Pagina 30 van 35 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 872 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdpacific.com

  1. #726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat ben ik ook. Heb er al talloze keren besteld, ook bedragen die ver boven de douane grens liggen, en heb nog nooit douane gehad.
    En bij dvdpacific staat het zelfde (althans een tijd geleden) in de faq maar daar hebben we ook niet vaak douane bij gehad.
    Ja, je bent misschien correct in de zin dat jouw pakjes niet door de douane zijn onderschept. Good for you.

    Oakey corrigeerde je omdat er bij DeepDiscount (en bij Pacific) natuurlijk wel degelijk kans is op onderschepping door de douane. Hun faq heeft daar niets mee te maken. En vaak gebeurt het inderdaad niet, maar zowel bij DeepDiscount en Pacific is het mij in elk geval meerdere malen overkomen. Dus zeggen dat er geen kans op douane is, moet je in dit geval niet zeggen. Dat zet mensen alleen maar op het verkeerde been.

  2. #727

    Standaard

    I guess I`m just lucky then...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #728

    Standaard

    Ik had vorig week een tweede mail naar dvdpacific gestuurd om te vragen waarom we op directtoustore terecht kwamen, en dit is hun antwoord.

    Hello,

    We would like to take this opportunity to thank you for visiting DTU -
    BlowItOutaHere.

    We appreciate that you have brought this matter to our attention. At
    this time, we have brought this problem to our technical staff for
    investigation. We hope to have this matter resolved promptly.

    Please let us know if there is anything else that we can do for you.

    Sincerely,
    Madgeta Francis
    DTU - BlowItOutaHere
    Customer Service
    Edit:
    Ze hebben er blijkbaar al aangewerkt want de site doet het weer maar je kan nog niets bestellen. Alle funkties van dvdpacific werken terug behalve de funktie "Preorder Now".
    Laatst aangepast door BASIL : 15-02-2010 om 22:39

  4. #729

    Standaard

    Ik heb gisteren maar eens een bestelling van Criterionnetjes geplaatst bij DVD Empire. Qua totaalbedrag scheelde het niet zo veel met DVD Pacific (5 of 6 dollar ofzo). Eens kijken hoe dat afloopt.
    Concertagenda op Podiuminfo

  5. #730

    Standaard

    Laat het even weten, vooral ivm douane
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #731

    Standaard

    DVD pacific is al een tijdje niet meer te gebruiken er staat wel een melding dat ze binnen een paar dagen weer bereikbaar zijn, maar dat is nu al bijna 2 weken...
    Ik hoop wel dat ze blijven bestaan. Ik heb er al zoveel besteld....
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  7. #732

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    DVD pacific is al een tijdje niet meer te gebruiken er staat wel een melding dat ze binnen een paar dagen weer bereikbaar zijn, maar dat is nu al bijna 2 weken...
    Ik hoop wel dat ze blijven bestaan. Ik heb er al zoveel besteld....
    De site gaat zeker blijven bestaan. Het is nu een kwestie van tijd voordat we terug kunnen bestellen.:wink:

  8. #733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    De site gaat zeker blijven bestaan. Het is nu een kwestie van tijd voordat we terug kunnen bestellen.:wink:
    Waar baseer je dat op? Ik help het je hopen overigens!

  9. #734

    Standaard

    Is het zeker dat DVDPacific blijft bestaan? Met ongeveer dezelfde prijzen en pakjes zogenaamd uit Zweden en dus minder kans op douane?

    Ik hoop het ten zeerste. Die site is de reden dat ik een Creditcard heb genomen.
    **** me gently with a chainsaw.

  10. #735

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Waar baseer je dat op? Ik help het je hopen overigens!
    Ik heb vorig week een mailtje van Kath van dvdpacific ontvangen met de antwoorden op mijn vragen. Dus ik baseer me op die mail.

  11. #736

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Is het zeker dat DVDPacific blijft bestaan? Met ongeveer dezelfde prijzen en pakjes zogenaamd uit Zweden en dus minder kans op douane?

    Ik hoop het ten zeerste. Die site is de reden dat ik een Creditcard heb genomen.
    De "Swedish option" bestaat al een tijdje niet meer.


    We will be looking at the shipping costs though to see if there is room to lower and allow you to ship smaller shipments and stay below your countries tax threshold.

    DVD Pacific has appreciated your business and hope to see it continue.
    Dus ze gaan zien of ze de prijs van de vervoerkosten zelfs nog kunnen verlagen. Duurder zal het normaal niet zijn. Het kan zelfs goedkoper worden.

  12. #737

    Standaard

    Ik vrees toch echter dat het afgelopen is met mijn favoriete bestelsite. Op meerdere site staan mensen die een mail ontvangen hebben waarin staat dat ze hun activiteiten stopzetten. De mail werd blijkbaar enkel naar groothandelaars verstuurd, hoewel hier ook een aantal particuliere kopers staan (zware verslaving)...

    http://boards.ign.com/anime_general_...6/189224784/p1

    Op dvdtalk zijn er zelfs mensen die telefonisch niet meer binnen raken.
    Heb gisteren nog een mailtje gestuurd ivm mijn laatste bestelling. Laat ons hopen dat dit niet echt is...
    Laatst aangepast door Kevin Rijm : 22-02-2010 om 14:36 Reden: Typfoutje
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  13. #738

    Standaard

    zuur....zeer zuur...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Rijm Bekijk bericht
    Ik vrees toch echter dat het afgelopen is met mijn favoriete bestelsite. Op meerdere site staan mensen die een mail ontvangen hebben waarin staat dat ze hun activiteiten stopzetten. De mail werd blijkbaar enkel naar groothandelaars verstuurd, hoewel hier ook een aantal particuliere kopers staan (zware verslaving)...

    http://boards.ign.com/anime_general_...6/189224784/p1
    Die berichtjes uit je link dateren van voor de 11ste februari. Ik heb een positieve antwoord ontvangen op 15 februari. Dus vijf dagen na het laatste berichtje uit je link. Het kan zijn dat ze dichtgaan. Maar ik blijf toch nog hopen.

  15. #740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Die berichtjes uit je link dateren van voor de 11ste februari. Ik heb een positieve antwoord ontvangen op 15 februari. Dus vijf dagen na het laatste berichtje uit je link. Het kan zijn dat ze dichtgaan. Maar ik blijf toch nog hopen.
    Tja het is allemaal nogal vaag. Verder in de link staat ook iets over een overname maar kan me toch niet overtuigen.

    Ik heb afgelopen zondag nog een mailtje gestuurd ivm een backordered bestelling en heb nog steeds niets terug gekregen terwijl ik normaal gezien vrijwel onmiddellijk een antwoord krijg (op werkdagen wel te verstaan)

    Maar sowieso blijf ik samen met velen hopen.
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  16. #741

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Dus ze gaan zien of ze de prijs van de vervoerkosten zelfs nog kunnen verlagen. Duurder zal het normaal niet zijn. Het kan zelfs goedkoper worden.
    Vanuit commercieel oogpunt zou dat een domme zet zijn, als ze het zelfs met de huidige prijzen niet redden. Ze stoppen niet voor niets.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  17. #742

    Standaard

    waar bestellen jullie nu?
    Na drie weken zonder actie geloof ik niet meer in de doorstart van DvdPacific...
    Ik bestel meestal bij Axelmusic.com, vanwege de garantie dat er geen douanekosten bij komen, maar ik vind ze vrij duur en ik vind het erg vervelend dat ze meteen bij elke bestelling het bedrag van je rekening schrijven. Als DvdPacific dat had gedaan had ik nu een enorme strop gehad, er staan nu nog 18 titels in bestelling voor mij daar.

  18. #743

    Standaard

    Heb de afgelopen week voor het eerst bij movietyme.com besteld. Ook zij schrijven het al meteen van je rekening af. Het is vorige week woensdag verzonden en gisteren ontvangen.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #744

    Standaard

    Hmm, dat verklaart misschien waarom ik nooit een reply heb gehad op een e-mail over beschadigde dvd's. E-mail was 17 februari verzonden. Lekker dan.

  20. #745

    Standaard

    Ik denk dat het definitief gedaan is met die site. Ondertussen koop ik bij AxelMusic. Ik ben er zeer tevreden.

  21. #746

    Standaard

    Ik ook. Alleen jammer dat ze, over het algemeen, iets duurder zijn dan pacific.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #747

    Standaard

    grr, waar moet ik nu mijn Criterions vandaan halen?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ik ook. Alleen jammer dat ze, over het algemeen, iets duurder zijn dan pacific.
    Voor recente titels is er ook niet zo veel verschil. Met AlexMusic betaalt je direct in Euro. Met dvdpacific moest ik nog extra kosten betalen bij de bank omdat ik in dollars betaalde. En die extra kosten rekenen ze in de wisselkoers bij. Ik weet nog dat ik altijd een euro of drie meer betaalde per item dan wat er op de site gezegd werd.
    Ik heb zonet gecheckt met 2012 en het is inderdaad 1 à 2 euro's duurder. Maar met AxelMusic zijn er wel voordelen te opzichte van dvdpacific.
    - Je krijgt alles sneller omdat alles verstuurt wordt vanuit Engeland en niet meer vanuit de Verenigde Staten. Ik krijg alles binnen de 3 werkdagen en niet meer binnen de 10 à 15 werkdagen.
    - Je kan ook alles appart kopen want je betaald alléén vervoerkosten per item. Met dvdpacific waren er vervoerkosten per item en ook extra vervoerkosten per bestelling.

    Momenteel ben ik dus zeer tevreden over AxelMusic.

  24. #749

    Standaard

    Allemaal zeker waar. Alleen: binnen 3 werkdagen? damn. hier doet `t er ongeveer een week (incl. weekend) over.

    @Coen: bij axelmusic dus. tot nu toe blijkt `t steeds het goedkoopst te zijn ten opzichte van amazon, deepdiscount en movietyme.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #750

    Standaard

    Maar wel op de prijzen (blijven) letten:

    The Searchers - Blu-ray bijvoorbeeld: € 7,02 bij Amazon.com; € 11,99 bij Axelmusic.

Pagina 30 van 35 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •