Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 387 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Voor de liefhebbers van the ghostbusters


    Nu de serie er nog bij

  2. #102

    Standaard



    G.I. Joe: Season 1, Part 1
    They'll fight for freedom wherever there's trouble...
    G.I. Joe is the nation's top secret special-mission force charged with fighting the evil Cobra, a ruthless terrorist organization bent on conquering the world.
    Season one, part one contains 27 original, uncut episodes from the classic TV series, beautifully remastered for this special collection. So sit back and watch these "Real American Heroes" fight to save the day on DVD.
    Episodes Contain:

    Pyramid of Darkness, Part 1
    Pyramid of Darkness, Part 2
    Pyramid of Darkness, Part 3
    Pyramid of Darkness, Part 4
    Pyramid of Darkness, Part 5
    Countdown for Zartan
    Red Rocket's Glare
    Satellite Down
    Cobra Stops the World
    Jungle Trap
    Cobra's Creatures
    The Funhouse
    Twenty Questions
    The Greenhouse Effect
    Haul Down the Heavens
    Synthoid Conspiracy, Part 1
    Synthoid Conspiracy, Part 2
    The Phantom Brigade
    Lights! Camera! Cobra!
    Cobra's Candidate
    Money to Burn
    Operation Mind Menace
    Battle for the Train of Gold
    Cobra Soundwaves
    Where the Reptiles Roam
    The Gamesmaster
    Lasers in the Night

    Features:

    Interviews with Writer Christy Marx and Voice Director Wally Burr
    Vintage Public Service Announcements
    Original Broadcast Audio

    en

    New Adventures Of Spider-Man, The: Season One (Special Edition)

    The coolest Spider-Man comes to DVD in 3-D animation! Combining state-of-the-art CG imaging with feature animation processing, Spider-Man brings a neon-lit, city to life.
    Based on the legendary Marvel comic book, the series centers on the adventures of Peter Parker, who develops superhuman powers after being bit by a genetically altered spider. Multi-talented Neil Patrick Harris (Undercover Brother, Starship Troopers), singer-songwriter Lisa Loeb and television star Ian Ziering (TV's "Beverly Hills 90210") bring Peter, MJ and Harry to life, along with guest voice talent from rocker Rob Zombie, rap star Eve, Gina Gershon, Kathy Griffin, Michael Clarke Duncan, Stan Lee and more.
    Major comic-book, animation, and television talent came together to bring Spider-Man to life on the small screen. Brian Michael Bendis (Marvel's Ultimate Spider-Man comic book series) worked as Co-Executive

    Video:
    Widescreen 1.78:1 Color (Anamorphic)

    Audio:
    ENGLISH: Dolby Digital 5.1 [CC]
    ENGLISH: DTS 5.1 [CC]

    Subtitles:
    [None]

    Packaging:Keep Case
    Disc:SS-SL


    Features:

    Disc One:
    Audio Commentary
    Amazing Spider-Facts
    DVD-ROM "Character Modeler"
    Production Artwork
    Cast and Crew Filmographies

    Disc Two
    Audio Commentary
    Amazing Spider-Facts
    Test Footage
    Outtake Reel
    Building with Layers (Multi-Angle Featurette)
    The Making of Spider-Man
    Spider-Man Tech: Creating the Models
    Spider-Man Tech: Amazing Performance
    Spider-Man Music: The Composers
    Theatrical Trailers



    Dacht dat dit toch wel 2 mooie releases zijn, die ik hier nog niet zag.
    Mijn DVD's
    StarTrader

  3. #103

    Standaard

    - MASK (Was bij DJ Kat toch?)
    MASK was wel degelijk te zien bij FunFactory. Transformers kwam altijd als laatst. Daarvoor kwam nog altijd een oersaaie aflevering van Ivanhoe (met roger moore). Maar sweet memories idd.
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  4. #104

    Standaard

    M.A.S.K. was toch ook wel DJ Kat hoor!

  5. #105

    Standaard

    M.A.S.K. was toch ook wel DJ Kat hoor!
    Ja ook. Maar voordat de DJ Kat Show er was had je FunFactory. Overigens beide op de Sky Channel. Kent iemand trouwens Black Star nog ???
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  6. #106

    Standaard

    Wat mij betreft:

    Road Runner
    Inspector Gadget
    Tom & Jerry
    Speedy Gonzales
    Daffy Duck
    Mijn DVD-collectie:
    http://home.planet.nl/~i4ict

  7. #107

    Standaard

    Hmmmm zit opeens te denken, je hebt tegenwoordig de serie Phantom 2040, met The Phantom erin, maar die was daarvoor ook uit een andere tekenfilm serie, riep die steeds in:

    "I've got the power of 10000 bears""
    "I've got the speed of......"
    etc.

    weet iemand nog hoe deze serie heette? Hij was een sub character in die serie.

    Verder op DVD... hmmmm..
    naast alle bekende series van The Fun Factory en DJ Cat op sky, ook series die op Super Channel waren bij Boos(met bart de graaf)...bijvoorbeeld Voltron.

    Verder nog, Yogi Bear, Yogi's Treasure Hunt, kon ik toen ook altijd wel om lachen... Hey hey hey... a pick 'a' nick basket.... Duitsland zend nog veel van de eerder genoemde serie's uit,.. zag laatst nog Bravestar voorbij komen.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JagoKI
    M.A.S.K. was toch ook wel DJ Kat hoor!
    Ja ook. Maar voordat de DJ Kat Show er was had je FunFactory. Overigens beide op de Sky Channel. Kent iemand trouwens Black Star nog ???
    "Black Star", is dat die serie over "the Star Sword and the Power Sword?".
    Die was idd cool.

  9. #109
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderT
    Hmmmm zit opeens te denken, je hebt tegenwoordig de serie Phantom 2040, met The Phantom erin, maar die was daarvoor ook uit een andere tekenfilm serie, riep die steeds in:

    "I've got the power of 10000 bears""
    "I've got the speed of......"
    etc.

    weet iemand nog hoe deze serie heette? Hij was een sub character in die serie.
    Ik denk dat jij Brave Starr bedoelt... check dit:
    http://www.geocities.com/TelevisionC.../contents.html

  10. #110

    Standaard

    Ik denk dat jij Brave Starr bedoelt... check dit:
    Nope...

    BraveStar is een indiaanse marshall. (Marshall Law trouwens ) Die bezat de kracht van de beer, snelheid van de jachtluipaard en de zicht van de uil of zoiets.

    Black Star gaat idd over 2 zwaarden die gescheiden zijn. 1 met "evil" en die andere met "alles wat goed is ". Diegene die de zwaarden aan elkaar kon combineren kreeg de ultieme kracht ofzo. Ze vlogen trouwens ook op de ruggen van draken Is een stuk ouder dan BraveStar.
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  11. #111

    Standaard

    ohw ohw ohw sorry....

    ik heb de middenstaande post niet gelezen....

    "I've got the power of 10000 bears""
    "I've got the speed of......"
    etc.

    weet iemand nog hoe deze serie heette? Hij was een sub character in die serie.
    Ik dacht dat je dus black star in de war haalde.

    sorry again....
    I need your clothes, your boots and your motorcycle...

  12. #112

    Standaard

    Hmmm.. ja.. dat was bravestar inderdaad met marshall law, maar de BBC had ik dacht in '85 ook een serie(enige kanaal waar ik het op het gezien tenminste) waar dus the phantom al invoor kwam.. en die zei ook altijd van:The Phantom has the strength of ten tigers .....the ghost who walks... het kwam altijd voor playdays dacht ik...

    Blackstar was ook altijd gaaf inderdaad, het waren van die stealth achtige zwaarden.. en ze gingen altijd tegen elkaar.. en altijd op het eind won de witte krachtstroom die uit het zwaard van de goede kwam..

    Hmmm.. waarom geen DVD, best of the 80's, met van allerlei shows een aflevering erop ofzo. die shows toen duurde niet langer dan 20 min.. en met de kwaliteit hoeft de gem. bitrate ook niet heel hoog te zijn.. dus kunnen er lekker veel op.

  13. #113

    Standaard

    Ik wil Dinoriders en Captain N best eens op dvd zien

    Heb transformers ook en dat is en blijft ook zo vermakelijk

  14. #114
    Erwin_W
    Guest

    Standaard



    Teenage Mutant Ninja Turtles Box Set 1

    Release Date: November 18, 2003
    Released By: 4Kids Home Video
    DVD SRP: $69.95
    Running Time: 252 Minutes
    Video: Full Screen (Standard) - 1.33:1
    Audio: English (Dolby Digital 2.0 Stereo)
    DVD Features: 4 part interview with TMNT co-creater Peter Laird, The Making of the New Turtles, Behind the Scenes Footage, Totally made-up News Team, Konami Video Game Preview.

    This radical pack includes the first 4 DVDs plus an added bonus of four 2" tall mini TMNT action figures!


    Deze is leuk, jammer alleen dat dit de nieuwe turtles-tekenfilms zijn.. zou er nog eentje komen met de oude series? Hoop het!



    Ow ja de films: A Region 1 Box Set of all three films has been released. As far as we know these DVDs are identical to those released individually and contain no new bonus material.

  15. #115

    Standaard

    Ik ben zelf op zoek naar een dvdbox met alle korte avonturen van Tom en Jerry (regio 0 of regio 2).
    Op ebay staan er wel wat, maar dan moet het spul uit China komen en is de kans op illegale toestanden net even te groot. Weet iemand een (on-line) winkel die eventueel mijn wens kan vervullen ?

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin_W
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22
    er was trouwens toch nog zo een tekenfilmserie als Captain N.....ik bedoel ook een tekenfilm die zich in de cartoonwereld afspreelde? weet alleen ff de naam niet......waren in ieder geval paar figuren.......1 basketballer......die tomaat.....een big foot auto.....en die jongen heette johnny ofzo met een leren jasje altijd aan speelde hij op zijn nes 8-bit
    't zegt me wel iets, maar ik heb t idee dat dat ook gewoon Captain N was?
    De naam was Captain n. En de ondertitel was The game master. Die jongen was Kevin, er zat een soort cupido in, Mega man en dan had je nog een blond figuur uit een ander nintendo spel
    I am a freak, and I am proud of it:)

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    Ik ben zelf op zoek naar een dvdbox met alle korte avonturen van Tom en Jerry (regio 0 of regio 2).
    Op ebay staan er wel wat, maar dan moet het spul uit China komen en is de kans op illegale toestanden net even te groot. Weet iemand een (on-line) winkel die eventueel mijn wens kan vervullen ?
    Volgens mij komt er later dit jaar een tom en jerry box uit in de VS, tsja dat is wel regio 1

  18. #118
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Binnenkort komen in R2 de eerste volumes uit van de complete Tom & Jerry collectie ... dus niet in R1. Regio 1 heeft nog altijd geen aankondiging of bevestiging gehad van een mogelijke release !

  19. #119

    Standaard

    bedankt voor de info !
    Ik hou ze in de gaten !

  20. #120

    Standaard

    M.A.S.K. all the way
    Wel de eerste serie, dat racing gedoe vond ik minder

  21. #121

    Standaard

    De achtervolginen in M.A.S.K vond ik juist super
    I am a freak, and I am proud of it:)

  22. #122
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JagoKI
    Ik denk dat jij Brave Starr bedoelt... check dit:
    Nope...

    BraveStar is een indiaanse marshall. (Marshall Law trouwens ) Die bezat de kracht van de beer, snelheid van de jachtluipaard en de zicht van de uil of zoiets.
    Strength of the Bear
    Speed of the Puma
    Ears of the Wolf
    Eyes of the Hawk
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  23. #123

    Standaard Re: oude cartoons op dvd

    He-man (komt geloof ik eind van het jaar??? )
    is er al! 2 volumes ik heb de eerste in mijn bezit


    maar waar ik op kwam iemand al teddy ruxspin gesignaleerd ???

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Binnenkort komen in R2 de eerste volumes uit van de complete Tom & Jerry collectie ... dus niet in R1. Regio 1 heeft nog altijd geen aankondiging of bevestiging gehad van een mogelijke release !
    Warner heeft voor regio 1 het volgende bekend gemaakt;
    Tom & Jerry Collection [similar to Looney Tunes box]

    Daar ga ik dus maar weer voor.
    Mijn DVD's
    StarTrader

  25. #125

    Standaard

    Micoom, niet te snel.

    Volgens amazon.com is de 'collection' een al bestaande box van 3 DVD's: w.o. achtervolgingen, magische ring. Niets nieuws dus. Zoek maar onder het lemma "tom and jerry"!

    Of Warner moet dezelfde titel gebruiken voor een werkelijk nieuwe uitgave, dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

Pagina 5 van 16 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •