Pagina 22 van 35 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 872 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdpacific.com

  1. #526

    Standaard

    Het lijkt inderdaad dat 'zweedse post' ongeveer 40% duurder is geworden; ik ben maar 's even uitgeweken naar Play (Playtrade) voor een paar items.

  2. #527

    Standaard

    De prijzen zelf zijn ook iets gestegen ivm een maand geleden....

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Volgens mij wel. Tevens passen ze de koersverschillen niet altijd goed aan zodat de titels duurder blijven. Scheelt soms 1-2 euro per titel in vergelijking met een paar maanden geleden.
    je betaalt sowieso in USD, dus je betaalt altijd de huidige koers Wat ze op de site aangeven in euro's is maar een indicatie


  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ligt het aan mij of heeft d. pacific zijn verzendkosten verhoogd?
    Ik weet het niet, maar het viel me wel op dat ik opeens niets meer kon toevoegen aan mijn lijst met gepre-orderde discs. Hetgeen ik heel erg vervelend vond, want hoe meer discs in een zending, hoe lager de verzendkosten per disc. Ik ben toen overgestapt op axelmusic.com: het is daar net even duurder maar de portokosten zijn lager. Omdat ze bij Axel alles per disc versturen in een losse envelope komen de discs sneller aan dacht ik, maar in de praktijk blijkt het wel mee te vallen. Ik ben nu weer een order voor DVDpacific aan het maken, maar ik bestel wel grote partijen. Want (ik citeer Jessica van DVDpacific):

    The Hold & Combine option is no longer available for use.

    Please know that recently we have made many changes to benefit you which includes removing the additional flat rate fee for orders that ship in multiple parcels, it is only charged ONCE now for the first parcel anything shipped from the same order will NOT have the flat rate fee charged only the title price.

    Therefore it is important to include all items you wish to order under one order instead of creating multiple orders if you wish to take advantage of the free flat rate, when a new order is created the flat rate will again be applied to the first shipment of that order and any remaining titles shipped after that will have only the title price but combining is no longer and option due to this change therefore. Any orders placed before this change went into affect cannot be combined with ones made after the change date which was 8/18/2008.

  5. #530

    Standaard

    Ik vind het nu beter want nu versturen per artiekel die in stock is. Vroeger moest je wachten totdat het laatste artiekel van je bestelling in stock was. Soms moest ik een maand wachten totdat de laatste artiekel in stock was. Voor boxsets, is het niewue systeem goedkoper want je betaalt niet meer per schijf maar per artiekel.

  6. #531

    Standaard

    Iemand nog iets gehoord mbt. die nieuwe verpakkingen die ze gebruiken? heb een lange mail aan ze gestuurd een week of 2 geleden. Ze zouden de mail aan het management geven en zou er nog wat over horen. Nothing so far....
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #532

    Standaard

    Ik heb vorige week 2 pakketjes binnen gekregen in de vertrouwde doosjes van Pacific. Mooi opgevuld weer met papier. Hier geen klachten dus


  8. #533

    Standaard

    Das goed nieuws
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #534

    Standaard

    net smallville seizoen 7 blu-ray binnen.
    Besteld en verzonden op 15 september geen douane.

  10. #535

    Standaard

    Hai, kunne jullie hier wijs uitmaken?

    Ik heb twee BD-titels besteld maar de order is "on hold" omdat 1 titel op backorder staat.
    Echter de titel die op backorder staat, staat gewoon aangegeven als "in stock" Waarom is dat?
    Kan iemand voor de gein even kijken en die titel in het mandje doen, bestellen, en kijken of het idd allemaal "op backorder moet"?. Het gaat om Sarah Connor Chronicles BD 1st season
    (hij is regio vrij en heeft extra's) 22,00 euro.
    Bij Play.com issie 37.00
    Laatst aangepast door KILLER : 01-10-2008 om 19:06

  11. #536

    Standaard

    Vreemd, it shipped.

  12. #537

    Standaard

    Zo, ws. door koers schommelingen kwam er op een bedrag van 47.30euro nogeens 1.38 bovenop 48,68 werd van mijn creditcard afgehaald. Amerika wordt ondanks de crisis toch steeds duurder :neutral:

  13. #538

    Standaard

    Kreeg gister een pakket van 3 dvds binnen van Pacific maar op naam van Global Communications(?) met een nota in het pakket.
    Wel waren de prijzen op de nota wat lager dan de werkelijke en stonden de verzendkosten er niet bij.

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Kreeg gister een pakket van 3 dvds binnen van Pacific maar op naam van Global Communications(?) met een nota in het pakket.
    Wel waren de prijzen op de nota wat lager dan de werkelijke en stonden de verzendkosten er niet bij.
    Prima. De beste amerikaanse site.

  15. #540

    Standaard

    Ik heb Prison Break Seizoen 3 besteld, en kreeg mail van m'n bestelling met een totaal inclusief verzendingskosten van €42.38, wanneer ik me inlog op de site en kijk bij afgehandelde bestellingen zie ik dat er nu in totaal bij Prison Break staat € 44.65.

    Welk bedrag is het dan eigelijk die afgetrokken wordt van m'n rekening? want dit snap ik niet.
    BD (1243) What i Watch

  16. #541

    Standaard

    Het bedrag word in USD van je creditcard afgehaald. Dus het word op het moment van afschrijven omgerekend naar Euro. DVDPacific heeft nooit de precieze Euro prijzen op de site staan.


  17. #542

    Standaard

    Ik heb standaard mail gekozen, weet iemand hoelang het duurt voor je je bestelling krijgt via standaard mail ?
    BD (1243) What i Watch

  18. #543

    Standaard

    Dat verschilt nogal eens per zending, maar reken op 2-3 weken. Met een beetje geluk iets sneller, met een beetje pech iets later. Maar 2-3 weken is een goed gemiddelde.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #544

    Standaard

    Ik heb het idee dat de prijzen aardig zijn gestegen, of zie ik dat verkeerd ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #545

    Standaard

    Naar welke prijzen kijk je? Als je naar de euro's kijkt, is het wel logisch, want de dollar is de laatste maanden heel wat geklommen


  21. #546

    Standaard

    Nee, gewoon puur naar de dollar kijkend. BR prijzen lijken nu eerder bij de 30 dollar dan de 20 dollar te liggen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #547

    Standaard

    Hmm, dan weet ik het niet. De DVD's die ik er steeds bestel zijn in elk geval nog steeds dezelfde prijs.


  23. #548

    Standaard

    Nou bij me dus niet. Alles in de pre-order is 2 a 3 euro duurder geworden plus nog eens de verzending die hoger is. Dus scheelt per bestelling toch snel 11 euro. En het toppunt vond ik nog Family guy season 3. Die heb ik toen bestel voor rond de 22 euro en wanneer hij verzonden werd stond er 26 euro voor dat seizoen. Dus ik ben meteen gaan kijken die dag of het inderdaad flink duurder is geworden maar er is echter het tegendeel. Het seizoen was die dag van verzending net goedkoper, zo rond de 20,50. Toch maar eens een mail gestuurd want dit kan absoluut niet liggen aan de dollar koers.

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco1983 Bekijk bericht
    Nou bij me dus niet. Alles in de pre-order is 2 a 3 euro duurder geworden plus nog eens de verzending die hoger is. Dus scheelt per bestelling toch snel 11 euro. En het toppunt vond ik nog Family guy season 3. Die heb ik toen bestel voor rond de 22 euro en wanneer hij verzonden werd stond er 26 euro voor dat seizoen. Dus ik ben meteen gaan kijken die dag of het inderdaad flink duurder is geworden maar er is echter het tegendeel. Het seizoen was die dag van verzending net goedkoper, zo rond de 20,50. Toch maar eens een mail gestuurd want dit kan absoluut niet liggen aan de dollar koers.
    Je betaalt de wisselkoers die je eigen CC maatschappij/bank berekent. Pacific rekent namelijk alles af in dollars:


  25. #550

    Standaard

    Wanneer wordt die dollar weer wat gunstiger??? Wil graag weer een bestelling plaatsen maar het scheelt zeker een paar euro per dvd in vergelijking met een aantal weken terug.

Pagina 22 van 35 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •