Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 99 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Million Dollar Baby gezien vandaag en deze zit bij de top3 van Eastwood films wat mijn betreft.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Million Dollar Baby gezien vandaag en deze zit bij de top3 van Eastwood films wat mijn betreft.
    Deze moet ik nog zien,maar aangezien ik in wat kranten al over de plottwist las [spoiler:73f288d6f4]dat de hoofdrolspeelster euthanasie moet plegen,omdat velen het daar oneens mee waren.[/spoiler:73f288d6f4]

    Zal het nu nog waard zijn om deze te zien?Ik lees wel overal dat dit een van zijn betere is en een van de weinige die oscars gewonnen heeft.

  3. #53

    Standaard

    Ik ga niks verklappen betreffende je spoiler dat moet je zelf maar ontdekken. Deze film hoort gewoon bij de betere van 2004. Bekijk hiervoor maar het topic over de film zelf vrijwel iedereen is positief.

  4. #54

    Standaard

    Zag net bij play.com:

    Any Which Way You Can / Every Which Way But Loose (2 Discs)
    Due for release on 03/10/2005
    our price: £17.99 Delivered
    RRP: £24.99 You save: £7.00 (28%)


    Dus eindelijk een R2 uitgave !
    Ben erg benieuwd of deze met nl subs is en of hij ook eindelijk in Nederland wordt uitgegeven ......
    Weet iemand meer ?

    greets HC

  5. #55

    Standaard

    Op 16-11-2005 eindelijk de NL uitgave van Every Which Way But Loose.
    Kon geen release datum vinden van Any Which Way You Can....

    In Engeland wordt hij als combi DVD uitgebracht. Ik hoop dat dit hier ook het geval zal zijn.

    HC

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Million Dollar Baby gezien vandaag en deze zit bij de top3 van Eastwood films wat mijn betreft.
    Deze moet ik nog zien,maar aangezien ik in wat kranten al over de plottwist las [spoiler:0c74a21689]KNIP[/spoiler:0c74a21689]

    Zal het nu nog waard zijn om deze te zien?Ik lees wel overal dat dit een van zijn betere is en een van de weinige die oscars gewonnen heeft.
    JAAAAAA!!!!!
    Echt waar, ik wist per toeval de spoiler ook al op voorhand, vond het erg spijtig, maar toen ik de film zag vond ik het niet meer erg, want het einde is heus niet de enigste reden om deze film te zien.
    Er zijn de prachtige, maar echt heel prachtige acteerprestaties, een scenario met dialogen om U tegen te zeggen - geen enkele sentimentele scene in een film met toch een melodramatisch plot, goed gedaan! - en de enorm sobere beheerste cinematografie, die perfect bij het onderwerp past.
    Ow, en niet te vergeten, de prachtige rustige stem van Morgan Freeman als voice-over

  7. #57

    Standaard

    True Crime, Escape from Alcatraz en Mystic River zijn voor mij toch wel de beste films van of door Clint Eastwood. Ikzelf ben niet een echte liefhebber van Westerns dus daar kan ik niet over meepraten.

  8. #58

    Standaard

    1. The Good, the Bad and the Ugly... wat een soundtrack ook, super!
    2. Million Dollar Baby...
    3. Unforgiven...

  9. #59

    Standaard

    Unforgiven, The Good the Bad and the Ugly, For a Few Dollars More zijn mijn favo Eastwood films. In de laatste twee is hij de zwijgzame vreemdeling en zet dit allemaal erg stoer neer. Maar in Unforgiven bewijst hij dat hij ook perfect is voor diepere, dramatieke rollen.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  10. #60

    Standaard

    Ik waardeer Clint nog altijd het meeste om zijn Westerns. Maar ik vond Mystic River (alleen de regie door Clint) en Million Dollar Baby ook erg sterk.

    Blood work was ook wel te pruimen alleen niet heel erg vet ofzo...
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  11. #61

    Standaard

    Een van de weinige acteurs die ik echt niet kan uitstaan. Zelden een film met hem uitgekeken.


  12. #62

    Standaard

    Als Clint fan moet ik hier natuurlijk eens een keer posten.

    De man heeft in veel goede films meegesteeld, en heeft ook veel goeds geregisseerd. Enkele die er uit springen zijn;

    - firefox; midden in de Koude Oorlog in het post Star Wars tijdperk speelt Clint de rol van getraumatiseerde piloot die op Russisch grondgebied een prototype gevechtsvliegtuig moet stelen. Visueel erg sterk, met name de "hommage" aan de death star scene uit Star Wars is briljant. (vliegen door een kloof <-> vliegen door de "straat" in de death star

    - tightrope; Clint schittert als de niet zo correctie agent in broeierig New Orleans. Vergezeld van een schitterende soundtrack bewandelt Clint de duistere straten van New Orleans op zoek naar een (serie)moordenaar.

    - de "man with no name-trilogie"; van beter naar best. 3 fantastische films. The good, bad and ugly is in van mijn all time favorites en benadert perfectie. Zeldzaam goed. [al is once upon a time in the West misschien nog wel beter, maar die past niet in dit topic]

    - unforgiven; weemoedig spreekt men over de laatste goede Amerikaanse Western van deze tijd. En men heeft gelijk...Clint probeert zijn verleden achter zich te laten, maar de realiteit haalt hem in...nog 1 maal moet hij doen wat hij in het verleden zo vaak deed. En dat gaat hem in eerste instantie niet van harte...

    - mystic river; zieltergend goede acteerprestaties. Overacting [Sean Penn] my ass, nagelbijtend spannend met alleen maar glansrollen...

    - million dollar baby; "I don't train girls." Gelukkig komt Clint terug op deze uitspraak, anders was deze geweldige film een vroege dood gestorven :wink:

    - dirty harry & magnum force; Clint is dirty harry. De rol past hem als een perfect vallende leren jas. Helaas melkt men de serie teveel uit...de one liners zal men echter tot het einde van de wereld blijven herinneren!

    - escape from Alcatraz; bitter realistisch...

    - Kelly's heroes & where eagles dare; Clint als rauwdauwer in deze oorlogsfilms. Verstand op nul en maximaal genieten!

    gr, Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #63

    Standaard

    Prima acteur en regiseur.
    Ik heb nu 19 titels in mijn collectie (mis nog 1 Dirty Harry - Magnum Force- en moet zelfs de Dolar-trilogie nog aanschaffen).

    Maar ik zal op termijn proberen om zo goed als alle titels van Eastwood op regio 2 te verzamelen. Dat heb ik bij meerdere acteurs.

    Stallone heb ik zo goed als alle titels van op regio 2.
    We werken hard aan de Steve McQueen reeks (schandalig hoeveel films daarvan alleen op r1 te krijgen zijn) en ik heb tamelijk veel Kurt Russel-films (alleen niet veel van zijn Disney jeugdfilms).

    Maar Eastwood is ook typisch zo'n acteur waar je als fan heel makkelijk veel films van kunt kijken zonder dat het verveelt. Die man brengt toch altijd weer iets nieuws.

    En als ze de prijs voor Any Which Way You Can / But Loose een beetje normaal houden wordt dit een directe aanschaf.
    Send a maniac to catch a maniac...

  14. #64

    Standaard

    Even een vraagje; zijn Play misty for me en Bird al op r2-dvd? heb ze nog nergens zien liggen. En omdat ik Mr. Eastwood eigenlijk een nog betere regisseur dan acteur vind (m.u.v. Unforgiven), zit ik hier wel op te wachten eigenlijk....

    Iemand enig idee? :P
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    Even een vraagje; zijn Play misty for me en Bird al op r2-dvd? heb ze nog nergens zien liggen.
    play misty for me;
    http://www.play.com/play247.asp?pa=s...ty&page=search

    http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=8&type=4

    gr, Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door David L.
    Even een vraagje; zijn Play misty for me en Bird al op r2-dvd? heb ze nog nergens zien liggen.
    play misty for me;
    http://www.play.com/play247.asp?pa=s...ty&page=search

    http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103&pid=8&type=4

    gr, Coen
    Dank, dank!
    Nu alleen Bird nog.....
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  17. #67

    Standaard

    Ik zit al de hele tijd te wachten op Any wich way but loose en Any wich way you can en laatst bij VanLeest zag ik ze liggen.. hehe ik meteen bij elkaar pakken en jawel hoor.. zonder NL subs. Nu heb ik dus gelezen dat ze uitkomen in oktober dus dan kijk ik wel verder maar ik moet gewoon die 2 films hebben

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Ik zit al de hele tijd te wachten op Any wich way but loose en Any wich way you can en laatst bij VanLeest zag ik ze liggen.. hehe ik meteen bij elkaar pakken en jawel hoor.. zonder NL subs. Nu heb ik dus gelezen dat ze uitkomen in oktober dus dan kijk ik wel verder maar ik moet gewoon die 2 films hebben
    Pas op met deze uitgave, want dit is regio 4 !!!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Ik zit al de hele tijd te wachten op Any wich way but loose en Any wich way you can en laatst bij VanLeest zag ik ze liggen.. hehe ik meteen bij elkaar pakken en jawel hoor.. zonder NL subs. Nu heb ik dus gelezen dat ze uitkomen in oktober dus dan kijk ik wel verder maar ik moet gewoon die 2 films hebben
    Pas op met deze uitgave, want dit is regio 4 !!!!!!
    volgens michaeldvd is deze dual coded http://www.michaeldvd.com.au/Reviews...?ReviewID=1985

    gr, Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #70

    Standaard

    Ik heb die inderdaad al eens zien liggen bij de van leest,maar stond duidelijk op dat het regio 4 was.Zelf heb ik nu 21 films met Clint.En de dirty harry films moet ik nog,coogan's bluff, the eiger sanction,the rookie en ik moet firefox ook maar eens aanschaffen.
    Laatste film die ik heb gezien met Clint was Play misty for me.Zijn regiedebuut,een van zijn beste films,een must have voor de fans.Uitgegeven door universal met een flinke docu van 3 kwartier en fotogalerijen etc.
    Aanrader!

  21. #71

    Standaard

    Ik vind In the line of fire ook erg goed moet ik zeggen en Absolute power is ook niet verkeerd.
    Life would be boring without movies!!!

  22. #72

    Standaard

    Clint Eastwood rulezzz!!

    Ik heb momenteel 32 films van en met Clint Eastwood

    Mijn toppers:

    - Dirty Harry - The Dead Pool (ook de eerste, maar deze vond ik toch de beste)
    - The Good, The Bad & The Ugly
    - The Outlaw Josey Wales
    - Pink Cadillac
    - Kelly's Heroes

    Dan is er natuurlijk ook nog Million Dollar Baby maar die heb ik nog niet in mijn bezit.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Clint Eastwood rulezzz!!

    Ik heb momenteel 32 films van en met Clint Eastwood

    Mijn toppers:

    - Dirty Harry - The Dead Pool (ook de eerste, maar deze vond ik toch de beste)
    - The Good, The Bad & The Ugly
    - The Outlaw Josey Wales
    - Pink Cadillac
    - Kelly's Heroes

    Dan is er natuurlijk ook nog Million Dollar Baby maar die heb ik nog niet in mijn bezit.
    Pink Cadillac wordt altijd zijn flop genoemd,ben benieuwd.Raar is dat ik al zijn films (die ik gezien heb) erg goed vond,ook al staan ze niet bekend als echte toppers.Alleen pink cadillac wordt vaak zijn slechtste genoemd vandaar.

    De toppers:

    -The man with no name trilogy
    -Where Eagles Dare
    -Dirty Harry
    -Play Misty for me
    -High Plains Drifter

    Vooral dus zijn harde rollen,muv Play misty for me dan.
    Ik wil nog steeds Firefox,tightrope,the beguiled,coogans bluff,the rookie en bridges of madison country zien etc.,nog redelijk wat. :P

    Ik ga maar ff een John Wayne topic aanmaken.

  24. #74

    Standaard

    Misschien al ergens aan de orde geweest, maar in de veronica-gids van deze week kun je de Dirty Harry collectie bestellen, uitgevoerd in een mooie tin-box. Ik heb hem nog niet in de winkel zien liggen, vandaar.

  25. #75

    Standaard

    Ik heb nu 30 Clint Eastwood films (33 gezien),nog steeds een aantal te kopen/zien zoals:

    Pink Cadillac
    Any which way you can
    Firefox
    Tightrope
    Absolute Power (al wel gezien)
    Million Dollar Baby (al wel gezien)
    Thunderbolt and lightfoot (ook al gezien)
    Honkytonk man
    City heat
    Heartbreak Ridge
    White hunter black heart
    Bridges of Madison Country
    Paint your Wagon

    Voor de fans:
    The beguiled is sinds kort ook op dvd (r2uk).
    (En natuurlijk ook any which way you can en every which way but loose)
    Deze wordt gezien als de beste samenwerking tussen Siegel en Eastwood,dus boven Dirty Harry en Escape from Alcatraz,zeker een van de eerstvolgende die ik ga aanschaffen!

    Clint Eastwood

    De Amerikanen waren al een tijdje gelukkig, maar sinds deze maand zijn ook alle films met Clint Eastwood op regio #2 verkrijgbaar. Naast de Nederlandse uitgaves van Every Which Way But Loose en Any Which Way You Can is deze maand in Engeland de langverwachte DVD The Beguiled op regio #2 verschenen:

    Beguiled, the (1970) - € 15.99
    Import UK
    Regie: Don Siegel, met: Clint Eastwood, Geraldine Page, Elizabeth Hartman

    Beguiled is ongetwijfeld de beste vrucht uit de samenwerking Siegel-Eastwood.

    Clint Eastwood speelt een noordelijke soldaat, die tijdens de burgeroorlog gewond raakt en opgenomen wordt in een zuidelijke kostschool voor meisjes. Geen slecht oord om te genezen, denkt hij, maar het lachen vergaat hem als hij ontdekt, dat de directrice een mannenhaatster is. De volgende ochtend wacht hem een verrassing: Zijn rechterbeen is geamputeerd.

    Deze gotische western straalt een claustrofobische angst uit, die niemand onberoerd zal laten. De film komt traag op gang om dan los te barsten in een sadistische symfonie over verdrongen sexuele frustraties en de ontluistering van de macho.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •