Pagina 54 van 252 EersteEerste ... 44450515253545556575864104154 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.326 tot 1.350 van 6295 worden weergegeven.
  1. #1326

  2. #1327

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    the pictures to prove it www.picturetrail.com/collectie-mrj
    Leuke kast vol!!!

  3. #1328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    the pictures to prove it www.picturetrail.com/collectie-mrj
    Strak ingerichte kamer, man. En een nette kast vol, inderdaad!
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  4. #1329

    Standaard

    Jammer dat ik geen digitale camera heb,anders had ik mijn collectie er ook op gezet.
    Hij is weer gegroeid dus voor wie hem wil bekijken/beoordelen:
    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...=peter%20smits
    this is my boomstick!!!

  5. #1330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peter smits
    Jammer dat ik geen digitale camera heb,anders had ik mijn collectie er ook op gezet.
    Hij is weer gegroeid dus voor wie hem wil bekijken/beoordelen:
    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...=peter%20smits
    Zo een zeer grote collectie. Met een groot aantal series op DVD (ben er niet echt een grote fan van). Ook redelijk wat "grabbelbak" titels.
    7

  6. #1331

    Standaard

    Candela
    Jammer dat er franse films tussen zitten. Dat is niet echt mij smaak.
    Maar films zoals 28 Days Later en de Monty Python films maken het wel wat beter. Een 7.

  7. #1332

    Standaard

    Thank you for your kind words...

    mrwhite87:
    Zitten zeker goede films tussen, alleen het grootste deel is toch niet helemaal mijn smaak; 6,5

    Joost v.d. Ham:
    Hele mooie collectie. Zitten nog wel wat films tussen die ik ook wil. Maar ook wel een paar die me niks doen (matrix reloaded bv). En Kane en Craig David, tja, minpunten ; toch zeker wel een 7,5

    Tommycat:
    Super collectie! echt...allemaal topfilms en dan ook nog beastie boys ertussen: 9

    Roberto Corleone:
    Jij ook zeker een goed begin! Ja ik wacht op de (eventuele) box en dan besluit ik of ik de box koop of ze alle 3 apart koop; Luck comes to those who wait!

  8. #1333

    Standaard

    Shadow010 --> nog niet super veel filmpies, maar wat je hebt is dan ook meteen klasse --> goede versies van Am. his X en Pulp fiction & Se7en & res dogs (al is die rooie wel een DD 2.0 versie, ik had die ook maar geniet nu van de mr brown versie, hehe)
    ik denk dat ik wel 80 tot 90% van je titels heb of heb gehad...bijna alles is wel mijn smaak...

    minpunt: de kale FDTD, en niet geheel mijn smaakt zijn de taxi films e.a

    respect voor je BOB tinbox en godfather box, die moet je echt hebben!

    ik geef je een 7.5 met uitbouw tot veel hoger als je zo door gaat....ik reken je dus af op het mindere aantal titels...niet lullig bedoeld overigens...

    gr. Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #1334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Shadow010 --> nog niet super veel filmpies, maar wat je hebt is dan ook meteen klasse --> goede versies van Am. his X en Pulp fiction & Se7en & res dogs (al is die rooie wel een DD 2.0 versie, ik had die ook maar geniet nu van de mr brown versie, hehe)
    ik denk dat ik wel 80 tot 90% van je titels heb of heb gehad...bijna alles is wel mijn smaak...

    minpunt: de kale FDTD, en niet geheel mijn smaakt zijn de taxi films e.a

    respect voor je BOB tinbox en godfather box, die moet je echt hebben!

    ik geef je een 7.5 met uitbouw tot veel hoger als je zo door gaat....ik reken je dus af op het mindere aantal titels...niet lullig bedoeld overigens...

    gr. Coen
    Thanks......ik heb nog een vrije kleine collectie (relatief dan), maar ik koop alleen films die het echt waard zijn. Ik denk dat ik bijvoorbeeld nooit boven de 80 zal komen, maar who knows....Ik heb trouwens geen regiovrije speler dus vandaar dat ik sommige 'goede' R1-versies niet heb(reservoir dogs bijvoorbeeld).

    Jouw collectie: 180 DVD's; het nadeel van een grote collectie vind ik dat er veel films tussen zitten die 'wel ok' zijn, maar waar ik nou niet echt spontaan van ga kwijlen. (Jurassic Park sequels bijvoorbeeld) Maar dat is mijn mening natuurlijk. Over het algemeen kan ik me wel vinden in jouw collectie en ik moet ook toegeven dat ik een aantal films nog niet gezien heb; ik geef je een 7,5

  10. #1335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Shadow010

    Thanks......ik heb nog een vrije kleine collectie (relatief dan), maar ik koop alleen films die het echt waard zijn. Ik denk dat ik bijvoorbeeld nooit boven de 80 zal komen, maar who knows....Ik heb trouwens geen regiovrije speler dus vandaar dat ik sommige 'goede' R1-versies niet heb(reservoir dogs bijvoorbeeld).

    Jouw collectie: 180 DVD's; het nadeel van een grote collectie vind ik dat er veel films tussen zitten die 'wel ok' zijn, maar waar ik nou niet echt spontaan van ga kwijlen. (Jurassic Park sequels bijvoorbeeld) Maar dat is mijn mening natuurlijk. Over het algemeen kan ik me wel vinden in jouw collectie en ik moet ook toegeven dat ik een aantal films nog niet gezien heb; ik geef je een 7,5
    ach ik koop vaak ook iets wat me leuk lijkt om het vervolgens nooit meer weg te doen. Gelukkig heb ik nog niet veel dvd's hoor. Maar beoordeel maar raak jongens

  11. #1336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B3M
    Maar beoordeel maar raak jongens
    the good: Sleepy Hollow, Crouching Tiger, Hidden Dragon, The Big Lebowski, Jin-Roh: The Wolf Brigade: Special Edition (very nice!), Requiem for a Dream, Catch Me If You Can, This Is Spinal Tap (leuk), Black Adder, All four series (goed zeg deze moet ik ook nog hebben mooie box)

    the bad: Reservoir Dogs (slechte versie), Agent Cody Banks (grote fan van malcolm maar deze film is echt slecht), The Tuxedo (jackie chan gaat een beetje dezelfde kant op als john woo that is naar beneden), Armageddon (vind ik echt een ramp), Hannibal (ik vond deze film erg teleurstellend), Daredevil: Special Edition (tja het is een se)

    the unusual: Flash Gordon (Flash ahaaaaaaaaaaa!), Coupling (deze serie moet ik nog echt hebben erg grappig)

    conclusion:weing echt originele titels, te weinig klasiekers (godfather? citizen kane?) en te weinig klasiekers uit andere landen dan VS. Toch zijn er zeker een hoop goeie titels tussen en maar een paar echt slechte. Ik geef je collectie een 7. Ga zo door alleen focus je wat meer op echt goeie films inplaats van hollywood bagger.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  12. #1337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B3M
    Maar beoordeel maar raak jongens
    the good: Sleepy Hollow, Crouching Tiger, Hidden Dragon, The Big Lebowski, Jin-Roh: The Wolf Brigade: Special Edition (very nice!), Requiem for a Dream, Catch Me If You Can, This Is Spinal Tap (leuk), Black Adder, All four series (goed zeg deze moet ik ook nog hebben mooie box)

    the bad: Reservoir Dogs (slechte versie), Agent Cody Banks (grote fan van malcolm maar deze film is echt slecht), The Tuxedo (jackie chan gaat een beetje dezelfde kant op als john woo that is naar beneden), Armageddon (vind ik echt een ramp), Hannibal (ik vond deze film erg teleurstellend), Daredevil: Special Edition (tja het is een se)

    the unusual: Flash Gordon (Flash ahaaaaaaaaaaa!), Coupling (deze serie moet ik nog echt hebben erg grappig)

    conclusion:weing echt originele titels, te weinig klasiekers (godfather? citizen kane?) en te weinig klasiekers uit andere landen dan VS. Toch zijn er zeker een hoop goeie titels tussen en maar een paar echt slechte. Ik geef je collectie een 7. Ga zo door alleen focus je wat meer op echt goeie films inplaats van hollywood bagger.
    JJaja flash gordon rules. Leuke soundtrack van queen en legendarisch slecht geacteert. Ook al is de film nu hopeloos verouderd was het voor die tijd echt geen b-film. Daredevill moest ik wel kopen omdat ik graag strip verfilmingen koop. Jammer dat de film zo slecht is uitgewerkt maar dat hoeft voor mij de pret niet te drukken. Er zit namelijk een heel leuke cameo van kevin smith in. Over agent cody banks kan ik kort zijn --> Hillary Duff (tja je bent een pedo of je bent het niet ).

    Tja ik ben een van die weinige mensen die the godfather maar slaapverwekkend vind. Je hebt wel gelijk dat ik weinig klasiekers heb. Helaas ben ik nu vooral bezig films die ik op vcd/laserdisc heb op dvd te verkijgen. Overigens ben ik niet zo'n filmhuis liefhebber. De meeste films heb ik dan ook zodat als er vrienden langs zijn dat ik met ze een vermakkelijke film kan kijken.

    even een tip: coupling kost nog maar 20 euro per season bij de frs. Beter dan friends en lekker in 16:9 .

  13. #1338

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B3M
    Ik wil je collectie ook wel een cijfer geven maar ik heb het niet gedaan!
    Waarom niet? :wink:
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  14. #1339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B3M
    beoordeel maar raak jongens
    Vind je collectie niet zo, zit wat Manga tussen (niet mijn stijl) en ook X-men, Daredevil en Blade zijn niet echt mijn stijl films. Misschien wel redelijk om een te zien, maar niet om in de collectie te hebben. Ook niet echt veel klassiekers.
    Memento, Monthy Python en LOTR zijn zeker toppers.
    Je collectie krijgt van mij een 6,5

  15. #1340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B3M
    Ik wil je collectie ook wel een cijfer geven maar ik heb het niet gedaan!
    Waarom niet? :wink:
    grapjas dat heb ik helemaal niet gezegd.

    nee maar ik snap de hint. Je wilt dus beoordeeld worden nou oke dan:

    Wat ik zelf echt vet vind-> Clockwork orange (staat hoog op me wishlist, het boek is ook een aanrader), family guy season 1 (is iets minder leuk vergeleken met the simpsons maar Stewey rulez), resevoir dogs (mr pink editie...need i say more), batman (je hebt gelukkig alleen de leuke) en natuurlijk Carlitos way (vind ik stiekem toch leuker dan scarface)

    wat ik jammer vind -> brotherhood of the wolf (slaapverwekend), de aanslag (gaaahaaap), veel van die andere franse films (er zijn leuke zoals man bites dog maar de meesten die jij zijn jammer).

    Over het algemeen vind ik dat je veel leuke edities hebt. Ik geeft het een 8. Vooral vanwege colckwork orange.

  16. #1341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    the pictures to prove it www.picturetrail.com/collectie-mrj
    Strak ingerichte kamer, man. En een nette kast vol, inderdaad!
    Hmm leuke wandvitrine Ikea...
    zat te denken om daar 10 van te kopen en ze allemaal aan de wand te hangen, jammer dat het dan zo duur wordt

  17. #1342

    Standaard

    Ik ga ook eens beginnen met een dvd collectie.

    Heb me er daarnet nog 2 aangeschaft

    - Scary Movie 2
    - Gone in 60 seconds

    Ik heb er dus nog niet veel, ik begin pas..

  18. #1343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NHke
    Ik ga ook eens beginnen met een dvd collectie.

    Heb me er daarnet nog 2 aangeschaft

    - Scary Movie 2
    - Gone in 60 seconds

    Ik heb er dus nog niet veel, ik begin pas..
    Inderdaad een ERG kleine collectie (die van mij is zelfs groter). De films die je hebt vind ik eigenlijk allemaal niet zo, behalve Face Off. Het lijkt erop dat jij veel titels uit de "grabbelbak" haalt.
    Maar met zo'n kleine collectie is het lastig een oordeel te geven, zoals deze nu is toch echt geen voldoende. Dat heeft dus niet met de grote te maken, maar meer met de kwaliteit (of het ontbreken daarvan) van de films.

  19. #1344

    Standaard

    Hier is mijn collectie: http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Scabbers&type=O

    Vorig jaar begonnen met het verzamelen.

  20. #1345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    willen jullie mij ook nog eens beoordelen aub
    Zeker wel een fijne collectie, ben alleen niet zo'n fan van alle actie titels.
    LOTR dubbel, dat heb ik alleen met The Fellowship of the Ring.
    Niet zo'n hele grote collectie maar wel een aantal mooie titels er tussen. Het gaat toch zeker niet alleen om kwantiteit!!!!
    8

  21. #1346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markje
    Hier is mijn collectie: http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Scabbers&type=O

    Vorig jaar begonnen met het verzamelen.
    Erg veel kinderfilms en Disney, die zijn niet allemaal mijn smaak. Lion King en Monsters Inc. mogen er zeker wel wezen. Je hebt LOTR in de collectie en dat is ook altijd wel een pluspunt, maar je hebt veel films die niet mijn smaak zijn.

    Plus LOTR, Johnny English, Matrix, Lion King, Monsters Inc., Harry Potter

    Min Romeo Must Die, Space Cowboys, X-men, Perfect Storm

  22. #1347

    Standaard

    Tsja, ik ben een liefhebber van animatie.

  23. #1348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door markje
    Hier is mijn collectie: http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=Scabbers&type=O

    Vorig jaar begonnen met het verzamelen.
    leuk disney! 8) heb deze zelf ook bijna allemaal

    maar er zijn vast nog veel meer titels die je wilt hebben...
    "Hey, Finch, what's the capital of Thailand?"
    "Bang-Cock"
    mijn DVD collectie

  24. #1349

    Standaard

    Ja... Alleen heb ik het geld er niet altijd voor. :wink:

  25. #1350

    Standaard

    Adelante een mooie collectie heb je met veel muziek. Die muziek DVD's zijn niet allemaal mijn smaak, maar er zitten er zeker wel leuke tussen. Ook goeie speelfims heb je, maar niet allemaal mijn smaak.

    7,5

Pagina 54 van 252 EersteEerste ... 44450515253545556575864104154 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •