Pagina 37 van 252 EersteEerste ... 273334353637383940414787137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 6295 worden weergegeven.
  1. #901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Kan iemand mijn collectie beoordelen?

    Ik kan alleen X-men 2 er niet in zetten. Waarom dat is, geen idee. Dvd profilor herkent de code niet.

    Anyone?
    6,5, maar dat is persoonlijke smaak (superman...Jurassic park...'t zijn nou eenmaal niet mijn filmpjes!) Er zitten echter ook wel erg leuke tussen...


    cheers
    ...I don't dress to impress but I'm strapped with ricochet raps, you get your bulletproof vest...
    - Urban Dance Squad -

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...as=SmellyCamel

  2. #902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    iemand nog interesse om mijn collectie te beoordelen?
    ik zal dan uiteraard een beoordeling terug geven!

    gr. Coen
    Moet zeggen dat er in dit lijstje (in verhouding) niet zo heel veel titels zitten die mij doen huiveren...daar kom ik weer; Inderdaad Jurassic Park
    Er staan heel veel films die ik zelf ook graag zou toevoegen aan mijn collectie...bovendien...
    Jouw verzameling van Friends maakt voor mij veel goed.
    Hier ben ik zelf bewust nooit aan begonnen omdat ik weet dat dat handen vol met geld gaat kosten Respect! :wink: al met al een 8

    cheers
    ...I don't dress to impress but I'm strapped with ricochet raps, you get your bulletproof vest...
    - Urban Dance Squad -

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...as=SmellyCamel

  3. #903

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Kan iemand mijn collectie beoordelen?

    Ik kan alleen X-men 2 er niet in zetten. Waarom dat is, geen idee. Dvd profilor herkent de code niet.

    Anyone?
    6,5, maar dat is persoonlijke smaak (superman...Jurassic park...'t zijn nou eenmaal niet mijn filmpjes!) Er zitten echter ook wel erg leuke tussen...


    cheers
    Ja, je moet er van houden :wink: .

    Ik heb jouw collectie ook effe beoordeeld.
    Mooie collectie en er staan zeer goeie titels tussen.
    Alleen sommige zijn juist mijn smaak weer niet. Zoals ciske de rat of de halloween serie.

    Een 7 1/2!!
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  4. #904

    Standaard

    Neo: 8, mooie collectie, al zitten er een paar titels tussen die ik toch niet zou kopen

    Bart: 8 1/2. Tevens mooie collectie met een aantal sterke titels, maar ook hier zie ik toch titels die ik niet snel zou aanschaffen (Halloween bijvoorbeeld )
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  5. #905

    Standaard

    Ik zit zo eens een paar collecties door te nemen van mensen hier en ik kom er eigenlijk achter dat ik met mijn miezerige collectie tot in vergelijking met sommige collecties helemaal niks voorstel hahaha

    Ik heb er veels te weinig!!!
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  6. #906

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Ik zit zo eens een paar collecties door te nemen van mensen hier en ik kom er eigenlijk achter dat ik met mijn miezerige collectie tot in vergelijking met sommige collecties helemaal niks voorstel hahaha

    Ik heb er veels te weinig!!!
    ach... wat is veel en wat is weinig? Helaas kost een mooie collectie klauwen vol met geld...

    Niemand mijn collectie gevonden? :wink: tip: zoek de pi
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  7. #907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Ik zit zo eens een paar collecties door te nemen van mensen hier en ik kom er eigenlijk achter dat ik met mijn miezerige collectie tot in vergelijking met sommige collecties helemaal niks voorstel hahaha

    Ik heb er veels te weinig!!!
    ach... wat is veel en wat is weinig? Helaas kost een mooie collectie klauwen vol met geld...

    Niemand mijn collectie gevonden? :wink: tip: zoek de pi
    Je krijgt een 9 van me zeer mooie collectie en ook goede versies van o.a : From Dusk Till Dawn en Pulp Fiction.

    Helaas is mijn collectie nog even offline hoop hem vanavond online te hebben
    Bezoek Mijn DVD Collectie
    Dvd.nl : Co-Startrader
    Dvdforum.nl : Silver Trader

  8. #908

    Standaard

    iedereen is tegen me... alleen maar omdat ik n paar filmpies van Halloween heb! En gelijk hebben jullie

    Maar weet je wat 't is; De eerste heb ik gekocht toen ik nog 'groen' was, de tweede heb ik daarna van een vriend gekregen omdat deze dacht dat ik het een leuke film vond...tsja...en dan heb je poppen aan het dansen :x
    Liever een hele reeks (nog niet helemaal) van baggerfilms (met uitzondering van deel 1) dan één enkele baggerfilm, terwijl er nog tig andere delen zijn gemaakt...
    Okay....I'm weird...and it's only getting worse!?!?!

    Bedankt voor jullie reacties by the way

    cheers
    ...I don't dress to impress but I'm strapped with ricochet raps, you get your bulletproof vest...
    - Urban Dance Squad -

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...as=SmellyCamel

  9. #909

    Standaard

    M'n collectie staat nu online,te vinden op de link in m'n sig,iemand zin om hem te beoordelen?
    Bezoek Mijn DVD Collectie
    Dvd.nl : Co-Startrader
    Dvdforum.nl : Silver Trader

  10. #910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scarface2003
    M'n collectie staat nu online,te vinden op de link in m'n sig,iemand zin om hem te beoordelen?
    De link doet het bij mij niet.
    "Take your Vulcan cynicism and bury it with your repressed emotions" Captain Archer

    My precioussss collection

  11. #911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door scarface2003
    M'n collectie staat nu online,te vinden op de link in m'n sig,iemand zin om hem te beoordelen?
    De link doet het bij mij niet.
    link aangepast
    Bezoek Mijn DVD Collectie
    Dvd.nl : Co-Startrader
    Dvdforum.nl : Silver Trader

  12. #912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neo
    Ik zit zo eens een paar collecties door te nemen van mensen hier en ik kom er eigenlijk achter dat ik met mijn miezerige collectie tot in vergelijking met sommige collecties helemaal niks voorstel hahaha

    Ik heb er veels te weinig!!!
    ach... wat is veel en wat is weinig? Helaas kost een mooie collectie klauwen vol met geld...

    Niemand mijn collectie gevonden? :wink: tip: zoek de pi
    Stoere collectie Charley, veel films die ik ook in mijn collectie heb zitten, zie maar weinig films die ik niet heb of zou willen hebben. Van mij een 9
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  13. #913

    Standaard

    Ik dacht wel weer dat ik het zou winnen
    Ik heb overwegend DTS dus zit zo "rond" het cijfer 10. Mogelijk iets er boven
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  14. #914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Ik dacht wel weer dat ik het zou winnen
    Ik heb overwegend DTS dus zit zo "rond" het cijfer 10. Mogelijk iets er boven
    Ja maar kijk, da's niet eerlijk.. Jouw link naar de collectie staat er niet bij..
    Mijn DVD verzameling laatste aanwinst(en): Cypher (Limited Edition Packaging), Black Hawk Down (2-disc collector's edition), Italian Job Boxset (1969/2003)

  15. #915

    Standaard

    Scarface2003: Toch wel erg veel titels die ik nooit zou kopen (2 fast 2 furious, Bad Boys etc.), maar wel een aantal sterke misdaadfilms. Ik maak er een krappe 6 van.

    Max Davidse: Ook veel titels die ik niet wil hebben, maar het komt toch wat meer overeen met mijn smaak. Dankzij The book of the dead en Pi wordt het een ruime 7.

  16. #916

    Standaard

    veel titels bij

    kan er nog es iemand mn collectie beoordelen aub
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  17. #917

    Standaard

    Karsehole

    mooie collectie waarvan een paar titels nog hoog op me wishlist staan. We hebben wel veel titels gemeen. Vooral city des enfant perdus zoek ik nog. Ik geef je collectie een 8+.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  18. #918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karsehole
    Karsehole.
    Sterk begin 8+, vast houden die kwaliteit dan ga je zeker naar de 9.

    Check Mine

  19. #919

    Standaard

    Oke, ik weet niet waar ik aan begin, maar iemand zin om mijn kleine collectie te beoordelen?

    Heb er veel gratis gehad (onder andere 5 bij aankoop dvd-speler van JVC), een stel gespaard, dus tja. Maar goed, ik neem het risico!

    Alvast bedankt!

  20. #920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank79
    Oke, ik weet niet waar ik aan begin, maar iemand zin om mijn kleine collectie te beoordelen?

    Heb er veel gratis gehad (onder andere 5 bij aankoop dvd-speler van JVC), een stel gespaard, dus tja. Maar goed, ik neem het risico!

    Alvast bedankt!
    ciske de rat!?! Beetje veel hollywoodtrash naar mijn bescheiden mening. Once upon a time in the west maakt veel goed maar niet alles. Geef je een voorzichtige 6. Kan beter aan de slag! :wink:
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  21. #921

    Standaard

    Skank :
    Mooi collectie van mij krijg je een 8 vooral vanwege de goede uitvoeringen van veel films zoals o.a Band of Brothers
    Bezoek Mijn DVD Collectie
    Dvd.nl : Co-Startrader
    Dvdforum.nl : Silver Trader

  22. #922

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank79
    Oke, ik weet niet waar ik aan begin, maar iemand zin om mijn kleine collectie te beoordelen?

    Heb er veel gratis gehad (onder andere 5 bij aankoop dvd-speler van JVC), een stel gespaard, dus tja. Maar goed, ik neem het risico!

    Alvast bedankt!
    ciske de rat!?! Beetje veel hollywoodtrash naar mijn bescheiden mening. Once upon a time in the west maakt veel goed maar niet alles. Geef je een voorzichtige 6. Kan beter aan de slag! :wink:
    Tja, Ciske de Rat is in mijn ogen één van de weinige Nederlandse films die ik wel te pruimen vindt. Was destijds ook maar een paar euro. En ik geef het toe, er zit veel zooi tussen, maar de reden had ik al gegeven.

    Wel bedankt voor je reactie!

  23. #923

    Standaard

    Voor degenen die mijn collectie nog niet hadden beoordeeld: Gaat uw gang.

    Beoordeel ik ook even terug

  24. #924

    Standaard

    beoordeel me collectie ook maar weer eens anders krijg ik een te grote bek.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  25. #925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt
    Reinbo: Mooi Collectie, Mooie SE's er tussen oa. : Eraserhead, Scarface, Criterions etc. je krijgt een 8.5

    ThaHunk: jou collectie krijgt een 8.0

    Beschuitfluiter: Jou collectie krijgt een 7,5 een 7,0 voor je collectie en nog eens een 0.5 punt erbij voor hoe je je collectie online heb staan, mooi gedaan

    En nu aan jullie om de mijne te beoordelen

    http://www.dvdprofiler.com/mycollect...as=ChrisHowitt
    Ik heb die van jullie ook beoordeeld gaan jullie mijn collectie nog beoordelen ? Iemand anders mag ook hoor
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

Pagina 37 van 252 EersteEerste ... 273334353637383940414787137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •