Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 60 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TauRuS
    Als ik RUSH LIVE zag staan dacht ik wel dat het over DJ Rush ging.. ook zeer bekend. Beetje verwarrend, maar dit is dus een groep ofzo.

    Ja een supergroep
    Dat wordt aanschaffen die dvd.
    groet Gert

  2. #27

    Standaard

    Begrijp ik het goed da'k nu geduld moet hebben tot sep tember????
    Niet mee tussendoor posten dan mensen, ik word daar boelnerveus van. Denk ik elke keer dat het een relkeaseberichtje is. :wink:
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Weet iemand al iets over de setlist?
    In Rio zijn sowieso Tom Sawyer, La Villa Strangiato, YYZ, 2112, Closer to the heart, Manhattan Project, The Spirit Of Radio, en Natural Science gespeeld. Voor mij al meer dan genoeg reden om de DVD aan te schaffen! 8)
    De concerten in Brazilie duurden meer dan 3 uur, dus dat wordt smullen geblazen!

    Update: Ik heb een setlist gevonden op een Braziliaanse site:

    >> Tom Sawyer
    >> Distant Early Warning
    >> New World Man
    >> Roll The Bones
    >> Earthshine
    >> YYZ
    >> The Pass
    >> Bravado
    >> The Big Money
    >> The Trees
    >> Freewill
    >> Closer to the Heart
    >> Natural Science
    >> One Little Victory
    >> Driven
    >> The Ghost Rider
    >> Secret Touch
    >> Dreamline
    >> Red Sector A
    >> Leave That Thing Alone / Drum Solo
    >> Resist ( Acoustic )
    >> 2112 ( Temples and Overture )
    >> Limelight
    >> La Villa Strangiato
    >> Spirit Of Radio.
    >> Bytor And The Snowdog / Cygnus X1
    >> Working Man.
    Shit: mijn favo Xanadu er niet op????????
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  4. #29

    Standaard

    Kijk ook eens op http://www.2112.net/powerwindows/RushInRio.jpg
    voor een sneak preview van deze DVD.

    De best-of CD inclusief bonus DVD heb ik een paar week geleden bij de MM in Amsterdam opgepikt voor 17 euro. Uiteraard geweldige muziek met een mooie inlay erbij. Op de DVD een enkele videoclips en wat andere leuke extras.
    "Respect please, for I am Costanza, Lord of the Idiots" George Costanza, Seinfeld

    My Collection:
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Anorak

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje
    http://213.86.53.189/details.asp?ProductID=4506 hier is wat meer info te vinden, o.a. easter eggs, en de cover van de dvd.

    http://www.t-n-m-s.com/gfxbin/SVE3736lrg.jpg hier is een vergroting van de cover

    gaafgaafgaafgaafgaaf! 8)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Weet iemand al iets over de setlist?
    In Rio zijn sowieso Tom Sawyer, La Villa Strangiato, YYZ, 2112, Closer to the heart, Manhattan Project, The Spirit Of Radio, en Natural Science gespeeld. Voor mij al meer dan genoeg reden om de DVD aan te schaffen! 8)
    De concerten in Brazilie duurden meer dan 3 uur, dus dat wordt smullen geblazen!

    Update: Ik heb een setlist gevonden op een Braziliaanse site:

    >> Tom Sawyer
    >> Distant Early Warning
    >> New World Man
    >> Roll The Bones
    >> Earthshine
    >> YYZ
    >> The Pass
    >> Bravado
    >> The Big Money
    >> The Trees
    >> Freewill
    >> Closer to the Heart
    >> Natural Science
    >> One Little Victory
    >> Driven
    >> The Ghost Rider
    >> Secret Touch
    >> Dreamline
    >> Red Sector A
    >> Leave That Thing Alone / Drum Solo
    >> Resist ( Acoustic )
    >> 2112 ( Temples and Overture )
    >> Limelight
    >> La Villa Strangiato
    >> Spirit Of Radio.
    >> Bytor And The Snowdog / Cygnus X1
    >> Working Man.
    Shit: mijn favo Xanadu er niet op????????
    Nope, maar die hebben ze al heel lang niet meer live gedaan, jammer genoeg
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  7. #32

    Standaard

    Ik heb trouwens begrepen dat er ook een 3cd set komt van dit concert. 8)
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Ik heb trouwens begrepen dat er ook een 3cd set komt van dit concert. 8)
    Da's natuurlijk ook mooi... Je bedoelt van die schijfjes voor in je CD-speler, niet een 3-DVD, neem ik aan?

  9. #34

    Standaard

    Op onderstaande link zijn een paar nummers (video) te downloaden van Rush van hun optreden deze wijk tijdens het SARS benefiet concert n Toronto.

    http://www.mikeportnoy.com/forum/tm....mode=1&smode=1

    Ik krijg steeds meer zin in deze dvd...............

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Salamander
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Ik heb trouwens begrepen dat er ook een 3cd set komt van dit concert. 8)
    Da's natuurlijk ook mooi... Je bedoelt van die schijfjes voor in je CD-speler, niet een 3-DVD, neem ik aan?
    Ja :wink:
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  11. #36

    Standaard

    Enig idee of de tracklist identiek wordt aan die van de DVD, of komen er minder/meer/andere nummers op?
    Kon er op www.rush.com niets over vinden,en ook op de site van de distributeur http://www.sanctuaryrecordsgroup.co.uk/ alleen info over de DVD...


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Salamander
    Enig idee of de tracklist identiek wordt aan die van de DVD, of komen er minder/meer/andere nummers op?
    Kon er op www.rush.com niets over vinden,en ook op de site van de distributeur http://www.sanctuaryrecordsgroup.co.uk/ alleen info over de DVD...
    Als je nu gaat kijken op www.rush.net, staat er dat de DVD op 21 oktober uit moet komen
    Ook de tracklist staat er, en daar kan je dus zien dat er op de cd 2 nummers komen die niet op de dvd staan.
    Nog even wachten.......

  13. #38

    Standaard

    Bedankt, top! 8)
    Voor de andere belangstellenden: op de CD komen nog Between Sun & Moon en Vital Signs te staan (deze dus niet op de DVD).
    De volledige tekst van het persbericht is te vinden op www.rush.com/flash_content/pop/rushinrio2.html

    De extra's zien er ook goed uit!


  14. #39

    Standaard

    En hier is alvast een recensie te lezen :

    http://www.dvdtimes.org.uk/content.php?contentid=5735

    Voor Europa is de release datum verschoven naar 10 November. Nog even geduld hebben

  15. #40

    Standaard

    In de nieuwste uitgave van People & Music van VanLeest staat een advertentie van BMG The Netherlands. Hier staat een aankondiging in van Rush in Rio, verkrijgbaar v.a. 10 oktober Heeft iemand deze DVD al ergens zien liggen dan
    "Respect please, for I am Costanza, Lord of the Idiots" George Costanza, Seinfeld

    My Collection:
    http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Anorak

  16. #41

    Standaard

    Op de site www.rush.com is nu te lezen dat, vanwege productie problemen, de europese release is uitgesteld naar 24 november

    Niet alleen worden we nu overgeslagen met de concerten van de heren, maar ook een dvd uitbrengen lukt niet in europa....

  17. #42

    Standaard

    En nu weer verschoven naar 23 november

  18. #43

    Standaard

    Heb hem net gekocht bij Media Mark R'dam. Op het eerste gehoor moet ik zeggen dat de 5.1 track teleurstellend is. Ze hebben de terugkaatsing van het geluid achter in een stadion in de mix gestopt, zeer irritant.

    Op de Rush messageboard is er al veel geklaagd over het slechte geluid, men schrijft zelf "wurst sounding DVD ever"!

    Gemiste kans voor Rush en balen voor de fans. Ik zet maar gauw de DVD op van Peter Gabriel "Growing up Live" die weet wel hoe een Live DVD moet klinken.

  19. #44
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    dus maar niet aanschaffen als rush-fan?

  20. #45
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    Op het eerste gehoor moet ik zeggen dat de 5.1 track teleurstellend is. Ze hebben de terugkaatsing van het geluid achter in een stadion in de mix gestopt, zeer irritant.

    Op de Rush messageboard is er al veel geklaagd over het slechte geluid, men schrijft zelf "wurst sounding DVD ever"!

    Gemiste kans voor Rush en balen voor de fans.
    Daarnaast las ik dat het beeld ook nog niet anamorf op de schijf is gezet en dat het daardoor nogal wat aan scherpte mist. Erg jammer allemaal...
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  21. #46

    Standaard

    [quote]dus maar niet aanschaffen als rush-fan?[quote]

    Nog niet nee, wacht tot dat die voor €10 in de aanbiedingsbak ligt.

    Wat een tegenvaller. K>T

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    Op de Rush messageboard is er al veel geklaagd over het slechte geluid, men schrijft zelf "wurst sounding DVD ever"!
    Nee, nee, The Rolling Stones dingen met Four Flicks ook heel duidelijk mee om de 1e plaats worst suond!!!!!!!
    De laatste fraaie geluidstrack die ik heb gehoord is inderdaad ook Grown Up van Peter Gabriel. Daar heeft m'n geluidsset orgasmes bij. :P :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  23. #48

    Standaard

    De laatste fraaie geluidstrack die ik heb gehoord is inderdaad ook Grown Up van Peter Gabriel. Daar heeft m'n geluidsset orgasmes bij.
    LOL

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    De laatste fraaie geluidstrack die ik heb gehoord is inderdaad ook Grown Up van Peter Gabriel. Daar heeft m'n geluidsset orgasmes bij.
    LOL
    Da's toch eerlijk gezegd intriest bij zo'n greatest rock and roll band in the world. Dit is het slechtste dat ik ook sinds 1964 van de Rolling Stones heb gekocht. Maar ja, het was al een aflopende bedrieglijke zaak de laatste jaren. Zo kocht ik bijvoorbeeld 22 SACD's van de oudere LP's van de Stones. Nou draai ze maar gewoon op je CD want je hoort het verschil NIET!!!!!! En allemaal gewoon stereo in plaats van multichannel. Eentje is er zelfs mono
    Ik voelde me na zo'n forse aanschaf zwaar genaaid.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  25. #50

    Standaard

    Da's toch eerlijk gezegd intriest bij zo'n greatest rock and roll band in the world.
    De bekenste zijn ze wel maar de Greatest is het in mijn ogen niet. Muzikaal en productioneel ben ik nog nooit onder de indruk geweest van de Rolling Stones, maar dat heeft weer temaken met smaak en daar over valt niet te twisten. Het is wel zeer bedroevend om te lezen dat je al die SACD's hebt gekocht en er totaal geen kwaliteits verbetering optreed.

    Je mag toch beter verwachten van dit soort bands.

    Ik wacht met spanning af wat ze met Pulse van Pink Floyd gaan doen.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •