Pagina 55 van 89 EersteEerste ... 54551525354555657585965 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.351 tot 1.375 van 2203 worden weergegeven.
  1. #1351

    Standaard

    Inderdaad, O'Shea raakte het gewoon vandaag niet. En Webster bleef erg constant gooien. Nu Anderson - Lewis. Anderson veegt voorlopig de vloer aan met Lewis. Liep snel uit, maar Lewis kwam wat terug, maar 6-1. Denkt dat Anderson die niet meer uit handen geeft.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #1352

    Standaard

    En een mega veeg partij van Anderson. Gooide geweldige partij en Lewis maakte geen schijn van kans. Als die dit niveau behoudt, wint die morgen het toernooi.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #1353

    Standaard

    Het niveau is niet zo hoog als dat we van hem gewend zijn. Ook missen beide heren nogal wat dubbels. Kunnen natuurlijk zenuwen zijn en daarbij het blijft wel spannend!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  4. #1354

    Standaard

    Goede, spannende partij, maar Anderson haalde zijn niveau van de afgelopen week niet, maar het was nog steeds goed genoeg om een spannende finale neer te zetten waar ook Webster bij bleef. Anderson uiteindelijk ook gewonnen en verdiend.

    Overigens deed de jeugd het ook aller aardigst. Winst van de Nederlander nadat die bijna de gehele partij achterstond tegen de zoon van Bobby George.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #1355

  6. #1356

    Standaard

    Verdiende overwinning toch wel uiteindelijk hoor.

  7. #1357

    Standaard

    Het darten is weer in volle gang. Dit keer de World Darts Trophy. Even kort de uitslagen van de afgelopen twee dagen.

    - Anderson had nauwelijks problemen met Atwood.
    - Part versloeg de Ruiter maar was een matige match.
    - Whitlock leek eenvoudig te winnen van Mardle, maar Mardle kwam geweldig terug. Hij kon het alleen niet afmaken en verloor. Hij liep gelijk het podium af en zei dat Whitlock geen respect voor hem had. Ach ja, net als King en Hankey een geweldige winnaar maar een zure verliezer.
    - Manley - Van Gerwen was erg goed, maar Manley met zijn ervaring en vertragend spel wist Van Gerwen op de knieën te krijgen en e overwinning te pakken.
    - Adams won uiteraard van Denis Ovens.
    - Priestley had ook weinig problemen tegen de schot Veitch.
    - O'Shea verloor verassend van de goed spelende Hamilton.
    - De grootste sensatie was Jelle Klaasen die Barney uitschakelde met 3-1. Geweldige partij, hoog niveau, lekker tempo en Barney die eruit ligt .
    - Webster won van Painter, maar vooral in het begin stonden beide heren niet zo goed te gooien als ze kunnen.
    - Lewis had helemaal geen problemen met Walton.
    - Waites won verassend van Wade.
    - Lloyd tegen King was ook een goede pot, maar King had weinig moeite met Lloyd die ook niet echt lekketer stond te gooien.

    Vandaag staan de volgende partijen op het programma met mijn voorspellingen:
    - Darryl Fitton - Shaun Greatbatch (al schijnt Greatbatch tijdens het kwalificatie toernooi echt geweldig gespeeld te hebben)
    - Terry Jenkins - Co Stompé (dit wordt hopelijk het toernooi van Stompé
    - Remco van Eijden - Roland Scholten (heb nog nooit van van Eijden gehoord, maar hij heeft zich rechtstreeks geplaatst voor dit toernooi, maar voorlopig zet ik mijn geld in op de ervaren Scholten)
    - Phil Taylor - Vincent van der Voort (al schijnt van der Voort tijdens het kwalificatie toernooi echt geweldig gespeeld te hebben)

    SBS heeft er overigens voor gekozen om op werkdagen maar één keer darten uit te zenden. Namelijk 's avonds na Hart van Nederland. Dus bereidt je voor op voornamelijk samenvattingen, behalve van de Nederlanders of echt grote namen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #1358

    Standaard

    Greatbatch vind ik echt een rare darter. Soms is het werkelijk knudde wat hij presteert, maar hij heeft er ook partijen tussen zitten dat hij echt alles gooit wat hij wil gooien...

    Afgelopen weekend heb ik weinig kunnen zien van het darten, vanavond maar eens afstemmen op SBS...

    Mijn voorspellingen voor vanavond:

    - Darryl Fitton - Shaun Greatbatch (geef toe een beetje Fitton-fan te zijn... )
    - Terry Jenkins - Co Stompé (ook nu gaat Co het niet waarmaken...)
    - Remco van Eijden - Roland Scholten (ook nog nooit van Van Eijden gehoord, ben benieuwd of het wat is...)
    - Phil Taylor - Vincent van der Voort (Van der Voort heeft me nooit echt kunnen overtuigen...)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #1359

    Standaard

    Overigens voor de mensen dit niet tot vanavond 23:20 willen wachten, het is ook dit jaar op de streams op internet te volgen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #1360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Greatbatch vind ik echt een rare darter. Soms is het werkelijk knudde wat hij presteert, maar hij heeft er ook partijen tussen zitten dat hij echt alles gooit wat hij wil gooien...
    Dat geldt toch wel voor meerdere darters.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #1361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dat geldt toch wel voor meerdere darters.
    Ja, maar ik vind bij hem het verschil wel extreem groot...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #1362

    Standaard

    Zo zonde voor Stompé. Match was erg goed. Goed niveau en beiden waren goed aan elkaar gewaagd. Jammer dat Co het niet af kon maken en dat Jenkins bijna dodelijk was op de Double 20. Hopelijk de volgende keer beter want darten kan Co zeker. Maar met de camera erbij.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #1363

    Standaard

    Stompé dus inderdaad verloren in een vrij spannende wedstrijd, van Jenkins, 3-2. Wat ik al verwachtte, zoals gewoonlijk gaf hij op de belangrijke momenten niet thuis... Erg jammer, want opzich gooide hij een prima wedstrijd.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #1364

    Standaard

    Taylor had toch weinig echte problemen met van der Voort. Beiden stonden wel goed te gooien maar Taylor was gewoon een heel stuk beter.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #1365

    Standaard

    En Nederlander numero 2 eruit, Vd Voort kan het niet bolwerken tegen The Power en ook dit was wat ik verwachtte...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #1366

    Standaard

    Potverdikkie, Sneaker, je bent me constant te snel af!

    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  17. #1367

    Standaard

    En ook de derde wedstrijd goed voorspeld! 8) Nu op naar Darryl...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #1368

    Standaard

    Zoals verwacht won de ervaring van Scholten het van de debutant van Eijden. Van Eijden deed het best goed (van wat ik gezien heb) en kwam terug tot 2-1. Maar in de laatste leg lieten ze beide te veel dubbels liggen en wist Scholten het af te maken. Maar ziet eruit als een leuke speler. Hopelijk horen we hier meer van.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #1369

    Standaard

    De samenvatting gelovend ging het vrij eenvoudig voor Greatbatch. Fitton miste gewoon de dubbels. Greatbatch zag er overigens niet echt goed uit. Een stuk magerder dan de laatste keer dat ik me kan herinneren. Maar hij gooide wel goed.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #1370

    Standaard

    Hè verdamme! Uitgerekend degene, waarvan ik hoopte dat 'ie door zal gaan, haalt het niet...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  21. #1371

    Standaard

    Morgen de tweede ronde. Paar interessante wedstrijden. Mijn voorspellingen:
    - Gary Anderson - John Part (Anderson was goed in zijn eerste partij terwijl Part minder indruk maakte.)
    - Andy Hamilton - Jelle Klaasen (Hamilton gooide erg goed tegen O'Shea en ik denk dat Klaasen niet om kan gaan met de druk die hem nu al is opgelegd met het "Hij is weer terug" clipje. Hoop natuurlijk wel dat Klaasen wint.)
    - Martin Adams - Dennis Priestly (Beide twee langzame spelers. Denk dat Adams dit wel kan afmaken.)
    - Simon Whitlock - Peter Manley (Het vertragende truukje dat Manley tegen Van Gerwen uit haalde, gaat hier zeker niet werken. Whitlock weet denk ik het hoofd wel cool te houden.)
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #1372

    Standaard

    Gaan weer een paar goede wedstrijden worden!!!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  23. #1373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Morgen de tweede ronde. Paar interessante wedstrijden. Mijn voorspellingen:
    - Gary Anderson - John Part (Anderson was goed in zijn eerste partij terwijl Part minder indruk maakte.)
    - Andy Hamilton - Jelle Klaasen (Hamilton gooide erg goed tegen O'Shea en ik denk dat Klaasen niet om kan gaan met de druk die hem nu al is opgelegd met het "Hij is weer terug" clipje. Hoop natuurlijk wel dat Klaasen wint.)
    - Martin Adams - Dennis Priestly (Beide twee langzame spelers. Denk dat Adams dit wel kan afmaken.)
    - Simon Whitlock - Peter Manley (Het vertragende truukje dat Manley tegen Van Gerwen uit haalde, gaat hier zeker niet werken. Whitlock weet denk ik het hoofd wel cool te houden.)
    Gary Anderson ben ik met je eens. Die gaat weer ver komen.

    Andy Hamilton gooit veel te traag voor Jelle, dus ik denk niet dat Klaassen dat gaat winnen. Hij kan namelijk nooit in zijn ritme komen en dat heeft ie meestal wel nodig.
    Dus ook daar ben ik het met je eens.

    Martin Adams en Dennis Priestley heb ik nog niet zien gooien dit toernooi. Maar ik denk dat Adams dat idd wel gaat winnen.

    Die laatste partij ben ik niet met je eens. Ik denk dat Manley dat wint.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  24. #1374

    Standaard

    - Gary Anderson - John Part
    - Andy Hamilton - Jelle Klaasen
    - Martin Adams - Dennis Priestly
    - Simon Whitlock - Peter Manley

    Ik denk er dus hetzelfde over als jij, Sneaker... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #1375

    Standaard

    Zoals alles wordt ook het darten verziekt door de commercie.

    Domme prijsvragen, belspelgleuven, eindeloze reclameblokken en slap geouwehoer.

    En de darters komen het podium op begeleidt door een of andere tuthola........

Pagina 55 van 89 EersteEerste ... 54551525354555657585965 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •