Pagina 58 van 89 EersteEerste ... 84854555657585960616268 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.426 tot 1.450 van 2203 worden weergegeven.
  1. #1426

    Standaard

    Toch jammer dat de beste darters bij de andere bond zitten. Want Lakeside blijft toch de moeder van de darttoernooien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #1427

    Standaard

    Lakeside begint toch echt wel een minder toernooi te worden. Uiteraard prachtige historie, maar inmiddels kijk ik toch meer uit naar het WK van de andere bond.

  3. #1428

    Standaard

    Anderson in vorm is door niemand te kloppen (dat heeft die ook laten zien ook de afgelopen paar toernooien). Daarnaast is iedereen helemaal weg van de huidige nummer 1 van de BDO, Webster. Ik vind hem persoonlijk helemaal niets, vooral qua uitstraling, maar darten kan die zeker.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #1429

    Standaard

    Zag net nog een fragment van Van Gerwen tegen King, onze landgenoot ligt helaas uit het toernooi wat nu gespeeld wordt, grandslam of darts noemen ze het geloof ik.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #1430

    Standaard

    Klinkt interessant, maar wordt zeker alleen op Sport 1 uitgezonden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #1431

    Standaard

    Het werd idd door Sport1 uitgezonden. Die hebben ook altijd best veel dartstoernooien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #1432

    Standaard

    Die Walton zal ook niet blij zijn met deze loting...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  8. #1433

    Standaard

    Waarschijnlijk oud nieuws (heb tijdje geen darts meer gevolgd), maar ik zag vandaag een before/after foto van Andy Fordham in de AD en dat was behoorljk ... Ik dacht even dat er een jeugdfoto naast stond, maar hij bleek 64 kilo lichter te zijn.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  9. #1434

    Standaard

    Linkje staat een paar berichtje boven je

  10. #1435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Toch jammer dat de beste darters bij de andere bond zitten. Want Lakeside blijft toch de moeder van de darttoernooien.
    Ik vind het PDC WK eigenlijk al jaren leuker om naar te kijken. Veel meer sfeer en een hoger niveau.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  11. #1436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Ik vind het PDC WK eigenlijk al jaren leuker om naar te kijken. Veel meer sfeer en een hoger niveau.
    Hoger niveau heb je zeker gelijk in. Sfeer weet ik niet, dan moet je er toch echt bij zijn lijkt me.
    Ik bedoel alleen te zeggen, Lakeside heb ik al kunnen zien vanaf het moment dat we de BBC kunnen ontvangen en de PDC pas de laatste jaren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #1437

    Standaard

    Ook wel apart, Mervyn King staat nu te gooien tegen Kevin Painter met oordoppen in zodat hij uitroepen uit het publiek niet kan horen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #1438

    Standaard

    Lol, dat vind ik wel weer een komische actie. Wat nog leuker is, is dat Barneveld er uitligt (tenminste volgens Wikipedia). Gelukkig is Klaassen wel weer door. Hij moet nu tegen McDine die volgens mij een geweldige match tegen Wade had. Gemiddelde van McDine was 105,79.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #1439

    Standaard

    Barney eruit idd, niet gezien gisteren vanwege het voetbal.

    Zonet Scholten er ook uit tegen een bij vlagen geniale Anderson.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #1440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter Bekijk bericht
    Waarschijnlijk oud nieuws (heb tijdje geen darts meer gevolgd), maar ik zag vandaag een before/after foto van Andy Fordham in de AD en dat was behoorljk ... Ik dacht even dat er een jeugdfoto naast stond, maar hij bleek 64 kilo lichter te zijn.
    http://www.telesport.nl/2586022/Dart...l?pageNumber=3

    Ik wist het iig nog niet. Ongelooflijk zeg!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  16. #1441

    Standaard

    Andy fordham is 64 kilo afgevallen dus onze bolletje die wel een lekkere pint lust doet het weer goed als hij nu volgend jaar lekker de embassy gaat winnen.
    of dat martin adams hem weer voor de tweede keer gaat pakken
    en ik hooop nu eebs dat francis een keer wint.
    The One Ring
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

  17. #1442

    Standaard

    Klaassen er ook uit helaas, maar wat stond die McDine ook goed te gooien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #1443

    Standaard

    Finale wordt nu Hamilton - Taylor. Als ik wikipedia mag geloven zou het een erg spannende partij zijn geweest. Anderson verloor met 13-11 van Taylor maar zijn gemiddelde lag wel hoger dan dat van Taylor.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #1444

    Standaard

    Klopt, was een spannende pot. Er waren maar weinig breaks.
    Anderson had wel zijn kansen, maar miste die op het moment dat hij ze moest maken.
    Andere partij was ook erg spannend. Heb wel het gevoel dat Taylor morgen wel eens heel snel klaar zal zijn met Hamilton.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #1445

    Standaard

    Taylor met 18-11 gewonnen van Hamilton. Klinkt als een vrij eenzijdige partij, maar Taylor had een gemiddelde van 106.33. Hamilton had echter nog hoger. 106,40.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #1446

    Standaard

    Van Gerwen loot tegen Taylor
    Michael van Gerwen staat komende maand bij zijn debuut in het wereldkampioenschap darts van de profbond PDC in het Londense Alexandra Palace voor een schier onmogelijke opgave.
    Het Brabantse talent werd maandag bij de loting gekoppeld aan de Engelse favoriet Phil Taylor, in het bezit van liefst dertien wereldtitels en zondag nog de beste in de Grand Slam of Darts in Wolverhampton.

    Nederland werd in elk geval al wel zeker van een deelnemer in de tweede ronde. Jelle Klaasen, afgelopen week de beste Oranje-vertegenwoordiger, neemt het in de eerste ronde op tegen Vincent van der Voort.
    Regerend kampioen Raymond van Barneveld, als tweede geplaatst, trof het bij de loting. De Hagenaar begint tegen een qualifier uit Japan of Bermuda: Akihiro Nakagawa dan wel Anthony Forde. Stadgenoot Roland Scholten (8) opent tegen de Engelsman Matt Clark.

    De andere Nederlandse deelnemers met zware tegenstand zijn Jan van der Rassel (tegen Colin Loyd/12), Leroy Kwadijk (Andy Hamilton/6), Toon Greebe (Peter Manley/5) en Erwin Extercate, die nog een voorronde moet spelen en bij winst Colin Osborne (20) tegenkomt. Het WK begint 17 december, de finale is op nieuwjaarsdag.

  22. #1447

    Standaard

    Mooie uitdaging voor Mike Typisch ook zo'n speler die zn hoogste niveau haalt tegen topspelers.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #1448

    Standaard

    Mooie loting. Hopelijk wordt dit wel gewoon op RTL uitgezonden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #1449

    Standaard

    Wordt het nog ergens uitgezonden ?

  25. #1450

    Standaard

    Morgenavond op SBS volgens Veronica Magazine.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 58 van 89 EersteEerste ... 84854555657585960616268 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •