Bekijk uitslag poll: Zou jij als Unit 13 uitkomt op dvd m kopen?

Stemmers
19. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja

    15 78,95%
  • Nee

    4 21,05%
  • Unit 13??? nog nooit van gehoord!?

    0 0%
Pagina 11 van 22 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 535 worden weergegeven.

Discussie: Unit 13

  1. #251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Vandaag ook al niet binnen!
    Bij mij ook niet. Maakt het nog uit wanneer je het geld hebt overgemaakt?

  2. #252

    Standaard

    Ik merk dat ik best een beetje jaloers begin te worden op al die mensen die nog niets binnen hebben........ZIJ hebben al dat kijkplezier nog tegoed wat ik vrijdag en zaterdag al genoten heb......... :P

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Vandaag ook al niet binnen!
    Bij mij ook niet. Maakt het nog uit wanneer je het geld hebt overgemaakt?
    Ik neem aan van niet... mijn geld was op 30 dec. al overgeboekt!

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Vandaag ook al niet binnen!
    Bij mij ook niet. Maakt het nog uit wanneer je het geld hebt overgemaakt?
    Ik neem aan van niet... mijn geld was op 30 dec. al overgeboekt!
    Dat van mij ook rond die tijd. Ik had gehoopt op een Unit 13 weekendje...

  5. #255

    Standaard

    Misschien een beetje vooruitlopend op de zaken, maar is er al een releasedatum bekend van seizoen 2 en 3? Volgen die snel?

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Vandaag ook al niet binnen!
    Bij mij ook niet. Maakt het nog uit wanneer je het geld hebt overgemaakt?
    Ik neem aan van niet... mijn geld was op 30 dec. al overgeboekt!
    Dat van mij ook rond die tijd. Ik had gehoopt op een Unit 13 weekendje...
    Vreemd zeg allemaal. Ik had twee weken pas de bestelling gedaan en begin deze week was het afgeboekt, en vrijdag was de set binnen. Vervelend voor jullie dat jullie zo lang moeten wachten...
    Goeie serie trouwens, ben net met ep. 3 bezig. De muziek doet me een betje denken aan The Bourne Identity/Supremacy.

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Misschien een beetje vooruitlopend op de zaken, maar is er al een releasedatum bekend van seizoen 2 en 3? Volgen die snel?
    Seizoen 2 april
    Seizoen 3 mei

    Dit volgens de Vara, dus kan dit ook nog wel enige vertraging oplopen.

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unit13fan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Misschien een beetje vooruitlopend op de zaken, maar is er al een releasedatum bekend van seizoen 2 en 3? Volgen die snel?
    Seizoen 2 april
    Seizoen 3 mei

    Dit volgens de Vara, dus kan dit ook nog wel enige vertraging oplopen.
    Ach, als seizoen 1 al in de productie zit, is het toch een kleine moeite 2 en 3 er gelijk achteraan te gooien? Lijkt me marketing-technisch ook beter. Anders verslapt de interesse misschien. (Roep ik ook alleen maar omdat ik m graag snel compleet wil hebben..... )

  9. #259

    Standaard

    Om alle informatie voor iefereen beschikbaar te houden: Mijn betaling is afgeschreven op de 13e. De 21e, vriijdag, had ik 't boxje binnen. (en voor de volledigheid: zaterdag de 22e, 23.20 klaar!.....Zelfs Medea even vergeten, maar dat wordt gelukkig later deze week herhaald.... :) )

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duco Feenstra
    Om alle informatie voor iefereen beschikbaar te houden: Mijn betaling is afgeschreven op de 13e. De 21e, vriijdag, had ik 't boxje binnen. (en voor de volledigheid: zaterdag de 22e, 23.20 klaar!.....Zelfs Medea even vergeten, maar dat wordt gelukkig later deze week herhaald.... )
    Wel heel apart dat degenen die hem al in december hebben besteld hem nog niet hebben. Nou hopen dat ie van de week komt.

  11. #261

    Standaard

    Heb hem ook nog niet en heb geld paar weken geleden overgemaakt.

    Morgen dan maar hoop ik

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Unit13fan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Misschien een beetje vooruitlopend op de zaken, maar is er al een releasedatum bekend van seizoen 2 en 3? Volgen die snel?
    Seizoen 2 april
    Seizoen 3 mei

    Dit volgens de Vara, dus kan dit ook nog wel enige vertraging oplopen.
    Volgens andere forum:
    30-04 Unit 13 box 2
    31-05 Unit 13 box 3

  13. #263

    Standaard

    Ook ik heb de DVD-box eind december besteld, op 28 december om precies te zijn en heb 'm helaas ook nog niet in huis. Zou het soms zo zijn dat de mensen die lid zijn van de VARA de DVD-box eerder ontvangen dan de mensen die geen lid zijn? Of zijn er al mensen die de box binnen hebben, maar geen VARA-lid zijn?

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lamer
    Ook ik heb de DVD-box eind december besteld, op 28 december om precies te zijn en heb 'm helaas ook nog niet in huis. Zou het soms zo zijn dat de mensen die lid zijn van de VARA de DVD-box eerder ontvangen dan de mensen die geen lid zijn? Of zijn er al mensen die de box binnen hebben, maar geen VARA-lid zijn?
    Ik kan alleen voor mezelf spreken, mijn ouders zijn lid(heb het via hun lidmaatschap besteld) en ik heb m al binnen. Zal wel aardig zijn naar leden toe als ze m eerder krijgen :P

  15. #265

    Standaard

    Zou best zo kunnen zijn dat leden hem eerder krijgen; ben zelf ook lid. Op zich geen probleem, maar ik vind wel dat de VARA daar dan helder in had moeten izjn.

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duco Feenstra
    Zou best zo kunnen zijn dat leden hem eerder krijgen; ben zelf ook lid. Op zich geen probleem, maar ik vind wel dat de VARA daar dan helder in had moeten izjn.
    Idd. straks krijgen niet leden hem de volgende maand pas

  17. #267

    Standaard

    Dat zou wel genaaid zijn. Op de website staat toch als je hem daar besteld dat je hem half jan. krijgt.
    Alleen in de winkel komt ie een maand later.

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Dat zou wel genaaid zijn. Op de website staat toch als je hem daar besteld dat je hem half jan. krijgt.
    Alleen in de winkel komt ie een maand later.
    Waarschijnlijk is ie gewoon in 2 keer verzonden en krijgen jullie m deze week, bel er anders ff over. Van wat ik tot nu toe heb gemerkt hebben ze een goede klantenservice.

  19. #269

    Standaard

    Heb vrijdagmiddag meteen al een mailtje verstuurd, wacht die eerst ff af.

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    Heb vrijdagmiddag meteen al een mailtje verstuurd, wacht die eerst ff af.
    heb vandaag ook een mailtje gestuurd. Kreeg antwoord van mevrouw van den Broek, dat de DVD verstuurd wordt zodra het geld binnen is. Mijn geld was op 3 januari afgeschreven, dus heb even een hogelijk verbaasd mailtje terug gestuurd, dat ik er eigenlijk vanuit ging dat het geld inmiddels wel bij hun binnen was. Wederom wacht ik in spanning op reactie...

  21. #271

    Standaard

    heb nog geen mail terug ontvangen... naar welk mailadres heb je gestuurd? Ik bel sowieso vanmiddag even.

  22. #272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Webby
    heb nog geen mail terug ontvangen... naar welk mailadres heb je gestuurd? Ik ben sowieso vanmiddag even.
    Via vara.nl en dan naar de shop en daar het contactformulier ingevuld. Het adres van de dame van sales waar ik mee heb gemaild: Trudy van den Broek [Trudy.van.den.Broek@vara.nl]

  23. #273

  24. #274

    Standaard

    Je moet ze gewoon ff bellen, toen ik mailde, kreeg ik een mail terug en daar stond ook bij dat ik voortaan beter kan bellen omdat ze me dan beter van dienst kunnen zijn.

  25. #275

    Standaard

    Nét ff gebeld en volgens het verzendhuis is hij de deur uit... afwachten dus.

Pagina 11 van 22 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •