Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 76 worden weergegeven.
  1. #26
    Ebbie
    Guest

    Standaard

    Heb precies hetzelfde als Harrycallehan. BoB-box is 23-1 verstuurd nog steeds niks van gehoord terwijl het geld al weg is

  2. #27

    Standaard

    Ook ik zit nog steeds te wachten op de zendingen van 21/1 en 31/1.
    Eén keer heb ik een reactie op een mailtje gehad. Glenn zou bekijken wat er aan de hand was, daarna niks meer gehoord. Dus vanavond maar weer een mailtje gestuurd met de vraag of hij al iets meer wist.
    Overigens kwam een zending van Ezy vandaag gewoon na een week binnen.

  3. #28

    Standaard

    Het was voor het eerst dat ik in Australie bestelde en ik was al bang dat er bij mij weer iets fout zou gaan. Ik ben dus niet de enige......

    Het zal vast goed komen maar ik heb inmiddels toch maar een mailtje gestuurd aan devoted. Ik las trouwens op de site dat je pas na zes weken moet mailen als je bestelling niet aan komt. Ik vind dat wel een beetje lang. Op het forum lees ik verhalen van een levertijd van 10 dagen...... Die zes weken kan ik niet wachten

    EDIT:
    Bonzo: waar stuur jij die mailtjes heen ? op de site staan verschillende adressen....... En laat even wat weten van de afloop van je bestelling. De kans is groot dat mijn pakkie ergens bij die van jou ligt

    HC

  4. #29

    Standaard

    Kijk ook maar eens op http://www.dvdforum.nl/ onder Commercieel (Algemeen)

  5. #30

    Standaard

    kreeg ik eindelijk mn bestelling van Devoted binnen, ligt de volgende dag exact hetzelfde pakketje bij me in de bus (2 keer Spiderman dus)......?

    nu maar ff wachten op mn rekening .


  6. #31

    Standaard

    Ik heb een mail gestuurd naar Devoted. Ik las veel berichten dat de mail slecht beantwoord zou worden. Ik kreeg binnen 24 uur een retourmail. Glenn gaat uitzoeken waar mijn pakketje is en zonodig opnieuw versturen..

    Ik ben benieuwd.

    HC

  7. #32

    Standaard Ik ben ook niet echt happy met Devoted

    Ik heb 3 DVD's besteld op 5 januari en ik heb er maar 1 binnen gekregen.
    Na 2 mailtjes heb ik van Devoted een antwoord gekregen van : ik kijk het na.
    Ik heb vandaag maar weer gemailed of ze al iets weten.
    Maar ik heb echt het vermoeden dat er maar 1 van de 3 verzonden is.
    Bij Ezy heb ik nooit problemen een SpidermanBox die in een pakket verzonden is heeft er een kleine 2 weken over gedaan.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Ik heb een ander probleempje met devoted, waardoor ik geen dvd's gestuurd krijg.... Ik heb nu 2 bestellingen open staan. De eerste heb ik gedaan op 30-9. Hij heeft ongeveer 3 maanden op back-order gestaan. een paar weken geleden is de status veranderd. Hij staat nu op awaiting payment. Dit vind ik heel gek. Heb er dan ook een mailtje over gestuurd. Nog niets op ontvangen. Mijn tweede bestelling staat nu trouwens ook op back-order. Erg irritant.
    Mailtje terug gekregen van Glenn: ik zoek het uit. Eerste order weer gewoon op Back-order gezet en verder helemaal niets meer
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  9. #34

    Standaard

    Ze hebben bij Devoted een nieuwe functionaliteit: Help desk.
    Je krijgt een webform waarin je een vraag kan stellen. Hopelijk heeft dit meer succes.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  10. #35

    Standaard

    Er is nog hoop. Vandaag van Devoted Minority Report ontvangen, verzonden op 31/1. Nu mijn zending van 21/1 nog.
    Ter vergelijking: Ik kreeg vandaag ook een dvd binnen van FBO, verzonden op 18/2.

    Ik blijf het raar vinden wat Devoted betreft. Op de envelop weer de bekende sticker, bij FBO een sticker met ID Verified, wat dat dan ook maar betekent.
    Blijkbaar hebben alle andere Australische aanbieders dat standaard, zoals hiervoor al eens aangegeven, en Devoted niet. Misschien heeft het daar iets mee te maken.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Ze hebben bij Devoted een nieuwe functionaliteit: Help desk.
    Je krijgt een webform waarin je een vraag kan stellen. Hopelijk heeft dit meer succes.
    Die help desk werkt een stuk beter!!! Gelijk een bericht terug die ingaat op de vraag en niet zoiets als: Ik zal er naar kijken...

    Ze hebben trouwens nu ook Live support. Als ze online zijn (te zien rechtsonder in je scherm) kun je ze live (in chatvorm) vragen stellen. Nog niet geprobeerd, maar misschien werkt het.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  12. #37

    Standaard

    Ik heb een tweede mailtje gestuurd naar Devoted. Mijn bestelling van januari (order shipped on 23-01) is er nog steeds niet. Het betreft de Band of brothers box.

    Ik kreeg direct antwoord van Glenn. Hij heeft de box inmiddels opnieuw opgestuurd. Ik ben benieuwd.....

    HC

  13. #38

    Standaard

    Afgelopen maandag (24-2) heb ik mijn bestelling van 1-2 van devoted binnengekregen. Met sticker over aviation security.
    Ter vergelijking: maandag kreeg ik ook een bestelling van Ezy binnen, die was op 18-2 geplaatst.
    Dit was mijn eerste en voorlopig laatste bestelling bij devoted.

  14. #39

    Standaard

    Gelukkig voor jou heb je de bestelling in elk geval ontvangen. Ik deel je gevoel over een volgende bestelling. Ik ga het forum scherp in de gaten houden kijken of de berichten over devoted verbeteren.
    HC

  15. #40
    Ebbie
    Guest

    Standaard

    Ik ben een gelukkig mens. Vandaag is mijn op 23 januari verstuurde BoB-box aangekomen. Is voorlopig wel de laatste keer dat ik bij deze toko bestel.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ebbie
    Ik ben een gelukkig mens. Vandaag is mijn op 23 januari verstuurde BoB-box aangekomen. Is voorlopig wel de laatste keer dat ik bij deze toko bestel.
    Nou, dan heeft mij pakketje dus bij die van jou gelegen; ik heb hem ook eindelijk binnen !
    Ook bij mij zat er een sticker op de verpakking: ID VERIFIED
    op de sticker is met pen een nummer geschreven...
    Ik moet zeggen dat de verpakking ook enigzins gehavend is. Hierdoor is een hoekje van de box ook beschadigd.
    Maargoed, het is niet anders. Dan had ik hem maar in Nederland moeten kopen.
    HC

  17. #42

    Standaard

    inmiddels 2 verzendingen van Ezydvd binnen een week na verzenden ontvangen. Toppie dus. Op beide verpakkingen zatten wat stickers die er voorheen dus niet op zaten. Onder andere dus die ID verified sticker.

    Ook een mailtje ontvangen van devoted dat er een zendig verstuurd is. Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  18. #43

    Standaard

    2 weken geleden een mail gehad om mijn adres door te geven dan zou Glenn ze opnieuw versturen.
    Krijg ik gisteren weer deze mail:

    Sorry for the delay Just about to reship but before I do has any of the titles arrived?

    Glenn

    En ik al denken dat ze vandaag of morgen in de bus liggen.
    Ik wacht al vanaf 5 januari!! op mijn DVD's. :evil: :twisted:
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  19. #44

    Standaard

    Eindelijk is ie vandaag dan toch binnen, de op 21/1 door Devoted verzonden dvd The Patriot.
    Weer een sticker met Security delay en dus niet met de sticker ID Verified.
    Blijkbaar doet hij op dat punt dus iets fout, anders zou ik het ook niet weten.
    De dvd stond toen in de prijslijst voor AUD 23, nu voor ruim 10 AUD meer.
    Ik kan niet anders zeggen dan dat Devoted zich op deze manier helemaal uit de markt prijst. Maar ik ben natuurlijk blij dat ie toch nog gekomen is.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BonzoDuck
    Eindelijk is ie vandaag dan toch binnen, de op 21/1 door Devoted verzonden dvd The Patriot.
    Weer een sticker met Security delay en dus niet met de sticker ID Verified.
    Blijkbaar doet hij op dat punt dus iets fout, anders zou ik het ook niet weten.
    De dvd stond toen in de prijslijst voor AUD 23, nu voor ruim 10 AUD meer.
    Ik kan niet anders zeggen dan dat Devoted zich op deze manier helemaal uit de markt prijst. Maar ik ben natuurlijk blij dat ie toch nog gekomen is.
    Mijn bestelling bij Devoted deed er 8 weken over, daar zat dus wel de sticker ID verified op. Ik denk dus niet dat het daar iets mee te maken heeft. Maar je weet het nooit......

    HC

  21. #46

    Standaard

    Eerste DVD binnen, hij heeft er dus 6 dagen uiteindelijk over gedaan. Netjes dus. Helaas is dvd-verpakking beschadigd (paar stukken plastic aan de zijkant eruit). Ik ga hem alleen hiervoor niet terugsturen.

    Er zat een oranje id-verified sticker op en een met de hand ingevuld inhoudsbriefje oid.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  22. #47

    Standaard

    Mijn dvd uit de ex-rental sale van Devoted gepost op 26/02 kwam afgelopen dinsdag binnen 11/03 dus. Daar valt dus wel mee te leven.
    Mij bestelling van ezy was er weer zoals vrijwel altijd binnen 10 dagen.


  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Eerste DVD binnen, hij heeft er dus 6 dagen uiteindelijk over gedaan. Netjes dus. Helaas is dvd-verpakking beschadigd (paar stukken plastic aan de zijkant eruit). Ik ga hem alleen hiervoor niet terugsturen.
    Hadden ze geen karton om het doosje gewikkeld? Zo krijg ik altijd geleverd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Eerste DVD binnen, hij heeft er dus 6 dagen uiteindelijk over gedaan. Netjes dus. Helaas is dvd-verpakking beschadigd (paar stukken plastic aan de zijkant eruit). Ik ga hem alleen hiervoor niet terugsturen.
    Hadden ze geen karton om het doosje gewikkeld? Zo krijg ik altijd geleverd.
    Bij Ezy doen ze dat wel, ja. Bij Devoted helaas niet. Ging tot nu toe altijd goed....
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Bij Ezy doen ze dat wel, ja. Bij Devoted helaas niet. Ging tot nu toe altijd goed....
    ja, de verpakking is wel een heel stuk verslechterd.


Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •