Pagina 28 van 35 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 872 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdpacific.com

  1. #676

  2. #677

    Standaard Inklaring?

    Een kennis wil bij mij voor ca. € 95 aan DVD's bestellen bij DVDPacific (overwegend boxsets); al met Standard Mail kom ik boven de € 100.

    Kan ik nog inklaarproblemen verwachten met 1 bestelling, of maar splitsen in 2 bestellingen?

  3. #678

    Standaard

    dvdpacific zet standaard een gunstige prijs op de zijkant. Slechts als je er steekproefsgewijs er uit wordt gepikt ben je de pineut.

    Heb zelf tientallen bestellingen gedaan bij dhr. D. Pacific en tot nu toe *klop klop* nog nooit douane gehad!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #679

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    dvdpacific zet standaard een gunstige prijs op de zijkant. Slechts als je er steekproefsgewijs er uit wordt gepikt ben je de pineut.

    Heb zelf tientallen bestellingen gedaan bij dhr. D. Pacific en tot nu toe *klop klop* nog nooit douane gehad!
    Ik gelukkig ook niet, alleen wanneer ik in opdracht bestel (toeval, maar minder prettig voor de geadresseerde).
    Heb 'veiligheidshalve' de order maar gesplitst.

    DVDPacific zit trouwens steeds met de koers lager dan de credit-card rekening.

  5. #680

    Standaard

    Hmmm... een bestelling met Priority van 1 DVDboxset (ca. € 24) is al weer 14 dagen onderweg.:x

  6. #681
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #682

    Standaard

    Hoe zit het tegenwoordig met de douane en DVD Pacific? Ben van plan om een box van een 42€ euro te bestellen maar twijfel of ik niet beter een paar € meer geef en dan bij Axelmusic de zekerheid heb dat de douane niet tussenbeide komt. De optie Swedish Shipping bij DVD Pacific schijnt nl. verdwenen te zijn, zo te zien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Hoe zit het tegenwoordig met de douane en DVD Pacific? Ben van plan om een box van een 42€ euro te bestellen maar twijfel of ik niet beter een paar € meer geef en dan bij Axelmusic de zekerheid heb dat de douane niet tussenbeide komt. De optie Swedish Shipping bij DVD Pacific schijnt nl. verdwenen te zijn, zo te zien.
    Van de week een pakje van 80 euro bluray's binnengekregen waar aan de buitenkant opstond dat er 25 dollar aan merchandise inzat.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  9. #684

    Standaard

    Jup, hier de voorbije weken ook een paar dure pakketten binnen gekregen en steeds stond $ 25,- op de zijkant
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #685

    Standaard

    En nu maar hopen dat de medewerkers van de douane dit forum niet lezen!

  11. #686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    En nu maar hopen dat de medewerkers van de douane dit forum niet lezen!
    ROFL, daar zat ook nu ook net aan te denken
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  12. #687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    En nu maar hopen dat de medewerkers van de douane dit forum niet lezen!
    Zolang alleen de Nederlandse douane wakker word en niet de Belgische.

  13. #688

    Standaard

    Welke optie bij verzenden kan ik nu het beste kiezen? Gewoon International Standard?
    **** me gently with a chainsaw.

  14. #689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Hoe zit het tegenwoordig met de douane en DVD Pacific? Ben van plan om een box van een 42€ euro te bestellen maar twijfel of ik niet beter een paar € meer geef en dan bij Axelmusic de zekerheid heb dat de douane niet tussenbeide komt. De optie Swedish Shipping bij DVD Pacific schijnt nl. verdwenen te zijn, zo te zien.
    Heb je dan uiteindelijk besteld via een andere verzendingsmethode?

    Ik vond de Swedish Shipping dé perfecte oplossing, maar ben nu wel hard aan het twijfelen of ik mijn blu-ray's niet beter ergens anders zou bestellen...

  15. #690

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Heb je dan uiteindelijk besteld via een andere verzendingsmethode?

    Ik vond de Swedish Shipping dé perfecte oplossing, maar ben nu wel hard aan het twijfelen of ik mijn blu-ray's niet beter ergens anders zou bestellen...
    Ik versta niet waarom jullie zo schrik hebben van de douane. Ik woon in Brussel en ik doe alle 6 weken een bestelling van ongeveer 150 à 200€. Ik heb sinds een paar jaren, nooit geen last gehad met de douane. Ik kies altijd voor "Priority Airmail". Op de verpakking vermelden ze een fiktieve waarde van ongeveer 6 à 20€ zelfs als de echte waarde meer dan 100€ is.
    Koop ik iets op Amazon.com dan heb ik automatisch last met de douane.

  16. #691

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik versta niet waarom jullie zo schrik hebben van de douane. Ik woon in Brussel en ik doe alle 6 weken een bestelling van ongeveer 150 à 200€.
    Waarschijnlijk omdat de meesten hier onder ons in het verleden al dikwijls geconfronteerd geweest zijn met "cadeautjes" van de Belgische douane.
    Ik heb het hier dan niet over dvdpacific in het bijzonder, maar gewoon in het algemeen.

    Maar het is waar dat dvdpacific consequent een lager bedrag vermeldt op het pakje dan de echte waarde.
    Met die swedisch post had ik -naar mijn gevoel- een bijkomende zekerheid dat je geen problemen kon krijgen met de douane (invoerrechten enerzijds, maar ook de BTW die ze kunnen aanrekenen).

    Sedert het verdwijnen van de swedisch optie heb ik er niks meer besteld, maar ik moet het er misschien toch maar eens opnieuw op wagen?

  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Waarschijnlijk omdat de meesten hier onder ons in het verleden al dikwijls geconfronteerd geweest zijn met "cadeautjes" van de Belgische douane.
    Ik heb het hier dan niet over dvdpacific in het bijzonder, maar gewoon in het algemeen.

    Maar het is waar dat dvdpacific consequent een lager bedrag vermeldt op het pakje dan de echte waarde.
    Met die swedisch post had ik -naar mijn gevoel- een bijkomende zekerheid dat je geen problemen kon krijgen met de douane (invoerrechten enerzijds, maar ook de BTW die ze kunnen aanrekenen).

    Sedert het verdwijnen van de swedisch optie heb ik er niks meer besteld, maar ik moet het er misschien toch maar eens opnieuw op wagen?
    Ik heb nooit voor die swedish optie gekozen want ik heb nooit last gehad met de "International Priority Airmail". Ofwel heb ik veel geluk. Ik vind het vreemd dat ik nooit last heb met de douane als ik bij dvdpacific besteld en de andere wel.
    Wij hebben wel extreem veel last met Amazon, daarom dat ik bij Amazon nooit koop zelfs als er veel kortingen zijn. Ik had ooit 2 bu-ray's besteld (Aktie 1+1 gratis). Ik had in totaal voor minder dan 20€. Ik weet nog dat ik toen minstens 10€ heb extra moeten betalen voor de douane. Daarom bestel ik alles bij dvdpacific want ik heb daar de zekerheid dat ik nooit last zal hebben met de douane.

  18. #693

    Standaard

    Ik lees op de site dat verzending naar België wel zeer duur. Klopt dit ? Hoeveel betaal je ongeveer voor 2 items ? Ik heb op de moment geen visa dus kan ik dit ook niet checken op het eindtotaal.


  19. #694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik lees op de site dat verzending naar België wel zeer duur. Klopt dit ? Hoeveel betaal je ongeveer voor 2 items ? Ik heb op de moment geen visa dus kan ik dit ook niet checken op het eindtotaal.
    Volgens mijn is porto niet extreem bij DVDPacific. En mbt duane: geen idee. Mijn afleveradres is in NL en ik heb nog nooit extra kosten gehad. (integenstelling tot Amazon).

    DVDPacific stuurt nu ook, zonder extra kosten, alvast op, wat op voorraad is.
    Laatst aangepast door kit carson : 20-01-2010 om 06:26

  20. #695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik lees op de site dat verzending naar België wel zeer duur. Klopt dit ? Hoeveel betaal je ongeveer voor 2 items ? Ik heb op de moment geen visa dus kan ik dit ook niet checken op het eindtotaal.
    Toch niet alleen voor België?
    Alle shipping rates voor internationale orders lijkt me hetzelfde...

    Als ik 4 blu-ray's zou bestellen komt dit op € 7.40 via standard shipping, €9.88 via priority.

    Ben nog steeds aan het twijfelen om te bestellen sinds "swedish" verdwenen is...

  21. #696

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Toch niet alleen voor België?
    Alle shipping rates voor internationale orders lijkt me hetzelfde...

    Als ik 4 blu-ray's zou bestellen komt dit op € 7.40 via standard shipping, €9.88 via priority.

    Ben nog steeds aan het twijfelen om te bestellen sinds "swedish" verdwenen is...
    was swedish dan vele goedkoper ?


  22. #697

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    was swedish dan vele goedkoper ?
    Nee, dat niet - was ongeveer gelijk, denk ik.
    Maar vooral... de pakkans bij douane was veel kleiner.
    Althans, dat werd hier op het forum steeds beweerd.

    Hoe swedish post precies werkte weet ik zelfs niet, maar ik veronderstel dat dvdpacific deze intern naar Europa verstuurde en vervolgens met Swedisch post naar de uiteindelijke besmelling doorstuurde...

  23. #698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sylver Bekijk bericht
    Nee, dat niet - was ongeveer gelijk, denk ik.
    Maar vooral... de pakkans bij douane was veel kleiner.
    Althans, dat werd hier op het forum steeds beweerd.

    Hoe swedish post precies werkte weet ik zelfs niet, maar ik veronderstel dat dvdpacific deze intern naar Europa verstuurde en vervolgens met Swedisch post naar de uiteindelijke besmelling doorstuurde...
    Ik woon in Brussel en dat is al verschillende jaren dat ik bij hen koop. Ik denk een jaar voor de sluiting van dvdsoon. Dus, het is al lang geleden. En in al die jaren heb ik maar één keer douaneonkosten moeten betalen. En dat was juist tijdens de eindejaarsfeesten. En in al die jaren heb ik misschien al boven de 100 pakjes ontvangen. Dus de kans om last te hebben met de douane is extreem klein. Ik heb nooit voor de Swedish Post gekozen omdat er niet veel verschil van prijs was en waarom veranderen als je al tevreden bent met de International Priority Airmail.

  24. #699

    Standaard

    Wat gebeurt er met dvdpacific?

    Het adress is niet meer dvdpacific.com maar directtoustore.com

    Vroeger waren er twee prijzen, de officiele prijs en de prijs van dvdpacific. Nu zie ik maar één prijs meer ,de duurste.

    Als ik mijn gegevens invult dan kan ik blijkbaar niet meer bestellen want hij aanvaart alléén adressen binnen de Verenigde Staten.

  25. #700

    Standaard

    Dit staat op hun site:

    Notification From DVD Pacific

    All customers please be advised that we are currently closed while undergoing some restructuring and updating.
    This is expected to last for approximately the next 48 hours at which time the site will be reopened and re-launched with some exciting changes and improvements.

    Please stand-by!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 28 van 35 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •