Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 171 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik zit ook nog op een aantal dvd's te wachten die verstuurd zijn door Play. Vorige week een binnengekregen die op 23-5 verstuurd is. Omdat play alle dvd's apart verstuurd kan het wel eens gebeuren dat een zending die later verstuurd wordt eerder aankomt. Niks om je zorgen over te maken.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijn_R
    Dat snap ik aan de ene hand wel want mail adres zoals in outlook komt te staan is info@play247.com?subject=Missing disc/Delayed delivery zou het dan alleen info@play247.com zijn of wat?
    Mailadres: info@play247.com onderwerp van je mail moet zijn: Missing disc/Delayed delivery
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  3. #103

    Standaard

    CD WOW ! - Zeer tevreden (1 DVD)
    DDDHouse - Zeer tevreden (1 DVD)

  4. #104

    Standaard

    Play.com - 8 dvd's - zeer tevreden
    Freerecordshop.nl - 2 dvd's - zeer tevreden
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  5. #105

    Standaard

    Ik ben hier nog niet eerder geweest
    play.com 35 DVD's, zeer tevreden
    play.com 1DVD ontevreden (verkeerde levering)
    splashdvd 1DVD ontevreden (duurde meer dan twee maanden zonder dat ik wist wat er aan de hand was en 't geld was meteen al van m'n rekening)
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #106

  7. #107

    Standaard

    Ceedeeveedee 1DVD - ZEER TEVREDEN
    Play 1DVD - ZEER TEVREDEN
    PLay 1DVD - TEVREDEN


    ps Charlie: Enig idee wanneer er weer eens een update komt
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Ceedeeveedee 1DVD - ZEER TEVREDEN
    Play 1DVD - ZEER TEVREDEN
    PLay 1DVD - TEVREDEN


    ps Charlie: Enig idee wanneer er weer eens een update komt
    Binnenkort wel denk ik. Edit: Hij is geupdate.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  9. #109

    Standaard

    opvallende beoordelingen sinds 1-5:

    DeVoteD.com.au
    [100%] [0] [0] [0] [0] (gebaseerd op 4 DVD titels)

    DVDSoon.ca
    [0] [21%] [0] [0] [79%] (gebaseerd op 14 DVD titels)

    EzyDVD.com.au
    [0] [0] [14%] [10%] [76%] (gebaseerd op 6 DVD titels)

    Freerecordshop.nl
    [0] [17%] [0] [17%] [66%] (gebaseerd op 6 DVD titels)

    SplashDVD.com
    [0] [33%] [33%] [33%] [0] (gebaseerd op 3 DVD titels)
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  10. #110

    Standaard

    Van Leest tevreden 2 dvd's
    FRS tevreden 6 dvds
    Bruna tevreden 3 dvd's
    Wehkamp tevreden 2 dvd's
    groet Gert

  11. #111

    Standaard

    29 bestellingen bij Play, waarvan
    27 Zeer tevreden
    2 tevreden (subtitle info op de site klopte niet.)
    Mijn begrotingstekort
    Co-Star Trader
    Safe Trader

  12. #112

    Standaard

    4 bestellingen bij Ezy, 2 tevreden en 2 zeer tevreden
    1 bestelling bij Play, zeer tevreden

  13. #113

    Standaard

    play , 4 bestellingen - 4 zeer tevreden
    dvdsoon , 2 bestelling - 1 zeer tevreden, 1 ontevreden
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  14. #114

    Standaard

    splashdvd.com - 1 DVD - zeer tevreden
    splashdvd.com - 1 DVD - Tevreden
    Deepdiscountdvd.com - 1 DVD - neutraal (duurde ruim 1 1/2 maand)
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  15. #115

    Standaard

    1DVD - Van Leest: ontevreden
    2DVD - DVD Outlet - zeer tevreden
    1DVD - BSeen DVD - zeer tevreden
    1DVD - Ro-Direct - zeer tevreden
    7DVD - Play - zeer tevreden
    2DVD - Amazon - zeer tevreden
    1DVD - Deep Discount DVD - tevreden
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  16. #116

    Standaard

    DVDImport - 5 bestellingen - 3 zeer tevreden - 2 zeer ontevreden.
    Play - 15 bestellingen - Zeer tevreden.
    Amazon.ca - 8 bestellingen - zeer tevreden.
    FreeRecordshop - 10 bestellingen - zeer tevreden.
    DVDSoon - 3 bestellingen - tevreden.
    Ezydvd - 1 bestelling - tevreden.

  17. #117

    Standaard

    Bensonsworld - 1 DVD zeer tevreden (eerste vermist in de post - na een week wachten werd een 2de opgestuurd)
    CD WOW - 1 DVD zeer tevreden
    SplashDVD - 1 DVD zeer tevreden (per vergissing verkeerde titel besteld - teruggestuurd en DVD + portkosten werden terugbetaald)
    SplashDVD - 1 DVD zeer tevreden
    SplashDVD - 1 DVD neutraal (duurde bijna twee maanden)

  18. #118
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    DVDsoon: 50 bestellingen Zeer tevreden, wel traag met email en soms staan titels lang in backorder. Verder onverslaanbaar op prijs.

    Play: 25bestellingen, 20 tevreden, 5 ontevreden. Vroeger zeer tevreden, tegenwoordig raakt de helft van mijn bestellingen kwijt, ze sturen wel netjes nieuwe hoor, maar ik zit elke keer een maand te wachten op een nieuwe release.

    CD-wow: 20 bestellingen, zeer tevreden. goede prijzen, vlot verzenden meestal, vlotte service (1 maal een verkeerde CD gekregen, perfect opgelost).

    Free Record Shop: 10 bestellingen, 5 tevreden, 5 neutraal (meeste icm Sky Radio actie), matig tevreden, sommige titels duren heel lang voor ze er zijn, sommige aanbiedingen kreeg je gewoon een mailtje dat dit een fout was en dat ze dus mooi niet leveren, en natuurlijk zijn de schijfjes niet gesealed dus ze kunnen best gebruikt zijn (hoewel ik nog nooit krassen enzo gehad heb).

    Amazon.com/.ca/.UK/.DE/.FR, 8 bestellingen, zeer tevreden, als geld me niet zou boeien zou ik alles hier met DHL bestellen. Duur dankzij de shipping vooral, maar supersnel en superservice. Redelijk hoge pakkans bij douane voor CA en COM.

    EzyDVD: 15 bestellingen, zeer tevreden, gewoon niks mis mee en nog nooit problemen gehad (op af en toe een douanerekening na.

    Van Leest: 1 bestelling, tevreden, kon hem gewoon in de winkel ophalen, zat in seal, netjes allemaal.

    splashdvd: 5 bestellingen: tevreden.

  19. #119

    Standaard

    Play.com - 2 bestellingen: zeer tevreden

  20. #120

    Standaard

    Freerecord shop 18 titels zeer tevreden

  21. #121
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    De laatste tijd is het bij FRS.nl een btje traag zo vertelde een FRS winkelmedewerker mij.. ik heb namelijk een aantal weken een bestelling gedaan (Star Wars 1: Phantom Menace en James Bond: The World is not Enough) maar nog steeds niets gehoord.. De medewerker vertelde mij dat meer mensen met vragen over de site bij hun terecht komen... ik moest maar bellen en mailen .. Zal wel door het warme weer komen

  22. #122

    Standaard

    Play 15 bestellingen - Zeer tevreden
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  23. #123
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    A galaxy far, far away...

    Standaard

    Play.com: 20 titels, zeer tevreden. Met een week in huis.

    CD-wow: 5 titels, 2 niet aangekomen, 1 werd opnieuw gestuurd en 1 hadden ze niet meer op voorraad toen ze die opnieuw wilden sturen. Geld is wel direct terug overgemaakt naar mijn rekening. De overige titels laten gerust een week tot tien dagen op zich wachten Goede klantenservice, ze reageren snel op je mail en doen niet moeilijk. Maar tot nu toe dus minder goede ervaringen...

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BeQuietAndDrive
    CD-wow: 5 titels, 2 niet aangekomen, 1 werd opnieuw gestuurd en 1 hadden ze niet meer op voorraad toen ze die opnieuw wilden sturen. Geld is wel direct terug overgemaakt naar mijn rekening. De overige titels laten gerust een week tot tien dagen op zich wachten Goede klantenservice, ze reageren snel op je mail en doen niet moeilijk. Maar tot nu toe dus minder goede ervaringen...
    dus gekwantificeerd? 3 titels zeer tevreden, 1 tevreden en 1 neutraal??
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  25. #125
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    A galaxy far, far away...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BeQuietAndDrive
    CD-wow: 5 titels, 2 niet aangekomen, 1 werd opnieuw gestuurd en 1 hadden ze niet meer op voorraad toen ze die opnieuw wilden sturen. Geld is wel direct terug overgemaakt naar mijn rekening. De overige titels laten gerust een week tot tien dagen op zich wachten Goede klantenservice, ze reageren snel op je mail en doen niet moeilijk. Maar tot nu toe dus minder goede ervaringen...
    dus gekwantificeerd? 3 titels zeer tevreden, 1 tevreden en 1 neutraal??
    Oh ja, sorry cdwow op zich: neutraal.

    Alleen die ene titel die ze eerst verzonden, die kwam niet aan, ik ga ervan uit dat deze is zoekgeraakt. Maar dat ze die vervolgens niet meer kunnen leveren, is wel matig. Nota bene een courante titel (The Crow).

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •