Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 105 worden weergegeven.

Discussie: Farscape

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Van de week ff het eerste seizoen besteld van de starbuster edities, ben benieuwd.
    Proficiat, daar ga je veel plezier aan beleven! Veel kijkgenot gewenst.
    Gisteren de eerste 2 afleveringen gekeken. Ik vond ze wat tegenvallem. Acteerwerk was niet zo sterk, en ik vond het toch wel wat kinderachtig overkomen. Ik ga het zeker nog wel wat afleveringen een kans geven, maar ik hoop wel dat het niveau omhoog gaat.
    De eerste twee afleveringen zijn inderdaad nog wat wennen, er moet tijd genomen worden om de karakters in te voeren e.d. Wacht toch nog maar even af zou ik zo zeggen... Je kan pas echt goed reageren na een aflevering of 8. Voor mij was de aflevering waarna ik toch wel het briljante van de reeks begon in te zien PK Tech Girl
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Van de week ff het eerste seizoen besteld van de starbuster edities, ben benieuwd.
    Proficiat, daar ga je veel plezier aan beleven! Veel kijkgenot gewenst.
    Gisteren de eerste 2 afleveringen gekeken. Ik vond ze wat tegenvallem. Acteerwerk was niet zo sterk, en ik vond het toch wel wat kinderachtig overkomen. Ik ga het zeker nog wel wat afleveringen een kans geven, maar ik hoop wel dat het niveau omhoog gaat.
    De eerste twee afleveringen zijn inderdaad nog wat wennen, er moet tijd genomen worden om de karakters in te voeren e.d. Wacht toch nog maar even af zou ik zo zeggen... Je kan pas echt goed reageren na een aflevering of 8. Voor mij was de aflevering waarna ik toch wel het briljante van de reeks begon in te zien PK Tech Girl
    Die aflevering vond ik ook wel aardig. Ik moet idd zeggen dat de serie langzaam op gang komt. Ik vind het op dit moment gewoon een lekkere wegkijk serie. Er zit regelmatig een goede aflevering bij. Toch zit er niet echt een doorlopend verhaal is, er wordt wel regelmatig aandacht aan geschonken dat ze naar huis willen. Maar er zitten ook vaak gewoon afleveringen tussen waar ze gewoon een avontuur beleven.
    Ik vind het een leuke serie, en verwacht ook wel alles te gaan zien als het niveau niet inzakt.
    Turn around and feel the vibe.....

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Toch zit er niet echt een doorlopend verhaal in
    Geloof me, dat komt nog...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Toch zit er niet echt een doorlopend verhaal in
    Geloof me, dat komt nog...
    Ik heb dat idee ook wel, maar het gaat wel heel erg langzaam. Nog maar een aflevering en S1 is klaar.
    Ik hoop volgende week S2 binnen te krijgen.
    Turn around and feel the vibe.....

  5. #55

    Standaard

    Vanaf seizoen 2 zijn er telkens dubbele en driedubbele afleveringen die de verhaallijnen goed laten voortlopen. De kennismaking met Stark en Scorpius' Aurora Chair waren nog maar een voorproefje, alsook de zwangerschap van Moya. D'r zijn al op heel wat dingen gehint in dit eerste seizoen die in de volgende seizoenen zullen uitgewerkt worden zoals [spoiler:2b2657aa50]de verloren zoon van D'Argo, Scorpius' pogingen om Johns kennis over wormgaten te pakken te krijgen, Crais die zich van de Peacekeepers afscheidt, Aeryns zoektocht naar haar moeder, de introductie van Stark en Jool, Chiana's zoektocht naar haar verdwenen broer,[/spoiler:2b2657aa50] en niet te vergeten ook een [spoiler:2b2657aa50]sterfgeval[/spoiler:2b2657aa50] en [spoiler:2b2657aa50]niet één maar twee romances...[/spoiler:2b2657aa50]
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Toch zit er niet echt een doorlopend verhaal in
    Geloof me, dat komt nog...
    Ik heb dat idee ook wel, maar het gaat wel heel erg langzaam. Nog maar een aflevering en S1 is klaar.
    Ik hoop volgende week S2 binnen te krijgen.
    En nog steeds niet binnen
    Turn around and feel the vibe.....

  7. #57

    Standaard

    Via een ruil de 1e Starburst editie binnen gekregen (ep. 1.1 - 1.7), de 2-zijdige 2 disc-uitgave.

    Hoewel ik er nog echt aan moet beginnen, ben ik al aan het zoeken naar de overige delen. Lijkt me wel zo aardig om de serie in zijn geheel in dezelfde uitgaves aan te schaffen, maar tot mijn schrik zijn de starburst-edities toch prijzig en daarnaast - vooral de oudere delen - niet allemaal verkrijgbaar.

    Iemand tips voor de aanschaf van deze edities? Ik heb gelezen dat deze beter zouden zijn dan de r2uk uitgaves....

    Of is iemand bekend met de kwaliteit van de Australische dvd-sets? Deze worden vrij aardig geprijsd aangeboden op e-Bay.

    Extra's zijn leuk, maar belangrijkste vind ik beeld- en geluidskwaliteit en dat de afleveringen chronologisch (qua verhaal-opvolging, niet uitzendschema) erop staan.

    Tips zijn zeer welkom :smile:
    Send a maniac to catch a maniac...

  8. #58

    Standaard

    De Australische sets bevatten geen ondertiteling of zo, wat in het space-koeterwaals van het Farscape=verse nogal verwarrend kan zijn!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #59

    Standaard

    Ik heb zelf alle Farscape seizoensboxen (limited editions) uit Engeland. Geen ondertiteling maar de kwaliteit vind ik zeer goed. Ook zijn het erg mooie boxen.
    Deze boxen kosten bij www.amazon.co.uk nu ongeveer 40 pond per box (= ongeveer 60 euro per box/seizoen).
    Zie:
    http://www.amazon.co.uk/Farscape-Com...1104091&sr=1-1
    http://www.amazon.co.uk/Farscape-Com...1104091&sr=1-3
    http://www.amazon.co.uk/Farscape-Com...1104091&sr=1-4
    http://www.amazon.co.uk/Farscape-Com...1104091&sr=1-2
    http://www.amazon.co.uk/Farscape-Pea...1104091&sr=1-5
    De peacekeeper wars is géén limited edition box (die bestaat ook niet zover ik weet) maar deze uitgave is kwalitatief stukken beter dan de Nederlandse uitgave.

    Succes!

  10. #60

    Standaard

    Nou, wat is die serie gewild... al tig keer overboden bij eBay.

    Bedankt voor de tips tot dusver. Seizoen 1 heb ik nu via eBay besteld - de AUS-versie, slimline packaging..
    Voor nog geen 28 euro incl. verzenden. Ik hoop alleen dat de afleveringen chronologisch erop staan (op de ene site staat een andere volgorde bij deze box dan bij de andere).

    Welke site kan ik aanhouden voor de juiste volgorde? (Verhaaltechnisch, niet het uitzendschema).
    Send a maniac to catch a maniac...

  11. #61

    Standaard

    En seizoen 1 binnen vanuit Aussie-land... nette verzendtijd.

    Kwaliteit van de dvd lijkt me ook dik in orde, afleveringen staan er in juiste volgorde (chronoligisch qua verhaal, niet qua uitzendvolgorde) op.
    De verpakking is een zogenaamde slimline-6-pack.
    De dikte van 1 normale dvd-keepcase waarin (middels 2 inlays) 6 schijven passen, het geheel in een slipcase.
    Regio 4 gecodeerd (niet 2), Geen subs.

    Maar een heel mooi alternatief, omdat van seizoen 1 geen (betaalbare) uitgave te vinden valt.

    Seizoen 2 en 4 verwacht ik ieder moment vanuit USA van ene D. Pacific, hierbij wel voor de Starburst editions gekozen (geen idee of het de 2-disc of 4-disc zijn).

    Seizoen 3 voor een prikkie op de Duitse e-Bay kunnen scoren (betreft de seizoensbox - regio 1, 5 keepcases in een karton - wat een verschil op de plank met seizoen 1 )

    De Peacekeeper Wars heb ik dan weer als r2nl....

    Wat een zootje ongeregeld in de kast (past wel bij serie)... kan nu tenminste op volgorde gaan kijken.8)
    Send a maniac to catch a maniac...

  12. #62

    Standaard

    Weet niemand of Farscape nog opnieuw wordt uitgebracht in een box ofzo???
    There's a man... He's bald and wears a short-sleeved shirt, and somehow he's very important to me. I think his name is Homer

    DVD collectie

    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/Noi-Procs

  13. #63

    Standaard

    In UK is er een boxset met alle seizoenen. Voor NL zou ik hier niet op wachten, het was al teveel moeite om seizoen 1 helemaal uit te brengen.
    Send a maniac to catch a maniac...

  14. #64

    Standaard

    Ik heb gezien dat er 2 uitgaven zijn met alle seizoen. Één van 40 DVD's, waarbij allemaal losse DVD-doosjes in een grote doos zitten. En een uitvoering met 42 DVD's. Deze is inclusief de miniserie. Weet iemand hoe de kwaliteit hiervan is? Hebben ze ook alle extra's en is er (Engelse) ondertitel?? Wat voor geluid enz, enz, etceterovoorts.

    De Nederlandse versie zal toch wel nooit verschijnen. Net als Earth: Final Conflict; Waking the Dead. Ook weer enz.

  15. #65

    Standaard

    Voor een versie met Engelse ondertiteling moet je de Amerikaanse Starburst-editie kopen. De 1-in-alles-doos bevat geen subs.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Voor een versie met Engelse ondertiteling moet je de Amerikaanse Starburst-editie kopen. De 1-in-alles-doos bevat geen subs.
    Geldt dat voor beide boxen?

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door matthe Bekijk bericht
    Geldt dat voor beide boxen?
    Ik ben er vrij zeker van van wel, want volgens mij zijn het dezelfde discs.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #68

    Standaard

    Nu voor 99,97 Pond te bestellen op Amazon.co.uk

    http://www.amazon.co.uk/Farscape-Ult...8611723&sr=8-1

    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  19. #69

    Standaard

    UK subs of NL subs?

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    UK subs of NL subs?
    Nee... geen subs...

    Zit er toch sterk aan te twijfelen om aan te schaffen...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Nu voor 99,97 Pond te bestellen op Amazon.co.uk

    http://www.amazon.co.uk/Farscape-Ult...8611723&sr=8-1

    en besteld...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  22. #72

    Standaard

    hoeveel komt ie op incl. verzenden?
    En laat me even weten of er UK subs op zitten.
    Ik las iets over English for the hard of hearing.....

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door promat Bekijk bericht
    hoeveel komt ie op incl. verzenden?
    En laat me even weten of er UK subs op zitten.
    Ik las iets over English for the hard of hearing.....
    103 Pond (wat ongeveer uitkomt op € 133,- ) dus wel veel geld...

    Subs zouden mooi meegenomen zijn, maar ik geloof er zelf niet zo had in...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  24. #74

    Standaard

    Heb net bij Fame Seizoen 1 / 4 gehaald (aussie import) voor 34,99 per Seizoen. Met de 15% kortingsbon dus kompleet voor nog geen 120 euro

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Subs zouden mooi meegenomen zijn, maar ik geloof er zelf niet zo had in...
    Als je subs wilt (Engelse) is de Amerikaanse Starburst Editions de enige way to go.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •