Pagina 4 van 16 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 387 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Van iets later maar heel leuk : "De avonturen van Nils Holgersson".... reist op een gans naar de zon. enz...
    Herinner ik me nog wel die twee ietwat zielige creaturen (een vos en een beer ?) die altijd achter ze aan zaten. "Kommer en kwel kruisen ons pad" was een kreet die ze vaak lieten horen. Dat staat me nog bij
    Was dit niet pinokkio?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  2. #77

    Standaard

    Ook een favoriete tekenfilmserie van vroeger:

    Er was eens...
    En dan vooral Er was eens de ruimte en Er was eens de mens.

    Helaas is de eerste alleen in het frans:



    De tweede en alle andere series zijn zowel in het frans als in het engels

    gevonden op www.dvdzone2.com keyword: "Il etait"
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    ik moet trouwens bij dungeons and dragons bekennen dat ik vroeger elke keer maar weer hoopte dat ze het naar huis haalde maar dat is er nooit van gekomen.....ik las laatst dat ze in het 2e of 3e seizoen de producktie stop gezet hebben hij was gecancelled en er is dus nooit een "final episode" van gemaakt jammer genoeg.......of mischien is dat wel de magie van die serie......
    ook deze alleen in Frankrijk waarom zij wel en wij niet?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  4. #79

    Standaard

    kennen jullie deze nog?



    De tovenaar van Oz.

    drie maal raden...
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Ook een favoriete tekenfilmserie van vroeger:

    Er was eens...
    En dan vooral Er was eens de ruimte en Er was eens de mens.

    Helaas is de eerste alleen in het frans:



    De tweede en alle andere series zijn zowel in het frans als in het engels

    gevonden op www.dvdzone2.com keyword: "Il etait"
    Die andere series wel in 't Engels? Da's tenminste wat!
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Deze heb ik:



    De beeldkwaliteit is niet erg goed, maar ja: jeugdherinneringen he. Toen ie destijds op tv was (begin jaren 80 bij de AVRO, toen 'middag-tv' nog iets heel bijzonders was) volgde ik deze serie RELIGIEUS. Het verhaaltje sprak gewoon erg tot de verbeelding en vooral de muziek is ERG goed voor een animatieserie.

    Season 1 kocht ik toen ik vorig jaar in Londen was en volgend jaar, wanneer ik weer ga, ga ik season 2 daar kopen.
    Die heb ik idd ook. En hij is schandalig slecht op alle gebied. (Maar vooral door magieverlies).
    Season 2 zou een struk beter moeten zijn met hoger grafische kwaliteiten en een beter verhaal.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Deze heb ik:



    De beeldkwaliteit is niet erg goed, maar ja: jeugdherinneringen he. Toen ie destijds op tv was (begin jaren 80 bij de AVRO, toen 'middag-tv' nog iets heel bijzonders was) volgde ik deze serie RELIGIEUS. Het verhaaltje sprak gewoon erg tot de verbeelding en vooral de muziek is ERG goed voor een animatieserie.

    Season 1 kocht ik toen ik vorig jaar in Londen was en volgend jaar, wanneer ik weer ga, ga ik season 2 daar kopen.
    Die heb ik idd ook. En hij is schandalig slecht op alle gebied. (Maar vooral door magieverlies).
    Season 2 zou een struk beter moeten zijn met hoger grafische kwaliteiten en een beter verhaal.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  8. #83

    Standaard

    Nog een lijstje van franse dvd's (die er zijn of komen):

    Mask
    Popples
    She-Ra
    Samourai Pizza Cats
    Rémi, Sans Famille (Alleen op de wereld)
    Entrechats (Les) (Heathcliff)

    zie ook: http://www.declic-images.com/declic/...ript=catalogue
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  9. #84

    Standaard

    Ik heb inmiddels Transformers het allereerste seizoen aangeschaft.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    kennen jullie deze nog?



    De tovenaar van Oz.

    drie maal raden...
    Die zou ik ook nog graag willen hebben, maar dan met Nederlandse dub. Die was namelijk van ERG goeie kwaliteit herinner ik me (heel grappig).

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik heb inmiddels Transformers het allereerste seizoen aangeschaft.
    Binnenkort seizoen 2, deel 1?



    Edit:
    op regio 1 zien ze er zo uit:

    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Binnenkort seizoen 2, deel 1?

    Alleen als hij erg goedkoop wordt. Ik was niet zo'n fan, mijn broertje overigens wel maar ik keek wel altijd mee, en vond het altijd wel leuk, en dan met name de steeds terugkerende schermutselingen tussen Megatron en Starscream, hilarisch !
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #88

    Standaard

    Wat me ook wel weer eens wil zien is "The Blue Aardvark".
    Lachen was dat altijd.

    "you're an anteater, right?"
    "I'm an anteater"...
    "you eat ants, right?"
    "I eat ants"...
    "not anymore you don't!!" <Kleng><BOEM><KNAL> %$^#&@@*!!!

    en dan die aflevering met een 'instant black hole'.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  14. #89

    Standaard

    Iemand nog wat info over dr. snuggles. Zal die ooit op dvd verschijnen?

  15. #90

    Standaard

    ja, shadow raider moeten ze ook op R2 uitbrengen.

    die oudere x-men tekenfilm waarbij wolverine in dat gele pakje te zien is, die was wel vet. Die moeten ze echt uitbrengen op dvd.

    Silver surfer trouwens ook. Die heeft nog niemand genoemd. vond niemand die leuk.

  16. #91

    Standaard

    Jongens wat halen jullie weer goede momenten naar boven.
    Iedere zaterdag- en zondagochtend vanaf 7 uur voor Sky Channel gekluisterd.

    Inderdaad Fun Factory met Snoot, Crocker & Andy, wat een lache programma vond ik dat. En de vele tekenfilm natuurlijk:

    - Emily
    - Jockey & the princess
    - Inspector Gadget
    - Heman
    - Sheera
    - Transformers
    - MASK (Was bij DJ Kat toch?)
    - Bravestarr

    Ik moet toch wel zeggen dat heman mijn favoriet was. Hoewel ik vind dat de serie die nu op Fox Kids is, alle magie van de oude versie mist.

    "By the power of grayskull!"
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  17. #92

    Standaard

    Momenteel zou ik alleen maar geld willen uitgeven aan:

    *Mysterious Cities of Gold

    Natuurlijk wil ik ook wel de Transformers, He-Man etc box-sets,
    maar ik vind 50+ euro voor jeugdsentimenten wel erg duur.

    Deden die dingen ons vroeger merchandise ed. halen,
    nu is het een box-set.

  18. #93

    Standaard

    Ze moeten snel Droids en Ewoks gaan uitbrengen......
    EN Pac-Man!!!!!!

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Deze heb ik:



    De beeldkwaliteit is niet erg goed, maar ja: jeugdherinneringen he. Toen ie destijds op tv was (begin jaren 80 bij de AVRO, toen 'middag-tv' nog iets heel bijzonders was) volgde ik deze serie RELIGIEUS. Het verhaaltje sprak gewoon erg tot de verbeelding en vooral de muziek is ERG goed voor een animatieserie.

    Season 1 kocht ik toen ik vorig jaar in Londen was en volgend jaar, wanneer ik weer ga, ga ik season 2 daar kopen.
    Die heb ik idd ook. En hij is schandalig slecht op alle gebied. (Maar vooral door magieverlies).
    Season 2 zou een struk beter moeten zijn met hoger grafische kwaliteiten en een beter verhaal.
    Ik heb season 2 inmiddels toch gekocht en ik kan je zeggen dat de beeldkwaliteit niet veel beter is. Sterker nog: toen ik de promo van de eerste aflevering zag schrok ik zelfs nogal want die zag er ERG beroerd uit! Gelukkig was de beeldkwaliteit van de afleveringen zelf beter: in ieder geval minstens op het niveau van de afleveringen van de eeste set.

  20. #95

    Standaard

    Voor mij :

    HE-MAN
    Transformers
    GI-JOE
    MASK


    Top-series, dit keek ik vroeger altijd

    Verder :

    Ducktales
    OUde Disney en WB toones
    Spiderman (Mervel)

    e.d.
    StarTrader

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.C
    ja, shadow raider moeten ze ook op R2 uitbrengen.

    die oudere x-men tekenfilm waarbij wolverine in dat gele pakje te zien is, die was wel vet. Die moeten ze echt uitbrengen op dvd.

    Silver surfer trouwens ook. Die heeft nog niemand genoemd. vond niemand die leuk.
    Silver surfer was grafisch gezien erg mooi, en natuurlijk was het ook een coole cartoon.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  22. #97

    Standaard

    Op 22 maart verschijnt eindelijk een dungeons en dragons box!!!!!!!
    Met alle afleveringen ooit gemaakt.

    our price: £24.99 Delivered

    availability: Due for release on 22/03/2004
    RRP: £29.99 You save: £5.00 (16%)


    R2 - Will only play on European Region 2 or multi-region DVD players.


    Review
    After taking a ride of the 'Dungeons And Dragons' ride at their local theme park, a group of kids are thrust into an unusual world and given magical weapons which they must use to try and find their way home, ever pursued by the evil villain Venger...


    This box set contains all the 'Dungeons And Dragons' episodes ever made!

    http://www.play.com/Play247.asp?page...1&p=57&c=&g=72

  23. #98

    Standaard

    De releasedatum bij play is iets verplaatst het is nu 26 april maar nu eindelijk de complete serie dungeons en dragons op dvd verschijnt wil ik gerust nog wel 1 maand extra wacxhten.

  24. #99

    Standaard

    Een jeugdherinnering die al 40 jaar in de hervertoning op TV is: Tex Avery cartoons:

    Via een threadje op een Engels forum ben ik op een Tex Avery verzamelaar gekomen. Te vinden via www.amazon.fr en zoek op "Tex Avery". Aldaar wel prijzig. Wie weet een reden om de skivakantie naar Frankrijk te verplaatsen en vervolgens een Virgin Megastore o.i.d. te plunderen?

    Op de "geschenken" thread heb ik 'm genoemd vanwege de tin box uitvoering, maar er is ook een 'gewone' 4-schijver met alleen de cartoons. Voor de deelnemers aan dit thread relevant, toch?

    Bij mijn weten zijn er alleen wel enkele politiek correcte knips (Warner vindt dat "cartoon"> "brandt" > "zwart met grote rode zoenlippen" niet meer kan...). Volgens dat engelse thread zou dit niet in de UK of USA uitkomen. O ja, de franse ondertitels zijn uit te zetten.

  25. #100

    Standaard

    Eek the Cat was altijd super, totdat ie in het nederlands werd genasynchroniseerd.

    Dungeons & dragons vond ik ook altijd geweldig. Enne Johan en pierewiet, hoewel ik me daar niet zo heel veel meer van kan herinneren. Maar het muziekje zit in ieder geval nog wel in m'n kop .

Pagina 4 van 16 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •