Pagina 66 van 89 EersteEerste ... 165662636465666768697076 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.626 tot 1.650 van 2203 worden weergegeven.
  1. #1626

    Standaard

    Hier schrik ik wel van. Hopelijk dat hij (net als Preistley) weer snel hersteld.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  2. #1627

    Standaard

    Inderdaad schrikken en hopen op (een snel) herstel...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #1628

    Standaard

    Nog meer slecht nieuws . Fordham heeft een nieuwe lever nodig.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Telegraaf
    AMSTERDAM - Darter Andy Fordham heeft een nieuwe lever nodig om in leven te blijven. De Engelse pijltjesgooier - bekend om zijn zwaarlijvigheid - viel de afgelopen maanden in rap tempo af. Dat hij niet langer twintig flessen bier per dag drinkt, brengt zijn gewicht al terug van ruim 180 kg tot iets meer dan 100 kg.

    Maar Fordhams levensstijl van voorheen eist nu toch z'n tol. 'The Viking' hoopt op een spoedig telefoontje van het ziekenhuis voor een levertransplantatie. "Lange tijd dachten we dat m'n hart niet goed was, maar nu blijkt dat mijn lever er slecht aan toe is. In afwachting van de operatie ga ik mijn levensverhaal schrijven", aldus Fordham tegen de Britse zender ITV.

    Ook zijn manager Steve Mottershead hoopt op een snelle ingreep voor de winnaar van de Lakeside in 2004, het officieuze wereldkampioenschap. "We hopen dat hij snel weer kan doen waar hij goed in is. Darten."
    Zou niet de eerste keer zijn dat iemand zijn leven omgooit en gezonder gaat leven, maar dat zijn verleden hem toch inhaald. Hopelijk loopt het met hem beter af.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #1629

    Standaard

    Beterschap Andy...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #1630

    Standaard

    Lange tijd dachten we dat m'n hart niet goed was, maar nu blijkt dat mijn lever er slecht aan toe is.
    Waarom kijk ik hier niet van op?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  6. #1631

    Standaard

    Klaasen gooit een negen-darter


    LEIDEN - Jelle Klaasen heeft tijdens de Dutch Dart Trophy, het laatste evenement van het Players Championship 2008 van de profbond PDC, een nine-darter gegooid. De Brabander deed dat zaterdag in de tweede ronde tegen de Engelsman Terry Jenkins.

    Dat levert hem - als tenminste niemand anders dit weekeinde in Leiden een leg met negen pijlen uitgooit - een premie van bijna 6000 euro op. Klaasen versloeg zijn opponent uiteindelijk net met 3-2 maar werd vervolgens door diens landgenoot Denis Ovens met dezelfde setstanden uit de kwartfinale gehouden
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #1632

    Standaard

    Blijft bijzonder om zoiets te gooien tijdens een toernooi, ook voor hun. Ik ben zelf trouwens nooit verder geraakt dan 5/9 pijlen. Ik weet nog goed dat ik na de 1e 180'er en de volgende 2 tripples zo nerveus werd dat de 6e pijl het doel compleet mistte en laag in de 2 ging.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #1633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    BIk ben zelf trouwens nooit verder geraakt dan 5/9 pijlen.
    In mijn leven niet verder gekomen dan 1/9
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  9. #1634

    Standaard

    0 van 9 hier, nog nooit een 180 gemaakt, en al helemaal niet als eerste 3 pijlen
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #1635

    Standaard

    Maar toch wel een keer met heel veel geluk een triple 20?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  11. #1636

    Standaard

    Lol, dat wel ja, denkfoutje aan mijn kant
    Dan 2/9
    Onehundredtwentyone!!!!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #1637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Blijft bijzonder om zoiets te gooien tijdens een toernooi, ook voor hun. Ik ben zelf trouwens nooit verder geraakt dan 5/9 pijlen. Ik weet nog goed dat ik na de 1e 180'er en de volgende 2 tripples zo nerveus werd dat de 6e pijl het doel compleet mistte en laag in de 2 ging.
    Ik ben ooit eens gestrand op de T19. Na 7x T20 ging de switch naar de 19 niet helemaal goed. Daarna nooit meer echt in de buurt geweest.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #1638

    Standaard

    We gaan weer beginnen! Vanavond gaat het PDC WK weer van start. Hieronder vind je de loting voor de eerste ronde. Ik heb de nederlandse tijden erbij gezet. Alles is live te volgen via http://www.sbs6.nl/web/show/id=91300/langid=43
    De stream begint waarschijnlijk 20 minuten later dan de onderstaande tijd. Daarna loopt ie gewoon normaal door. We beginnen vanavond dus rond half negen met Roland Scholten tegen, de altijd lastige, Carlos Rodriguez

    (Mocht de SBS6 stream niet goed werken, dan kun je ook nog hier terecht: http://www.myp2pforum.eu/other-sport...h-january.html )


    PDC DARTS WK 2009

    Eerste Ronde (v = voorronde)

    Vrijdag 19 December
    20:10 Roland Scholten vs. Carlos Rodriguez
    21:15 Warren French vs. Akihiro Nagakawa (v)
    22:00 Wayne Jones vs. Robert Thornton
    23:00 John Part vs. Bill Davis
    00:00 Andy Jenkins vs. Co Stompe

    Zaterdag 20 December
    13:40 Terry Jenkins vs. Dennis Smith
    14:45 Hannes Schnier vs. Shi Yongsheng (v)
    15:30 Kevin Painter vs. Matt Clark
    16:30 Dennis Priestley vs. French/Nagakawa
    17:30 Barrie Bates vs. Felix McBrearty

    20:10 Alan Tabern vs. Steve Beaton
    21:15 David Fatum vs. Shane O’Connor (v)
    22:00 Michael van Gerwen vs. Darin Young
    23:00 Phil Taylor vs. Steve Grubb
    00:00 Alex Roy vs. Kevin McDine

    Zondag 21 December
    14:10 Mark Walsh vs. Jamie Caven
    15:30 Charles Losper vs. Sudesh Fitzgerald (v)
    16:00 Mark Dudbridge vs. Nick Fullwell
    17:00 Wes Newton vs. Per Laursen
    18:00 Dennis Ovens vs. Steve Maish

    20:10 Andy Hamilton vs. Michael Barnard
    21:15 Remco van Eijden vs. Anastasia Dobromyslova (v)
    22:00 Wayne Mardle vs. Fatum/O’Connor
    23:00 Raymond van Barneveld vs. Mark Stephenson
    00:00 Peter Manley vs. Mensur Suljovic

    Maandag 22 December
    20:10 Chris Mason vs. Jonh MaGowan
    21:15 Marko Kantele vs. Lourence Ilagan (v)
    22:00 Adrian Lewis vs. Russell Stewart
    23:00 Colin Lloyd vs. Jelle Klaasen
    00:00 Mervyn King vs. Schnier/Yongsheng

    Dinsdag 23 December
    13:40 Andy Smith vs. Tony Ayres
    14:45 Adrian Gray vs. Paul Nicholson
    15:45 Kirk Shepherd vs. Jan van der Rassel
    16:45 Tony Eccles vs. van Eijden/Dobromyslova

    20:10 Ronnie Baxter vs. Kantele/Ilagan
    21:15 Colin Osborne vs. Losper/Fitzgerald
    22:15 James Wade vs. Brendon Dolan
    23:15 Vincent van der Voort vs. Nandor Bezzeg
    Laatst aangepast door Bas Reuver : 19-12-2008 om 14:18
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #1639

    Standaard

    Zo te zien heeft Co en Jelle geen gemakkelijke loting.

    Overigens vind ik dit wel erg grappig:
    21:15 Remco van Eijden vs. Anastasia Dobromyslova (v)
    PDC laten dus vrouwen toe tot het hoofdniveau. Benieuwd wat Dobromyslova kan doen, bij de BDO was ze in ieder geval erg goed.

    Zie verder geen andere namen van de BDO. Zijn er nog anderen overgestapt? Die het hoofdtoernooi nog niet gehaald hebben. Overigens wordt iedere avond laat ook een uurtje aandacht aan besteeds op SBS6.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #1640

    Standaard

    Co is in bloedvorm, dus ik ben heel benieuwd. Hij heeft laatst de "German Darts Championship" op zijn naam geschreven en versloeg in de finale niemand minder dan Phil Taylor. Hij miste ook nog een 9-darter in de finale en eindigde de wedstrijd met een gemiddelde van 107.28.

    Ook Klaasen kan het nog steeds, want hij gooide in november tijdens de "Dutch Darts Trophy" in Leiden een 9-darter.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  16. #1641

    Standaard

    Klinkt goed allemaal. Co is altijd goed geweest, behalve op tv. Benieuwd of zijn overstap naar de PDC daar verandering in kan brengen. Gun het hem elke keer weer om verder te komen, maar het lukt hem op tv steeds niet.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #1642

    Standaard

    Gelukkig zend Sport1 het ook uit, hoef ik niet naar die onbenullen van de SBS te kijken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #1643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Gelukkig zend Sport1 het ook uit, hoef ik niet naar die onbenullen van de SBS te kijken.
    Das wel handig inderdaad. Daar heb ik vorig jaar ook alles op gekeken. Helaas heb ik dat abonnement niet meer. Op sky sports moet het dit jaar helemaal mooi worden. Beelden in HD en allerlei extra camera´s en zo. Maar goed, het gaat uiteindelijk gewoon om het darten zelf en hoe en waar ik dat dan zie maakt me eigenlijk niet zo veel uit.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  19. #1644

    Standaard

    Heb zelf geen sport1 dus zal het met SBS en de streams moeten doen. En als de streams net zo *** zijn als vorige jaren, moet ik het maar met het uurtje op SBS doen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #1645

    Standaard

    Stompe gewonnen , Scholten helaas niet (last van zijn blessure?) Maar de grootste verassing was toch wel de uitschakeling van Part met 3-0. Dat Thornton won was niet echt een verassing. Hem had ik gemist in het lijstje overstappers naar de PDC. Won in 2007 de World Masters van Fitton.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #1646

    Standaard

    Niks van gezien, maar leuk voor Co

    Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens, Sneaker
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #1647

    Standaard

    Zo dan!
    De Telegraaf komt met fantastisch nieuws!
    Fordham schijnt enorm te zijn afgevallen!
    Nee echt!
    Wereldnieuws!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  23. #1648

    Standaard

    Bedankt Lex, ben wat darten betreft weer bij. Van Gerwen had het in het begin niet gemakkelijk tegen de amerikaan, maar won uiteindelijk wel. Taylor gaf weinig verassend geen leg weg. Jammer dat SBS de match tussen Painter en Clark niet veel van lieten zien. Leek me een erg spannende partij.

    Vanavond Barney, Manley, Mardle, Dudbridge en Hamilton. Maar ben eigenlijk nog het meest benieuwd naar van Eijden tegen Dobromyslova.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  24. #1649

    Standaard

    Vanaf middernacht zeker pas op SBS6 in samenvattingen van 2 minuten ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #1650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Jammer dat SBS de match tussen Painter en Clark niet veel van lieten zien. Leek me een erg spannende partij.
    Sinds wanneer is SBS in darten geïnteresseerd als er geen NL-er mee doet?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

Pagina 66 van 89 EersteEerste ... 165662636465666768697076 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •