liggen (mdf-platen met stevige balkjes eronder, het geheel bekleed met vloerbedekking - ca. 6,5 cm hoog), maar je moet er de ruimte voor hebben.

    Wat een mogelijkheid is, is een verhoging (soort loopplank) in 2 delen, die je kan inklappen middels een scharnier en onder het bord tegen de muur zet. Of zoiets in de handel is weet ik niet, maar ik ken zowel particulieren als verenigingen die dit hebben gemaakt (laten maken). Uitgeklapt is dat dan precies de werpafstand (hou wel rekening met de aanleg tegen de muur, is er een plint, vergeet niet de dikte van het dartbord en eventueel een plaat of dikte kastje achter dartbord mee te rekenen....).

    Er zijn tal van mogelijkheden, gewoon iets kiezen wat voor jullie het prettigst gooit.

    En dan de hamvraag: wie wint er de onderlinge partijen momenteel ??
    Send a maniac to catch a maniac...

  2. #1227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    En dan de hamvraag: wie wint er de onderlinge partijen momenteel ??
    Gisteravond drie legs gegooid. Ik heb ze alledrie gewonnen. Wel een belachelijke hoeveelheid pijlen nodig gehad om de laatste dubbel (twee keer dubbel 1, 1 keer dubbel 2) te raken...

  3. #1228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer
    En dan de hamvraag: wie wint er de onderlinge partijen momenteel ??
    Gisteravond drie legs gegooid. Ik heb ze alledrie gewonnen. Wel een belachelijke hoeveelheid pijlen nodig gehad om de laatste dubbel (twee keer dubbel 1, 1 keer dubbel 2) te raken...
    Tja... Dubbels, daar draait het allemaal om bij het darten... :wink: Gewoon veel blijven oefenen en speciaal op de dubbels richten, rondje om het bord. :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #1229

    Standaard

    Scholten gelijk tegen Taylor. :P
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #1230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Scholten gelijk tegen Taylor. :P
    Netjes.

  6. #1231

    Standaard

    Taylor lijkt toch kwetsbaar sinds hij een paar keer van Barney heeft verloren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #1232

    Standaard

    Heb gister ook de eerste wedstrijden van de Premier League gezien. Was live op sport1. Barney had het in het begin ff moeilijk, maar won toch redelijk eenvoudig. Scholten kwam ijzersterk terug van een 6-3 achterstand. Hij kwam zelfs 7-6 voor, maar kon de laatste leg niet winnend afsluiten helaas.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #1233

    Standaard

    Vandaag (onverwacht) Darts op SBS. Alleen vandaag zenden ze het Dutch Open uit (en dan is A1GP op de andere zender). De matches die vandaag uitgezonden gaan worden:

    Kwartfinales Herensingles
    Niels de Ruiter - Martin Atkins
    Tony O'shea - Scott Waites
    Cor Ernst - Steve West
    Toon Greebe - Edwin Max

    Halve finale Damessingles
    Trina Gulliver - Anastasia Dobromyslova
    Clare Bywaters - Irina Armstrong

    Finale Koppels Heren
    Robert Wagner /Wesley Schols - Scott Waites /Gary Thompson

    Finale Koppels Dames
    Karin ten Kate /Clare Bywaters - Francisca Hoenselaar / Trina Gulliver
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #1234

    Standaard

    Dames Koppels Finale is al voorbij. Uiteraard Hoenselaar/Gulliver de winaars.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #1235

    Standaard

    Klaassen - King werd 0-3 voor King. Jelle stond echt niets te gooien.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #1236

    Standaard

    Na deze wedstrijd begin ik toch iets te geloven dat Jelle een one hit wonder was/is,
    alhoewel King wel geweldig stond te gooien.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  12. #1237

    Standaard

    Daar ben ik ook bang voor. Van Gerwen heeft in ieder geval bewezen het niet te zijn. Als je Taylor verslaat met 3-0 in sets sta je echt geweldig te gooien. Hoge niveau van Van Gerwen met een aantal zeer hoge uitgooien.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #1238

    Standaard

    Jammer inderdaad dat Klaassen tegenwoordig geen deuk in een pakje boter meer gooit.

  14. #1239

    Standaard

    God wat kwam Barney sterk terug. Toen werd het erg spannend, maar Manley begon geweldig, maakte het goed af en versloeg Barney . Maar goed, 2-1 voor Engeland .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #1240

    Standaard

    Wat was van Gerwen goed zeg. Taylor gooide echt een goede pot en hield hem onder druk. Maar als je onder druk 170 en 164 kunt uitgooien ben je een hele grote!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  16. #1241

    Standaard

    4-1 voor Engeland. Denk wel terecht, Klaassen, Scholten en Van de Voort stonden niet al te goed te gooien.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #1242

    Standaard

    Wel heel knap van van Gerwen.
    Het is niet echt helemaal een landenwedstrijd toch?
    Want volgens teletekst zijn er 2 poules (Een engelse en Nederlandse) en van beide gaan de eerste 2 door. Dus 4-1 maakt niet echt uit, want er komen toch wel van beide landen 2 in de halve finale, of zie ik het verkeerd?

  18. #1243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Wel heel knap van van Gerwen.
    Het is niet echt helemaal een landenwedstrijd toch?
    Want volgens teletekst zijn er 2 poules (Een engelse en Nederlandse) en van beide gaan de eerste 2 door. Dus 4-1 maakt niet echt uit, want er komen toch wel van beide landen 2 in de halve finale, of zie ik het verkeerd?
    De landenwedstrijd heeft alleen betrekking op de poule-wedstrijden.

    Daarna is het 'sterkste land' bekend.

    De halve finales zullen onderling gespeeld worden: NL 1 tegen NL 2 en ENG 1 tegen ENG 2, zodat er altijd een ENG - NL finale is...

    tenminste dat zeiden ze gisteren op tv. Ik heb hier een dartsblad liggen (Darts4you), waarin staat dat de kruisfinales ENG 1 tegen NL 2 en ENG 2 tegen NL 1 (zoals men normaal zou denken) zullen zijn....

    Omdat er uit de partij Taylor - Van Barneveld natuurlijk een winnaar en verliezer zal komen, kan het een heel gereken worden in die poules, als de rest geen steken laat vallen, al is het NL team niet lekker bezig...
    Send a maniac to catch a maniac...

  19. #1244

    Standaard

    Nl 1 tegen Eng 2 en omgekeerd zou inderdaad wel logischer zijn. Maar ja we merken het wel

  20. #1245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    4-1 voor Engeland. Denk wel terecht, Klaassen, Scholten en Van de Voort stonden niet al te goed te gooien.
    Begrijp ook niet goed wat die Klaassen en Van der voort op dit toernooi doen.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  21. #1246

    Standaard

    Wordt het ook nog ergens uitgezonden?

  22. #1247

    Standaard

    Veronica en SBS.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #1248

    Standaard

    Taylor begon superstrak. Het ging zo simpel. En toch knokte Scholten zich nog knap terug en leek het wel of Taylor een stapje terugdeed. Maar hij maakte het goed af en won. 1-5 voor Engeland nu.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #1249

    Standaard

    Barneveld weer verloren . Werd nog een erg spannende partij maar King kon het uiteindelijk goed uitgooien. 6-1 voor Engeland nu.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #1250

    Standaard

    Irritant rotventje die King . Maar hij gooide wel goed.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 50 van 89 EersteEerste ... 4046474849505152535460 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •