Pagina 29 van 35 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 872 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdpacific.com

  1. #701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Dit staat op hun site:
    Daar is meer slecht nieuws voor ons want de site bestaat niet meer en wordt overgenomen door een andere site. maar die andere site verkoopt niet aan buitenlanders.

    DVD Pacific Closure Announcement
    Dear Customers,
    Today is a sad day as I announce to you that we are going to cease trading. After successfully running DVD Pacific for the past 16 years we have decided to close our operations. The current market conditions, declining overall business and my present health issues have impacted us greatly and led to this very difficult decision.
    To you, our commercial customer base, we understand the difficulties you face in not having product in a timely manner and have taken steps to assist you with continuous uninterrupted supply of product as we commence our winding down. Effective immediately we have transferred all of your contact information through to Alliance Entertainment. Alliance has been our primary supply chain partner for almost 10 years now and we feel very comfortable and confident that they will be more than capable of servicing all your DVD and CD needs.
    Kathie will be available during this transition phase to ensure everything is managed as smoothly as possible and she will be liaising with you and Alliance to handle any issues should they arise. You may be concerned about pricing issues etc and at this time it is our understanding that Alliance will be able to offer you pricing comparable to or possibly better than you received from DVD Pacific but I am sure a representative from Alliance once assigned to your account will be able to supply you with all of this pertinent information.
    Current filled items will be split off and shipped and backorders will be cancelled and need to be submitted under new account. Should you not wish the filled items to be shipped please let us know as soon as possible and should any customer require a list of their backorders Kathie would be more than happy to help and can be reached at kath@dvdpacific.com. We also expect there will be many questions and will be more than happy to help in any way we can and urge you to ask as we are here to help.
    We wish to thank you for your support to date as many of you have been with us for a substantial time and truly been a pleasure to work with. We trust your businesses continue to prosper and your new partnership with Alliance if you choose to go that route as I recommend is profitable and successful. Please expect a follow up e-mail and introduction from Alliance shortly.
    Your sincerely,
    Brad Searle
    President
    DVD Pacific Inc.

  2. #702

    Standaard

    En wat zijn nu de alternatieven? Niet veel want Amazon is voor ons, Belgen, absoluut geen alternatief. Want Amazon is gelijk aan extra douaneonkosten.

  3. #703

    Standaard

    Axelmusic, deepdiscount. Beide zonder douane.

    Heel erg jammer. Altijd zonder douane en goede prijzen. Nu wordt het alleen maar nog duurder...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #704

    Standaard

    En dvdempire? Ik heb daar een paar jaren geleden besteld en ik was zeer tevreden. En ik had geen last met de douane. Maar wat ik over spreek dat is een paar jaren geleden. Is dat nu nog het geval?

  5. #705

    Standaard

    Afgelopen week nog 2 pakketjes gehad: geen enkele douane/inklaarproblemen.

    Overall erg jammer, DVDPacific was in de loop der jaren mijn #1 R-1 DVD en Blu-ray leverancier.

    Mbt Allience Enterlainment: Link

    R-1 DVD's zijn soms ook via Play te bestellen, maar in verhouding iets duurdere porto.
    Laatst aangepast door kit carson : 13-02-2010 om 09:41

  6. #706

    Standaard

    En buiten Amazon, Axelmusic, deepdiscount, play en dvdempire, zijn er nog andere sites waar we Zone1/ZoneA films kunnen kopen aan een deftige prijs?

  7. #707

    Standaard

    Ik hoop dat 't een storm in een glas water is. Lees even mee op deze forums: http://www.mania.com/aodvb/showthrea...=93460&page=16 en http://boards.ign.com/anime_general_...6/189224784/p2
    Kennelijk is deze mail alleen gestuurd naar klanten die als groothandel zijn aangemerkt bij DVD Pacific.
    Concertagenda op Podiuminfo

  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Ik hoop dat 't een storm in een glas water is. Lees even mee op deze forums: http://www.mania.com/aodvb/showthrea...=93460&page=16 en http://boards.ign.com/anime_general_...6/189224784/p2
    Kennelijk is deze mail alleen gestuurd naar klanten die als groothandel zijn aangemerkt bij DVD Pacific.
    Volgens mania.com:

    DVD Pacific is back again, with the web site redirecting to http://www.directtoustore.com/

    Unfortunately DVD Pacific no longer seems to be offering any good deals for anime, all anime titles seem to be at RRP, with no discounts at all.

    Also international shipping seems to have been dropped, USA is only country offered at checkout. There is no mention of international shipping at all.

  9. #709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    En buiten Amazon, Axelmusic, deepdiscount, play en dvdempire, zijn er nog andere sites waar we Zone1/ZoneA films kunnen kopen aan een deftige prijs?
    Ik heb nu bij movietyme.com besteld. Die kwam er het goedkoopst uit. Verzenden (als ik het goed heb tenminste) vanuit Engeland en rekenen af in ponden.
    M`n eerste bestelling daar, ben benieuwd! heeft iemand daar al eens besteld?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #710

    Standaard

    Het ziet er slecht uit wat betreft DVDPacific.com.

    Als de geruchten waar zijn (en daar lijkt het wel op), dan is DVD Pacific overgenomen door Directtoustore.
    En het eerste wat opvalt is dat de prijzen nu veel hoger zijn en, belangrijker, ze verzenden niet meer buiten de US.
    Het is daarmee een winkel geworden die totaal niet meer interessant is voor ons.
    Jammer, ik kocht er graag.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #711

    Standaard

    Jah, inderdaad balen :s

    En lees dit nadat ik net een mailtje heb gestuurd... Disc 5 van Heroes S5 BD doet het niet goed bij mij. Nou, die disc kan ik dus ook wel vergeten :s


  12. #712

    Standaard

    Ik krijg nog altijd geen redirect, ik word nog altijd naar de pagina met "Notification From DVD Pacific" gestuurd. Nuja, als ze niet meer buiten de US versturen zijn ze aan mij uiteraard een klant kwijt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #713

    Standaard

    Ja, ik krijg ook nog steeds de site er gewoon voor. En heb verder ook geen mail oid gehad. Alleen gisteren dat er een bestelling is verstuurd.


  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Het ziet er slecht uit wat betreft DVDPacific.com.

    Als de geruchten waar zijn (en daar lijkt het wel op), dan is DVD Pacific overgenomen door Directtoustore.
    En het eerste wat opvalt is dat de prijzen nu veel hoger zijn en, belangrijker, ze verzenden niet meer buiten de US.
    Het is daarmee een winkel geworden die totaal niet meer interessant is voor ons.
    Jammer, ik kocht er graag.
    Dat zou zuur zijn, het is mijn vaste Criterion leverancier
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Jah, inderdaad balen :s

    En lees dit nadat ik net een mailtje heb gestuurd... Disc 5 van Heroes S5 BD doet het niet goed bij mij. Nou, die disc kan ik dus ook wel vergeten :s
    Absoluut niet. Neem contact met kath@dvdpacific.com en ik ben er zeker van dat ze de nodige zal doen om een vervangdisc op te sturen.

    Trouwens, S5 bestaat toch niet. Het gaat tot en met S3.

  16. #716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Absoluut niet. Neem contact met kath@dvdpacific.com en ik ben er zeker van dat ze de nodige zal doen om een vervangdisc op te sturen.

    Trouwens, S5 bestaat toch niet. Het gaat tot en met S3.
    Right, ik bedoel uiteraard S3 ik zal eens een mailtje sturen. Kan het altijd proberen


  17. #717

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ik krijg nog altijd geen redirect, ik word nog altijd naar de pagina met "Notification From DVD Pacific" gestuurd. Nuja, als ze niet meer buiten de US versturen zijn ze aan mij uiteraard een klant kwijt.
    Klik op de DVDPacific-site op 'browse' en daarna op een willekeurige categorie, 'add to cart' het eerste de beste artikel en klik vervolgens op 'checkout' en je zult zien dat je alleen 'United States' als land van bestemming kunt selecteren.


  18. #718

    Standaard

    Ik heb dus een simulatie gedaan en dit is de uitslag.

    Ik heb vier items bij verschillende sites gekocht. Het bedrag is verzendingskosten inbegrepen. De 4 items zijn "2012", "Inglourious Basterds", "The Mask of Zorro", "Lethal Weapon".

    dvdpacific (indien die nog zou nog bestaan): 75,08€
    Amazon.com: 64,15€
    dvdplanet.com: 78,14€
    deepdiscount: 78,42€
    video universe: 78,75€
    movietyme.com: 80,52€
    dvdempire: 82,36€
    AxelMusic: 87,86€


    Als ik dezelfde items bij de fnac zou kopen (wel ZoneB items), dan zou ik 85,78€ moeten betalen.

    dvdpacific was de goedkoopste voor ons want amazon is duurder door de douaneonkosten.
    AxelMusic is de duurste en is dus absoluut geen alternatief. Zelf de Fnac is goedkoper.

    deepdiscount, een bekende site, is dus voor ons een alternatief want het is maar iets duurder dan dvdpacific.

    Ik ga nog eventjes wachten totdat ik een antwoord gekregen heb op mijn mail naar Kath. Indien het antwoord negatief is dan ga ik een bestelling maken bij deepdiscount.

  19. #719

    Standaard

    Ik zou zeggen niet bijna 'blind' kopen maar een prijzenvergelijker checken.
    Misschien dat http://www.dvdpricesearch.com/ iets is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #720

    Standaard

    Daar blijft nog altijd hoop want die site van directtoustore is eigenlijk de vervanger niet van dvdpacific. Het is een "Network Solutions" om een domain te creëren. Dus, daar blijft nog altijd hoop. Want voor mij blijft dvdpacific de beste en de goedkoopste online retailer.

  21. #721

    Standaard

    Sinds zaterdag is dvdpacific compleet out. Zelfs de US residents kunnen er niet meer bestellen. Ik denk dat die nieuwe site die we donderdag en vrijdag gezien hebben, een test is. En ééns dat de site terug operationneel zal zijn, dan zal iedereen kunnen bestellen zelfs buitenlanders.

  22. #722

    Standaard

    Ik heb vandaag een mailtje van Kath ontvangen. En het ziet er voor ons goed uit.

    Hi,

    DVD Pacific will continue and should be on line again on Wednesday however will be very different to current format.

    Unfortunately the help with customs will no longer be linked which we are certainly aware will impact the traffic to the site however is not possible for us to continue.

    We will be looking at the shipping costs though to see if there is room to lower and allow you to ship smaller shipments and stay below your countries tax threshold.

    DVD Pacific has appreciated your business and hope to see it continue.

    Kind Regards
    Tweede zin in het rood zegt ons al dat wij, buitenlanders, toch nog zouden kunnen bestellen.
    Ik hoop dat ik vanaf woensdag zal terug kunnen bestellen.


  23. #723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Axelmusic, deepdiscount. Beide zonder douane.
    Wel even correct zijn. Deepdiscount verzendt vanuit de VS, dus gewoon risico op douanekosten.
    Zie ook hun faq: Any customs fees, taxes, import duties or any other applicable charges are your responsibility and are collected once the package reaches your country. We have no jurisdiction over these charges and cannot determine what they might be. Customs policies vary widely from country to country; please contact your local customs office for further information.

    Axelmusic is wel zonder douanekosten, want die voeren zelf in.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  24. #724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Wel even correct zijn.
    Dat ben ik ook. Heb er al talloze keren besteld, ook bedragen die ver boven de douane grens liggen, en heb nog nooit douane gehad.
    En bij dvdpacific staat het zelfde (althans een tijd geleden) in de faq maar daar hebben we ook niet vaak douane bij gehad.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat ben ik ook. Heb er al talloze keren besteld, ook bedragen die ver boven de douane grens liggen, en heb nog nooit douane gehad.
    En bij dvdpacific staat het zelfde (althans een tijd geleden) in de faq maar daar hebben we ook niet vaak douane bij gehad.
    Rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
    Waarom zou TNT deze leveringen er niet uit gaan vissen? Het is ook pas sinds kort dat bestellingen bij play, cdwow en hmv tot douanekosten leiden. Ik zou er in ieder geval niet op gokken. Goedkoop is hier duurkoop als er €12,50 + 19% BTW bijkomt.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Pagina 29 van 35 EersteEerste ... 19252627282930313233 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •