Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 270 worden weergegeven.

Discussie: Donnie Darko DVD

  1. #126

    Standaard Re: Re: Nieuwe versie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Vonk
    Ik kreeg deze e-mail van de free record shop, op de vraag of ik hem gewoon kon omruilen voor een nieuwe versie.

    Beste Klant,

    Er zijn inderdaad enkele mankementen aan deze versie. Er komt over ongeveer een week of 3 een betere versie van. Het is inprincipe een defect en dat staat los van het normale ruilen van produkten. Alhoewel een bon wel veel makkelijker zou zijn geweest. U kunt het het beste contact opnemen met de winkel waar het produkt gekocht is en met hen een oplossing zoeken. Het is geen goed idee om die 3 weken af te wachten en dan pas te gaan, want dan is het vooral zonder bon heel moeilijk. U kunt het beste deze versie bij de winkel ruilen tegen platenbonnen en die dan besteden aan de nieuwe versie.


    Met vriendelijke groet,

    FREE RECORD SHOP


    is toch geen oplossing??
    Ik heb hier die bon nog wel (rood a4-tje met ordernummer en klantgegevens enzo), dus ik neem aan dat het dan niet zo moeilijk meer is?
    Oh, that's right, Private Pyle ... don't make any fucking effort to get to the top of the fucking obstacle! If God wanted you up there He would have miracled your ass up there by now, wouldn't He?

  2. #127

    Standaard Re: Re: Re: Nieuwe versie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door immz0r


    Ik heb hier die bon nog wel (rood a4-tje met ordernummer en klantgegevens enzo), dus ik neem aan dat het dan niet zo moeilijk meer is?
    dan niet nee denk ik
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  3. #128

    Standaard Re: Re: Nieuwe versie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Vonk
    Ik kreeg deze e-mail van de free record shop, op de vraag of ik hem gewoon kon omruilen voor een nieuwe versie.

    Beste Klant,

    Er zijn inderdaad enkele mankementen aan deze versie. Er komt over ongeveer een week of 3 een betere versie van. Het is inprincipe een defect en dat staat los van het normale ruilen van produkten. Alhoewel een bon wel veel makkelijker zou zijn geweest. U kunt het het beste contact opnemen met de winkel waar het produkt gekocht is en met hen een oplossing zoeken. Het is geen goed idee om die 3 weken af te wachten en dan pas te gaan, want dan is het vooral zonder bon heel moeilijk. U kunt het beste deze versie bij de winkel ruilen tegen platenbonnen en die dan besteden aan de nieuwe versie.


    Met vriendelijke groet,

    FREE RECORD SHOP


    is toch geen oplossing??
    Dat is toch een goede oplossing? Als je die DVD nu terugbrengt zullen ze niet zo gauw moeilijk doen (deden ze bij mij ook niet zonder bonnetje). Als je er echter zo lang mee wacht kan ik me echter wel voorstellen dat het wat moeilijker zal zijn.

    Overigens mogen we blij zijn dat de FRS ze zonder bonnetje terug neemt want je kunt natuurlijk helemaal niet bewijzen dat je het ook daadwerkelijk bij de FRS hebt gekocht

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  4. #129

    Standaard Re: Re: Re: Nieuwe versie

    Nou ik heb hem inderdaad gewoon kunnen terugbrengen zonder problemen hoor. Ze weten er van.
    Mijn Setje
    /Mijn DVD-Lijstje.

    In the quiet words of the Virgin Mary... come again

  5. #130

    Standaard Re: Re: Re: Re: Nieuwe versie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymond Vonk
    Nou ik heb hem inderdaad gewoon kunnen terugbrengen zonder problemen hoor. Ze weten er van.
    Ok.... Maar omdat je zei dat je het geen oplossing vond....

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  6. #131

    Standaard Veel winkels nog niet op de hoogte

    Ik heb me verbaasd over de slechte informatievoorziening binnen de winkelketens. Tijdens een DVD-rondje vanavond in en rond Rdam Alexandrium varieerden de reacties van verbaasd en dankbaar tot lichtelijk ongeloof. Heb onderstaande zaken allemaal ingelicht over het authoring-probleem, de retour-actie van A-film en de nieuwe versie met doorzichtige hoes.

    MovieMax: Men had 1 exemplaar in de verkoop-sectie liggen. Videotheekmedewerkster ingelicht.

    MusicStore: men was niet op de hoogte van de retour-actie van A-film (lag nog gewoon in de winkel).

    MediaMarkt: volop stapels in de winkel. De medewerker die ik erover vertelde vroeg me of ik van A-film was

  7. #132

    Standaard

    De FRS verkoopt 'em ook nog steeds, ondanks dat ze weten dat ie defect is.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #133

    Standaard

    Goed hè??... tja, wat niet weet, dat niet deert, zullen ze vast denken....

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jopey
    Goed hè??... tja, wat niet weet, dat niet deert, zullen ze vast denken....
    maar wat -wij- weten deert wel! ;)
    Oh, that's right, Private Pyle ... don't make any fucking effort to get to the top of the fucking obstacle! If God wanted you up there He would have miracled your ass up there by now, wouldn't He?

  10. #135

    Standaard

    ik heb afgelopen week donnie darko bij de mediamarkt in heerlen gekocht voor 17,99 euro. nu vond ik de fouten in de ontertiteling niet zo storend, maar aangezien ik komende week toch in de buurt van heerlen moet zijn denk ik erover om hem toch terug te brengen. Ik vroeg me alleen af of de nieuwe versie ook voor dezelfde prijs in de winkel komt te liggen of is de oude versie nu zo goedkoop omdat er fouten opzitten. Want in het geval we straks 25 euro of meer moeten gaan betalen voor de nieuwe versie is overweeg ik om de oude versie te behouden.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frankpeeters
    ik heb afgelopen week donnie darko bij de mediamarkt in heerlen gekocht voor 17,99 euro. nu vond ik de fouten in de ontertiteling niet zo storend, maar aangezien ik komende week toch in de buurt van heerlen moet zijn denk ik erover om hem toch terug te brengen. Ik vroeg me alleen af of de nieuwe versie ook voor dezelfde prijs in de winkel komt te liggen of is de oude versie nu zo goedkoop omdat er fouten opzitten. Want in het geval we straks 25 euro of meer moeten gaan betalen voor de nieuwe versie is overweeg ik om de oude versie te behouden.
    Zal denk ik hetzelfde gaan kosten. Ik kan de mijne namelijk gewoon omruilen tegen de nieuwe zodra die er is
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frankpeeters
    ... Ik vroeg me alleen af of de nieuwe versie ook voor dezelfde prijs in de winkel komt te liggen of is de oude versie nu zo goedkoop omdat er fouten opzitten. Want in het geval we straks 25 euro of meer moeten gaan betalen voor de nieuwe versie is overweeg ik om de oude versie te behouden.

    Dat zou dr nog eens bij moeten komen, dat ik moet betalen voor hun fouten! ;)
    Oh, that's right, Private Pyle ... don't make any fucking effort to get to the top of the fucking obstacle! If God wanted you up there He would have miracled your ass up there by now, wouldn't He?

  13. #138

    Standaard

    Mmm, vandaag deze DVD gekocht bij MM ArenA en nu pas zie ik deze thread

    Ga hem vrijdag dus maar terugbrengen
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  14. #139
    Gerre666
    Guest

    Standaard

    Heb hem teruggebracht naar FRS in Antwerpen (keyserlei) waar ik hem gekocht had. Man achter de kassa wist van niks natuurlijk: "Ge zijt den eerste die da komt zeggen".

    Maar hij wou hem wel wisselen voor een andere DVD, maar ik zei van nee kzou hem willen wisselen voor de "nieuwe" versie dan. Hij zei dan maar van goed als die er is breng je deze terug (ik mag mijn Donnie Darko DVD dus bijhouden tot de nieuwe er is). Hij heeft dan iets geschreven op mijn bonnetje en er een stempel opgezet. khoop nu maar dat het werkt binnen enkele weken.

  15. #140

    Standaard

    WHAHAHAHAHAHAAAAAAAA, ik heb zojuist Donnie Darko binnen gekregen! Natuurlijk gratis via de site van Free Record Shop, moet alleen verzendkosten betalen maar er staat nergens een banknummer ofzo waar ik dat naartoe zou moeten storten! Ik wacht wel af!

    Tommy
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    WHAHAHAHAHAHAAAAAAAA, ik heb zojuist Donnie Darko binnen gekregen! Natuurlijk gratis via de site van Free Record Shop, moet alleen verzendkosten betalen maar er staat nergens een banknummer ofzo waar ik dat naartoe zou moeten storten! Ik wacht wel af!

    Tommy
    Hoezo "natuurlijk gratis" ? En aktie ofzo?

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret


    Hoezo "natuurlijk gratis" ? En aktie ofzo?
    Lees maar eens wat posts terug, dan begrijp je het wel!

    Tommy!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    WHAHAHAHAHAHAAAAAAAA, ik heb zojuist Donnie Darko binnen gekregen! Natuurlijk gratis via de site van Free Record Shop, moet alleen verzendkosten betalen maar er staat nergens een banknummer ofzo waar ik dat naartoe zou moeten storten! Ik wacht wel af!

    Tommy
    Dat is alvast 1!

    Veel plezier ermee Tommy.

    Ik ga donderdag effe langs bij de plaatselijke FRS.
    Kijken of mijn 4 Donnie Darko's binnen zijn.

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommy Brok
    Lees maar eens wat posts terug, dan begrijp je het wel!

    Tommy!
    Niet in deze thread,maar in de Pricewatch thread van Donnie Darko.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël van Zanten
    Niet in deze thread,maar in de Pricewatch thread van Donnie Darko.
    Ooh sorry, dan heb ik dit in de verkeerde thread gezet! Dus Pepijn, het staat in de pricewatch thread!

    Tommy
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  21. #146

    Standaard

    Ik heb mijn Donnie Darko vandaag binnengebracht. De nieuwe versie was nog niet binnen, dus heb ik maar tegen Lilo en Stitch geruild.

    Heeft iemand de nieuwe versie al tegengekomen in de rekken (Belgische winkels)?

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB
    Ik heb mijn Donnie Darko vandaag binnengebracht. De nieuwe versie was nog niet binnen, dus heb ik maar tegen Lilo en Stitch geruild.

    Heeft iemand de nieuwe versie al tegengekomen in de rekken (Belgische winkels)?
    ik geloof d...nee.. ik hoop dat er een newspost wordt gedaan op dvd.nl wanneer de nieuwe er liggen =)
    Oh, that's right, Private Pyle ... don't make any fucking effort to get to the top of the fucking obstacle! If God wanted you up there He would have miracled your ass up there by now, wouldn't He?

  23. #148

    Standaard

    Heeft iemand misschien een link naar de nieuwe hoes van de Donnie Darko DVD ?

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VdB
    Heeft iemand misschien een link naar de nieuwe hoes van de Donnie Darko DVD ?
    Zelfde als de oude lijkt me, maar dan met een transparante hoes i.p.v. een zwarte. Lijkt me makkelijk te onderscheiden toch?

  25. #150

    Standaard

    Had nog even toelichting gevraagd over wat ze precies gingen wijzigen bij de nieuwe versie:

    Het klopt inderdaad dat er een nieuwe uitgave van Donnie Darko komt.
    De reden daarvoor is dat er op de huidige uitgave een aantal extra's niet staan en dat het beeld niet is zoals het hoort te zijn.
    Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd, mocht het niet zo zijn dan hoor ik het graag nog.


    En ik heb ook gehoord dat de DTS track onder handen word genomen... Dus als alles mee zit hebben we over een paar weekjes een perfecte release!
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •