De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Another day in paradise

    Wie heeft de DVD Another day in paradise van Larry Clark (die van KIDS en Bully)? Wat zijn de specs wat betreft beeld, geluid, ondertitels aan/uit e.d.? Zit nl. te twijfelen tussen de UK en de NL-release.

    Rodisc geeft aan dat het beeld van de NL-versie 4:3 is met DD5.1.
    Bensonsworld heeft het over de UK-versie als "director's cut", die 16:9 zou zijn (met DD2.0), bij Play en Blackstar staat dat ie ook 16:9 anamorf is.
    Op dvdcompare staat weer dat de UK-versie van de director's cut fullfame is... Dat klopt dan weer met de info op dvdworld.

    *zucht* Wie helpt me uit de brand?
    Als de NL versie ook fullframe is met optionele ondertitels en DD5.1 dan lijkt dat de beste koop wellicht. Originele beeldformaat is 1.66:1, daarom lijkt het me sterk dat er een 16:9-anamorfe versie bestaat.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  2. #2

    Standaard

    Hm, geen Larry-Clark-fans in Nederland??

    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #3

    Standaard Tuurlijk wel

    *meldt*
    Alleen die technische specificaties waar jij om vraagt, daar kan ik je niet mee helpen. Maarruh... mag ik Another Day in Paradise een keer lenen als je 'm eenmaal hebt?

  4. #4

    Standaard Re: Tuurlijk wel

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frollo
    *meldt*
    Alleen die technische specificaties waar jij om vraagt, daar kan ik je niet mee helpen. Maarruh... mag ik Another Day in Paradise een keer lenen als je 'm eenmaal hebt?
    Ja hoor
    Maar die specs moeten toch ergens te achterhalen zijn?
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #5

    Standaard

    heb deze in mijn bezit gehad, het gaat hier idd om de 4:3/2.0 versie (die ook bij FRS ligt voor een eurootje of 8á9)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    heb deze in mijn bezit gehad, het gaat hier idd om de 4:3/2.0 versie (die ook bij FRS ligt voor een eurootje of 8á9)
    €6,99 om precies te zijn. Waarschijnlijk is de UK-versie dus ook gewoon 4:3/DD2.0, dus dan ga ik toch die FRS-versie maar eens aanschaffen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim Weisselberger
    heb deze in mijn bezit gehad, het gaat hier idd om de 4:3/2.0 versie (die ook bij FRS ligt voor een eurootje of 8á9)
    Weet je ook of de ondertitels uitschakelbaar zijn? Dit staat niet op de hoes helaas.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •