Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 105 worden weergegeven.

Discussie: Farscape

  1. #76

    Standaard

    Heeft iemand de R1 'complete series' box die vorig jaar is uitgegeven al? Is dat wat?

    De verminkte NL-box smaakte naar meer en dit lijkt me een heel betaalbare optie.

  2. #77

    Standaard

    Ok, dit is toeval: ik zocht deze thread op (gewoon omdat ik wel eens wilde weten of iemand mijn vraag al beantwoord had) en toen ik vervolgens op Amazon.co.uk even op farscape zocht zag ik dat er anderhalve week geleden nieuwe seizoenboxen zijn uitgegeven van deze serie! Die ga ik dus maar eens bestellen: eindelijk een goeie optie om goedkoop aan deze serie te komen.

    edit: een ander interessant nieuwtje is trouwens dat Farscape: the peacekeeper wars in Duitsland op Blu-ray is verschenen. En ook in Duitsland zijn trouwens nieuwe seizoenboxen verschenen zie ik nu.
    Laatst aangepast door Richard B. : 22-04-2011 om 17:53

  3. #78

    Standaard

    Complete box op bluray in amerika vanaf 15/11
    zal wel geen nl subs bevatten

    http://www.amazon.com/gp/product/ref...SIN=B005CXOG8M

  4. #79

    Standaard

    komt ook in de UK uit, en natuurlijk ook zonder NL subs.

    zal wsl nooit meer iets worden in NL, want ik verwacht niet dat Just Bridge er ooit nog iets mee gaat doen.

    balen

  5. #80

    Standaard

    Ik zou wel met Engelse subs genoegen nemen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #81

    Standaard

    Ik ben een tijd geleden blijven steken aan het begin van seizoen 4...

    Hele goede serie, maar ik had wel het gevoel dat er opeens een sprong werd gemaakt in het verhaal aan het begin van het 4e seizoen. Of zijn er afleveringen die op de dvd's (r1) niet chronologisch staan? Ik denk dat ik over een tijd maar weer eens de hele serie op rij probeer te kijken, maar het was toen de combinatie van een paar voor het gevoel iets mindere afleveringen plus het feit dat ik opeens het gevoel had 'de lijn' kwijt te zijn die me even heeft laten afhaken.
    Send a maniac to catch a maniac...

  7. #82

    Standaard

    Review van de blu-ray box.

    Wat erg, erg zonde van de beeldkwaliteit zeg....ik hou het waarschijnlijk bij mijn DVD's.

  8. #83

    Standaard

    Ik heb blu-ray box vrijdag uitgepakt en ik kan alvast bevestigen dat het een regiovrije editie is. De box bevat enkel Engelse subs en de beeldkwaliteit is matig. De geluidskwaliteit van de set is goed maar zeker niet uitstekend. Al bij al een matige release. Het beeld is niet scherp en het lijkt inderdaad een beetje op een "verbeterde" dvd release. Dat doet natuurlijk niets af van de uitstekende kwaliteit van de serie zelf!

  9. #84

    Standaard

    Kijk, nog een bevestiging van een forumlid zelf, dat is mooi.

    Of eigenlijk jammer, ik had toch gehoopt op beter ....

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kijk, nog een bevestiging van een forumlid zelf, dat is mooi.

    Of eigenlijk jammer, ik had toch gehoopt op beter ....
    Misschien kan ik je toch een beetje opbeuren door te zeggen dat alles bij elkaar genomen de blu-ray release toch nog iets beter is dan de dvd release. Maar het is jammer genoeg niet de kwaliteit geworden die ik gehoopt had. De Stargate Atlantis release op blu-ray is beter zowel qua beeld als qua geluid. Jammer.........

  11. #86

    Standaard

    Tsja, het is altijd lastig...voor een kleine verbetering van het beeld is het een flinke uitgave.
    Was het Star Trek geweest, dan had ik niet getwijfeld.

    Ik denk nog even na, misschien als de prijs nog iets zakt. Bedankt voor je reactie i.i.g.! Mocht je meer ervaringen hebben, als je meer gekeken hebt, dan lees ik ze graag.

  12. #87

    Standaard

    Ik zit al vol ongeduld te wachten op de blu-rays van Star Trek TNG. Paramount zal hier wel een goede blu-ray release van maken. Daar heb ik alle vertrouwen in. Maar het is nog eventjes wachten vermoed ik. Ze zullen de blu-rays van TNG misschien willen uitbrengen net voor de release van de volgende Star Trek film.

  13. #88

    Standaard

    Daar heb ik alle vertrouwen in, kijkende naar de kwaliteit van de Star Trek TOS blu-ray uitgaves.
    Maar wachten op het voorproefje op 31 januari .

  14. #89

    Standaard

    Niet allemaal zo teleurgesteld reageren. De postproductie van Farscape is net als alle series uit de jaren 90 gedaan in SD en op digitale video. Brian Henson heeft al in interviews aangegeven dat een restauratie a la Star Trek te kostbaar is en te veel werk zou kosten. De BD release is een upscale conversie geworden van 560i PAL bronnen. Dus qua beeld en geluid is deze release geen openbaring, maar wel een lichte verbetering.

    Aangezien ik the complete series op R1 dvd heb gekocht en dus enkel af te spelen is op mijn regiovrije DVD speler, overweeg ik over een paar maanden als de prijs gedaald is, te double dippen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  15. #90

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Ik heb blu-ray box vrijdag uitgepakt en ik kan alvast bevestigen dat het een regiovrije editie is. De box bevat enkel Engelse subs en de beeldkwaliteit is matig. De geluidskwaliteit van de set is goed maar zeker niet uitstekend. Al bij al een matige release. Het beeld is niet scherp en het lijkt inderdaad een beetje op een "verbeterde" dvd release. Dat doet natuurlijk niets af van de uitstekende kwaliteit van de serie zelf!
    Phil, waar heb je je box gekocht, en voor hoeveel? En heb je geen last gehad met de douane?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Phil, waar heb je je box gekocht, en voor hoeveel? En heb je geen last gehad met de douane?
    Als ik echt niet kan wachten (en meestal is dat zo bij sf-series) dan koop ik dit in een filmwinkeltje in Brussel. Het winkeltje heet de "melopee". Anders koop ik mijn releases meestal bij Amazon.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Phil Neutral Bekijk bericht
    Als ik echt niet kan wachten (en meestal is dat zo bij sf-series) dan koop ik dit in een filmwinkeltje in Brussel. Het winkeltje heet de "melopee". Anders koop ik mijn releases meestal bij Amazon.
    En ze hadden de Farscape BR-box daar al? Want bij mijn weten is de officiële releasedatum pas 15/10.

    Anyway, hij staat blijkbaar bij Planet Axel voor net iets meer dan 100 euro.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    En ze hadden de Farscape BR-box daar al? Want bij mijn weten is de officiële releasedatum pas 15/10.

    Anyway, hij staat blijkbaar bij Planet Axel voor net iets meer dan 100 euro.
    Hij heeft de Amerikaanse releases altijd een tweetal weken voor de releasedatum.

  20. #95

    Standaard

    Phil, heb jij eigenlijk de US-versie of de UK-versie? (kan je normaal zien aan het leeftijdslogo op de cover).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #96

    Standaard

    Blijkbaar kondigt Planetaxel aan dat de US-versie *niet* regiovrij is. Jammer, maar de UK-versie blijkt wel een uitkomst. Toch wil ik bij Phil toch nog even checken: heb jij de US of de UK-versie (kan je zien aan het leeftijdslogo).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Blijkbaar kondigt Planetaxel aan dat de US-versie *niet* regiovrij is. Jammer, maar de UK-versie blijkt wel een uitkomst. Toch wil ik bij Phil toch nog even checken: heb jij de US of de UK-versie (kan je zien aan het leeftijdslogo).
    Ik heb het voor alle zekerheid nog even getest op mijn Philips regio B speler en de US versie speelt perfect af!
    REGIOVRIJ dus!

  23. #98

    Standaard

    Ik wel steeds meer twijfelen of ik niet toch een Sinterklaas kado voor mijzelf ga geven...het kriebelt wel.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Phil, waar heb je je box gekocht, en voor hoeveel? En heb je geen last gehad met de douane?
    koop bij www.hdmoviesource.com

    zij zette altijd een waarde van lager dan 18 dollar + gift op je pakket zo blijft de douane er af

  25. #100

    Standaard

    Inmiddels ben ik de BD box aan het bekijken, en na 5 afleveringen kan ik toch zeggen, dat het zeker niet tegenvalt. Kijk, een waanzinning 'HD-effect' heeft het allemaal niet, maar ik geef toe dat het erg goed te pruimen is.

    Beter dan dit wordt het niet. Misschien ben ik te makkelijk, omdat de serie zelf mij zo boeit, maar wat ik vooraf vreesde, valt dus mee.

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •