Pagina 33 van 35 EersteEerste ... 2329303132333435 LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 872 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdpacific.com

  1. #801

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Ik heb nog geen cancellation-button gezien. Geen idee hoe dat werkt daar. Ik neem aan dat ze terugstorten, dat doen al die sites volgens mij. Maar ik weet het dus ook niet.
    Inderdaad, ik heb een bevestiging dat ze dat geld terug op mijn visacaard binnen de 24 à 72 uur gaan storten. Zo blij ben ik niet want dan ga mijn bank weer onkosten vragen omdat ze dat geld in dollars krijgen.

  2. #802

    Standaard

    Ik heb mijn eerste bestelling ontvangen. Wat zijn ze snel, amper 8 dagen . Vroeger kreeg ik alles in ongeveer 10 à 15 dagen.
    Ze gebruiken identiek dezelfde verpakking als vroeger. Zelfde sticker maar met een andere adres. "D. Pacific" is ook verdwenen. Wat ze wel nu doen is het exact bedrag op de verpakking melden. En als beschrijving van de inhoud staat "Merchandise".
    Dus de kans dat je betrapt wordt door de douane is zeer klein.

    Ik ben blij dat dvdpacific er weer is.

  3. #803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb mijn eerste bestelling ontvangen. Wat zijn ze snel, amper 8 dagen . Vroeger kreeg ik alles in ongeveer 10 à 15 dagen.
    Ze gebruiken identiek dezelfde verpakking als vroeger. Zelfde sticker maar met een andere adres. "D. Pacific" is ook verdwenen. Wat ze wel nu doen is het exact bedrag op de verpakking melden. En als beschrijving van de inhoud staat "Merchandise".
    Dus de kans dat je betrapt wordt door de douane is zeer klein.

    Ik ben blij dat dvdpacific er weer is.
    Als het reële bedrag erop staat en tevens merchandise dan is de pakkans toch véél groter dan voorheen?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Als het reële bedrag erop staat en tevens merchandise dan is de pakkans toch véél groter dan voorheen?
    Als er in groot was geschreven Amazon.com of dvdpacific, dan wel. Maar ik denk niet in dit geval. Daar komen misschien duizende dozen per dag langs de douane. Het eerste wat ze gaan nachecken is de afkomst van de bestelling. Indien er bv. "Amazon" in groote letters was geschreven dan was het prijs. Maar als ze pakketjes ontvangen met geen naam van de verzender, dan gaan ze hun tijd niet verspillen door het zoeken van de waarde van de inhoud en zekers in dit geval niet want het is zeer klein geschreven.

  5. #805

    Standaard

    Vandaag mijn tweede zending ontvangen, verstuurd op 1 april, dus na 7 dagen al binnen... Een dikkere verpakking dit keer, die niet door de brievenbus past. De op de verpakking genoteerde prijs is dit keer $ 69,90 maar wederom geen tussenkomst van de douane. Van mij mag het zo blijven...

  6. #806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Vandaag mijn tweede zending ontvangen, verstuurd op 1 april, dus na 7 dagen al binnen... Een dikkere verpakking dit keer, die niet door de brievenbus past. De op de verpakking genoteerde prijs is dit keer $ 69,90 maar wederom geen tussenkomst van de douane. Van mij mag het zo blijven...
    Weet iemand hoe de verzendingen tegenwoordig worden verpakt?

    Vroeger was het in een keurig doosje dat werd opgevuld met papier. Nooit iets beschadigd binnengekomen. De laatste keer dat ik iets in de oude shop heb besteld, kwamen de digipacks in een kartonnetje zonder enige verdere bescherming zwaar beschadigd binnen. Ik wil eigenlijk een aantal digipack cd's bestellen, maar zit niet te wachten op beschadigde produkten...

  7. #807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Weet iemand hoe de verzendingen tegenwoordig worden verpakt?

    Vroeger was het in een keurig doosje dat werd opgevuld met papier. Nooit iets beschadigd binnengekomen. De laatste keer dat ik iets in de oude shop heb besteld, kwamen de digipacks in een kartonnetje zonder enige verdere bescherming zwaar beschadigd binnen. Ik wil eigenlijk een aantal digipack cd's bestellen, maar zit niet te wachten op beschadigde produkten...
    Ik zie geen verschil tussen vroeger en nu. Ze gebruiken dezelfde soort verpakking

  8. #808

    Standaard

    Ik vind het zeer storend dat het geld wordt afgetrokken op het moment dat we ons bestelling doen en niet meer als de bestelling verstuurd wordt. Ik heb vorig week een item moeten cancelen. Ze hebben de waarde van die item teruggestord op mijn visa maar niet de vervoerkosten dat ik voor die item betaald heb. En als je pech hebt dat ondertussen de $ nog sterker wordt dan krijgt je nog minder terug.

  9. #809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik zie geen verschil tussen vroeger en nu. Ze gebruiken dezelfde soort verpakking
    en dat is....?

  10. #810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    en dat is....?
    Een gele envelop met bubbels van binnen om de inhoud te beschermen. Ik heb tot nu toe nog geen slechte ervaringen gehad met deze soorte envelop.

  11. #811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Weet iemand hoe de verzendingen tegenwoordig worden verpakt?

    Vroeger was het in een keurig doosje dat werd opgevuld met papier. Nooit iets beschadigd binnengekomen. De laatste keer dat ik iets in de oude shop heb besteld, kwamen de digipacks in een kartonnetje zonder enige verdere bescherming zwaar beschadigd binnen. Ik wil eigenlijk een aantal digipack cd's bestellen, maar zit niet te wachten op beschadigde produkten...
    Ik heb inmiddels 4 bestellingen ontvangen (allemaal zonder belastingtoeslag) en die waren allemaal verpakt in bruin ribbeltjeskarton dat strak om de verpakking heen zat gesealed. Volgens mij een heel stevige verpakking die nauwelijks tot problemen kan lijden. Al mijn BD's zijn heel aangekomen, inclusief een luxe box.

  12. #812

    Standaard

    Weer 3 zendingen binnen (op 1 dag - vulkaanas-vlucht?) allemaal met een waarde van meer dan 22 euro, en geen belastinggezeik. Volgens mij is de conclusie dat het wel snor zit met dvdpacific.com nieuwe stijl. I rest my case.

  13. #813

    Standaard

    Nog iemand problemen om op de site te geraken? Surf naar dvdpacific.com. Krijg melding van dat er nieuwe site is en dat ik op andere link moet kliken en krijg een Bad Request (Invalid Hostname) error.
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  14. #814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sphinkx Bekijk bericht
    Nog iemand problemen om op de site te geraken? Surf naar dvdpacific.com. Krijg melding van dat er nieuwe site is en dat ik op andere link moet kliken en krijg een Bad Request (Invalid Hostname) error.
    Ik heb hetzelfde, je kunt nog wel een search op een titel doen, maar als je op de titel klikt gebeurt er hetzelfde.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #815

    Standaard

    www.dvdpacific.directtoustore.com is inderdaad moment down. Ik wou juist bestellen. Nu maar hopen dat het maar tijdelijk is.

  16. #816

    Standaard

    Ze zijn weer up. En ik wilde net Mad men gaan bestellen maar nu valt me op
    je kan niet zien of een item op voorraad is of zie ik dat verkeerd?
    Staat het er toch maar zie ik het gewoon niet?
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  17. #817

    Standaard

    Ik heb zojuist 5 items in pre-orders besteld.

  18. #818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb zojuist 5 items in pre-orders besteld.
    Chargen ze je credit card bij de "nieuwe winkel" wanneer je besteld of, zoals vroeger, wanneer ie verzonden wordt?

    -edit- never mind, heb `t al ontdekt. Heb een bestelling van 1 al uitgebrachte blu-ray en 3 pre-orders en voor de complete order wordt direct gecharged. Weten we dat ook weer
    Laatst aangepast door TheGodfather : 30-04-2010 om 22:53
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #819

    Standaard

    In meer dan 3 jaar tijd heb ik nu een bestelling ontvangen waar ik voor de douane heb moeten betalen. Nochtans de waarde van de 2 blu-ray's is minder dan 50$. Ik heb dus 10€ moeten betalen.

  20. #820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    In meer dan 3 jaar tijd heb ik nu een bestelling ontvangen waar ik voor de douane heb moeten betalen. Nochtans de waarde van de 2 blu-ray's is minder dan 50$. Ik heb dus 10€ moeten betalen.
    geen inklaringskosten hoeven te betalen ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #821

    Standaard

    Ben benieuwd hoe lang `t duurt voordat ik m`n eerste order ontvang die ik heb geplaatst bij de "nieuwe" dvdpacific. Hij is inmiddels 10 dagen geleden verzonden...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #822

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    geen inklaringskosten hoeven te betalen ?
    10€ voor "Aanbiedingskosten aan het douaneagentschap". Ik versta er niets van. Aanbiedingskosten????? Dat je administratiekosten of BTW betaalt, versta ik. Maar aanbiedingskosten????
    Laatst aangepast door BASIL : 14-05-2010 om 22:23

  23. #823

    Standaard

    Heb mijn eerste bestelling binnen. Was alleen erg beschadigd. Hebben ze een nieuwe opgestuurd zonder dat ik de oude hoef terug te sturen. Maarja, doen ze dat met hun snelste verzendmethode. Ja hoor, kosten :S Pakje heeft waarde van € 24,67, komt er nog € 26,34 overheen :S Voor een replacement.

    Nou, lekker is dat...

    Bij mij staat op de bon:
    Omzetbelasting € 16,34
    Voorschot provisie € 10,00


  24. #824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Heb mijn eerste bestelling binnen. Was alleen erg beschadigd. Hebben ze een nieuwe opgestuurd zonder dat ik de oude hoef terug te sturen. Maarja, doen ze dat met hun snelste verzendmethode. Ja hoor, kosten :S Pakje heeft waarde van € 24,67, komt er nog € 26,34 overheen :S Voor een replacement.

    Nou, lekker is dat...

    Bij mij staat op de bon:
    Omzetbelasting € 16,34
    Voorschot provisie € 10,00
    Dat is zuur, dan gaan de kosten dus ook over dat dure verzenden
    Misschien dat je met het beschadigde spul nog wat kunt terugverdienen, wat was het?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat is zuur, dan gaan de kosten dus ook over dat dure verzenden
    Misschien dat je met het beschadigde spul nog wat kunt terugverdienen, wat was het?
    Het ging om Dragon Ball Z: Dragon Box 3. Aan de achterkant zat een flyer geplakt met een rond stuk plakbank wat er moeilijk af ging, en ook de opdruk van de box er mee aftrok. Daardoor zit er nu een wit vlak op de achterkant.



Pagina 33 van 35 EersteEerste ... 2329303132333435 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •