Pagina 60 van 89 EersteEerste ... 105056575859606162636470 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.476 tot 1.500 van 2203 worden weergegeven.
  1. #1476

    Standaard

    Scholten wint van King, waarom zenden ze zo'n partij nou niet helemaal uit.
    Top dat Van der Rassel ook door is. Ovens stond niet top te gooien, maar ik vind het geweldig voor hem. Hij moet tegen Manley die het publiek tegen zich had, maar wel wist te winnen.
    Walsh won de eerste set met 3-0 van Taylor, verassend begin, maar het bleef spannend. Het werd zelfs 3-3 in sets. Maar Taylor gooide het uiteindelijk wel uit. Maar makkelijk was het zeker niet.
    Tabern had het zo te zien eenvoudig tegen Jenkins.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #1477

    Standaard

    Hoe laat wordt het eigenlijk uitgezonden? Heb nog geen pijl gezien dit jaar.

  3. #1478

    Standaard

    Alleen 's avonds laat. Rond een uur of half twaalf/twaalf uur. Momenteel hebben we een pauze en vanaf tweede kerstdag gaat het weer verder.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #1479

    Standaard

    Komt het later wel nog live (halve en hele finale ofzo)? Of blijven het samenvattingen?

  5. #1480

    Standaard

    Ik hoop het wel, maar SBS kennende en het nieuwsbericht van een paar dagen terug, doen me het ergste vrezen. Sport 1 zendt het natuurlijk wel volledig uit, maar dat kan ik niet ontvangen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #1481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ik hoop het wel, maar SBS kennende en het nieuwsbericht van een paar dagen terug, doen me het ergste vrezen. Sport 1 zendt het natuurlijk wel volledig uit, maar dat kan ik niet ontvangen.
    Nee, dat heb ik volgens mij intussen ook niet meer. Nou goed dat wordt tegen die tijd korte samenvattingen kijken dan.

  7. #1482

    Standaard

    Alles is live te volgen via:

    http://www.dartsinmotion.nl/

    Die Erwin Extercatte (Seabert) is op zich geen nieuwe speler bij de PDC. Hij heeft meer PDC titels gewonnen dan Klaasen en van Gerwen en heeft vorig jaar ook al het WK gegooid. Ik ken Erwin een beetje aangezien hij bij mij uit de buurt komt. Ik heb er heel wat partijtjes tegen gegooid bij de diverse lokale dart toernooien.

    Hij moet het morgen opnemen tegen Barry Bates en ook daar zijn er mogelijkheden. Volgens mij begint de wedstrijd om 5 uur. Dus allemaal dat kerstdiner ff uitstellen en darten kijken via internet!
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #1483
    Laatst aangepast door Bas Reuver : 25-12-2007 om 14:20
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  9. #1484

    Standaard

    Exercatte en v/d Voort eruit helaas. v/d Voort stond redelijk te gooien maar die Lewis was op een paar legs na gewoon beter.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #1485

    Standaard

    Van der Voort was enorm wisselvallig. De ene keer gooide hij enkele 12-darters achter elkaar, om vervolgens weer compleet zoekende naar tripples te zijn. Wel jammer uiteraard, want z'n gemiddelde en finishpercentage was prima...
    Extercatte heb ik niet gezien.

    Morgen kijk ik uit naar de partijen Scholten - Mardle en Baxter (persoonlijke favorietje) - Dudbridge. En natuurlijk ben ik benieuwd naar de resultaten van Barney en Taylor. Die andere twee partijen doen me niet zoveel.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #1486

    Standaard

    Volgens die Extercatte lag het puur aan het publiek want hij vond zichzelf veel beter.
    De nieuwe Co is opgestaan?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  12. #1487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Volgens die Extercatte lag het puur aan het publiek want hij vond zichzelf veel beter.
    De nieuwe Co is opgestaan?
    Er werd tijdens die partij op beslissende momenten geschreeuwd vanuit het publiek. Meerdere malen zelfs en vooral bij Extercatte. Ik heb de hele partij gezien en ik vond Erwin niet veel beter, maar hij had die partij zeker kunnen winnen. Erg jammer dat ie niet zijn normale niveau kon halen, want dan had ie gewoon in de volgende ronde gestaan.

    V/d Voort is wel wat gegroeid qua niveau, maar toch laat ie het op beslissende momenten nog vaak afweten. Lewis is wat dat betreft een grote aan het worden, want die deed dat gisteren uitstekend. Hij gooide gemiddeld een stuk lager als Vincent, maar wist de partij toch naar zich toe te trekken.

    Ben heel benieuwd naar Scholten - Mardle vanavond
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #1488

    Standaard

    Er wordt altijd wel wat geschreeuwd. Dat hoort er nou eenmaal bij. Frappant dat je nooit iemand hoort over het publiek als hij gewonnen heeft.
    Wat me de laatste tijd wel steeds vaker opvalt is de reactie van spelers als er niet minimaal 1 triple ingaat. Gelijk chagarijnig, vloeken, boos, verbaasd met de armen zwaaiend. Het lijkt mij ook dat je dat alleen maar uit de wedstrijd haalt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #1489

    Standaard

    Jammer dat Excercatte de match tegen Bates verloor. Jammer ook dat er één idioot in het publiek moet zitten die beide spelers stoorden.

    Painter leek het niet al te moeilijk te hebben met Mason. Jammer maar wat ik van Mason gezien heb, stond die erg slecht te gooien.

    Lewis - van der Voort was goed, maar van der Voort moest van te ver terugkomen en hij kan niet match darts blijven ontwijken zoals tegen Klaasen. Lewis won dan ook.

    Ik kijk vanavond uit naar Roland Scholten - Wayne Mardle. Als beiden in vorm zijn, wordt dit een erg spannende partij.

    Overigens snap ik niet helemaal wat EmDee bedoelt met de nieuwe Co is opgestaan. Co Stompe geeft juist altijd zichzelf de schuld als die een partij verliest.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #1490

    Standaard

    Klinkt eerder als Barney idd
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #1491

    Standaard

    Nog niets gezien, maar als ik zo de uitslagen op teletekst zie, lijkt Taylor niet zo dominant dit jaar?

  17. #1492

    Standaard

    Jammer dat je niet fullscreen kunt kijken :sad:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  18. #1493

    Standaard

    full screen is so pre-2000...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #1494

    Standaard

    Slecht voor mijn ogen man dit
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  20. #1495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld Bekijk bericht
    Jammer dat je niet fullscreen kunt kijken :sad:
    Gewoon een keer klikken op het schermpje en je hebt full screen
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  21. #1496

    Standaard

    Haha, lol
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  22. #1497

    Standaard

    Oei oei, Barney had gewoon de partij al gewonnen moeten hebben.. slordig van de dubbels.. 3-1, ben benieuwd wat de break gebeurt..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  23. #1498

    Standaard

    Barney had uiteindelijk niet echt veel problemen met Clark. Clark won nog wel een set, maar slordig dat hij 6 matchdarts mist. Maar Barney was ziek zei die in het interview achteraf.

    Taylor had het moeilijk tegen Tabern. Taylor miste veel en kwam 3-2 achter. Knokte terug tot 3-3 en die set ging ook erg moeilijk. Maar Taylor wist toch de overwinning op te pakken omdat Tabern veel liet liggen. Maar een geweldige partij.

    Mardle - Scholten was ook een erg goede partij. Mardle pakte de overwinning op. Leuk om te zien dat die weer goed staat te spelen. Hopelijk weet die het vast te houden. Jammer van Scholten.

    Roy had het verassend genoeg vrij eenvoudig tegen Hamilton.

    Baxter - Dudbridge werd gewonnen door Dudbridge. Baxter probeerde nog wel wat, maar Dudbridge was gewoon de betere.

    Wist niet dat Eccles overgestapt was naar de PDC. Kwam in ieder geval fantastisch terug.

    Wade - Beaton was ook een close partij, alleen gewonnen door Wade.
    Laatst aangepast door Sneaker : 28-12-2007 om 12:00
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #1499

    Standaard

    Beaton doet ook al een hele tijd mee. Gelukkig heeft hij die krulmat er eindelijk afgehaald.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #1500

    Standaard

    Is er eigenlijk bij de BDO nog iets over aan spelers?

Pagina 60 van 89 EersteEerste ... 105056575859606162636470 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •