Pagina 31 van 35 EersteEerste ... 21272829303132333435 LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 872 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdpacific.com

  1. #751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Allemaal zeker waar. Alleen: binnen 3 werkdagen? damn. hier doet `t er ongeveer een week (incl. weekend) over.
    Mijn exemplaar van 2012 werd vorig vrijdag verstuurd, en woensdag was het al in mijn brievenbus.

    Bij jou duurt het 5 werkdagen. Dat is ook redelijk snel tegenover dvdpacific.

  2. #752

    Standaard

    Das idd. erg snel. Bij mij werd Bigger than life vorige week woensdag verstuurd en afgelopen woensdag heb ik `m ontvangen. Net zo lang als bij pacific dus.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #753

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Das idd. erg snel. Bij mij werd Bigger than life vorige week woensdag verstuurd en afgelopen woensdag heb ik `m ontvangen. Net zo lang als bij pacific dus.
    Bij dvdpacific moest ik meestal 10 à 20 dagen wachten op mijn bestellingen.

  4. #754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson Bekijk bericht
    Maar wel op de prijzen (blijven) letten:

    The Searchers - Blu-ray bijvoorbeeld: € 7,02 bij Amazon.com; € 11,99 bij Axelmusic.
    Vergeet niet dat de verzendkosten hoger liggen bij amazon dan bij axelmusic. En met Amazon hebben wij, Belgen, zowiezo douanekosten te betalen en dat is een bedrag die ongeveer 10€ is als het niet meer is.
    Dus voor de Belgen is AxelMusic de beste oplossing.

  5. #755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Vergeet niet dat de verzendkosten hoger liggen bij amazon dan bij axelmusic. En met Amazon hebben wij, Belgen, zowiezo douanekosten te betalen en dat is een bedrag die ongeveer 10€ is als het niet meer is.
    Dus voor de Belgen is AxelMusic de beste oplossing.
    jullie hebben geen vrijstelling onder de €22 ? dacht dat dit een soort EU regel is

    verzendkosten zijn bij Amazon niet altijd hoger, vooral als 3-4 items besteld (en onder €22 blijft) zijn ze goedkoper en Amazon let niet op gewicht dus bij zwaardere items ben je bij Axel duurder uit

    volgens mij is Axel juist bijna altijd duurder dan Amazon
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #756

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Vergeet niet dat de verzendkosten hoger liggen bij amazon dan bij axelmusic. En met Amazon hebben wij, Belgen, zowiezo douanekosten te betalen en dat is een bedrag die ongeveer 10€ is als het niet meer is.
    Dus voor de Belgen is AxelMusic de beste oplossing.

    Zowiezo is nogal kort door de bocht. Ben ook Belg en heb in januari een pakje van amazon binnen gekregen van om en bij de 300 euro, niets douane

    Mss over het hoofd gezien maar heb al meerdere keren geluk gehad.
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  7. #757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Rijm Bekijk bericht
    Zowiezo is nogal kort door de bocht. Ben ook Belg en heb in januari een pakje van amazon binnen gekregen van om en bij de 300 euro, niets douane

    Mss over het hoofd gezien maar heb al meerdere keren geluk gehad.
    Ik heb vorig jaar verschillende keer één blu-ray bij hen besteld en telkens heb ik douaneonkosten moeten betalen. Sindsdien koop ik er niet meer want als ik telkens minstens 10€ extra moet betalen per verzending dan ben ik elders goedkoper.
    Misschien zijn ze sinds kort wat soepeler bij de douane. Misschien moet ik weer ééns proberen. Wie weet. Als je zegt "Meerdere keren geluk gehad", buiten die 300€, waren de andere bestellingen onder de 22€? Om onder de 22€ (verzendingskosten inb.) te zijn dan kan je niet veel kopen, amper één blu-ray. Dan betaalt je telkens veel aan verzendingskosten.

  8. #758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb vorig jaar verschillende keer één blu-ray bij hen besteld en telkens heb ik douaneonkosten moeten betalen. Sindsdien koop ik er niet meer want als ik telkens minstens 10€ extra moet betalen per verzending dan ben ik elders goedkoper.
    Misschien zijn ze sinds kort wat soepeler bij de douane. Misschien moet ik weer ééns proberen. Wie weet. Als je zegt "Meerdere keren geluk gehad", buiten die 300€, waren de andere bestellingen onder de 22€? Om onder de 22€ (verzendingskosten inb.) te zijn dan kan je niet veel kopen, amper één blu-ray. Dan betaalt je telkens veel aan verzendingskosten.
    Nu nuanceer jij je eerdere opmerking, waar je aangeeft nooit bij amazon kopen want dan komen er kosten bij. Die opmerking is dus niet juist, amazon kan wel degelijk goedkoper zijn, ook voor Belgen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #759

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nu nuanceer jij je eerdere opmerking, waar je aangeeft nooit bij amazon kopen want dan komen er kosten bij. Die opmerking is dus niet juist, amazon kan wel degelijk goedkoper zijn, ook voor Belgen.
    Amazon is inderdaad goedkoper maar het zijn de douaneonkosten die maken dat het voor ons duurder wordt.

    In mijn vorige berichten spreek ik over douaneonkosten die redelijk duur zijn zekers voor Belgen die altijd prijs hebben. Ik weet uit eigen ervaringen en ook via anderen getuigen. Hoe zou ik dat weten als ik er nooit had besteld? Ik heb er nooit besteld buiten die paar keren vorig jaar. Ik had blu-ray's gekocht wegens aantrekkelijke promities. Ik wou proberen maar op het einde heeft het mij meer gekost dan bij dvdpacific wegens die douaneonkosten. Telkens moest ik extra ongeveer 10€ betalen. Ik ben zeer snel gestopt met bij hen nog te kopen.

    Misschien hebben jullie meer geluk, maar in mijn geval was het telkens bingo. En daar was ik absoluut niet tevreden over. Wat mij ergerde was niet alléén die 10€ maar ook dat ik wegens die douaneonkosten en dat ik overdag weinig thuis ben naar het postkantoor moest gaan om mijn pakketje te gaan halen. En in mijn gemeente hebben ze alle postkantoren dicht gedaan behalve één en daardoor moet je meestal lang wachten. En dat postkantoor is ook niet naast de deur.
    Met dvdpacific en AxelMusic krijg ik alles netjes in mijn brievenbus en als ik thuis kom dan kan ik op mijn gemak van mijn film genieten.
    Laatst aangepast door BASIL : 21-03-2010 om 10:12

  10. #760

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb vorig jaar verschillende keer één blu-ray bij hen besteld en telkens heb ik douaneonkosten moeten betalen. Sindsdien koop ik er niet meer want als ik telkens minstens 10€ extra moet betalen per verzending dan ben ik elders goedkoper.
    Misschien zijn ze sinds kort wat soepeler bij de douane. Misschien moet ik weer ééns proberen. Wie weet. Als je zegt "Meerdere keren geluk gehad", buiten die 300€, waren de andere bestellingen onder de 22€? Om onder de 22€ (verzendingskosten inb.) te zijn dan kan je niet veel kopen, amper één blu-ray. Dan betaalt je telkens veel aan verzendingskosten.
    je moet ook wat geduld hebben en voor de aanbiedingen gaan; helaas staat de dollar nu ongunstig maar ik hou meestal de $30-$35 grens aan (zonder verzendkosten want die hoef je voor de €22 grens niet mee te rekenen); ga zelf voor BR's van $15 en lager dus 2-4 titels lukt meestal wel

    )
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #761

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Amazon is inderdaad goedkoper maar het zijn de douaneonkosten die maken dat het voor ons duurder wordt.
    Ik en anderen proberen dus te zeggen dat dat niet per defenitie zo is, als je maar onder die grens blijft.....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #762

    Standaard

    Goed nieuws want dvdpacific is er weer

  13. #763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik en anderen proberen dus te zeggen dat dat niet per defenitie zo is, als je maar onder die grens blijft.....

  14. #764

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb vorig jaar verschillende keer één blu-ray bij hen besteld en telkens heb ik douaneonkosten moeten betalen. Sindsdien koop ik er niet meer want als ik telkens minstens 10€ extra moet betalen per verzending dan ben ik elders goedkoper.
    Misschien zijn ze sinds kort wat soepeler bij de douane. Misschien moet ik weer ééns proberen. Wie weet. Als je zegt "Meerdere keren geluk gehad", buiten die 300€, waren de andere bestellingen onder de 22€? Om onder de 22€ (verzendingskosten inb.) te zijn dan kan je niet veel kopen, amper één blu-ray. Dan betaalt je telkens veel aan verzendingskosten.
    Meeste bestellingen zijn boven de 22 euro om verzendkosten niet op de spits te drijven. Het is en blijft geluk hebben met die douane maar ik wou gewoon aantonen dat er niet altijd kosten bijkomen. Is meerdere keren gelukt zonder kosten maar ook vele keren met kosten.

    Maar ontopic, pacific is er weer!!! Had alle hoop opgegeven. Nu maar eens gaan snuffelen in de nieuwe shop!
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  15. #765

    Standaard

    Verzendingskosten zijn goedkoper dan vroeger.

    Als voorbeeld:

    Vroeger: 13,95$ voor 4 items
    Nu: 9,92$ voor 4 items

    En nog dit:
    In response your your inquiry, please be advised that we ship the items
    when that are available. Please note that it is no longer necessary to
    login when you are checking out.
    En de items lijken iets goedkoper te zijn. Niet veel maar toch gemakkelijk 0,50 à 1$ goedkoper.
    Laatst aangepast door BASIL : 22-03-2010 om 20:37

  16. #766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Goed nieuws want dvdpacific is er weer
    Zeer goed
    verzenden ze nog steeds naar `t buitenland?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Zeer goed
    verzenden ze nog steeds naar `t buitenland?
    Inderdaad en het is zelfs goedkoper dan vroeger

  18. #768

    Standaard

    Excellent! hoop dat `t wel dan nog steeds binnen de 7 -10 dagen in huis is
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #769

    Standaard

    De prijzen van de blu-ray's waren meestal gelijk aan die van dvdempire maar sinds de eropening van de site zijn sommige blu-ray's goedkoper. Een teken dat dvdpacific goedkoper blijkt te zijn. En de vervoekosten zijn ook goedkoper. Dat is fantastisch zekers als de dollar duurder geworden is.

  20. #770

    Standaard

    Inderdaad, qua prijs doen ze het goed. Heb zojuist een pre-order gezet. Enig minpuntje wat me in de bevestigingsmail opviel is dat ze meteen het geld van je creditcard afschrijven... Dat vind ik nooit zo fijn...


  21. #771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Inderdaad, qua prijs doen ze het goed. Heb zojuist een pre-order gezet. Enig minpuntje wat me in de bevestigingsmail opviel is dat ze meteen het geld van je creditcard afschrijven... Dat vind ik nooit zo fijn...
    Dat is inderdaad niet zo fijn zekers als je een bestelling maakt met preorders die maar pas binnen een maand of meer uitkomen en items die niet in voorraad zijn. Indien er iets verkeerd gaat met dvdpacific dan ben je het geld kwijt.
    Ik heb zojuist een mailtje naar Roseanne gestuurd om de reden te vragen waarom ze het systeem veranderd hebben?

  22. #772

    Standaard

    Dat is idd. niet fijn. Laat even het antwoord weten!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #773

    Standaard

    Waar zijn de wishlist/euro weergeven ipv dollar opties enzo gebleven?
    **** me gently with a chainsaw.

  24. #774

    Standaard

    Daar zijn inderdaad veel dingens die verdwenen zijn. Vroeger was er ook je eigen account met de geschiedenis van al je bestellingen, enz.
    Indien je de mail met de bevestiging per vergissing wist, dan heb geen details meer over je bestelling.

  25. #775

    Standaard

    Hmzz...ik ben blij dat Pacific weer 'terug' is, maar ik kijk het eerst nog even een paar weken aan voor ik er weer iets bestel...
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 31 van 35 EersteEerste ... 21272829303132333435 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •