Pagina 34 van 35 EersteEerste ... 24303132333435 LaatsteLaatste
De resultaten 826 tot 850 van 872 worden weergegeven.

Discussie: www.dvdpacific.com

  1. #826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Het ging om Dragon Ball Z: Dragon Box 3. Aan de achterkant zat een flyer geplakt met een rond stuk plakbank wat er moeilijk af ging, en ook de opdruk van de box er mee aftrok. Daardoor zit er nu een wit vlak op de achterkant.

    Is niet mijn ding, maar zet het op het forum, wie weet...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is niet mijn ding, maar zet het op het forum, wie weet...
    Ja, ik denk ook wel dat hem nog kwijtraak, maar vind het zo jammer van de extra kosten. Ben nu wel heel erg blij dat ik de eerste keer geen extra kosten kreeg, want anders had ik nu dubbel betaald voor eigenlijk 1 product.


  3. #828

    Standaard

    Zojuist m`n eerste bestelling (de Criterion blu-ray van Vivre Sa Vie) ontvangen. Heeft er dus 10 dagen over gedaan.
    Wat me wel opviel is dat de echte waarde (zonder verzendkosten) op de envelop staat. Hoop toch niet dat ze altijd blijven doen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #829

    Standaard

    Dus het beste is 'slim' bestellen; voor de releasedatum en niets wat op dezelfde releasedatum uit komt in 1 bestelling.
    Of versturen ze elk item apart, zoals play.com bijvoorbeeld doet?

    Met de huidige dollarkoers wordt het wel steeds lastiger om met Criterion BD's onder de 22 euro te blijven...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Of versturen ze elk item apart, zoals play.com bijvoorbeeld doet?
    Nee, ze versturen ook dingen in 1 pakket als je ze in 1 order besteld.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Nee, ze versturen ook dingen in 1 pakket als je ze in 1 order besteld.
    Dan wordt het idd zweten voor je met de Brakhage en Stagecoach
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan wordt het idd zweten voor je met de Brakhage en Stagecoach
    Die hebben ze nog niet verzonden. Wellicht toch dalijk eens een mailtje sturen of ze ze niet apart kunnen versturen OF (wat nog beter zou zijn) een laag bedrag op de verpakking schrijven.
    Wel is afgelopen week Dexter seizoen 3 en de Criterion BD van Paris,Texas verstuurd in 1 pakket. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #833

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dus het beste is 'slim' bestellen; voor de releasedatum en niets wat op dezelfde releasedatum uit komt in 1 bestelling.
    Of versturen ze elk item apart, zoals play.com bijvoorbeeld doet?

    Met de huidige dollarkoers wordt het wel steeds lastiger om met Criterion BD's onder de 22 euro te blijven...
    Er zijn 5 items, die op dezelfde dag uitkomen, die ik graag zou willen hebben. Ik kan moeilijk 5 apparte bestellingen doen. Dan zou het mij duurder komen aan verzendingskosten.
    Iemand heeft ooit een mailtje naar dvdpacific gestuurd om te vragen of het mogelijk was om alles appart op te sturen zelfs als er verschillende items op dezelfde dag uitkomen. Heeft die persoon al een antwoord gekregen? Ik denk dat het iemand van hier is die dat gevraagd heeft.

  9. #834

    Standaard

    Het lijkt me logisch dat als je 5 items in 1 bestelling stopt, dat ze ze samen verzenden. Als je wilt dat ze het apart verzenden, moet je elk item gewoon apart in bestelling plaatsen. Zij gaan niet 5 keer verzendkosten betalen terwijl jij voor maar 1 keer verzendkosten hebt betaald. Dat lijkt me logisch.

    Het enige wat je ze wel kan vragen is of ze een lager bedrag op het pakje willen zetten.


  10. #835

    Standaard

    Gisteren antwoord gekregen op m`n mail die ik stuurde. Had gevraagd of ze niet, net zoals "vroeger" bij de oude site, de waarde op `t pakketje en de bon kunnen aanpassen. Hun antwoord:

    we can not possibly in anyway edit the invoice or the value on the package
    Heb m`n order van 2 Criterions, met een totale waarde van bijna $ 87,- dus maar gecancelled en bij axelmusic besteld. Bleek dat als ik daar in euro`s bestelde ik ook nog ruim €4,- goedkoper uit was

    Het geld van een gecancellede order wordt trouwens terug gestort op je account en dus niet terug geboekt naar je credit card!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Het lijkt me logisch dat als je 5 items in 1 bestelling stopt, dat ze ze samen verzenden. Als je wilt dat ze het apart verzenden, moet je elk item gewoon apart in bestelling plaatsen. Zij gaan niet 5 keer verzendkosten betalen terwijl jij voor maar 1 keer verzendkosten hebt betaald. Dat lijkt me logisch.
    Ze verzenden niet alles in ééns zodra alles beschikbaar is maar wel alles appart zodra een item beschikbaar is. Daarom dat je verzendkosten per item betaalt en niet per bestelling.

    Het enige wat je ze wel kan vragen is of ze een lager bedrag op het pakje willen zetten.
    ik heb het hen al gevraagd en hun antwoord was negatief. Volgens hen is dat niet mogelijk. Waarom kon de vorig eigenaar het wel doen?

  12. #837

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Het geld van een gecancellede order wordt trouwens terug gestort op je account en dus niet terug geboekt naar je credit card!
    Accounts bestaan niet meer bij dvdpacific. Het wordt wel op je visa card terug gestort. Probleem bij hen is dat ze de waarde van de items terug betalen maar niet de verzendkosten. Ik heb het meegemaakt. Ze hebben mij beloofd om die verzendkosten terug te betalen maar ik wacht al meer dan6 weken op dat geld.

  13. #838

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Accounts bestaan niet meer bij dvdpacific. Het wordt wel op je visa card terug gestort.
    Volgens hun antwoord niet:

    In response to your inquiry, we have canceled your backorder as
    requested. Please note, credit will be issued back to your account.

    Probleem bij hen is dat ze de waarde van de items terug betalen maar niet de verzendkosten. Ik heb het meegemaakt. Ze hebben mij beloofd om die verzendkosten terug te betalen maar ik wacht al meer dan6 weken op dat geld.
    Dat moet ik in de gaten houden. Die verzendkosten wil ik zeker terug. Ze hebben niets verzonden en hebben dus geen recht op het geld...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #839

    Standaard

    Met account willen ze zeggen visa card. Het is niet meer mogelijk op hun site in te loggen. Dus met account willen ze iets anders zeggen. Ik heb een paar weken geleden iets gecanceld en ze hebben het geld terug op mijn visa kaart gestort.

  15. #840

    Standaard

    Ok. Dan moet ik wachten tot m`n credit card afschrift binnen is (kan niet online kijken)...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #841

    Standaard

    Dat wil zeggen dat ze de gegevens van je visakaart bijhouden en dat is niet goed indien er fraude is, enz.

  17. #842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Dat wil zeggen dat ze de gegevens van je visakaart bijhouden en dat is niet goed indien er fraude is, enz.
    'Als er fraude is' dat zeg je goed, maar dat is overal waar je met je CC betaalt.
    Gelukkig willen de CC maatschappijen dat je met hun kaart blijft betalen en krijg je het verdwenen gewoon terug.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #843

    Standaard

    Sinds de overnamen, wordt het geld onmiddelijk van je kaart afgetrokken. Dat is absoluut niet in ons voordeel want als je je geld terug wilt dan moet je extreem veel geduld hebben.

    Ik had een grote bestelling in maart geplaatst en nadien heb ik een item gecanceld. Ze hebben het bedrag van die item terugbetaald maar niet de vervoerkosten. Dan heb ik een mailtje naar hen gestuurd en ze hebben beloofd dat ze dat bedrag gingen terugstorten. Dat is nu al meer dan twee maanden. Ik heb ondertussen al een mailtje of drie gestuurd. Iedere keer beloven ze maar ze doen het niet.

    Idem met een item dat ze in mei terug moesten betalen. Dat geld zie ik ook niet terug.

  19. #844

    Standaard

    Ai, da's slecht nieuws.
    Was van plan eerdaags weer bestellingen doen....

  20. #845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Sinds de overnamen, wordt het geld onmiddelijk van je kaart afgetrokken. Dat is absoluut niet in ons voordeel want als je je geld terug wilt dan moet je extreem veel geduld hebben.
    Bovendien loop je een wisselkoersenrisico met de huidige hoge dollarkoers; als de Euro weer wat aantrekt krijg je minder terug, want de refund is in dollars.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  21. #846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Bovendien loop je een wisselkoersenrisico met de huidige hoge dollarkoers; als de Euro weer wat aantrekt krijg je minder terug, want de refund is in dollars.
    Niet alléén dat maar ik betaal 2 keer de kosten bij de bank, met de bestelling en met de terugstorting op mijn visakaart.

  22. #847

    Standaard

    Nou, ik heb vandaag mijn 'eerste' bestelling geplaatst sinds het nieuwe 'regime'.

    Ben benieuwd hoe lang het gaat duren, in welke staat ik het ontvang en of ik moet bijbetalen.

    Zijn er inmiddels meer mensen hier met nieuwe ervaringen sinds het laatste bericht in juni?
    **** me gently with a chainsaw.

  23. #848
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Eentje maar en paar die binnen moeten komen van dvdpacific

    Sanjuro besteld 08/07, de dag zelf nog verzonden en ontvangen op 29/07

    Andere bestellingen geplaatst op 06/09 en 11/09

    Ben ook benieuwd
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #849

    Standaard

    Moest recent NIETS bijbetalen aan instanties. Echter wel aan DVDPacific! Order bestond uit 3 DVD's, waaronder 1 boxset. Werden apart verstuurd met elke keer weer porto. 'Hold till complete', zoals onder de 'oude' DVDPacific, kent het nieuwe regime niet. Klacht ingediend.
    Levertijd lag tussen de 2-4 weken.

    DVDPacific lijkt wel weer wat goedkoper dan hun concurrenten. The Thin Red Line (1998) van Criterion bijvoorbeeld, zowel DVD als Blu-ray.
    Laatst aangepast door kit carson : 15-09-2010 om 04:43

  25. #850

    Standaard

    Playusa is ongeveer even duur, als je in ponden afrekent. Heb ik afgelopen weken ontdekt. Daar een paar bestellingen gedaan, eens kijken of ze daar sneller zijn dan bij dvdpacific.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 34 van 35 EersteEerste ... 24303132333435 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •