Pagina 53 van 89 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.301 tot 1.325 van 2203 worden weergegeven.
  1. #1301

    Standaard

    Genadeloos.....

    7-0 voor Barney, best wel lullig voor Manley want hij stond helemaal niet slecht te gooien, maar Barney stond gewoon uitmuntend te gooien met een 3-dart gemiddelde van 107,?...

  2. #1302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy
    Genadeloos.....

    7-0 voor Barney, best wel lullig voor Manley want hij stond helemaal niet slecht te gooien, maar Barney stond gewoon uitmuntend te gooien met een 3-dart gemiddelde van 107,?...
    Bijna 108. Ja, daar doe je weinig tegen. Kracht van Manley is zijn dubbel, maar ja als je daar bijna nooit aan toekomt dan houdt het op. Barney is op dit moment gewoon de beste darter ter wereld.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #1303

    Standaard

    Barney gewonnen . Hier was ik al een beetje bang voor, maar 7-0 had ik niet verwacht. Jammer. Niet echt een finale waar ik op gehoopt had na zo'n goed toernooi. Maar Barney stond wel erg goed te gooien.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #1304

    Standaard

    EDIT
    The True Man Wants 2 Things: Danger And Play. For That Reason, He Wants Woman As The Most Dangerous Plaything. -Friedrich Nietzsche- (1844-1900)

  5. #1305

    Standaard

    Jammer, had liever van Gerwen in de finale gezien. imho veel leuker/attractiever om te zien dan onze bolle vriend uit DH ...
    Co-StarTrader

  6. #1306

    Standaard

    Roland Scholten, ben jij dat?? :P

    Aangezien geen van beide darters vandaag mijn favoriet was, ben ik maar voor de Nederlander gegaan en dus prima dat Barney heeft gewonnen!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #1307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Roland Scholten, ben jij dat?? :P
    Ja.
    Co-StarTrader

  8. #1308

    Standaard

    107,9 gemiddeld over 7 sets is toch wel erg goed. Ben geen fan van de man, maar toch erg knap.

  9. #1309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    107,9 gemiddeld over 7 sets is toch wel erg goed. Ben geen fan van de man, maar toch erg knap.
    Dat is bijzonder goed.

    Ik ben geen speciaal fan van hem maar een winnende Nederlander in wat voor sport dan ook vind ik altijd mooi.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #1310

    Standaard

    Ik vind het sowieso mooi om te zien, iemand die een superhoog niveau in zijn sport benadert. Sven Kramer op de 10000 meter schaatsen onlangs is daar ook een mooi voorbeeld van.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #1311

  12. #1312

    Standaard

    Thanks Herjan, erg gaaf om ze zo op een rijtje te zien. 8)
    Die van Lloyd was wel een montage zo te zien, en een beetje raar gemonteerd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #1313

    Standaard

    Prachtige beelden inderdaad!

    Maar het verschil in prijzengeld voor die 9 darter! Taylor kreeg in 2002 100.000 pond, terwijl Greatbach maar 200 euro ontving volgens die site.

  14. #1314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Prachtige beelden inderdaad!

    Maar het verschil in prijzengeld voor die 9 darter! Taylor kreeg in 2002 100.000 pond, terwijl Greatbach maar 200 euro ontving volgens die site.
    Ja, en Lowe in '84 zelfs al een smak geld. En Mike een keuken
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #1315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Prachtige beelden inderdaad!

    Maar het verschil in prijzengeld voor die 9 darter! Taylor kreeg in 2002 100.000 pond, terwijl Greatbach maar 200 euro ontving volgens die site.
    Ja, en Lowe in '84 zelfs al een smak geld. En Mike een keuken
    En Van Barneveld zelfs helemaal niks!

    Fantastisch ook, die reactie van Taylor, bij die nine-darter tegen Scholten. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, lekker rustig naar het bord lopen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #1316

    Standaard

    Heb vandaag even flink geshopped in Alkmaar, terug gegaan met een setje nieuwe pijlen (ik ga van 80% naar 90% tungsten), 5 paar setjes shafts en een handvol flights. Verder een nieuw dartbord gekocht, was ook wel nodig, ik had rond draad, maar heb nu driehoeksdraad! 8)

    Al met al zo rond de € 100,- uitgegeven... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #1317

    Standaard

    Nieuwe pijlen besteld.

    Ga nu van 22 gram (90 % tungsten) naar 24 gram ( 95 % Tungsten). Niet omdat ik eerst slechte pijlen had of er slecht mee gooide, maar er zaten toch steeds vaker een aantal pijlen tussen die ieder doel miste en het duurt lang eer dat ik eens ingeworpen ben en eens fatsoenlijk het gewicht van de pijl voel.

    Ook heb ik nieuwe shafts en met mijn naam bedrukte flights besteld.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  18. #1318

    Standaard

    Naast alle voetbalgeweld wordt er ook weer pijltjes gegooid.. De Topic IDL is al weer een paar dagen bezig...

    Wat me opvalt is dat de jonge spelers toch weer ijzersterke partijen neerzetten (Van Gerwen, Adrian Lewis, Wade), maar ook andere spelers een goede vorm laten zien (Barneveld)....

    Terwijl een hoop spelers niet presteren die geen slecht jaar hadden (Jenkins, Hamilton)..

    Stompé weer net niet in zijn partij ...

    Ik verwacht wel nog wat vuurwerk in deze week, maar ik zal (ondanks dat ik een liefhebber ben) niet alle partijen kijken.

    Vanavond wel eens de partijen checken op Veronica (niet SBS).

    En de grootste verrassing tot nu toe? Dat de online-stream het gisteren deed op sbssport.nl!!!
    Send a maniac to catch a maniac...

  19. #1319

    Standaard

    Loop het ook weer te volgen. Eerste partij van Stompe was jammer genoeg niet goed, hij stond voornamelijk tegen zichzelf te gooien en was daar zeer ziek van. De tweede partij tegen Lloyd ging al een heel stuk beter, ondanks dat die verloor. Hij maakt nog een klein kansje, maar vind het altijd zo sneu voor hem dat die het op televisie toernooien nooit voor mekaar krijgt. En zoals hierboven genoemd is, de jonkies doen het erg goed.

    Verder opvallend:
    - Gary Anderson staat eindelijk echt goed staat te gooien op een groot toernooi.
    - King als eerste uitgeschakeld.
    - Robson en Whitlock door ten koste van Manley en Part.
    - Barney won vrij eenvoudig van Atkins , die nog nooit op tv van hem verloren had.
    - Martin Adams van het bord werd geveegd door Lewis.
    - Taylor verloor zijn eerste partij van Webster.

    Wedstrijden van vanavond:
    19:00 Martin Adams - Barrie Bates
    19:27 Adrian Lewis - Mario Robbe (NL)
    20:21 Colin Lloyd - Mark Dudbridge
    20:48 Co Stompe (NL) - Tony O' Shea
    21:15 Darryl Fitton - Jelle Klaasen (NL)
    21:42 Dennis Priestley - James Wade
    22:09 Phil Taylor - Ronnie Baxter
    22:36 Niels de Ruiter (NL) - Mark Webster
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #1320

    Standaard

    Ik volg het uiteraard ook weer. Heb tot nu toe de meeste partijen wel gezien. Vind het niveau nogal wisselvallig. Sommige mensen gooien 100+, maar er zaten ook partijen van <80 bij. Stompe tegen Dudbridge was echt een draak van een partij.

    Het viel mij idd ook op dat er mensen zijn die een goed seizoen gedraaid hebben, maar hier niks meer presteren. Priestley en Hamilton met name. Hoewel Priestley in de Premier League de laatste weken ook al niks meer gooide.

    Ben blij dat Gary Anderson weer eens wat laat zien. Mooie kerel vind ik dat en vooral als ie dat platte schots gaat praten. Daar kun je echt geen hol van verstaan.

    Michael van Gerwen en Barney nu bij elkaar in de poule volgens mij. Kunnen ze samen door naar de kwartfinales.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  21. #1321

    Standaard

    Wees daar nog maar niet zo zeker van. Vanavond zal bepaald worden welke darters uit poule G en H er ook in die poule terecht komen. De mogelijk darters: Taylor / Baxter / Webster / Fitton / Klaasen / Wade.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #1322

    Standaard

    Ja, dat wordt een beste poule inderdaad
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  23. #1323

    Standaard

    Yesss, Barney verloren van Taylor. Taylor gooide zelfs een 9-darter. 7-4.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #1324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Yesss, Barney verloren van Taylor. Taylor gooide zelfs een 9-darter. 7-4.
    Amen!

    Van Gerwen speelt niet echt geweldig helaas, 5-2 achter (1 break).
    Co-StarTrader

  25. #1325

    Standaard

    Van Gerwen 7-2 verloren, speelde niet goed. Fitton speelde juist wel goed.

    Anderson 7-1 gewonnen van Adams. Adams had een gemiddelde van 105 en Anderson van bijna 109, mooi mooi.
    Co-StarTrader

Pagina 53 van 89 EersteEerste ... 34349505152535455565763 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •